abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66351071
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
vind d'r zo een beetje ehm.. nietzeggend, eigenlijk....
Hier ook dezelfde mening....ze komt op tv over als een houten klaas.....
pi_66352672
Ze is wel Do-able
  maandag 23 februari 2009 @ 00:26:24 #153
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_66359711
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven. Ze is niet lelijk, zou qua uiterlijk ook een Poolse kunnen zijn, beetje uitstraling uit die hoek, maar als ik op een wilekeurige avond ga stappen (en zeker gisteravond tijdens Carnaval) zie ik zat lopen waar zij niet aan kan tippen !
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 23 februari 2009 @ 00:27:44 #154
13973 ranja
image means nothing
pi_66359750
quote:
Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Koen66 het volgende:
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven.
Het is een uitspraak van Erik van Thijn na haar 1e auditie...
  maandag 23 februari 2009 @ 00:30:20 #155
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_66359814
quote:
Op maandag 23 februari 2009 00:27 schreef ranja het volgende:

[..]

Het is een uitspraak van Erik van Thijn na haar 1e auditie...
Ahhhh Oeps.... 1e audities inderdaad van velen niet gezien.......... Dat zegt genoeg over de smaak / geen smaak van Erik van Thijn dan !
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 23 februari 2009 @ 00:36:51 #156
13973 ranja
image means nothing
pi_66359952
Ze kwam toen dus samen met 4 vriendinnen als groep auditie doen. Die andere 4 stonden er wat bij en als ze al hun mond open deden klonk het meteen nergens meer naar. Toen is Melissa als enige doorgegaan en nadat ze weg waren zei Erik letterlijk 'wat een ongelovelijk stuk'
  maandag 23 februari 2009 @ 07:25:44 #157
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66363571
En die kwalificatie heeft haar verder gebracht dan ze normaliter zou mogen zijn, volgens mij. Gek dat ik bij de X-factor echt niet direct aan uiterlijk denk, maar de jury gaat er volgens mij wel vanuit dat dat een heel groot deel van de x-factor is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66374566
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:50 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Welke x-factor hadden die twee stilletto zusjes dan? Redelijke, maar toch middelmatige stemmetjes. Saai, geruisloos hadden ze een paar rondes doorlopen. Ze hebben weinig uitstraling, dus een prima keuze van de jury.
Meer x-factor dan B&B in mijn ogen.
B&B zitten er in voor de kijkcijfers.
Ok ze zingen ook wel aardig.
pi_66389842
quote:
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven. Ze is niet lelijk, zou qua uiterlijk ook een Poolse kunnen zijn, beetje uitstraling uit die hoek, maar als ik op een wilekeurige avond ga stappen (en zeker gisteravond tijdens Carnaval) zie ik zat lopen waar zij niet aan kan tippen !
Zelfs met carnaval.
That's all folks!
  maandag 23 februari 2009 @ 22:46:24 #160
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66391132
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zelfs met carnaval.
Ze zijn tegenwoordig allemaal verkleed als kampslet Vaduz. Dat weet je toch.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 februari 2009 @ 22:56:59 #161
163650 Greys
pi_66391544
Ik snap niet waar die onzekerheid vandaan komt. Ze heeft zelf die fotocompilatie op Youtube geplaatst (gezien het feit dat er 'me and my loves' voorbij komt als tekst) dus zo verlegen is ze niet. Zo komen een aantal foto's niet over in elk geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 00:27:11 #162
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_66394530
quote:
'Het ongelooflijke stuk' vind ik als Topic wel errug overdreven.
Dat is wat Erik zei toen ze auditie had gedaan, vandaar die titel.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_66394618
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:27 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat is wat Erik zei toen ze auditie had gedaan, vandaar die titel.
No shit sherlock
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_66395420
mooie pics op je hyves plaatsen is totaal niet te vergelijken met
als groep je opgeven en ineens
solo op de buhne te staan voor een groot publiek, voor camera's.
En ook mooie meiden zijn hartstikke onzeker dus
ik weet niet waarom Stacey zei 'je bent mooi'
je bent mooi dus wat?
Moet ze ineens de wereld aankunnen als jong dingetje?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 01:13:51 #165
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66395436
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:12 schreef Regina7 het volgende:
mooie pics op je hyves plaatsen is totaal niet te vergelijken met
als groep je opgeven en ineens
solo op de buhne te staan voor een groot publiek, voor camera's.
En ook mooie meiden zijn hartstikke onzeker dus
ik weet niet waarom Stacey zei 'je bent mooi'
je bent mooi dus wat?
Moet ze ineens de wereld aankunnen als jong dingetje?

Post ff normaal.
pi_66403605
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef Grulez het volgende:

[..]

Post ff normaal.
?
pi_66403663
ik gok dat hij op de enters doelt

Ja doei.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:25:03 #168
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66404309
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat hij op de enters doelt

jazeker
pi_66405961
Ik MSN te veel denk ik
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:17:40 #170
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66406025
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:23 schreef qxp het volgende:
dude. de gemiddelde heroïne hoer heeft nog meer uitstraling dan deze levenloze zoutzak.
Dit dus
pi_66537157
Hee zagen jullie dat, melissa in bikini wordt de nieuwe manier om kijkcijfers te trekken
Ik weet al waar ik volgende week naar ga kijken (ja ik ben zo een die haar wel goed te doen vindt)
pi_66537845
ze is toch wel aandoenlijk??
  zondag 1 maart 2009 @ 13:02:15 #173
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_66577755
Wat een zeikwijf is zij. Ze ligt alleen maar te huilen, ik heb haar niet anders op tv gezien en het voorstukje van komende week is ook niet veelbelovend. Ze kan o-kay zingen, maar qua performance is er echt niet veel aan en denk ook niet dat het nog gaat komen..

Snap eigeniljk ook niet dat ze door is. "Je bent er (nog) niet klaar voor" en exit had ook wel voor haar mogen gelden. Maar denk dat ze het publiek niet lang kan boeien met 'r gejank, dus ze zal er wel snel uit liggen.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 1 maart 2009 @ 13:22:26 #174
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66578417
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef Qarinx het volgende:
Wat een zeikwijf is zij. Ze ligt alleen maar te huilen, ik heb haar niet anders op tv gezien en het voorstukje van komende week is ook niet veelbelovend. Ze kan o-kay zingen, maar qua performance is er echt niet veel aan en denk ook niet dat het nog gaat komen..

Snap eigeniljk ook niet dat ze door is. "Je bent er (nog) niet klaar voor" en exit had ook wel voor haar mogen gelden. Maar denk dat ze het publiek niet lang kan boeien met 'r gejank, dus ze zal er wel snel uit liggen.
Ze zit barstensvol met talent maar het komt er nog niet uit. Ze moet de sleutel, The Magic Key, zien te vinden, zoals dat bij April onlangs geheel onverwachts op het podium is gebeurt, om lekker in het vel te zitten en gewoon haar ding te doen. Misschien gebeurt dat nog. Zoiets kun je niet regisseren. Het overkomt je gewoon en totaal onaangekondigd wanneer je het zelf ook niet verwacht. Je voelt het en realiseer het pas nadat je je ding gedaan hebt. Misschien was het haar wel overkomen. Het zouden vreugdetranen kunnen zijn. Wie weet. We zien dat vrijdag wel. Afwachten dus..........................
pi_66578462
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef Qarinx het volgende:

eensch...

ze zingt niet slecht, maar ook niet speciaal m.i.

gewoon, 13 in een dozijn goed, zeg maar...

en als ze zo blijft janken... ja.. dat gaat haar echt niet helpen ofzo
Ja doei.
pi_66578527
Ze ziet eruit als een goedkoop hoertje

Ik hoop dat ze wint
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66578542
Barstensvol talent valt heel erg mee. Met een goede sound kom je er niet. En ze had net als Gregory afgeserveerd moeten worden. Nu gaan we vrijdag die tranendallen weer meemaken en is ze een logische afvaller. Ze is nog niet klaar voor dit en ik heb mijn twijfels of het over een aantal jaar beter zal gaan.
That's all folks!
pi_66578580
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Barstensvol talent valt heel erg mee. Met een goede sound kom je er niet. En ze had net als Gregory afgeserveerd moeten worden. Nu gaan we vrijdag die tranendallen weer meemaken en is ze een logische afvaller. Ze is nog niet klaar voor dit en ik heb mijn twijfels of het over een aantal jaar beter zal gaan.
Ja doei.
  zondag 1 maart 2009 @ 14:07:59 #179
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_66580100
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef KbenHetZat het volgende:
Ze zit barstensvol met talent maar het komt er nog niet uit. Ze moet de sleutel, The Magic Key, zien te vinden, zoals dat bij April onlangs geheel onverwachts op het podium is gebeurt, om lekker in het vel te zitten en gewoon haar ding te doen. Misschien gebeurt dat nog. Zoiets kun je niet regisseren. Het overkomt je gewoon en totaal onaangekondigd wanneer je het zelf ook niet verwacht. Je voelt het en realiseer het pas nadat je je ding gedaan hebt. Misschien was het haar wel overkomen. Het zouden vreugdetranen kunnen zijn. Wie weet. We zien dat vrijdag wel. Afwachten dus..........................
Ja nou, dat ontpoppen mag ze dan mooi thuis doen en terugkomen als het eruit is. Het gaat er toch om of je nu de X-factor hebt? Nou dat heeft ze op dit moment dus absoluut niet. Als je naar haar kijkt, dan zie je nul uitstraling en een zielig hoopje dat echt geen artiest is en dat in de komende 12 (?) afleveringen ook echt niet gaat worden. Ze heeft misschien een leuk koppie, redelijke stem, maar totaal geen charisma en zal dus ook zeker geen publieksfavoriet worden. Er komt weinig persoonlijkheid over, dus ik heb er geen geloof in dat ze ooit wel krachtig over gaat komen, bijv. net als die meiden van Buurman & Buurman. Mijns inziens is zij een blanke versie van die Anastasia, alleen met iets betere looks.. en dat is denk ik de reden waarom ze nog een ronde verder is.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 1 maart 2009 @ 14:55:15 #180
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66581817
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:07 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ja nou, dat ontpoppen mag ze dan mooi thuis doen en terugkomen als het eruit is. Het gaat er toch om of je nu de X-factor hebt? Nou dat heeft ze op dit moment dus absoluut niet. Als je naar haar kijkt, dan zie je nul uitstraling en een zielig hoopje dat echt geen artiest is en dat in de komende 12 (?) afleveringen ook echt niet gaat worden. Ze heeft misschien een leuk koppie, redelijke stem, maar totaal geen charisma en zal dus ook zeker geen publieksfavoriet worden. Er komt weinig persoonlijkheid over, dus ik heb er geen geloof in dat ze ooit wel krachtig over gaat komen, bijv. net als die meiden van Buurman & Buurman. Mijns inziens is zij een blanke versie van die Anastasia, alleen met iets betere looks.. en dat is denk ik de reden waarom ze nog een ronde verder is.
Je denk te rechtlijnig vind ik. Melissa gedijt op dit moment beter in een groep. Ze deed zelfs de auditie met een groep. Het is de jury die haar eigenlijk geisoleerd heeft van de groep door te vragen of ze solo wou gaan. Zo begon het. Ze is als het ware in het diepe gegooit. Het gaat wel heel erg moeizaam maar toch staat zij er gewoon weer. Ze loop iig niet keihard weg. Ze neemt de verantwoording en probeert het beste van te maken. Totaal onervaren als solist. Alles is nieuw voor haar maar toch slaat ze zich iedere keer er weer doorheen. Heel moedig vind ik dat. Ze had net zo goed de handdoek in de ring kunnen gooien maar dat deed ze niet. Mag je best wel bewondering voor opbrengen. Janken mag want dat is een manier om spanning bij haarzelf te ontladen. Dat vind ik niet erg. Dat lucht altijd op. Maar, je hebt gelijk dat ze op dit moment nog niet zoveel van zich laat zien.
pi_66587856

Wie zou er zo 'n zwembad hebben ?
pi_66587893
het is iig niet bij mij thuis
Ja doei.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:29:31 #183
13973 ranja
image means nothing
pi_66589177
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Svensational het volgende:
In elk geval een goede zet om die de groep meisjes te geven

Wie staat daar achter in bikini? Jennifer? Een ander kan bijna niet.
pi_66700216
quote:
[ afbeelding ]

De kelder van gordon zijn huis
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:04:46 #185
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66701003
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:45 schreef corus het volgende:

[..]

De kelder van gordon zijn huis
Je bent gewoon jaloers
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:43:33 #186
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_66702509
quote:
[ afbeelding ]

Dan natuurlijk overduidelijk Gordon..
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:05:19 #187
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66703425
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef ranja het volgende:

[..]

In elk geval een goede zet om die de groep meisjes te geven

Wie staat daar achter in bikini? Jennifer? Een ander kan bijna niet.
Dat is Bernadette
pi_66707236
Gordon heeft de groep "meisjes" , dus dan is het vast zijn huis . Past ook wel bij hem om een zwembad te hebben .
pi_66728617
http://www.rtl.nl/compone(...)oncert.avi_plain.xml

Preview van Melissa. Gaat weer helemaal mis met haar zenuwen.
Echt zo zonde, want het middelste deel van het lied vind ik echt prachtig gezongen. En hoe ze er daar uitziet, daar staat gewoon een popster! Hier moet toch iets van te maken zijn?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:00:55 #190
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_66728903
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef UltraR het volgende:

Echt zo zonde, want het middelste deel van het lied vind ik echt prachtig gezongen. En hoe ze er daar uitziet, daar staat gewoon een popster! Hier moet toch iets van te maken zijn?
Ik blijf er bij, leuke meid om te zien en een aardige stem maar overduidelijk én niet de X-factor én niet het talent én ook totaal niet op d'r gemak en dan lopen er wel betere rond in dit programma.
pi_66729621
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:31 schreef zeemonster het volgende:
Gordon heeft de groep "meisjes"
?
Noot noot.
pi_66729731
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_66730200
quote:
Ooh zulks een shock!
Noot noot.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:46:49 #194
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66730538
quote:

Zeker weten! Moeten ze haar maar bij mij langs sturen. Ik kan haar zo kneden en in allerlei bochten wringen tot ze verlost is van al haar zenuwen. Na mijn behandeling zal ze op het podium als een volwassen vrouw haar ding doen. Ik zal haar leren d'r beste kaarten uit te spelen en wat meer bluf op het podium brengen.
pi_66730843
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

Zeker weten! Moeten ze haar maar bij mij langs sturen. Ik kan haar zo kneden en in allerlei bochten wringen tot ze verlost is van al haar zenuwen. Na mijn behandeling zal ze op het podium als een volwassen vrouw haar ding doen. Ik zal haar leren d'r beste kaarten uit te spelen en wat meer bluf op het podium brengen.
!!!!!!!!!!!!!
Noot noot.
pi_66731466
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

jij bent kansloos
pi_66733147
Tja, gelukkig vind KbenHetZat zichzelf iig erg grappig. Dat is er tenminste 1.
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:17:40 #198
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66734223
quote:

Hmmm......Ik zat net in RTL Xfactorforum te kijken en de strekking van je reactie hier lijkt verdacht veel op die van EschR in RTL Xfactorforum. Ben jij EschR ??
pi_66734280
Yup.
pi_66739579
Wauw..wat een lekker wijf!!!!
[P]otverdorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')