Er zullen vast redenen zijn voor die onzekerheid. Bij mij heeft ze daarom juist een streepje voor. Onzekerheid is iets heel vervelends, en x-factor kan haar er vast bij helpen hier over heen te komen.
Juist daarom vind ik het ook zeker terecht dat ze door is. Er valt nog aan te werken, ze zit zeker nog niet aan haar top. Haar onzekerheid is zeker niet iets onoverkomelijks zoals bij Anastacia.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:34 schreef Ronaldsen het volgende:Op zich wel een stereo-type 'lekker blond wijf', maar ik vond het toch weinig hebben.
En ze kickte wel erg op alle complimenten over haar uiterlijk en zangkwaliteiten
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:Zo briljant vond ik haar niet zingen

. En ze heeft niet echt een open uitstraling, hoe goed ze er verder ook uitziet. Denk dat ze niet zo ver gaat komen.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef Saboo het volgende:[..]
nouja ik vond haar toch echt niet leuk overkomen..
Wil niet oordelen, want mss is ze hartstikke aardig, maar afgaande van het programma vond ik der gewoon stom
Dat is dus allemaal onzekerheid waar dit uit voorkomt. Geef haar een beetje krediet.
quote:
En dit was dus echt pure onzin, zoals ik meteen al zei naar aanleiding van deze opmerking.
Ze moet zeker beter, maar het is duidelijk waar het verbeterpunt ligt. Ik gun het haar wel om daarin te slagen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.