quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Welke van de tweequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Een klap tegen haar billetje
En pats, daar gaat het brilletje
Nee.quote:
Sleequote:
die rechterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker zou ik wel willen kaatsen,
op, onder of tijdens het schaatsen.
Die was derde op NK, dus die suckt!quote:
Ik had kaashamsoufflésquote:
Bier drinken met de stoete, lekker huilend na huis als een droeftoeterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Rijmen we nog?
Ik vertegenwoordig de ekte binken, en ga vanavond lekker bier drinken!
dat vind ik een heel goed plan, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Rijmen we nog?
Ik vertegenwoordig de ekte binken, en ga vanavond lekker bier drinken!
Ik vang zaad in mijn hoed, maar jouw zin rijmt niet goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bier drinken met de stoete, lekker huilend na huis als een droeftoeter
stoete + toeterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik vang zaad in mijn hoed, maar jouw zin rijmt niet goed.
Gadverdamme doe eens normaal, je lijkt wel een kanibaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik vang zaad in mijn hoed, maar jouw zin rijmt niet goed.
Whehe jouw ondertitel deed mijn mondhoeken omhoog krullen, ik heb zin om bier te drinken en oeverloos te lullenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat vind ik een heel goed plan, gewoon omdat het kan
Dortquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die was derde op NK, dus die suckt!
Tegen wie moet Toppie vanavond dan?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:04 schreef Silentalarm het volgende:
GOEDENAVOND.!!!!!!!
Oeh, haar zou ik wel tussen haar tieten willen neukenquote:
Of deze avond goed is, is nog de vraag.Maar hoe gaat het met jouw vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oeh, haar zou ik wel tussen haar tieten willen neukenzonder glijmiddel.
Gewoon linken..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan dit even resizen naar avater-grootte
met imagereadyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
MiVer De meester van logica! Ik heet u welkom!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
met imageready
60x60: [ afbeelding ]
100x100: [ afbeelding ]
hier wollig
en swingend
hoop daar ook
groet terug, dank jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
MiVer De meester van logica! Ik heet u welkom!
Bestand te grootquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
met imageready
60x60: [ afbeelding ]
100x100: [ afbeelding ]
hier wollig
en swingend
hoop daar ook
is idd kutquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef MiVer het volgende:
van die goedkope klote aanstekers in gebruik
met vernijnig ruw en scherp wieltje
dat in combi met "winterhanden"
nu een echt ruwe duim
alleen een geharde kut
kan gevingerd worden zo
ach ja
straks lente
zou ook wel een kut naast mijn lul willenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
.....
ik kan niet gevingerd worden
.....
zomer lekker
Het lijkt mij wel intressant om te weten hoe het is om gevingerd te worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
zou ook wel een kut naast mijn lul willen
ook zin in zomer
en hot
okquote:
Stop je vinger in je aars.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel intressant om te weten hoe het is om gevingerd te worden.![]()
ik wil een echte g-spotquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel intressant om te weten hoe het is om gevingerd te worden.![]()
eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wil een echte g-spot
en niet het anale surrogaat
noobquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT HIER AL GEPOST DUS JE HOEFT HEUL GEEN TVPPPPPPPPPP MEER
ok, duidelijkquote:
i knowquote:
Wie is datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
wie is dat?quote:
Dat hele album is echt ontiegelijk tofquote:
als houser ben ik hierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat hele album is echt ontiegelijk tof
leuke dialoogquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
-Hoi ik ben Anne. Wie ben jij?
>Ik ben ook een Anne.
-JEETJE WAT EEN TOEVAL![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |