Dit dus, wtf? FOK!, wat doe je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
Oh mijn god. Hoe kan zon mongool mod worden?
Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
Dagdag zal wel een grote neger zijn en die dus alle vrouwelijke mods en admin's geswaffeld heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
KLBquote:
luisterdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
net besloten door het hoger gerechtshof dat ik een goede mod ben
dus hou je vast nieuw beleid
-klonen niet meer toegestaan
-iedereen luisterd naar yvonnne
-beperken van het woord k nker
Krijg lepra in je zak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
net besloten door het hoger gerechtshof dat ik een goede mod ben
dus hou je vast nieuw beleid
-klonen niet meer toegestaan
-iedereen luisterd naar yvonnne
-beperken van het woord k nker
En niet alleen daar.quote:
edquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:23 schreef dagdag het volgende:
ja klopt en met kerst 100 dagdagpunten
tevens nu ik aan ed macht ben word er met respect tegen mij gesproken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
adelante wil je vertellen hoe ik een topic sluit
Oh ja, ik moet Echo nog bannenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter
page 5
gewoon het uitklapding gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
adelante wil je vertellen hoe ik een topic sluit
Nee, die is al dicht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef Jarno het volgende:
Is dit deel 2?
TT change naar 'Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter. Deel 2' dan.quote:
Waarom kan je de kots smiley eigenlijk niet als PI gebruiken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zou een ban aanvragen als dagdag mod werd...
Yvonne haat me
Wilde ik net vragenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
TT change naar 'Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter. Deel 2' dan.
Please.
Goeie mod ben jijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
welk uitklapding
me eigen topic moet dicht
Hij snapt het nog steeds niet....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
welk uitklapding
Nee, een blauwequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef godigita het volgende:
[..]
Die is er niet. Dit is een zwarte dag.
Hij zal wel geen rechten hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij snapt het nog steeds niet....
Godverdomme wat een laffe TT weer. Doe gewoon eens wat in die quote hierboven staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
TT change naar 'Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter. Deel 2' dan.
Please.
Dat past nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godverdomme wat een laffe TT weer. Doe gewoon eens wat in die quote hierboven staat.
Omdat je stiekem van me houdtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waarom kan je de kots smiley eigenlijk niet als PI gebruiken?
plus NSFW TTquote:
Zelfs in [IED] zou je falenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
welk uitklapding
Hij weet niet eens hoe die een topic moet dicht gooien....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:en dagdag kan nu voor iedereen zijn notes opzoeken
Ik meld mij aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
en dagdag kan nu voor iedereen zijn notes opzoeken
Mwoah... Nou ja... Hmmm... Je hebt gelijk... Op een bepaalde, ziekelijk verdraaide, manier hou ik wel van je ja...quote:
zou ie dan eindelijk naar zn les zijn gegaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
Waar is die relnicht eigenlijk heen gekropen??
Dat voordragen was toch voor een permban?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Welkom collega
O.a. de mods van KLB hebben je voorgedragen.
Succes !
Hey, een nieuwe pisvlek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef dagdag het volgende:
test test test horen jullie mij:')
Jup, geef mij ook eens blauw of heb je die rechten nietquote:
Gokje? Neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef dagdag het volgende:
zeg boswachter ik heb net een kuttopic geopend hoe sluit ik die want ik zie niks
of heb ik geen rechten
voor de dingen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef dagdag het volgende:
zeg boswachter ik heb net een kuttopic geopend hoe sluit ik die want ik zie niks
of heb ik geen rechten
voor de dingen
Is gewoon een logische keuze hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef piekartz87 het volgende:
na deboswachter weer zo'n rare keuze als mod?
het wordt steeds gekker
Jawel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef dagdag het volgende:
of heb ik geen rechten
voor de dingen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef piekartz87 het volgende:
na deboswachter weer zo'n rare keuze als mod?
Eindelijk uit het raam gesprongen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe is het met dat konijn afgelopen?
Met z'n hoofd naar beneden hoop ik ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eindelijk uit het raam gesprongen.
Iets waarin yvonne haar liefde uitingen plaatst voor bepaalde users. Je moet helaas 4,50 euro betalen om deze in te zienquote:
Opmerkingen die de moderators over je noteren en die je tegen betaling kan inzien.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Met z'n hoofd naar beneden hoop ik ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Met z'n hoofd naar beneden hoop ik ?
Linkjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:49 schreef dagdag het volgende:
boswachter heb je een linkje
quote:
Klapjosti. LEZEN. Staat er: Deze sessie uitgelogd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef Jaheur het volgende:
Er zit nog een bug in ook nog. Als ik zeg alles afmelden behalve deze sessie krijg ik alsnog een melding: u bent uitgelogd.
Maar ik ben het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |