Goed idee, vooral als je het om je middel gebonden hebtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha mijn 2 favoriete collega's in 1 topic
Bestond er maar zoiets als semtex voor topics. Dan had ik de knop allang ingedrukt.
heb jij toegang tot de knoppen van semtex?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bestond er maar zoiets als semtex voor topics. Dan had ik de knop allang ingedrukt.
Semtexquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat is tampax, geen semtexquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goed idee, vooral als je het om je middel gebonden hebt
Je weet zelf: ik ook van jouquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:
D_B naaien.quote:
airlocken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoe geil lijkt me dat he: Een Quatro met mezelf, Bob_B, ReneSite en SHE.
Ohja even voor de duidelijk: Geen leuteraangeraak onderling(behalve SHE, die heeft vrijstelling
)
Opeens ben je een stuk aardiger.. quit thatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoe geil lijkt me dat he: Een Quatro met mezelf, Bob_B, ReneSite en SHE.
Ohja even voor de duidelijk: Geen leuteraangeraak onderling(behalve SHE, die heeft vrijstelling
)
Heeft-ie hyves danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hij is daar wel bekend mee, hier van bowa z'n hyves:
[ afbeelding ]
Of andersom. Hoe jij je tegen mij opstelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben ook best aardig.
Ligt er ook aan hoe je jezelf tegenover mij opstelt
Schuif het maar weer afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Renesite het volgende:
Of andersom. Hoe jij je tegen mij opstelt.
En tegen je users.
Dohquote:
Ask Danny!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Echo99 het volgende:
Hoe komt het nou dat ik kan posten in een crewtopic?
Die ligt in coma ofzo. Zelfs op TRs in FB komt er geen respons.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doh!
Het ligt nooit aan mij he![]()
! Komt het je bekend voor?
[..]
Ask Danny!
Moeten we dan niet een bloemetje sturen?quote:
Keine Ahnung.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Echo99 het volgende:
Hoe komt het nou dat ik kan posten in een crewtopic?
Ik quote mezelf even.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Keine Ahnung.
Oh wacht.
HE IK KAN HET OOK eins!@1~
Droeftoeterquote:
Mooi hèquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef piekartz87 het volgende:
valt me nu pas op dat de_boswachter officieel she-male is
what the f....
Een dagdag post die ik in1x snap en met hoofdletters en punten zelfsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef dagdag het volgende:
Vanaf nu zal ik me postgedrag nog verder aanpassen.
Kan dan een kans maken volgens yvonne.
Ik zal bewijzen, dat ik een goede mod ben .
Je had erbij moeten zijn om het te geloven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Een dagdag post die ik in1x snap en met hoofdletters en punten zelfs![]()
![]()
Het moet niet gekker worden
daarvoor in de plaats heb je eerlijkheid gekregenquote:
Ja ik heb alles gemistquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn om het te geloven.
Ik zou een ban aanvraag voor mezelf doen als die lutser van een dagdag mod werd. En die Yvonne maakt vervolgens dagdag's dag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef reetveter het volgende:
Ik snap er geen kut vanWat heb ik gemist
het_hupt is toch ook modquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef Gummibeer79 het volgende:
Gelukkig, dagdag weer op zwart.
Het kon toch niet zo zijn dat juist hij mod zou worden....
Op zich heb je daar een punt...quote:
Maar bant jouw dan weer niet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zou een ban aanvraag voor mezelf doen als die lutser van een dagdag mod werd. En die Yvonne maakt vervolgens dagdag's dag.
Maar gelukkig was het tijdelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:56 schreef Tommeke het volgende:
dagdag, ik denk dat ik namens ons allen spreek als ik zeg; het waren een paar mooie minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |