Duidelijk, vergeleken met die andere 4 was ze een geweldige zangeresquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:10 schreef BVO het volgende:
Ze had natuurlijk wel voordeel van haar ondersteuning.
Bedoelde meer dat het op deze manier gewoon een solo-auditie zonder pure a-capella was.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Duidelijk, vergeleken met die andere 4 was ze een geweldige zangeres
eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:32 schreef sbientje het volgende:
ik vind haar ook echt totaal niet leuken zo goed zong ze ook weer niet, wat ik gehoord heb..
naaa dit is toch wel een belediging voor Do hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef tessie het volgende:
Ik vind haar juist heel erg op Do lijken...
Waar maak je je druk om dan, ben je een goede bekende van haar?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef bladiebladiebladiebla het volgende:
Ach ach.. wat zijn er toch veel trieste mensen op deze aardbol..
Altijd maar oordelen zonder te weten hoe iemand écht is. Zal wel jaloezie zijn ofzo..
kijk, een aubergine!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef bladiebladiebladiebla het volgende:
Altijd maar oordelen zonder te weten hoe iemand écht is. Zal wel jaloezie zijn ofzo..
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef bladiebladiebladiebla het volgende:
Dat was het hele idee toch op, slimkeesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:06 schreef Natalie het volgende:
Vraag me nog steeds af of ze het zo 'gepland' hadden. Twee meiden met paars shirtje aan iedere kant, Melissa in het midden in het zwart. Het komt echt over als: Melissa de lead zangeres, en de rest het achtergrondkoortje.
quote:Ze ziet er goed uit, en ik vond het echt grappig om te zien dat die andere meisje ineens afvielen omdat ze eigelijk als pudding erbij stonden Maar ik ben benieuwd of ze zonder met haar vriendinnen het ook nog goed kan.
nouja ik vond haar toch echt niet leuk overkomen..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef bladiebladiebladiebla het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |