Ik ben 17 en ik zit in de 4e op het moment. Er zitten ook gasten van 15 bij mij in de klasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
Hij ziet eruit als iemand uit groep 7-8.
Met 15 zou ie in de tweede van de middelbare school moeten zitten (of zo)
En met zo'n nummer gericht op meisjes uit groep 6 kan het toch niet anders dan dat ie op de middelbare school keihard uitgelachen wordt?
Nr 1 reactie van 2009quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef Samsonneke het volgende:
Pure razernij die door mijn aderen wordt gepompt terwijl ik zijn vreselijke nummer hoor. Witheet van woede en krijsend van agressiviteit gooi ik een vaas tegen de muur en produceren mijn stembanden de meest onverbiddelijke scheldwoorden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef julian6 het volgende:
Ik ben 17 en ik zit in de 4e op het moment.
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Op een gegeven moment wordt ie in die clip dus gerimd door een van die clowns...
Hahahahquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef Samsonneke het volgende:
Pure razernij die door mijn aderen wordt gepompt terwijl ik zijn vreselijke nummer hoor. Witheet van woede en krijsend van agressiviteit gooi ik een vaas tegen de muur en produceren mijn stembanden de meest onverbiddelijke scheldwoorden.
quote:Ben nooit zo verliefd op 'n meisje geweest
Iedere dag is opnieuw weer een feest
Er is geen moment dat ik niet aan je denk
en m'n hartje dat gaat dan tekeer
Loop jij me voorbij dan voel ik me zo blij
Dan zweven er duizenden vlinders in mij
Ik moet je bekennen: dan heb ik het even niet meer
Ik kan niet slapen en ik lust geen eten
Omdat ik jou gewoon niet kan vergeten
Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
Verliefdheid is een toverbal
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
sukkel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:38 schreef Roi het volgende:
Fokking Jordy van Loon door een geniale jam sessie van Jimi Hendrix![]()
![]()
Hidden= true, loop= true....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Mike het volgende:
[..]
<embed src="http://www.brimstig.nl/Verliefdheid.mp3" hidden="true" autostart="true" loop="true">
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |