Goed idee, vooral als je het om je middel gebonden hebtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha mijn 2 favoriete collega's in 1 topic
Bestond er maar zoiets als semtex voor topics. Dan had ik de knop allang ingedrukt.
heb jij toegang tot de knoppen van semtex?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bestond er maar zoiets als semtex voor topics. Dan had ik de knop allang ingedrukt.
Semtexquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat is tampax, geen semtexquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goed idee, vooral als je het om je middel gebonden hebt
Je weet zelf: ik ook van jouquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:
D_B naaien.quote:
airlocken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoe geil lijkt me dat he: Een Quatro met mezelf, Bob_B, ReneSite en SHE.
Ohja even voor de duidelijk: Geen leuteraangeraak onderling(behalve SHE, die heeft vrijstelling
)
Opeens ben je een stuk aardiger.. quit thatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoe geil lijkt me dat he: Een Quatro met mezelf, Bob_B, ReneSite en SHE.
Ohja even voor de duidelijk: Geen leuteraangeraak onderling(behalve SHE, die heeft vrijstelling
)
Heeft-ie hyves danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hij is daar wel bekend mee, hier van bowa z'n hyves:
[ afbeelding ]
Of andersom. Hoe jij je tegen mij opstelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben ook best aardig.
Ligt er ook aan hoe je jezelf tegenover mij opstelt
Schuif het maar weer afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Renesite het volgende:
Of andersom. Hoe jij je tegen mij opstelt.
En tegen je users.
Dohquote:
Ask Danny!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Echo99 het volgende:
Hoe komt het nou dat ik kan posten in een crewtopic?
Die ligt in coma ofzo. Zelfs op TRs in FB komt er geen respons.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doh!
Het ligt nooit aan mij he![]()
! Komt het je bekend voor?
[..]
Ask Danny!
Moeten we dan niet een bloemetje sturen?quote:
Keine Ahnung.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Echo99 het volgende:
Hoe komt het nou dat ik kan posten in een crewtopic?
Ik quote mezelf even.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Keine Ahnung.
Oh wacht.
HE IK KAN HET OOK eins!@1~
Droeftoeterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |