quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Welke van de tweequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Een klap tegen haar billetje
En pats, daar gaat het brilletje
Nee.quote:
Sleequote:
die rechterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker zou ik wel willen kaatsen,
op, onder of tijdens het schaatsen.
Die was derde op NK, dus die suckt!quote:
Ik had kaashamsoufflésquote:
Bier drinken met de stoete, lekker huilend na huis als een droeftoeterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Rijmen we nog?
Ik vertegenwoordig de ekte binken, en ga vanavond lekker bier drinken!
dat vind ik een heel goed plan, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Rijmen we nog?
Ik vertegenwoordig de ekte binken, en ga vanavond lekker bier drinken!
Ik vang zaad in mijn hoed, maar jouw zin rijmt niet goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bier drinken met de stoete, lekker huilend na huis als een droeftoeter
stoete + toeterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik vang zaad in mijn hoed, maar jouw zin rijmt niet goed.
Gadverdamme doe eens normaal, je lijkt wel een kanibaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik vang zaad in mijn hoed, maar jouw zin rijmt niet goed.
Whehe jouw ondertitel deed mijn mondhoeken omhoog krullen, ik heb zin om bier te drinken en oeverloos te lullenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat vind ik een heel goed plan, gewoon omdat het kan
Dortquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die was derde op NK, dus die suckt!
Tegen wie moet Toppie vanavond dan?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:04 schreef Silentalarm het volgende:
GOEDENAVOND.!!!!!!!
Oeh, haar zou ik wel tussen haar tieten willen neukenquote:
Of deze avond goed is, is nog de vraag.Maar hoe gaat het met jouw vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oeh, haar zou ik wel tussen haar tieten willen neukenzonder glijmiddel.
Gewoon linken..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan dit even resizen naar avater-grootte
met imagereadyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan dit even resizen naar avater-grootte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |