Dit dus, wtf? FOK!, wat doe je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
Oh mijn god. Hoe kan zon mongool mod worden?
Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
Dagdag zal wel een grote neger zijn en die dus alle vrouwelijke mods en admin's geswaffeld heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
KLBquote:
luisterdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
net besloten door het hoger gerechtshof dat ik een goede mod ben
dus hou je vast nieuw beleid
-klonen niet meer toegestaan
-iedereen luisterd naar yvonnne
-beperken van het woord k nker
Krijg lepra in je zak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
net besloten door het hoger gerechtshof dat ik een goede mod ben
dus hou je vast nieuw beleid
-klonen niet meer toegestaan
-iedereen luisterd naar yvonnne
-beperken van het woord k nker
En niet alleen daar.quote:
edquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:23 schreef dagdag het volgende:
ja klopt en met kerst 100 dagdagpunten
tevens nu ik aan ed macht ben word er met respect tegen mij gesproken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
adelante wil je vertellen hoe ik een topic sluit
Oh ja, ik moet Echo nog bannenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter
page 5
gewoon het uitklapding gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
adelante wil je vertellen hoe ik een topic sluit
Nee, die is al dicht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef Jarno het volgende:
Is dit deel 2?
TT change naar 'Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter. Deel 2' dan.quote:
Waarom kan je de kots smiley eigenlijk niet als PI gebruiken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zou een ban aanvragen als dagdag mod werd...
Yvonne haat me
Wilde ik net vragenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
TT change naar 'Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter. Deel 2' dan.
Please.
Goeie mod ben jijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
welk uitklapding
me eigen topic moet dicht
Hij snapt het nog steeds niet....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
welk uitklapding
Nee, een blauwequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef godigita het volgende:
[..]
Die is er niet. Dit is een zwarte dag.
Hij zal wel geen rechten hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij snapt het nog steeds niet....
Godverdomme wat een laffe TT weer. Doe gewoon eens wat in die quote hierboven staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
TT change naar 'Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter. Deel 2' dan.
Please.
Dat past nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godverdomme wat een laffe TT weer. Doe gewoon eens wat in die quote hierboven staat.
Omdat je stiekem van me houdtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waarom kan je de kots smiley eigenlijk niet als PI gebruiken?
plus NSFW TTquote:
Zelfs in [IED] zou je falenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
welk uitklapding
Hij weet niet eens hoe die een topic moet dicht gooien....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:en dagdag kan nu voor iedereen zijn notes opzoeken
Ik meld mij aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
en dagdag kan nu voor iedereen zijn notes opzoeken
Mwoah... Nou ja... Hmmm... Je hebt gelijk... Op een bepaalde, ziekelijk verdraaide, manier hou ik wel van je ja...quote:
zou ie dan eindelijk naar zn les zijn gegaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
Waar is die relnicht eigenlijk heen gekropen??
Dat voordragen was toch voor een permban?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Welkom collega
O.a. de mods van KLB hebben je voorgedragen.
Succes !
Hey, een nieuwe pisvlek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef dagdag het volgende:
test test test horen jullie mij:')
Jup, geef mij ook eens blauw of heb je die rechten nietquote:
Gokje? Neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef dagdag het volgende:
zeg boswachter ik heb net een kuttopic geopend hoe sluit ik die want ik zie niks
of heb ik geen rechten
voor de dingen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef dagdag het volgende:
zeg boswachter ik heb net een kuttopic geopend hoe sluit ik die want ik zie niks
of heb ik geen rechten
voor de dingen
Is gewoon een logische keuze hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef piekartz87 het volgende:
na deboswachter weer zo'n rare keuze als mod?
het wordt steeds gekker
Jawel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef dagdag het volgende:
of heb ik geen rechten
voor de dingen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef piekartz87 het volgende:
na deboswachter weer zo'n rare keuze als mod?
Eindelijk uit het raam gesprongen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe is het met dat konijn afgelopen?
Met z'n hoofd naar beneden hoop ik ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eindelijk uit het raam gesprongen.
Iets waarin yvonne haar liefde uitingen plaatst voor bepaalde users. Je moet helaas 4,50 euro betalen om deze in te zienquote:
Opmerkingen die de moderators over je noteren en die je tegen betaling kan inzien.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Met z'n hoofd naar beneden hoop ik ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Met z'n hoofd naar beneden hoop ik ?
Linkjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:49 schreef dagdag het volgende:
boswachter heb je een linkje
quote:
Klapjosti. LEZEN. Staat er: Deze sessie uitgelogd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef Jaheur het volgende:
Er zit nog een bug in ook nog. Als ik zeg alles afmelden behalve deze sessie krijg ik alsnog een melding: u bent uitgelogd.
Maar ik ben het niet
bookmarken dan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef Echo99 het volgende:
Ik probeer het banmeldtopic te TVP-en maar 't lukt niet
tja als ik wist dat ik kon stemmenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Daar ben je medeverantwoordelijk voor.
Had je maar op mijn tegenstander moeten stemmen
quote:
Dat vroeg ik mezelf gisteren ook af.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit waarom hebben ze die idioot bauw gemaakt!?
om de echte kutusers onder controle te krijgen, bij BW is het ook geluktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit waarom hebben ze die idioot bauw gemaakt!?
Vervelende is alleen dat ze een koning onder de kutusers nu blauw gemaakt hebben...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
om de echte kutusers onder controle te krijgen, bij BW is het ook gelukt![]()
dagdag vervangt jou.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me nu net zelf afvraag: Welk subforum krijgt ie, zie hem er niet tussen staan.
* vraagt even na.
[CARNAVAL] heb ik vernomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me nu net zelf afvraag: Welk subforum krijgt ie, zie hem er niet tussen staan.
* vraagt even na.
IKF gaat toch binnenkort weer open?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
* vraagt even na.
het is meer motivatie om je als een kutuser te gedragen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vervelende is alleen dat ze een koning onder de kutusers nu blauw gemaakt hebben...
Dus alle randdebielen hebben nu een lichtend voorbeeld.
Oh oh, dan is straks half ONZ blauw.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is meer motivatie om je als een kutuser te gedragen!
want je word beloond.
aangezien dagdag nu mod is
Hij is blauw zonder rechten... Je hoeft je niet zo gepasseerd te voelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
want je word beloond.
[IED]quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oh oh, dan is straks half ONZ blauw.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
want je word beloond.
Klopt. Heb namelijjk binnenkort 3 maanden Sabbatical. In die periode vervangt DagDag mij, en daarna kom ik terug. Bio verlaat KLB voor TRU in Juli, dus dat komt net goed uit. Kan DagDag uiteindelijk Bio vervangen.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
goed bezig dagdag
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
want je word beloond.
Dan zou Tong80 allaaaaang mod zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
want je word beloond.
D'r zal waarschijnlijk iets instaan van:quote:
Maar dan zonder de leestekens..quote:Lieve boswachter,
Ik snap al die knopjes niet precies. Kun je me please helpen?
groetjes,
dagdag
PS: Wat bedoelen ze als ze zeggen ik heb geen rechten? Iedereen heeft toch recht op fok!?
FAquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan zou Tong80 allaaaaang mod zijn geweest.
Wut?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die het jammer vind.
Vond het wel een geschikte collega voor faler Bob_B
sterfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die het jammer vind.
Vond het wel een geschiktecollega vervanger voor faler Bob_B
Hij heeft nog minder nuttige dingen gedaan dan d_b.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef yvonne het volgende:
Nou hup, 10 minuten zijn voorbij.
dagdag mag solliciteren, je deed het puik!
En echo is unbanned
echo99 met d_b vergelijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft nog minder nuttige dingen gedaan dan d_b.
Huh??quote:
dat mag hier toch helemaal niet?quote:
Oh datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Huh??
dagdag bedoel ik ook.....
Aha mijn 2 favoriete collega's in 1 topicquote:
Goed idee, vooral als je het om je middel gebonden hebtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha mijn 2 favoriete collega's in 1 topic
Bestond er maar zoiets als semtex voor topics. Dan had ik de knop allang ingedrukt.
heb jij toegang tot de knoppen van semtex?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bestond er maar zoiets als semtex voor topics. Dan had ik de knop allang ingedrukt.
Semtexquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat is tampax, geen semtexquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goed idee, vooral als je het om je middel gebonden hebt
Je weet zelf: ik ook van jouquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:
D_B naaien.quote:
airlocken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoe geil lijkt me dat he: Een Quatro met mezelf, Bob_B, ReneSite en SHE.
Ohja even voor de duidelijk: Geen leuteraangeraak onderling(behalve SHE, die heeft vrijstelling
)
Opeens ben je een stuk aardiger.. quit thatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoe geil lijkt me dat he: Een Quatro met mezelf, Bob_B, ReneSite en SHE.
Ohja even voor de duidelijk: Geen leuteraangeraak onderling(behalve SHE, die heeft vrijstelling
)
Heeft-ie hyves danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hij is daar wel bekend mee, hier van bowa z'n hyves:
[ afbeelding ]
Of andersom. Hoe jij je tegen mij opstelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben ook best aardig.
Ligt er ook aan hoe je jezelf tegenover mij opstelt
Schuif het maar weer afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Renesite het volgende:
Of andersom. Hoe jij je tegen mij opstelt.
En tegen je users.
Dohquote:
Ask Danny!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Echo99 het volgende:
Hoe komt het nou dat ik kan posten in een crewtopic?
Die ligt in coma ofzo. Zelfs op TRs in FB komt er geen respons.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doh!
Het ligt nooit aan mij he![]()
! Komt het je bekend voor?
[..]
Ask Danny!
Moeten we dan niet een bloemetje sturen?quote:
Keine Ahnung.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Echo99 het volgende:
Hoe komt het nou dat ik kan posten in een crewtopic?
Ik quote mezelf even.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Keine Ahnung.
Oh wacht.
HE IK KAN HET OOK eins!@1~
Droeftoeterquote:
Mooi hèquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef piekartz87 het volgende:
valt me nu pas op dat de_boswachter officieel she-male is
what the f....
Een dagdag post die ik in1x snap en met hoofdletters en punten zelfsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef dagdag het volgende:
Vanaf nu zal ik me postgedrag nog verder aanpassen.
Kan dan een kans maken volgens yvonne.
Ik zal bewijzen, dat ik een goede mod ben .
Je had erbij moeten zijn om het te geloven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Een dagdag post die ik in1x snap en met hoofdletters en punten zelfs![]()
![]()
Het moet niet gekker worden
daarvoor in de plaats heb je eerlijkheid gekregenquote:
Ja ik heb alles gemistquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn om het te geloven.
Ik zou een ban aanvraag voor mezelf doen als die lutser van een dagdag mod werd. En die Yvonne maakt vervolgens dagdag's dag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef reetveter het volgende:
Ik snap er geen kut vanWat heb ik gemist
het_hupt is toch ook modquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef Gummibeer79 het volgende:
Gelukkig, dagdag weer op zwart.
Het kon toch niet zo zijn dat juist hij mod zou worden....
Op zich heb je daar een punt...quote:
Maar bant jouw dan weer niet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zou een ban aanvraag voor mezelf doen als die lutser van een dagdag mod werd. En die Yvonne maakt vervolgens dagdag's dag.
Maar gelukkig was het tijdelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:56 schreef Tommeke het volgende:
dagdag, ik denk dat ik namens ons allen spreek als ik zeg; het waren een paar mooie minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |