Zie: Jordy van Loon op #1 in Single top 100quote:De 15-jarige Jordy van Loon heeft een nummer 1-hit te pakken met zijn nummer 'verliefdheid'. Jordy, die hiermee Marco Borsato van de eerste plaats heeft gestoten, is daarmee een van de weinige tienersterren met een hit op de hoogste positie van de Single Top 100.
Jordy werd bekend, nadat een leraar van hem een wens had opgestuurd naar Paul de Leeuw. Hij wou Jordy achter het behang plakken. Die 'wens' kwam uit en Jordy werd in het programma 'Mooi! Weer de Leeuw!' achter het behang geplakt. Terwijl hij achter het behang zat zong hij een nummer, wat hem een platencontract heeft opgeleverd.
Het ging pas echt snel toen de dj's van 3FM zijn nummer gepromoot hebben in het Glazen Huis, tijdens de Serious Request-actie. Armin van Buuren heeft nog een remix gemaakt van het nummer.
Jordy is erg blij met zijn nummer 1-hit: "Kicken man, het nieuwe jaar had niet beter kunnen beginnen!"
bloody hell, Mike...quote:
Ik zie en hoor 't 'm gewoon zeggen. Man wat haat ik hemquote:Jordy is erg blij met zijn nummer 1-hit: "Kicken man, het nieuwe jaar had niet beter kunnen beginnen!"
Linkje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:27 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie m nog huilen in die ontmoeting met Frans Bauer. Mietje.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik zie en hoor 't 'm gewoon zeggen. Man wat haat ik hem
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:35 schreef McFearless het volgende:
Ik hecht totaal geen waarde aan de Single Top 100, maar dit is wel heel erg triest.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil ook even een grote '' uitbrengen richting de mensen die dit gekocht hebben, en mensen die überhaupt singles kopen.
Ja, dat nummer is niet alleen een melodietje, maar een hele beleving.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef afcajos het volgende:
LIEFDE IS EEN TOVERBAL![]()
Ik heb een keer een te jong meisje gevingerd op dat nummer dus ik hecht er goede herinneren aan.
Dat joch schijnt 15 te zijn, dus die baard in de keel zou heel snel moeten komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef julian6 het volgende:
Als dit kereltje straks de baard in de keel krijgt zal ´t gauw afgelopen zijn
Ja, kopen die shit. Jeweets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:34 schreef Topspin het volgende:
Heb het nummer nog niet gehoordIs het een aanrader?
Of een mesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef julian6 het volgende:
Als dit kereltje straks de baard in de keel krijgt zal ´t gauw afgelopen zijn
Volgens mij was je met je hoofd meer bij het vingeren want het is verliefdheid ipv liefde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef afcajos het volgende:
LIEFDE IS EEN TOVERBAL![]()
Ik heb een keer een te jong meisje gevingerd op dat nummer dus ik hecht er goede herinneren aan.
Zal nog snel even naar de winkel rennen voordat ik te laat ben. Dat het nummer op nummer 1 staat zegt ook genoeg over de kwaliteit van het nummer, je komt niet zomaar bovenaan de hitlijsten te staan dan moet je een echt multi-talent zijn, is voor weinigen weggelegdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, kopen die shit. Jeweets.
Hoe durf je Jordy 'God' van Loon tekort te doen door hem een 'multitalent' te noemen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Zal nog snel even naar de winkel rennen voordat ik te laat ben. Dat het nummer op nummer 1 staat zegt ook genoeg over de kwaliteit van het nummer, je komt niet zomaar bovenaan de hitlijsten te staan dan moet je een echt multi-talent zijn, is voor weinigen weggelegd
Omdat ik hem met Jantje Smit aan het vergelijken was, ook zo'n multi-talentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe durf je Jordy 'God' van Loon tekort te doen door hem een 'multitalent' te noemen?
quote:
Dat is m.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://live-wm.residentie.net/rtvwest/video/2006/2609-Vlieg.wmv
Filmpje van Jordy die zit te janken omdat hij met Frans Bauer mag zingen
Dit is het tenenkrommendste wat ik OOIT gezien heb.. Als je snel van slag bent of een kort lontje hebt raad ik je dit niet aan.
[ afbeelding ]
Die wenkbrouwen weer![]()
Ik vind het ballen d'r af verhaal wel aannemenlijk.. Niemand heeft meer zo'n stem op zn 15e.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:Dat joch schijnt 15 te zijn, dus die baard in de keel zou heel snel moeten komen.
Heb jij onder een steen geleefd de afgelopen maand?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tering, wat erg..
.
.
Echt, mijn emoties:.
.
.
.
.
.
Het dringt mij altijd heel laat door waar de plebs zich mee bezig houden. Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen geleefd de afgelopen maand?
Je zondert je eerder af van fok bedoel je.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Het dringt mij altijd heel laat door waar de plebs zich mee bezig houden. Sorry.. Ik zonder mij teveel af van deze maatschappij, merk ik.
. Goed, daarom FOK! ik ook.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:45 schreef Jordy_van_Kloon het volgende:
Vanwaar die haat ?
HET LEEEVUUUH IS EEN TOVERBAAAAAAL
IN MEEER DAN 1000 SMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE
Nee, ik FOK! zodat ik goed op de hoogte kan blijven. FOK! is een leuke weerspiegeling van onze maatschappij. Wel extremer (internet).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je zondert je eerder af van fok bedoel je.
HA!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef Registratiedienst het volgende:
Wat zal Dries Roelvink toch kut voelen..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
HA!
Dries z'n biceps zijn toch veel imposanter
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Op een gegeven moment wordt ie in die clip dus gerimd door een van die clowns...
13 - 1ste klasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
Hij ziet eruit als iemand uit groep 7-8.
Met 15 zou ie in de tweede van de middelbare school moeten zitten (of zo)
En met zo'n nummer gericht op meisjes uit groep 6 kan het toch niet anders dan dat ie op de middelbare school keihard uitgelachen wordt?
Ik vind dat gelonk met z'n wenkbrowsers het engst. Dat hoort ie niet te doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
wow das eng
maar je moet de allerlaatste seconde van die clip kijken, die is ook eng
Ik pleurde bijna van mijn stoel af vanwege jouw briljante opmerking.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef Kanjer het volgende:
"De liefde is een toverbal in meer dan duizend kleuren"![]()
Zijn eigen ballen zijn nog niet eens ingezakt, wat moet hij daar nou van weten?
15 is hij dus 4de klasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef Desunoto het volgende:
3de of 4de klas zelfs.![]()
En dan zo'n nummer maken.
kankerjongquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef Desunoto het volgende:
Kan, maar hoeft niet per se. Ik was net 16 toen ik in de vierde zat.
Maar hoe dan ook, wat zullen z'n klasgenoten over hem denken?
Ik lachte hardop.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef Samsonneke het volgende:
Pure razernij die door mijn aderen wordt gepompt terwijl ik zijn vreselijke nummer hoor. Witheet van woede en krijsend van agressiviteit gooi ik een vaas tegen de muur en produceren mijn stembanden de meest onverbiddelijke scheldwoorden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef Samsonneke het volgende:
Pure razernij die door mijn aderen wordt gepompt terwijl ik zijn vreselijke nummer hoor. Witheet van woede en krijsend van agressiviteit gooi ik een vaas tegen de muur en produceren mijn stembanden de meest onverbiddelijke scheldwoorden.
Die koopt hij gewoon om met het geld dat hij verdiend.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef Desunoto het volgende:
Maar hoe dan ook, wat zullen z'n klasgenoten over hem denken?
Ja, gewoon in de pauzes af en toe broodjes gehaktstaaf geven aan de populaire kids op zijn school, en hij is de Man.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Die koopt hij gewoon om met het geld dat hij verdiend.
Je moet maar zo denken, 'het leven is een toverbal met meer dan duizend smaken' !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef Samsonneke het volgende:
'Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken' zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef Roi het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, 'het leven is een toverbal met meer dan duizend smaken' !
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef Roi het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, 'het leven is een toverbal met meer dan duizend smaken' !
Ik ben 17 en ik zit in de 4e op het moment. Er zitten ook gasten van 15 bij mij in de klasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
Hij ziet eruit als iemand uit groep 7-8.
Met 15 zou ie in de tweede van de middelbare school moeten zitten (of zo)
En met zo'n nummer gericht op meisjes uit groep 6 kan het toch niet anders dan dat ie op de middelbare school keihard uitgelachen wordt?
Nr 1 reactie van 2009quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef Samsonneke het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef julian6 het volgende:
Ik ben 17 en ik zit in de 4e op het moment.
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Op een gegeven moment wordt ie in die clip dus gerimd door een van die clowns...
Hahahahquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef Samsonneke het volgende:
quote:Ben nooit zo verliefd op 'n meisje geweest
Iedere dag is opnieuw weer een feest
Er is geen moment dat ik niet aan je denk
en m'n hartje dat gaat dan tekeer
Loop jij me voorbij dan voel ik me zo blij
Dan zweven er duizenden vlinders in mij
Ik moet je bekennen: dan heb ik het even niet meer
Ik kan niet slapen en ik lust geen eten
Omdat ik jou gewoon niet kan vergeten
Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
Verliefdheid is een toverbal
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
sukkel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:38 schreef Roi het volgende:
Fokking Jordy van Loon door een geniale jam sessie van Jimi Hendrix![]()
![]()
Hidden= true, loop= true....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Mike het volgende:
[..]
<embed src="http://www.brimstig.nl/Verliefdheid.mp3" hidden="true" autostart="true" loop="true">
Gewoon op die koffer klikken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:18 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel posts gaan er op 1 pagina? Ik wil er vanaf zijn
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Kutmuziek. Het laat nog maar eens de kleuren zien van de domme Nederlandse samenleving.
The plug-in is not installed. Click on the plug-in content area for more information.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:28 schreef Mike het volgende:
Eindelijk echte muziek op 1!
<embed data-src="http://www.brimstig.nl/Verliefdheid.mp3" style="visibility:hidden;" hidden="true" autostart="true" loop="true">
Welk filmpje?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:54 schreef H.Moody het volgende:
* heeft net dat filmpje bekeken waar dat kutjong moest janken...
Mijn god, volgens mij is dat kind nog homo ook.
"Jeh sjieht 'r goet uit!" 2x over.
En dan die fans van Frans._!
Anders lees je even heel het topique door, -edit: doe normaal-quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welk filmpje?
edit: Wíl ik het wel zien...![]()
je moe'rquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Anders lees je even heel het topique door -edit-
Vind jij zo'n reactie normaal?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Anders lees je even heel het topique door,-edit-
Nee, je moet hem ook niet zo persoonlijk opvatten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind jij zo'n reactie normaal?
AH okequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:37 schreef DrDentz het volgende:
je weet wel, dat filmpje dat hij frans bauer ontmoet en erg emotioneel wordt
"dit maak je niet elke dag mee!"
Levert je wel weer een note op. Dat soort reacties willen we hier op FOK niet zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, je moet hem ook niet zo persoonlijk opvatten.
En dat plaatje van 'anders open je er een topic over, kankernerd' mag wel?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Levert je wel weer een note op. Dat soort reacties willen we hier op FOK niet zien.
Wat is er nou precies geëdit bij mijn post?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Levert je wel weer een note op. Dat soort reacties willen we hier op FOK niet zien.
het stukje rosbiefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:50 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat is er nou precies geëdit bij mijn post?
Het woord kankernerd is weggehaald.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:50 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat is er nou precies geëdit bij mijn post?
FAILquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mis hier nog wat...
<embed src="http://www.brimstig.nl/Verliefdheid.mp3" hidden="true" autostart="true" loop="true">
zeg maar
Voor de duidelijkheid, het was niet mijn bedoeling om ons allen hier met dat muziekje te gaan vervelenquote:
ah ok, dan mag het!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, het was niet mijn bedoeling om ons allen hier met dat muziekje te gaan vervelen
spuit11quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:42 schreef Agiath het volgende:
Als je naar pagina 1 gaat van het topic hoor je het nummer automatisch![]()
Als je dit meent mag je sterven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef peeet1 het volgende:
ik snap het niet al dat commentaar op die jongen zijn jullie jaloers of zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |