Gewoon op die koffer klikken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:18 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel posts gaan er op 1 pagina? Ik wil er vanaf zijn
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Kutmuziek. Het laat nog maar eens de kleuren zien van de domme Nederlandse samenleving.
The plug-in is not installed. Click on the plug-in content area for more information.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:28 schreef Mike het volgende:
Eindelijk echte muziek op 1!
<embed data-src="http://www.brimstig.nl/Verliefdheid.mp3" style="visibility:hidden;" hidden="true" autostart="true" loop="true">
Welk filmpje?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:54 schreef H.Moody het volgende:
* heeft net dat filmpje bekeken waar dat kutjong moest janken...
Mijn god, volgens mij is dat kind nog homo ook.
"Jeh sjieht 'r goet uit!" 2x over.
En dan die fans van Frans._!
Anders lees je even heel het topique door, -edit: doe normaal-quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welk filmpje?
edit: Wíl ik het wel zien...![]()
je moe'rquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Anders lees je even heel het topique door -edit-
Vind jij zo'n reactie normaal?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Anders lees je even heel het topique door,-edit-
Nee, je moet hem ook niet zo persoonlijk opvatten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind jij zo'n reactie normaal?
AH okequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:37 schreef DrDentz het volgende:
je weet wel, dat filmpje dat hij frans bauer ontmoet en erg emotioneel wordt
"dit maak je niet elke dag mee!"
Levert je wel weer een note op. Dat soort reacties willen we hier op FOK niet zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, je moet hem ook niet zo persoonlijk opvatten.
En dat plaatje van 'anders open je er een topic over, kankernerd' mag wel?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Levert je wel weer een note op. Dat soort reacties willen we hier op FOK niet zien.
Wat is er nou precies geëdit bij mijn post?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Levert je wel weer een note op. Dat soort reacties willen we hier op FOK niet zien.
het stukje rosbiefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:50 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat is er nou precies geëdit bij mijn post?
Het woord kankernerd is weggehaald.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:50 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat is er nou precies geëdit bij mijn post?
FAILquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mis hier nog wat...
<embed src="http://www.brimstig.nl/Verliefdheid.mp3" hidden="true" autostart="true" loop="true">
zeg maar
Voor de duidelijkheid, het was niet mijn bedoeling om ons allen hier met dat muziekje te gaan vervelenquote:
ah ok, dan mag het!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, het was niet mijn bedoeling om ons allen hier met dat muziekje te gaan vervelen
spuit11quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:42 schreef Agiath het volgende:
Als je naar pagina 1 gaat van het topic hoor je het nummer automatisch![]()
Als je dit meent mag je sterven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef peeet1 het volgende:
ik snap het niet al dat commentaar op die jongen zijn jullie jaloers of zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |