Snap ik, het was ook geen persoonlijke aanval op je. Ik pakte o.a. jouw quote er alleen even als voorbeeld bij van de verschillende reacties die er kwamen op haar karakter, terwijl ik haar, wel al meteen na de auditie, juist nogal onzeker en introvert vond overkomen. Dat kwam in de uitzending van vanavond dus duidelijk naar buiten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was op basis van haar eerste auditie. Dan is het vaak nog moeilijk in te schatten hoe iemand een beetje in elkaar zit.
Idd, niets speciaals..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Regina7 het volgende:
Toch vind ik er veel mooiere sexiere meiden tussen zitten.
Maar ik had de beredenatie van de jury dus redelijk ingeschatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog laaaaaaaang niet nee. Ik onderschrijf de mening van ranja volledig. Dit komt niet goed in een paar weken.
meer het standaard kamp-/schilder-/bloemenwijk meisje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als gezonde hetero kerel kan je haar toch niet als "niets speciaals" bestempelen...
Je kent haar niet, je hebt geen idee waar die onzekerheid met bijbehorende tranen vandaan komt, maar je hebt wel je oordeel klaar....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
jankwijf, heeft daar niets te zoeken. Had liever gezien dat Emma door ging. Niet de beste die erbij zit, maar verdiende het wel veel meer dan dit aanstelkind
Als je nu al je waterlanders niet binnen kunt houden, hoe moet het dan als je in de liveshows eens een noot mist?
Ach de onzekerheid snap ik wel en daar teren zulke programma's ook op. Kijk maar naar de X-factor winnaar in GB geloof ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, als ze zich dus niet aanstelt en onwijs onzeker is (dan neem ik die woorden terug) maar dan nog hoort ze er gewoon niet... als je zo onzeker bent, ook na zoveel bevestiging, dan ben je er gewoon nog niet klaar voor en moet ze eerst maar 's een jaartje zangles en weetikveelwat voor lessen nemen om dat een beetje op te bouwen
Oordelen en meningen horen er bij, zodra je jezelf op een podium als X-factor wil zetten. Als mensen dat niet kunnen handelen, moeten ze geen cariere in de showbiz nastreven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je kent haar niet, je hebt geen idee waar die onzekerheid met bijbehorende tranen vandaan komt, maar je hebt wel je oordeel klaar....![]()
Smaken verschillen maar als je niet ziet dat deze meid echt heel mooi is dan is misschien een brilletje een oplossing.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als gezonde hetero kerel kan je haar toch niet als "niets speciaals" bestempelen...
Nou, ze moest solo ook vooral omdat die andere 4 zo slecht waren hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 02:44 schreef Regina7 het volgende:
De jury is kut.
Ze moest solo enkel en alleen vanwege haar uiterlijk.
Heb een beetje de P in op de jury sinds ze stiletto wegstuurden met zo'n uberbelachelijke kutsmoes.
Welke x-factor hadden die twee stilletto zusjes dan? Redelijke, maar toch middelmatige stemmetjes. Saai, geruisloos hadden ze een paar rondes doorlopen. Ze hebben weinig uitstraling, dus een prima keuze van de jury.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:44 schreef Regina7 het volgende:
Heb een beetje de P in op de jury sinds ze stiletto wegstuurden met zo'n uberbelachelijke kutsmoes.
Dat ze niet lelijk is weet ze zelf ook maar al te goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het wordt haar ook vaak genoeg verteld. Zou raar zijn als ze het dan niet weet. Maar toch is ze niet zeker genoeg om in haar eentje op het podium te gaan staan en probeerde het daarom met haar vriendinnen. Ik heb haar nog op geen enkele vorm van arrogantie kunnen betrappen.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat ze niet lelijk is weet ze zelf ook maar al te goed.
En mensen die dat vaak genoeg horen, gaan bezig met hun uiterlijk en blijven dan altijd wachten op de bevestiging daarvan. (On)bewust ga je er dan van uit dat je op basis van je uiterlijk succes hebt of krijgt. Kom je dan in een veld tussen getalenteerde mensen die jou dreigen te ontstijgen, dan onstaat er zich een nieuwe en ongewende situatie. Dat kan plots resulteren in onzekerheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt haar ook vaak genoeg verteld.
Iddquote:Op zondag 22 februari 2009 @ 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Nou, ze moest solo ook vooral omdat die andere 4 zo slecht waren hoor
Terecht door, maar wereldklasse vond ik het bij verre niet.quote:[...]dat c-united werd omschreven als 'wereldklasse' slaat idd nergens op.
dat dusquote:Op zondag 22 februari 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat men haar zo ontzettend lekker vindt. Ze ziet er best aardig uit, maar ongelooflijk stuk?. Ze deed mij een beetje kamps aan
Blond, stijl, handelbaar versus dik, golvend en onhandelbaar. Ik zou 't wel wetenquote:Op zondag 22 februari 2009 @ 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ze heeft keiweinig haar mên, krijg je van die zielige staartjes
Kijk, dat roep ik ook al de hele tijd!quote:
QFTquote:Op zondag 22 februari 2009 03:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En mensen die dat vaak genoeg horen, gaan bezig met hun uiterlijk en blijven dan altijd wachten op de bevestiging daarvan. (On)bewust ga je er dan van uit dat je op basis van je uiterlijk succes hebt of krijgt. Kom je dan in een veld tussen getalenteerde mensen die jou dreigen te ontstijgen, dan onstaat er zich een nieuwe en ongewende situatie. Dat kan plots resulteren in onzekerheid.
Kamps!quote:Op zondag 22 februari 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat men haar zo ontzettend lekker vindt. Ze ziet er best aardig uit, maar ongelooflijk stuk?. Ze deed mij een beetje kamps aan
Ik vind het zeker wel een stukquote:Op zondag 22 februari 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
Vooral op die laatste fotoquote:
Ja, en op tv is ze lelijkerquote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
vind d'r zo een beetje ehm.. nietzeggend, eigenlijk....
Ja kut, haal t net weg omdat jij er tussendoor moest postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |