Snap ik, het was ook geen persoonlijke aanval op je. Ik pakte o.a. jouw quote er alleen even als voorbeeld bij van de verschillende reacties die er kwamen op haar karakter, terwijl ik haar, wel al meteen na de auditie, juist nogal onzeker en introvert vond overkomen. Dat kwam in de uitzending van vanavond dus duidelijk naar buiten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was op basis van haar eerste auditie. Dan is het vaak nog moeilijk in te schatten hoe iemand een beetje in elkaar zit.
Idd, niets speciaals..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Regina7 het volgende:
Toch vind ik er veel mooiere sexiere meiden tussen zitten.
Maar ik had de beredenatie van de jury dus redelijk ingeschatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog laaaaaaaang niet nee. Ik onderschrijf de mening van ranja volledig. Dit komt niet goed in een paar weken.
meer het standaard kamp-/schilder-/bloemenwijk meisje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als gezonde hetero kerel kan je haar toch niet als "niets speciaals" bestempelen...
Je kent haar niet, je hebt geen idee waar die onzekerheid met bijbehorende tranen vandaan komt, maar je hebt wel je oordeel klaar....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
jankwijf, heeft daar niets te zoeken. Had liever gezien dat Emma door ging. Niet de beste die erbij zit, maar verdiende het wel veel meer dan dit aanstelkind
Als je nu al je waterlanders niet binnen kunt houden, hoe moet het dan als je in de liveshows eens een noot mist?
Ach de onzekerheid snap ik wel en daar teren zulke programma's ook op. Kijk maar naar de X-factor winnaar in GB geloof ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, als ze zich dus niet aanstelt en onwijs onzeker is (dan neem ik die woorden terug) maar dan nog hoort ze er gewoon niet... als je zo onzeker bent, ook na zoveel bevestiging, dan ben je er gewoon nog niet klaar voor en moet ze eerst maar 's een jaartje zangles en weetikveelwat voor lessen nemen om dat een beetje op te bouwen
Oordelen en meningen horen er bij, zodra je jezelf op een podium als X-factor wil zetten. Als mensen dat niet kunnen handelen, moeten ze geen cariere in de showbiz nastreven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je kent haar niet, je hebt geen idee waar die onzekerheid met bijbehorende tranen vandaan komt, maar je hebt wel je oordeel klaar....![]()
Smaken verschillen maar als je niet ziet dat deze meid echt heel mooi is dan is misschien een brilletje een oplossing.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als gezonde hetero kerel kan je haar toch niet als "niets speciaals" bestempelen...
Nou, ze moest solo ook vooral omdat die andere 4 zo slecht waren hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 02:44 schreef Regina7 het volgende:
De jury is kut.
Ze moest solo enkel en alleen vanwege haar uiterlijk.
Heb een beetje de P in op de jury sinds ze stiletto wegstuurden met zo'n uberbelachelijke kutsmoes.
Welke x-factor hadden die twee stilletto zusjes dan? Redelijke, maar toch middelmatige stemmetjes. Saai, geruisloos hadden ze een paar rondes doorlopen. Ze hebben weinig uitstraling, dus een prima keuze van de jury.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:44 schreef Regina7 het volgende:
Heb een beetje de P in op de jury sinds ze stiletto wegstuurden met zo'n uberbelachelijke kutsmoes.
Dat ze niet lelijk is weet ze zelf ook maar al te goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het wordt haar ook vaak genoeg verteld. Zou raar zijn als ze het dan niet weet. Maar toch is ze niet zeker genoeg om in haar eentje op het podium te gaan staan en probeerde het daarom met haar vriendinnen. Ik heb haar nog op geen enkele vorm van arrogantie kunnen betrappen.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat ze niet lelijk is weet ze zelf ook maar al te goed.
En mensen die dat vaak genoeg horen, gaan bezig met hun uiterlijk en blijven dan altijd wachten op de bevestiging daarvan. (On)bewust ga je er dan van uit dat je op basis van je uiterlijk succes hebt of krijgt. Kom je dan in een veld tussen getalenteerde mensen die jou dreigen te ontstijgen, dan onstaat er zich een nieuwe en ongewende situatie. Dat kan plots resulteren in onzekerheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt haar ook vaak genoeg verteld.
Iddquote:Op zondag 22 februari 2009 @ 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Nou, ze moest solo ook vooral omdat die andere 4 zo slecht waren hoor
Terecht door, maar wereldklasse vond ik het bij verre niet.quote:[...]dat c-united werd omschreven als 'wereldklasse' slaat idd nergens op.
dat dusquote:Op zondag 22 februari 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat men haar zo ontzettend lekker vindt. Ze ziet er best aardig uit, maar ongelooflijk stuk?. Ze deed mij een beetje kamps aan
Blond, stijl, handelbaar versus dik, golvend en onhandelbaar. Ik zou 't wel wetenquote:Op zondag 22 februari 2009 @ 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ze heeft keiweinig haar mên, krijg je van die zielige staartjes
Kijk, dat roep ik ook al de hele tijd!quote:
QFTquote:Op zondag 22 februari 2009 03:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En mensen die dat vaak genoeg horen, gaan bezig met hun uiterlijk en blijven dan altijd wachten op de bevestiging daarvan. (On)bewust ga je er dan van uit dat je op basis van je uiterlijk succes hebt of krijgt. Kom je dan in een veld tussen getalenteerde mensen die jou dreigen te ontstijgen, dan onstaat er zich een nieuwe en ongewende situatie. Dat kan plots resulteren in onzekerheid.
Kamps!quote:Op zondag 22 februari 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat men haar zo ontzettend lekker vindt. Ze ziet er best aardig uit, maar ongelooflijk stuk?. Ze deed mij een beetje kamps aan
Ik vind het zeker wel een stukquote:Op zondag 22 februari 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
Vooral op die laatste fotoquote:
Ja, en op tv is ze lelijkerquote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
vind d'r zo een beetje ehm.. nietzeggend, eigenlijk....
Ja kut, haal t net weg omdat jij er tussendoor moest postenquote:
Hier ook dezelfde mening....ze komt op tv over als een houten klaas.....quote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
vind d'r zo een beetje ehm.. nietzeggend, eigenlijk....
Het is een uitspraak van Erik van Thijn na haar 1e auditie...quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Koen66 het volgende:
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven.
Ahhhh Oeps.... 1e audities inderdaad van velen niet gezien.......... Dat zegt genoeg over de smaak / geen smaak van Erik van Thijn dan !quote:Op maandag 23 februari 2009 00:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is een uitspraak van Erik van Thijn na haar 1e auditie...
Meer x-factor dan B&B in mijn ogen.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Welke x-factor hadden die twee stilletto zusjes dan? Redelijke, maar toch middelmatige stemmetjes. Saai, geruisloos hadden ze een paar rondes doorlopen. Ze hebben weinig uitstraling, dus een prima keuze van de jury.
Zelfs met carnaval.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Koen66 het volgende:
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven. Ze is niet lelijk, zou qua uiterlijk ook een Poolse kunnen zijn, beetje uitstraling uit die hoek, maar als ik op een wilekeurige avond ga stappen (en zeker gisteravond tijdens Carnaval) zie ik zat lopen waar zij niet aan kan tippen !
Dat is wat Erik zei toen ze auditie had gedaan, vandaar die titel.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Koen66 het volgende:
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven.
No shit sherlockquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wat Erik zei toen ze auditie had gedaan, vandaar die titel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:12 schreef Regina7 het volgende:
mooie pics op je hyves plaatsen is totaal niet te vergelijken met
als groep je opgeven en ineens
solo op de buhne te staan voor een groot publiek, voor camera's.
En ook mooie meiden zijn hartstikke onzeker dus
ik weet niet waarom Stacey zei 'je bent mooi'
je bent mooi dus wat?
Moet ze ineens de wereld aankunnen als jong dingetje?
?quote:
jazekerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat hij op de enters doelt
Dit dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:23 schreef qxp het volgende:
dude. de gemiddelde heroïne hoer heeft nog meer uitstraling dan deze levenloze zoutzak.
Ze zit barstensvol met talent maar het komt er nog niet uit. Ze moet de sleutel, The Magic Key, zien te vinden, zoals dat bij April onlangs geheel onverwachts op het podium is gebeurt, om lekker in het vel te zitten en gewoon haar ding te doen. Misschien gebeurt dat nog. Zoiets kun je niet regisseren. Het overkomt je gewoon en totaal onaangekondigd wanneer je het zelf ook niet verwacht. Je voelt het en realiseer het pas nadat je je ding gedaan hebt. Misschien was het haar wel overkomen. Het zouden vreugdetranen kunnen zijn. Wie weet. We zien dat vrijdag wel. Afwachten dus..........................quote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef Qarinx het volgende:
Wat een zeikwijf is zij. Ze ligt alleen maar te huilen, ik heb haar niet anders op tv gezien en het voorstukje van komende week is ook niet veelbelovend. Ze kan o-kay zingen, maar qua performance is er echt niet veel aan en denk ook niet dat het nog gaat komen..
Snap eigeniljk ook niet dat ze door is. "Je bent er (nog) niet klaar voor" en exit had ook wel voor haar mogen gelden. Maar denk dat ze het publiek niet lang kan boeien met 'r gejank, dus ze zal er wel snel uit liggen.
eensch...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef Qarinx het volgende:
Wat een zeikwijf is zij. Ze ligt alleen maar te huilen, ik heb haar niet anders op tv gezien en het voorstukje van komende week is ook niet veelbelovend. Ze kan o-kay zingen, maar qua performance is er echt niet veel aan en denk ook niet dat het nog gaat komen..
Snap eigeniljk ook niet dat ze door is. "Je bent er (nog) niet klaar voor" en exit had ook wel voor haar mogen gelden. Maar denk dat ze het publiek niet lang kan boeien met 'r gejank, dus ze zal er wel snel uit liggen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Barstensvol talent valt heel erg mee. Met een goede sound kom je er niet. En ze had net als Gregory afgeserveerd moeten worden. Nu gaan we vrijdag die tranendallen weer meemaken en is ze een logische afvaller. Ze is nog niet klaar voor dit en ik heb mijn twijfels of het over een aantal jaar beter zal gaan.
Ja nou, dat ontpoppen mag ze dan mooi thuis doen en terugkomen als het eruit is. Het gaat er toch om of je nu de X-factor hebt? Nou dat heeft ze op dit moment dus absoluut niet. Als je naar haar kijkt, dan zie je nul uitstraling en een zielig hoopje dat echt geen artiest is en dat in de komende 12 (?) afleveringen ook echt niet gaat worden. Ze heeft misschien een leuk koppie, redelijke stem, maar totaal geen charisma en zal dus ook zeker geen publieksfavoriet worden. Er komt weinig persoonlijkheid over, dus ik heb er geen geloof in dat ze ooit wel krachtig over gaat komen, bijv. net als die meiden van Buurman & Buurman. Mijns inziens is zij een blanke versie van die Anastasia, alleen met iets betere looks.. en dat is denk ik de reden waarom ze nog een ronde verder is.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef KbenHetZat het volgende:
Ze zit barstensvol met talent maar het komt er nog niet uit. Ze moet de sleutel, The Magic Key, zien te vinden, zoals dat bij April onlangs geheel onverwachts op het podium is gebeurt, om lekker in het vel te zitten en gewoon haar ding te doen. Misschien gebeurt dat nog. Zoiets kun je niet regisseren. Het overkomt je gewoon en totaal onaangekondigd wanneer je het zelf ook niet verwacht. Je voelt het en realiseer het pas nadat je je ding gedaan hebt. Misschien was het haar wel overkomen. Het zouden vreugdetranen kunnen zijn. Wie weet. We zien dat vrijdag wel. Afwachten dus..........................![]()
Je denk te rechtlijnig vind ik. Melissa gedijt op dit moment beter in een groep. Ze deed zelfs de auditie met een groep. Het is de jury die haar eigenlijk geisoleerd heeft van de groep door te vragen of ze solo wou gaan. Zo begon het. Ze is als het ware in het diepe gegooit. Het gaat wel heel erg moeizaam maar toch staat zij er gewoon weer. Ze loop iig niet keihard weg. Ze neemt de verantwoording en probeert het beste van te maken. Totaal onervaren als solist. Alles is nieuw voor haar maar toch slaat ze zich iedere keer er weer doorheen. Heel moedig vind ik dat. Ze had net zo goed de handdoek in de ring kunnen gooien maar dat deed ze niet. Mag je best wel bewondering voor opbrengen. Janken mag want dat is een manier om spanning bij haarzelf te ontladen. Dat vind ik niet erg. Dat lucht altijd op. Maar, je hebt gelijk dat ze op dit moment nog niet zoveel van zich laat zien.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:07 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ja nou, dat ontpoppen mag ze dan mooi thuis doen en terugkomen als het eruit is. Het gaat er toch om of je nu de X-factor hebt? Nou dat heeft ze op dit moment dus absoluut niet. Als je naar haar kijkt, dan zie je nul uitstraling en een zielig hoopje dat echt geen artiest is en dat in de komende 12 (?) afleveringen ook echt niet gaat worden. Ze heeft misschien een leuk koppie, redelijke stem, maar totaal geen charisma en zal dus ook zeker geen publieksfavoriet worden. Er komt weinig persoonlijkheid over, dus ik heb er geen geloof in dat ze ooit wel krachtig over gaat komen, bijv. net als die meiden van Buurman & Buurman. Mijns inziens is zij een blanke versie van die Anastasia, alleen met iets betere looks.. en dat is denk ik de reden waarom ze nog een ronde verder is.
In elk geval een goede zet om die de groep meisjes te gevenquote:
De kelder van gordon zijn huisquote:Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou er zo 'n zwembad hebben?
Dan natuurlijk overduidelijk Gordon..quote:Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou er zo 'n zwembad hebben?
Dat is Bernadettequote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef ranja het volgende:
[..]
In elk geval een goede zet om die de groep meisjes te geven
Wie staat daar achter in bikini? Jennifer? Een ander kan bijna niet.
Ik blijf er bij, leuke meid om te zien en een aardige stem maar overduidelijk én niet de X-factor én niet het talent én ook totaal niet op d'r gemak en dan lopen er wel betere rond in dit programma.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef UltraR het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)oncert.avi_plain.xml
Preview van Melissa. Gaat weer helemaal mis met haar zenuwen.
Echt zo zonde, want het middelste deel van het lied vind ik echt prachtig gezongen. En hoe ze er daar uitziet, daar staat gewoon een popster! Hier moet toch iets van te maken zijn?
?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:31 schreef zeemonster het volgende:
Gordon heeft de groep "meisjes"
Ooh zulks een shock!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/shows(...)les/rtlboulevard.xml
Zeker weten! Moeten ze haar maar bij mij langs sturen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef UltraR het volgende:
Echt zo zonde, want het middelste deel van het lied vind ik echt prachtig gezongen. En hoe ze er daar uitziet, daar staat gewoon een popster! Hier moet toch iets van te maken zijn?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Zeker weten! Moeten ze haar maar bij mij langs sturen.Ik kan haar zo kneden en in allerlei bochten wringen tot ze verlost is van al haar zenuwen. Na mijn behandeling zal ze op het podium als een volwassen vrouw haar ding doen.
Ik zal haar leren d'r beste kaarten uit te spelen en wat meer bluf op het podium brengen.
![]()
jij bent kansloosquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Zeker weten! Moeten ze haar maar bij mij langs sturen.Ik kan haar zo kneden en in allerlei bochten wringen tot ze verlost is van al haar zenuwen. Na mijn behandeling zal ze op het podium als een volwassen vrouw haar ding doen.
Ik zal haar leren d'r beste kaarten uit te spelen en wat meer bluf op het podium brengen.
![]()
Hmmm......Ik zat net in RTL Xfactorforum te kijken en de strekking van je reactie hier lijkt verdacht veel op die van EschR in RTL Xfactorforum. Ben jij EschR ??quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef UltraR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |