Zie: Jordy van Loon op #1 in Single top 100quote:De 15-jarige Jordy van Loon heeft een nummer 1-hit te pakken met zijn nummer 'verliefdheid'. Jordy, die hiermee Marco Borsato van de eerste plaats heeft gestoten, is daarmee een van de weinige tienersterren met een hit op de hoogste positie van de Single Top 100.
Jordy werd bekend, nadat een leraar van hem een wens had opgestuurd naar Paul de Leeuw. Hij wou Jordy achter het behang plakken. Die 'wens' kwam uit en Jordy werd in het programma 'Mooi! Weer de Leeuw!' achter het behang geplakt. Terwijl hij achter het behang zat zong hij een nummer, wat hem een platencontract heeft opgeleverd.
Het ging pas echt snel toen de dj's van 3FM zijn nummer gepromoot hebben in het Glazen Huis, tijdens de Serious Request-actie. Armin van Buuren heeft nog een remix gemaakt van het nummer.
Jordy is erg blij met zijn nummer 1-hit: "Kicken man, het nieuwe jaar had niet beter kunnen beginnen!"
bloody hell, Mike...quote:
Ik zie en hoor 't 'm gewoon zeggen. Man wat haat ik hemquote:Jordy is erg blij met zijn nummer 1-hit: "Kicken man, het nieuwe jaar had niet beter kunnen beginnen!"
Linkje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:27 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie m nog huilen in die ontmoeting met Frans Bauer. Mietje.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik zie en hoor 't 'm gewoon zeggen. Man wat haat ik hem
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:35 schreef McFearless het volgende:
Ik hecht totaal geen waarde aan de Single Top 100, maar dit is wel heel erg triest.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil ook even een grote '' uitbrengen richting de mensen die dit gekocht hebben, en mensen die überhaupt singles kopen.
Ja, dat nummer is niet alleen een melodietje, maar een hele beleving.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef afcajos het volgende:
LIEFDE IS EEN TOVERBAL![]()
Ik heb een keer een te jong meisje gevingerd op dat nummer dus ik hecht er goede herinneren aan.
Dat joch schijnt 15 te zijn, dus die baard in de keel zou heel snel moeten komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef julian6 het volgende:
Als dit kereltje straks de baard in de keel krijgt zal ´t gauw afgelopen zijn
Ja, kopen die shit. Jeweets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:34 schreef Topspin het volgende:
Heb het nummer nog niet gehoordIs het een aanrader?
Of een mesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef julian6 het volgende:
Als dit kereltje straks de baard in de keel krijgt zal ´t gauw afgelopen zijn
Volgens mij was je met je hoofd meer bij het vingeren want het is verliefdheid ipv liefde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef afcajos het volgende:
LIEFDE IS EEN TOVERBAL![]()
Ik heb een keer een te jong meisje gevingerd op dat nummer dus ik hecht er goede herinneren aan.
Zal nog snel even naar de winkel rennen voordat ik te laat ben. Dat het nummer op nummer 1 staat zegt ook genoeg over de kwaliteit van het nummer, je komt niet zomaar bovenaan de hitlijsten te staan dan moet je een echt multi-talent zijn, is voor weinigen weggelegdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, kopen die shit. Jeweets.
Hoe durf je Jordy 'God' van Loon tekort te doen door hem een 'multitalent' te noemen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Zal nog snel even naar de winkel rennen voordat ik te laat ben. Dat het nummer op nummer 1 staat zegt ook genoeg over de kwaliteit van het nummer, je komt niet zomaar bovenaan de hitlijsten te staan dan moet je een echt multi-talent zijn, is voor weinigen weggelegd
Omdat ik hem met Jantje Smit aan het vergelijken was, ook zo'n multi-talentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe durf je Jordy 'God' van Loon tekort te doen door hem een 'multitalent' te noemen?
quote:
Dat is m.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://live-wm.residentie.net/rtvwest/video/2006/2609-Vlieg.wmv
Filmpje van Jordy die zit te janken omdat hij met Frans Bauer mag zingen
Dit is het tenenkrommendste wat ik OOIT gezien heb.. Als je snel van slag bent of een kort lontje hebt raad ik je dit niet aan.
[ afbeelding ]
Die wenkbrouwen weer![]()
Ik vind het ballen d'r af verhaal wel aannemenlijk.. Niemand heeft meer zo'n stem op zn 15e.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:Dat joch schijnt 15 te zijn, dus die baard in de keel zou heel snel moeten komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |