Preciesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:55 schreef Fir3fly het volgende:
Vond het nogal tegenvallen. Op beide fronten.
Ik vind haar meer een Angela Kluivert....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht aan Ellemieke Vermolen toen ik haar zag trouwens.
Ja, das nou het mooie van een eigen forum.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:08 schreef DonPerignon het volgende:
Wordt er nou bij elke kandidaat een topic aangemaakt? Verdomme!
Jij hebt hier dus duidelijk geen kaas van gegeten, n00b!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, das nou het mooie van een eigen forum.
OMG FAP FAP AAH GEIL PRINTSCREEN.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:25 schreef Steve het volgende:
Niet echt de meest geweldige prinstscreens, maar ze is erop te zien.![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk, vergeleken met die andere 4 was ze een geweldige zangeresquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:10 schreef BVO het volgende:
Ze had natuurlijk wel voordeel van haar ondersteuning.
Bedoelde meer dat het op deze manier gewoon een solo-auditie zonder pure a-capella was.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Duidelijk, vergeleken met die andere 4 was ze een geweldige zangeres
eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:32 schreef sbientje het volgende:
ik vind haar ook echt totaal niet leuken zo goed zong ze ook weer niet, wat ik gehoord heb..
naaa dit is toch wel een belediging voor Do hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef tessie het volgende:
Ik vind haar juist heel erg op Do lijken...
Waar maak je je druk om dan, ben je een goede bekende van haar?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef bladiebladiebladiebla het volgende:
Ach ach.. wat zijn er toch veel trieste mensen op deze aardbol..
Altijd maar oordelen zonder te weten hoe iemand écht is. Zal wel jaloezie zijn ofzo..
kijk, een aubergine!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef bladiebladiebladiebla het volgende:
Altijd maar oordelen zonder te weten hoe iemand écht is. Zal wel jaloezie zijn ofzo..
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef bladiebladiebladiebla het volgende:
Dat was het hele idee toch op, slimkeesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:06 schreef Natalie het volgende:
Vraag me nog steeds af of ze het zo 'gepland' hadden. Twee meiden met paars shirtje aan iedere kant, Melissa in het midden in het zwart. Het komt echt over als: Melissa de lead zangeres, en de rest het achtergrondkoortje.
quote:Ze ziet er goed uit, en ik vond het echt grappig om te zien dat die andere meisje ineens afvielen omdat ze eigelijk als pudding erbij stonden Maar ik ben benieuwd of ze zonder met haar vriendinnen het ook nog goed kan.
nouja ik vond haar toch echt niet leuk overkomen..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef bladiebladiebladiebla het volgende:
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:00 schreef Littlelielo het volgende:
Ze wist zelf iets te goed dat ze lekker was.
Of iemand mooi is of niet is volgens mij nog altijd een kwestie van smaak, dus misschien vind jij dat er mooiere meiden rondlopen bij X factor. Heel veel anderen vinden dat misschien niet. Ik vind haar verreweg de mooiste van wat ik gezien heb. En haar stem is ook nog eens vrij goed. Die combinatie lijkt me perfect om een programma als x-factor te kunnen winnen. Ze moet idd nog wel iets aan haar uitstraling doen. Wat zelfverzekerder worden, wat uitdagender.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:59 schreef Regina7 het volgende:
Ze heeft wel wat op het eerste gezicht, maar als je langer kijkt.... lopen er mooiere meiden rond bij X factor.
Mist nog wat uitstraling.
Uitstraling heeft ze nou juist wèl en dat is wat haar op het 1e oog zo mooi maakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:59 schreef Regina7 het volgende:
Ze heeft wel wat op het eerste gezicht, maar als je langer kijkt.... lopen er mooiere meiden rond bij X factor.
Mist nog wat uitstraling.
Dude...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef qxp het volgende:
snap niet dat mensen haar zo knap vinden
En dan te bedenken dat dat Natja Brunckhorst is en absoluut geen heroine hoertje. Ze speelde er alleen een.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:42 schreef NatteBever het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Jij duikt hier liever op? Dan heb je idd een zak over je hoofd
Ach uiterlijk heeft altijd meer crediet met zulke programma's.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel voorbarig Grulez, dan moet er nog wel erg veel gebeuren.
Dan mag ze daar eens snel wat aan doen voordat heet Nederland haar uitkotstquote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Mestras het volgende:
dat is vast een houding ze vind het leuk, heus
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:15 schreef Natalie het volgende:
Had echt medelijden met dat arme kind toen ze bij de make-up ineens ging tranen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef ranja het volgende:
Erg onterecht door. Ze heeft 'het' nog lang niet, is volgens mij nog niet klaar voor de liveshows.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Op zich wel een stereo-type 'lekker blond wijf', maar ik vond het toch weinig hebben.
En ze kickte wel erg op alle complimenten over haar uiterlijk en zangkwaliteiten
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo briljant vond ik haar niet zingen. En ze heeft niet echt een open uitstraling, hoe goed ze er verder ook uitziet. Denk dat ze niet zo ver gaat komen.
Dat is dus allemaal onzekerheid waar dit uit voorkomt. Geef haar een beetje krediet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef Saboo het volgende:
[..]
nouja ik vond haar toch echt niet leuk overkomen..
Wil niet oordelen, want mss is ze hartstikke aardig, maar afgaande van het programma vond ik der gewoon stom
En dit was dus echt pure onzin, zoals ik meteen al zei naar aanleiding van deze opmerking.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:00 schreef Littlelielo het volgende:
Ze wist zelf iets te goed dat ze lekker was.
Ja hallo, dat was op basis van haar eerste auditie. Dan is het vaak nog moeilijk in te schatten hoe iemand een beetje in elkaar zit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is dus allemaal onzekerheid waar dit uit voorkomt. Geef haar een beetje krediet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |