Dit dus, wtf? FOK!, wat doe je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
Oh mijn god. Hoe kan zon mongool mod worden?
Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
Dagdag zal wel een grote neger zijn en die dus alle vrouwelijke mods en admin's geswaffeld heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
KLBquote:
luisterdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
net besloten door het hoger gerechtshof dat ik een goede mod ben
dus hou je vast nieuw beleid
-klonen niet meer toegestaan
-iedereen luisterd naar yvonnne
-beperken van het woord k nker
Krijg lepra in je zak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
net besloten door het hoger gerechtshof dat ik een goede mod ben
dus hou je vast nieuw beleid
-klonen niet meer toegestaan
-iedereen luisterd naar yvonnne
-beperken van het woord k nker
En niet alleen daar.quote:
edquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:23 schreef dagdag het volgende:
ja klopt en met kerst 100 dagdagpunten
tevens nu ik aan ed macht ben word er met respect tegen mij gesproken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
adelante wil je vertellen hoe ik een topic sluit
Oh ja, ik moet Echo nog bannenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter
page 5
gewoon het uitklapding gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
adelante wil je vertellen hoe ik een topic sluit
Nee, die is al dicht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef Jarno het volgende:
Is dit deel 2?
TT change naar 'Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter. Deel 2' dan.quote:
Waarom kan je de kots smiley eigenlijk niet als PI gebruiken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zou een ban aanvragen als dagdag mod werd...
Yvonne haat me
Wilde ik net vragenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
TT change naar 'Je kankervader en ik hoop dat je oma aids krijgt, boswachter. Deel 2' dan.
Please.
Goeie mod ben jijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
welk uitklapding
me eigen topic moet dicht
Hij snapt het nog steeds niet....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
welk uitklapding
me eigen topic moet dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |