quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Welke van de tweequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Een klap tegen haar billetje
En pats, daar gaat het brilletje
Nee.quote:
Sleequote:
die rechterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker zou ik wel willen kaatsen,
op, onder of tijdens het schaatsen.
Die was derde op NK, dus die suckt!quote:
Ik had kaashamsoufflésquote:
Bier drinken met de stoete, lekker huilend na huis als een droeftoeterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Rijmen we nog?
Ik vertegenwoordig de ekte binken, en ga vanavond lekker bier drinken!
dat vind ik een heel goed plan, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Rijmen we nog?
Ik vertegenwoordig de ekte binken, en ga vanavond lekker bier drinken!
Ik vang zaad in mijn hoed, maar jouw zin rijmt niet goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bier drinken met de stoete, lekker huilend na huis als een droeftoeter
stoete + toeterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik vang zaad in mijn hoed, maar jouw zin rijmt niet goed.
Gadverdamme doe eens normaal, je lijkt wel een kanibaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik vang zaad in mijn hoed, maar jouw zin rijmt niet goed.
Whehe jouw ondertitel deed mijn mondhoeken omhoog krullen, ik heb zin om bier te drinken en oeverloos te lullenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat vind ik een heel goed plan, gewoon omdat het kan
Dortquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die was derde op NK, dus die suckt!
Tegen wie moet Toppie vanavond dan?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:04 schreef Silentalarm het volgende:
GOEDENAVOND.!!!!!!!
Oeh, haar zou ik wel tussen haar tieten willen neukenquote:
Of deze avond goed is, is nog de vraag.Maar hoe gaat het met jouw vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oeh, haar zou ik wel tussen haar tieten willen neukenzonder glijmiddel.
Gewoon linken..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan dit even resizen naar avater-grootte
met imagereadyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
MiVer De meester van logica! Ik heet u welkom!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
met imageready
60x60: [ afbeelding ]
100x100: [ afbeelding ]
hier wollig
en swingend
hoop daar ook
groet terug, dank jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
MiVer De meester van logica! Ik heet u welkom!
Bestand te grootquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
met imageready
60x60: [ afbeelding ]
100x100: [ afbeelding ]
hier wollig
en swingend
hoop daar ook
is idd kutquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef MiVer het volgende:
van die goedkope klote aanstekers in gebruik
met vernijnig ruw en scherp wieltje
dat in combi met "winterhanden"
nu een echt ruwe duim
alleen een geharde kut
kan gevingerd worden zo
ach ja
straks lente
zou ook wel een kut naast mijn lul willenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
.....
ik kan niet gevingerd worden
.....
zomer lekker
Het lijkt mij wel intressant om te weten hoe het is om gevingerd te worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
zou ook wel een kut naast mijn lul willen
ook zin in zomer
en hot
okquote:
Stop je vinger in je aars.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel intressant om te weten hoe het is om gevingerd te worden.![]()
ik wil een echte g-spotquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel intressant om te weten hoe het is om gevingerd te worden.![]()
eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wil een echte g-spot
en niet het anale surrogaat
noobquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT HIER AL GEPOST DUS JE HOEFT HEUL GEEN TVPPPPPPPPPP MEER
ok, duidelijkquote:
i knowquote:
Wie is datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
wie is dat?quote:
Dat hele album is echt ontiegelijk tofquote:
als houser ben ik hierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat hele album is echt ontiegelijk tof
leuke dialoogquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
-Hoi ik ben Anne. Wie ben jij?
>Ik ben ook een Anne.
-JEETJE WAT EEN TOEVAL![]()
![]()
![]()
![]()
House is tofquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
als houser ben ik hier
in minderheid geloof ik
Ik luister nu happy hardcore, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
als houser ben ik hier
in minderheid geloof ik
zit in de catquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik luister nu happy hardcore, is dat ook goed?
Je bent geboren in 1992quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik luister nu happy hardcore, is dat ook goed?
Je moet eens weten wat mijn zus (5 jaar ouder) allemaal draaide.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je bent geboren in 1992Je hebt dat tijdperk niet eens bewust meegemaakt joh
moest googlenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
House is tof![]()
En wat vind je van techno/minimal/schranz/electro?
Chuuchu = the sound of suckingquote:
Ik denk dat Katy Perry een mooier figuur heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:51 schreef BobbyB het volgende:
Zou het haar zijn of niet. Ik gok van niet.
[ afbeelding ]
de sound of randomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Chuuchu = the sound of sucking
lovely
munimuni = the sound of squeezing something soft
muramura = the sound of being horny
purinpurin = the sound when some scandalize cleavage is showing
boron = the sound when something pops out
nururu = the sound of fingers moving in "wetness"
rerorero = the sound your tongue makes moving around
Uit hentai, zijn soundeffects.
Bah, die heupenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Some random dude sent me this picture asking for money to leak them online claiming it was Katy Perry. I don’t have money, but I do have the ability to screenshot and upload pictures to my site, so that’s what I did. I figure if he’s trying to milk this girl’s fame, I might as well milk his offerings, because even if I had money, I would not pay someone to get myself sued….
So if this is real, then it’s a pretty big fucking post, and I’m not just talking about her hips, I mean people everywhere would want to see this. So many people that I would definitely get sued pretty hard over posting the shit, but the guy who emailed me claims this is actually a picture of busty Katy Perry and Her thick bottom half in some self shot, bald pussy, nakedness.
I am not a fan of Katy Perry, she rapes me everyday through the radio. I don’t understand why she is famous, I don’t find her hot or even mildly attractive and unlike the rest of the world, having big tits just isn’t enough to win my heart, but I am a fan of girls who get naked and take pictures of the shit for random guys they don’t know, without the foresight that it will eventually end up on the internet, so Katy Perry or not, these pictures are worth lookin’ at because you can see vagina.
Leave comments as to whether this is her or not because I have a hard enough time recognizing my own family, friends and girls I’ve fucked when I run into them on the street, so I am not the person you’d want identifying a line-up after being raped in a back alley or witnessing a crime, but as far as I’m concerned this is her and that’s all that really matters. Tell your friends.
Hoi stoeipoes.quote:
Wie is dat?quote:
Hehequote:
Serieus? Rare ouders heb je dan, als ze je zo'n naam meegeven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe. Kinky is my middle name
.
Vet, ik wil zo'n bedovertrekquote:
Stephanie McIntosch.quote:
Ja ze hebben iets met namen eindigend op de letter y.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus? Rare ouders heb je dan, als ze je zo'n naam meegeven.
Word fan dan! En voeg Bupa toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vet, ik wil zo'n bedovertrek.
Zij is een computer?quote:
Ze heeft overigens wel puike borsten.quote:
Meisjes die Mercedes heten noem jij ook auto's?quote:
Ik rij er wel altijd op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes die Mercedes heten noem jij ook auto's?
quote:
Jij bent de enige dame in m`n leven schat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef gers het volgende:
godverdomme wat een lekkere wijven bij 90210
Ik heb geen hyvesquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves. Je bent zelf ook nog niet fan
. Ja alleen als Bupatih misschien.
Ik ben lid gewordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
je hebt wel msnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn lid is groter geworden.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef gers het volgende:
godverdomme wat een lekkere wijven bij 90210
Ze is niet super lekker, maar ze heeft wel wat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind haar niet eens zo heel lekker.
Maar wel props, de huillachsmiley is verreweg m'n favoriete smileyquote:
Ik vind juist van niet. Maar meningen kunnen verschillen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet super lekker, maar ze heeft wel wat.
ik zou ze allemaal wel doen eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf. Ik zie alleen maar uitgemergelde jenkies. Al is die ene wel leuk, dat zusje van Kelly. Hoe heet ze ook alweer?
Yes yesquote:
Ja, maar jij bent gers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou ze allemaal wel doen eigenlijk
Ik moest huillachen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
krijg ik nu een bosje bloemen?
Van de hyves van Buup.quote:
kellyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gers.Jij zou Kelly ook doen.
Home Alone.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef Silentalarm het volgende:
Weet iemand nog een film die leuk is. En hij moet niet eng zijn. En hij moet in de videotheek zijn.
ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Van dat lekkere pijpsmoeltje van de huillach?
ik heb zelfs een msngesprek gehad met jequote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:25 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb zelfs een msngesprek gehad met je
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
Wat vond ik geil dan ook alweerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook.Met Fas dus, hè. En ze vond het best geil.
Alles. Mij. Bt. Bt en mij in één gesprek. Het werd je gewoon te veel. En da's best begrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vond ik geil dan ook alweer?
IQM staat voor geilheid. IQM is geilheid. IQM is de god van het hele begrip geilheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vond ik geil dan ook alweer?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
IQM staat voor geilheid. IQM is geilheid. IQM is de god van het hele begrip geilheid.
Hahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
IQM staat voor geilheid. IQM is geilheid. IQM is de god van het hele begrip geilheid.
Koe, oudquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha![]()
. Oke dat zal ik onthouden
.
ons msngesprek was toch ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha![]()
. Oke dat zal ik onthouden
.
Klokquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Koe, oud
Sloot, gedempt
Om maar even
met MiVer te spreken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Alles. Mij. Bt. Bt en mij in één gesprek. Het werd je gewoon te veel. En da's best begrijpelijk.
quote:
maar het blijft ons geheimpje hequote:
Wat was de eerste keer dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef IQM het volgende:
Toch een beetje jammer dat remlof nou al voor de tweede keer gigantisch de plank misslaat als hij reageert op mij.!!!
Bij Jimi denk ik nu aan Emimich, dus neequote:
Ohh... Hoe komt hij daarbij dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat ik het lapo-hunten (op de baggermanier) zou aanmoedigen.![]()
![]()
Hij onderschat mij. Zoals zovelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh... Hoe komt hij daarbij dan?
Ik herken het gevoelquote:
ik nietquote:
Datzelfde kan ik aan jou vragen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef gers het volgende:
fas moet jij geen dames hosselen in nijmegen ?
Hoe ver ben je nu dan?quote:
Jij bent nog 17, tock?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi mensen.
Ik wil m'n rijbewijs onderhand ook trouwens.
WHUT?!quote:
Oh.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
WHUT?!
Een blik in mijn profiel en je ziet dat ik donderdag 19 word.Ik verwacht nu minstens een naamtopic.
Oehoehoehquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hallo Fas.
Inderdaad bijna jarig, hihi. Mijn laatste jaar als tiener.![]()
lukt me toch nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Datzelfde kan ik aan jou vragen.
dat is een onmogelijke opgave daar...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef gers het volgende:
fas moet jij geen dames hosselen in nijmegen ?
Hahaha, ach gut. Ik vind 22 wel een mooi getal, moet ook wel een mooie leeftijd zijn dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oehoehoeh. Ik herinner me 't nog als de dag van gister dat ik 19 was
![]()
.
Mooooiii was die tijd!! (Je weet wel van die reclames)
kutquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Hoe staat het leven hier in baggerland?
Nee, maar ik ben niet objectief.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
Oja Fas, is Nijmegen een leuke stad eigenlijk? Misschien ga ik daar wel studeren volgend jaar, hihi. Ben er nog niet echt uit.![]()
Ik heb em al 3 jaar, zal ik je ophalen voor de meet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi mensen.
Ik wil m'n rijbewijs onderhand ook trouwens.
Terugbrengen is beter, heen kan ik nog wel met de trein.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb em al 3 jaar, zal ik je ophalen voor de meet?
wel met bierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik woon aan de andere kant van de Waal en Rijn, dus dan kom je niet in Nijmegen. Zelfs met studeren, ging ik er niet stappen.quote:
Het is geen bagger meer en dat bevalt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Jawel, ligt er alleen aan waar je van houdt. Nijmegen heeft wel de beste rechtenfaculteitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
Oja Fas, is Nijmegen een leuke stad eigenlijk? Misschien ga ik daar wel studeren volgend jaar, hihi. Ben er nog niet echt uit.![]()
Hier ook. Mijn ma wil morgen gewoon om 9 uur naar de stadquote:
jij kent ze ookquote:
gedeelde eerste plaats he!?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, ligt er alleen aan waar je van houdt. Nijmegen heeft wel de beste rechtenfaculteit.
ook daarom bol.comquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier ook. Mijn ma wil morgen gewoon om 9 uur naar de stad![]()
![]()
Ik zeg al, laten we dan 's middags gaan. Nee, dan is het zo druk.
Maar ik wil niet zo vroeg op. Nou, dan ga je niet mee
Maardat kan niet, want ik moet mee mijn mp3 spelert uitzoeken voor mijn verjaardag. En als ikhaar dat alleen laat doen komt ze met een hoerending thuis
Dus ga ik om 9 uur naar de stad
ik heb met je te doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier ook. Mijn ma wil morgen gewoon om 9 uur naar de stad![]()
![]()
Ik zeg al, laten we dan 's middags gaan. Nee, dan is het zo druk.
Maar ik wil niet zo vroeg op. Nou, dan ga je niet mee
Maardat kan niet, want ik moet mee mijn mp3 spelert uitzoeken voor mijn verjaardag. En als ikhaar dat alleen laat doen komt ze met een hoerending thuis
Dus ga ik om 9 uur naar de stad
Ik hoor andere mensen weer zeggen dat Utrecht en Groningen goed zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, ligt er alleen aan waar je van houdt. Nijmegen heeft wel de beste rechtenfaculteit.
Alleen de UvA is echt slecht, Leiden heeft ook een mooie faculteit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik hoor andere mensen weer zeggen dat Utrecht en Groningen goed zijn.Maargoed, het zal allemaal wel okee zijn ga ik vanuit.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is internet, dat vertrouwt ze niet!!!!!!!!!!!!!
Ikvindhet zo treurig
Slecht ja?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen de UvA is echt slecht, Leiden heeft ook een mooie faculteit.
mijn pakketjes zijn er nog nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn bestelling van bol.com was vandaag binnen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan wel om geld vragen, maar dat is ook weer zo sneu, want ze bedoelt het goed
misschien wat elitair maar daar moet je doorheen kijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Slecht ja?Amsterdam wilde ik eigenlijk wel heen.
Maar eh, rechten studeren in Leiden.. echt no way.![]()
waarom, dat kan toch ook als je met je moeder op pad gaat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar als je geld vraagt ken je wel een betere/grotere/luxere mp3 speler kopen
Neen. Als ik geld vraag krijg ik 50 euro, en als ik morgen de creative zen van 70 euro zoveel uitkies, krijg ik die ook. Zo ben ik dus nog voordeliger uit ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar als je geld vraagt ken je wel een betere/grotere/luxere mp3 speler kopen
De Universiteit van Amsterdam (UvA) werd in 2007 door de Times Higher Education Supplement uitgeroepen tot de beste universiteit van Nederland.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien wat elitair maar daar moet je doorheen kijken
owoke dat wist ik nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Als ik geld vraag krijg ik 50 euro, en als ik morgen de creative zen van 70 euro zoveel uitkies, krijg ik die ook. Zo ben ik dus nog voordeliger uit ook.
Die is hier, manquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
Houdoe, mensen. Ik ga de gezelligheid eventjes opzoeken.
Je merkte dat ik er was?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
Houdoe, mensen. Ik ga de gezelligheid eventjes opzoeken.
De UvA is kut met peren. In elk onderzoek komen ze ergens in de middenmoot uit van Nederland.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De Universiteit van Amsterdam (UvA) werd in 2007 door de Times Higher Education Supplement uitgeroepen tot de beste universiteit van Nederland.
Ja, rechten is al een redelijke ballen studie, maar dan ook nog in Leiden.. dat kan ik niet aan denk ik.Al moet ik zeggen dat ik Leiden wel een leuke stad vind.
hij zit wel in een mooie stadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De UvA is kut met peren. In elk onderzoek komen ze ergens in de middenmoot uit van Nederland.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk, jij bent er ook weer
Dan ga ik spontaan naar bed
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk, jij bent er ook weer
Dan ga ik spontaan naar bed
da's een pleonasme en bijna een alliteratie.quote:
un waquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's een pleonasme en bijna een alliteratie.
pleonasme: groen grasquote:
gras kan ook geel zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
pleonasme: groen gras
alliteratie: vriendelijke vriend
Allebei een pleonasme, en allebei een alliteratiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
pleonasme: groen gras
alliteratie: vriendelijke vriend
als de hond er op zeikt wel, maar normaliter niet.quote:
quote:
groe en gra vind ik niet 100% allitererenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Allebei een pleonasme, en allebei een alliteratie![]()
Goed voorbeeld hoor!
Pleonasme: Zwarte neger, witte sneeuw. Dubbelop, want een neger is altijdzwart, sneeuw altijd wit.
Alliteratie klinkt gewoon goed. Voorbeeld? Bekijk eens een suske en wiske titel.
De dikke duitsin (mooie alliteratie hèquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik las net dat ze maar 153 calorieën is.
GADVERDAMME ZE IS ECHT DIKquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik las net dat ze maar 153 calorieën is.
Niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De dikke duitsin (mooie alliteratie hè) is heul wel vetter dan 153 calorieen
Een vriend is vriendelijk, anders is hij geen vriend, want hij gedraagt zich niet vriendelijk. Een vriend die je je geld niet terug geeft is niet aardig, dus kwalifiseert zich niet als vriend. En kijk, een synoniem voor vriendelijk is aardig. Dubbelop dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
groe en gra vind ik niet 100% allitereren
en vriendelijke vriend? er zijn ook vrienden die niet vriendelijk zijn en je geld niet teruggeven ofzo
Maar krentenbol is eigenlijk geen krentenbol, maar een dikke duitsin. Dat hadden we gister al vastgesteld. Wel een beetje bijblijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:02 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Niet.![]()
En krentenbol heeft maar 26 g koolhydraten in zich.
Bolliewollie! Hoeveel je ook weegt, mevrouwde dikke duitsin, ik vind je nog wel lief hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je date goed gegaan is als je zo tegen meisjes doet Gers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
vrienden in voor- en tegenspoed toch? clichéquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een vriend is vriendelijk, anders is hij geen vriend, want hij gedraagt zich niet vriendelijk. Een vriend die je je geld niet terug geeft is niet aardig, dus kwalifiseert zich niet als vriend. En kijk, een synoniem voor vriendelijk is aardig. Dubbelop dus
ik doe alleen zo tegen duitsersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je date goed gegaan is als je zo tegen meisjes doet Gers.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar krentenbol is eigenlijk geen krentenbol, maar een dikke duitsin. Dat hadden we gister al vastgesteld. Wel een beetje bijblijven.
Hier komen we vrees ik toch niet uit, blauwtje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
vrienden in voor- en tegenspoed toch? cliché
dus ook tegen vrienden hoef je niet altijd vriendelijk te zijn...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef iszinloos het volgende:
Oh zelfs sonja bakker adviseert krentenbol 1 a 2 keer per week.![]()
http://www.zeelandia.nl/n(...)g-naar-krentenbollen
...Beetje verliefd op Sonja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ehm... vooruitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier komen we vrees ik toch niet uit, blauwtje.
Dat komt door een groot verschil van instelling. Als een vriend niet meer vriendelijk doet tegen mij, is hetvriend. Vrienden moeten dus vriendelijk zijn. Bij jou is dit niet het geval. Vor mij is het dusdubbelop, voor jou niet. Eens zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |