Hier ook dezelfde mening....ze komt op tv over als een houten klaas.....quote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
vind d'r zo een beetje ehm.. nietzeggend, eigenlijk....
Het is een uitspraak van Erik van Thijn na haar 1e auditie...quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Koen66 het volgende:
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven.
Ahhhh Oeps.... 1e audities inderdaad van velen niet gezien.......... Dat zegt genoeg over de smaak / geen smaak van Erik van Thijn dan !quote:Op maandag 23 februari 2009 00:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is een uitspraak van Erik van Thijn na haar 1e auditie...
Meer x-factor dan B&B in mijn ogen.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Welke x-factor hadden die twee stilletto zusjes dan? Redelijke, maar toch middelmatige stemmetjes. Saai, geruisloos hadden ze een paar rondes doorlopen. Ze hebben weinig uitstraling, dus een prima keuze van de jury.
Zelfs met carnaval.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Koen66 het volgende:
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven. Ze is niet lelijk, zou qua uiterlijk ook een Poolse kunnen zijn, beetje uitstraling uit die hoek, maar als ik op een wilekeurige avond ga stappen (en zeker gisteravond tijdens Carnaval) zie ik zat lopen waar zij niet aan kan tippen !
Dat is wat Erik zei toen ze auditie had gedaan, vandaar die titel.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Koen66 het volgende:
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven.
No shit sherlockquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wat Erik zei toen ze auditie had gedaan, vandaar die titel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:12 schreef Regina7 het volgende:
mooie pics op je hyves plaatsen is totaal niet te vergelijken met
als groep je opgeven en ineens
solo op de buhne te staan voor een groot publiek, voor camera's.
En ook mooie meiden zijn hartstikke onzeker dus
ik weet niet waarom Stacey zei 'je bent mooi'
je bent mooi dus wat?
Moet ze ineens de wereld aankunnen als jong dingetje?
?quote:
jazekerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat hij op de enters doelt
Dit dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:23 schreef qxp het volgende:
dude. de gemiddelde heroïne hoer heeft nog meer uitstraling dan deze levenloze zoutzak.
Ze zit barstensvol met talent maar het komt er nog niet uit. Ze moet de sleutel, The Magic Key, zien te vinden, zoals dat bij April onlangs geheel onverwachts op het podium is gebeurt, om lekker in het vel te zitten en gewoon haar ding te doen. Misschien gebeurt dat nog. Zoiets kun je niet regisseren. Het overkomt je gewoon en totaal onaangekondigd wanneer je het zelf ook niet verwacht. Je voelt het en realiseer het pas nadat je je ding gedaan hebt. Misschien was het haar wel overkomen. Het zouden vreugdetranen kunnen zijn. Wie weet. We zien dat vrijdag wel. Afwachten dus..........................quote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef Qarinx het volgende:
Wat een zeikwijf is zij. Ze ligt alleen maar te huilen, ik heb haar niet anders op tv gezien en het voorstukje van komende week is ook niet veelbelovend. Ze kan o-kay zingen, maar qua performance is er echt niet veel aan en denk ook niet dat het nog gaat komen..
Snap eigeniljk ook niet dat ze door is. "Je bent er (nog) niet klaar voor" en exit had ook wel voor haar mogen gelden. Maar denk dat ze het publiek niet lang kan boeien met 'r gejank, dus ze zal er wel snel uit liggen.
eensch...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef Qarinx het volgende:
Wat een zeikwijf is zij. Ze ligt alleen maar te huilen, ik heb haar niet anders op tv gezien en het voorstukje van komende week is ook niet veelbelovend. Ze kan o-kay zingen, maar qua performance is er echt niet veel aan en denk ook niet dat het nog gaat komen..
Snap eigeniljk ook niet dat ze door is. "Je bent er (nog) niet klaar voor" en exit had ook wel voor haar mogen gelden. Maar denk dat ze het publiek niet lang kan boeien met 'r gejank, dus ze zal er wel snel uit liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |