Ik heb geen snor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
Poep aan jullie snor.
Man, dat is net Egypte, die piramides.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
gast!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef iszinloos het volgende:
Die TT trouwens..
http://i168.photobucket.com/albums/u187/netaz1/shit.jpg
Welnee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat deed je om de fipo te hebben
Why so serious?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef Devvie het volgende:
SCHATJE, MAG IK EEN KOPJE THEEE???
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Florian_ een foto had gemaakt van de gebeurtenissen uit zijn geweldige painttopic.quote:
Ik voel weer een ban ronde aankomenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef iszinloos het volgende:
Dit beloofd wat voor de rest van het topic.
omg wie is dat?quote:
naah, meer een Remlof die dit topic in de gaten gaat houden ofzquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik voel weer een ban ronde aankomen
GODVERDOMME WAT LEKKERquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Florian_ een foto had gemaakt van de gebeurtenissen uit zijn geweldige painttopic.
wtfquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GODVERDOMMEquote:
Ik breng ook maar een bezoekje aan die sitequote:
heb je nu al een naam dan?quote:
Een meisje met krentenbollen op de plaats waar de borsten horen te zittenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat hangt op de eerste foto? Een bruingebrand gezwel?
Hoe kom jij toch aan al die foto's?quote:
Ja, serieuze- en vrouwentijd is verplaatst naar de middag.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, serieuze- en vrouwentijd is verplaatst naar de middag.
Ik dacht dat de vrouwentijd tegenwoordig tussen 4 uur en 7 uur 's ochtends gepland stond?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, serieuze- en vrouwentijd is verplaatst naar de middag.
Nee, die is voor werkloze bakkers of mensen met nachtdienst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vrouwentijd tegenwoordig tussen 4 uur en 7 uur 's ochtends gepland stond?
Hoe staat met je biologie dan? Heb je al bier verdiend?quote:
quote:
aawwhquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Cyberzone het volgende:
Heb ik eindelijk een meisje dat interresse in me toont.. woont ze in engeland
oh fuck nu lieg ik. Want met oud en nieuw en kerst had ik wel de nodige biertjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 4 weken bij elkaar nog geen 10 bier gehad.
Ach zo erg zal het toch niet zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Cyberzone het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 10 jaar bij elkaar nog geen 4 bier gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Engelse meisjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Cyberzone het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh fuck nu lieg ik. Want met oud en nieuw en kerst had ik wel de nodige biertjes.
Maar ik heb de afgelopen 2 weken niet meer als dan 5 biertjes gehad
Kanker op met die tyfus opmerking.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het toch niet zijn.![]()
Er meer vissen in de zee en meer van dat geblaat.................
neequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoe staat met je biologie dan? Heb je al bier verdiend?
Hoe kom je aan die pic van Fas?quote:
wel andere drank toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 10 jaar bij elkaar nog geen 4 bier gehad.
Wat !!!!!?!!?!?!!?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
waarom niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Ik nog niet eens 1 in een 3 kwart jaar!
Ik heb de afgelopen 26 jaar nog geen 4 bier gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Welk verhaal? lama.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Anders letten jullie even op ofzo. Krent heeft dat verhaal al tig keer verteld.
Ik ben een nieuwe noobie ja dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Ja maar ik zit alleen savonds normalitair op fok, dus ik krijg niet alles meequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Je zal ze maar in de klas hebben zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Als we nou van "nog geen" "wel" maken en van "bier" "liter sperma", dan klopt het wel redelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
je mag niet jokken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 26 jaar nog geen 4 bier gehad.
Volgens mij komt het gewoon door de drank.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zal ze maar in de klas hebben zitten.
Volgens mij iets van "biggest dump ever", laatste seizoen.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij komt het gewoon door de drank.
4 liter?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als we nou van "nog geen" "wel" maken en van "bier" "liter sperma", dan klopt het wel redelijk
Mixjesquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als we nou van "nog geen" "wel" maken en van "bier" "liter sperma", dan klopt het wel redelijk
Dat zou inderdaad heel goed kunnen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij komt het gewoon door de drank.
Last van spanning, heb ik ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
godverdegrafkanker ik heb hoofdpijn.
Hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat je zulke opmerkingen bij BT maakt okee, maar dit gaat te furrrr.
Daar heb je het al!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
Nee ik drink altijd met mate.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel goed kunnen!![]()
Pas maar op, dadelijk lig je in een coma.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
Mixjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jamaar waarom drink je geen bier?
Nee dat heeft er mee te maken dat ik een bril moetquote:
Ja, grote maten zeker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee ik drink altijd met mate.
Een bloemetje is zo verstuurd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk lig je in een coma.
Dankjequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Volgens mij iets van "biggest dump ever", laatste seizoen.
Randy ownt hem dan door nog een grotere drol te draaien![]()
Drink je geen alcohol?quote:
Mixjes zijn vies. Het komt dus niet door een of andere leuke ervaring met bier ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
MixjesDrink alleen bier als de mixjes te duur zijn of als ze in de desbetreffende land geen mixjes hebben voor mijn leeftijd!
Ah dus door al dat bier zijn je ogen slechter geworden en nu moet je ineens een bril!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee dat heeft er mee te maken dat ik een bril moetals ik te lang lees krijg ik altijd hoofdpijn. Ik ga zaterdag naar de opticien laten testen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
Why does Beyonce keep saying "to the left, to the left"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
nee serieus. Ik ben zeker niet meer dan 10 keer ziek geweest van drank. Dat valt opzich wel mee. En zeker de laatste tijd doe ik altijd rustig.quote:
Omdat appel.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah dus door al dat bier zijn je ogen slechter geworden en nu moet je ineens een bril!
Why does Beyonce keep saying "to the left, to the left"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over Beyonce gesproken, dat gifje waar je haar tieten ziet tijdens dat concert![]()
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
bespeur ik hier ook een verslavingquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef afcajos het volgende:
MENSEN DIE GEEN ALCOHOL DRINKEN_________! DAN PLEEG IK NET ZO LIEF ZELFMOORD, ALS IK GEEN ALCOHOL MEER MAG/KAN NUTTIGEN.
Is het dan echt zo raar als je geen alcohol drinkt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef iszinloos het volgende:
Drink je drinkt geen alcohol?
(waarom niet?)
Why does Beyonce keep saying "to the left, to the left"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem leuk.
Nee, dat blind word je toch van rukken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah dus door al dat bier zijn je ogen slechter geworden en nu moet je ineens een bril!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Post 's?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Over Beyonce gesproken, dat gifje waar je haar tieten ziet tijdens dat concert![]()
Nee, maar ik zit nog in de ontkenningsfasequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
bespeur ik hier ook een verslaving?
Waarom wel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef iszinloos het volgende:
Je drinkt geen alcohol?
waarom niet?
jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het dan echt zo raar als je geen alcohol drinkt?
quote:
Want?quote:
Geen commentaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mixjes zijn vies. Het komt dus niet door een of andere leuke ervaring met bier ofzo?
Why does Beyonce keep saying "to the left, to the left"?Eigenlijk mag het niet maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom wel?Geen behoefte aan, meeste is niet eens lekker.
Daarnaast is zuipen om te zuipen triest.Als iemand nou een wijntje of biertje drinkt om er van te genieten ok, maar niet dat gezuip.
Dus ik vraag me af waarom er altijd maar alcohol gedronken moet worden en niet gewoon cola, dat lijkt onmogelijk voor sommige bij het uitgaan en dergelijke.![]()
Al moet iedereen het zelf weten uiteraard.
Misschien moeten we samen naar de brijter stichting gaan ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit nog in de ontkenningsfase
Te lang lezen + koppijn heb ik ook. Naar opticien geweest en had rechteroog -1 toen. Ik zweer het, komt door de spanning. Ik heb altijd koppijn in toetsweken, zoals nu.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee dat heeft er mee te maken dat ik een bril moetals ik te lang lees krijg ik altijd hoofdpijn. Ik ga zaterdag naar de opticien laten testen
Maar het is toch gewoon lekker!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom wel?Geen behoefte aan, meeste is niet eens lekker.
Daarnaast is zuipen om te zuipen triest.Als iemand nou een wijntje of biertje drinkt om er van te genieten ok, maar niet dat gezuip.
Dus ik vraag me af waarom er altijd maar alcohol gedronken moet worden en niet gewoon cola, dat lijkt onmogelijk voor sommige bij het uitgaan en dergelijke.![]()
Al moet iedereen het zelf weten uiteraard.
Nee, ik zeg niks. Anders krijg ik straks allemaal bloemen thuis gestuurd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
vertel vertel.
Ik ben 2x echt echt echt lam geweest. Maar dat is echt niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Als het is omdat het lekker is ok, ik drink ook dingen i.p.v. alleen maar water omdat het lekkerder is. Maar iemand die uitgaat en zich lam zuipt aan bier doet dit niet omdat hij het zo lekker vind. Als er alleen maar cola (of wat dan ook) op de wereld was, zou hij niet evenveel liters cola drinken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon lekker!!
Kan me niet voorstellen dat je geen wijn, bier of andere vorm van alcohol houdende drank lekker vind.![]()
Cola is echt ranzig bij het uitgaan.
Heet toch niet voor niets BOBby!quote:
Nope. Alleen in heel uitzonderlijke gevallen zoals bij oud & nieuw. En dan nog blijft het bij 1 glaasje. Maar mij maak je net zo blij met een gewone frisdrank.quote:
Ik zal het wel horen. Ik heb er ook altijd last van. echt kut.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Te lang lezen + koppijn heb ik ook. Naar opticien geweest en had rechteroog -1 toen. Ik zweer het, komt door de spanning. Ik heb altijd koppijn in toetsweken, zoals nu.
Met oud en nieuw dronk ik kinderchampagnequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nope. Alleen in heel uitzonderlijke gevallen zoals bij oud & nieuw. Maar mij maak je net zo blij met een gewone frisdrank.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heet toch niet voor niets BOBby!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:06 schreef afcajos het volgende:
Maargoed ik ben film kijken
http://www.imdb.com/title/tt1010048/
Jip & Janneke? Dronk ik vroeger ook, best lekker hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met oud en nieuw dronk ik kinderchampagne
En als je ook verkouden bent, heb je neusholte-ontsteking!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zal het wel horen. Ik heb er ook altijd last van. echt kut.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niks. Anders krijg ik straks allemaal bloemen thuis gestuurd.hahaha. Seems to be like me. coma. 2xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het soms wel lollig om te zien hoe ver sommige van de wereld zijn, en als je dan de volgende als enige nuchtere verteld over die avonturen weten ze vaak helemaal niet meer waar je het over hebt. Kansloos gewoonquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het is omdat het lekker is ok, ik drink ook dingen i.p.v. alleen maar water omdat het lekkerder is. Maar iemand die uitgaat en zich lam zuipt aan bier doet dit niet omdat hij het zo lekker vind. Als er alleen maar cola (of wat dan ook) op de wereld was, zou hij niet evenveel liters cola drinken.
En dronken mensen zijn meestal ook nog irritant.
Ja maar hier is toch best een middenweg in te vinden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het is omdat het lekker is ok, ik drink ook dingen i.p.v. alleen maar water omdat het lekkerder is. Maar iemand die uitgaat en zich lam zuipt aan bier doet dit niet omdat hij het zo lekker vind. Als er alleen maar cola (of wat dan ook) op de wereld was, zou hij niet evenveel liters cola drinken.
Niet van Jip & Janneke, maar inderdaad zoiets.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jip & Janneke? Dronk ik vroeger ook, best lekker hoor
Ik drink soms omdat het lekker is, maar soms is het ook leuk en gezellig om aangeschoten te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Roken en melk? Ik zie het verband even niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja maar hier is toch best een middenweg in te vinden.
Als je goed in je vel zit is het best fijn om een beetje aangeschoten te zijn. En als ik niet zou roken zou ik mezelf best de zelfde hoeveelheid melk zien consumeren als bier.
Mja je moet het zelf weten. Ik vind het soms meer op ''stoer doen'' lijken als mensen niet drinken.
Slijmquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Roken en melk? Ik zie het verband even niet.(Misschien omdat ik niet rook?
)
Ik ben geen echte man.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet van Jip & Janneke, maar inderdaad zoiets.
Kom naar de meet, dan laat ik je atten tot je erbij neervalt!quote:
Ik vind het trouwens heel heel heel vaak juist op stoer doen lijken als mensen wel drinken. Hoor zo vaak om me heen van die mensen die tegen elkaar op scheppen hoeveel ze wel weer gezopen hebben. En dan mensen van boven de 18 waar je meer van verwacht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Roken en melk? Ik zie het verband even niet.(Misschien omdat ik niet rook?
)
wtf is attenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Kom naar de meet, dan laat ik je atten tot je erbij neervalt!
atten; aten; in 1 keer een alcoholisch drankje opdrinkenquote:
Ik drink omdat ik het gezellig en leuk vind. En ik wordt best wel snel aangeschotenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens heel heel heel vaak juist op stoer doen lijken als mensen wel drinken. Hoor zo vaak om me heen van die mensen die tegen elkaar op scheppen hoeveel ze wel weer gezopen hebben. En dan mensen van boven de 18 waar je meer van verwacht.![]()
![]()
![]()
Ah, ga ik ff aan Mirre vragen, moment!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:17 schreef Silentalarm het volgende:
als je trouwens in coma hebt gelegen heb je daarna wel minimaal 3 dagen geen zin in bier. Dat is het voordeel.
Ja dat is wel zo, maar als je dan eenmaal je volwassen bent(in gedrag). Is het net weer andersom vind ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens heel heel heel vaak juist op stoer doen lijken als mensen wel drinken. Hoor zo vaak om me heen van die mensen die tegen elkaar op scheppen hoeveel ze wel weer gezopen hebben. En dan mensen van boven de 18 waar je meer van verwacht.![]()
![]()
![]()
oh hier noemen we dat killen. Als het bier is win ik van je. anders denk ik het niet. want van mixjes moet ik zowiezo kotsen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
atten; aten; in 1 keer een alcoholisch drankje opdrinken
Oke oke, zie je op de meetquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh hier noemen we dat killen. Als het bier is win ik van je. anders denk ik het niet. want van mixjes moet ik zowiezo kotsen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh hier noemen we dat killen. Als het bier is win ik van je. anders denk ik het niet. want van mixjes moet ik zowiezo kotsen.
Ik kan dat best leuk vinden. Niet om op te scheppen tegen mn vrienden van ik heb vannacht 15 bier gehad!!!111EINZ111PWNZZZZZZquote:
Kan me voorstellen als je een anti roken achtige activist voor je hebt, wat mij betreft moet iedereen het zelf weten, zowel roken als zuipen. Zolang niemand met z'n zatte kop leuk komt doen vind ik het best.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar als je dan eenmaal je volwassen bent(in gedrag). Is het net weer andersom vind ik.
is goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oke oke, zie je op de meet
eigenlijk welquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Alleen als je weg moet of zo. Dan vind ik het zonde om weg te gooien.
Verzin jij maar iets leuks, maar owee als jij keel open kan zetten, dat is niet leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
eigenlijk welMaar een uitdaging is een uitdaging
Ja okay. Maar ik vind bier bijvoorbeeld gewoon lekker. Daarom kan ik makkelijk een fiks aantal biertjes drinken (als ik dat wil). Echter, er zijn ook mensen die het keiranzig vinden, en ook gaan drinken. Dat vind ik gewoon triest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan dat best leuk vinden. Niet om op te scheppen tegen mn vrienden van ik heb vannacht 15 bier gehad!!!111EINZ111PWNZZZZZZ
Maar het kan best leuk zijn om met een groepje lekker lam te zijn
Drinken terwijl je het vies vind!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja okay. Maar ik vind bier bijvoorbeeld gewoon lekker. Daarom kan ik makkelijk een fiks aantal biertjes drinken (als ik dat wil). Echter, er zijn ook mensen die het keiranzig vinden, en ook gaan drinken. Dat vind ik gewoon triest.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kan me voorstellen als je een anti roken achtige activist voor je hebt, wat mij betreft moet iedereen het zelf weten, zowel roken als zuipen. Zolang niemand met z'n zatte kop leuk komt doen vind ik het best.
kan ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Verzin jij maar iets leuks, maar owee als jij keel open kan zetten, dat is niet leuk
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kan me voorstellen als je een anti roken achtige activist voor je hebt, wat mij betreft moet iedereen het zelf weten, zowel roken als zuipen. Zolang niemand met z'n zatte kop leuk komt doen vind ik het best.
Oké, dan kan jij maar beter niet beginnen. Enkele seconden heb ik nodig jongen, dan moet jij nog beginnenquote:
Op mijn eerste miet had ik het niet gezegd, en toen miste ik een overstap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb het laatste obstakel nog niet overwonnen. Ik vraag het zaterdag.
Oeh, tactisch bezig jongemanquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb het laatste obstakel nog niet overwonnen. Ik vraag het zaterdag.
Hee jij komt toch ook? Jij bent 17?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Op mijn eerste miet had ik het niet gezegd, en toen miste ik een overstap.
Anders weet ik nog wel een huisie waar we kunnen chillenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oeh, tactisch bezig jongeman![]()
Weet je zeker dat je met 16 die tent binnenkomt?
Tja het neigt ook nogal naar alcohol misbruik dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Drinken terwijl je het vies vind!![]()
Maar ja, gasjes die zo snel mogelijk zoveel mogelijk bier naar binnen gieten.
En oudere mannen die aan de bar de hele avond drinken en dan ook bezopen zijn.
Dat noem ik dus geen drinken omdat je het lekker vind.
Hier en daar wijn in eten is wel ok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Tja het neigt ook nogal naar alcohol misbruik dan.
Ik ken ook zo'n meid die bier dronk voor de alcohol mja ze had ook zware problemen.
Uiteindelijk vond ik haar op de IC nadat ze was weggelopen. Met aspirientjes en drank in dr bloed (zelfmoordpoging).
Het is alleen zo jammer dat alcohol daardoor een slechte naam krijgt, het is geweldig om mee te koken en bakken bv.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef iszinloos het volgende:
Het is alleen zo jammer dat alcohol daardoor een slechte naam krijgt, het is geweldig om mee te koken en bakken bv.
Daar gaat het me niet om, ik weet ook nog wel 2 adresjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel een huisie waar we kunnen chillen
Neem jij fles kinderchampage bubbels mee, dan gaan we losquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog steeds bang voor meer dan 4 biertjes drinken nadat ik dat balkon had ondergekotst.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog steeds bang voor meer dan 4 biertjes drinken nadat ik dat balkon had ondergekotst.
Niet helemaal. Ik dacht vroeger dat het dan weg was, maar dat valt erg tegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar als je er mee kookt en bakt, verdampt de alcohol toch, of zeg ik nou iets stoms?
Oke, maar de meesten zeggen 16+, dus denk wel dat het kan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, ik weet ook nog wel 2 adresjes
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oke, maar de meesten zeggen 16+, dus denk wel dat het kan!
ik had met het laatste wedstrijdje je 9 seconden nodig voor 3 glazen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oké, dan kan jij maar beter niet beginnen. Enkele seconden heb ik nodig jongen, dan moet jij nog beginnen
Oohquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik had met het laatste wedstrijdje je 9 seconden nodig voor 3 glazen.
Jezus. Ik heb minstens 20/25 nodig denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar ZVO bedoelt met flesjes he, daar gaat het niveau omhoogquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nasmaakquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jezus. Ik heb minstens 20/25 nodig denk ikIk drink bier omdat het lekker is, niet om het in 1x weg te gieten zonder de smaak uberhaupt te hebben geproefd
Dat klopt inderdaad, flesjes zijn stuk moeilijker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar ZVO bedoelt met flesjes he, daar gaat het niveau omhoog
adderen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef iszinloos het volgende:
Ik ga even mijn adderen verkalken en mij longen asfalteren.![]()
Ja, het tussenstuk waar je uitstapt heet balkonquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Een balkon in een trein?
Nee, anders ik wel. Wel verstopt in een keldertje, kan ik tenminste nog zeggen dat het een h0ax was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:40 schreef Silentalarm het volgende:
klopt. Maar ik wil op de meet best een klein wedstrijdje houden, maar ik heb geen zin om om 11 uur straal bezopen te zijn
Mensen die voor 12u bezopen zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:40 schreef Silentalarm het volgende:
klopt. Maar ik wil op de meet best een klein wedstrijdje houden, maar ik heb geen zin om om 11 uur straal bezopen te zijn
16.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee jij komt toch ook? Jij bent 17?
* BobbyB rent snel weg.quote:
Ik had het dus over een balkon aan zo'n huis, jwaids.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het tussenstuk waar je uitstapt heet balkon
Hee, ik heb dit ook niet bedacht hoor![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, anders ik wel. Wel verstopt in een keldertje, kan ik tenminste nog zeggen dat het een h0ax was.
Hehe, jullie zijn het gelukkig met me eensquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die voor 12u bezopen zijnDaarmee moet je de avond afsluiten
Kom ook, dan mag je ook bij de ''wij zijn 16 en we weten niet zeker of we erin komen maar dan komen we er tenminste niet alleen niet in club''quote:
Ik ben 17quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kom ook, dan mag je ook bij de ''wij zijn 16 en we weten niet zeker of we erin komen maar dan komen we er tenminste niet alleen niet in club''
![]()
![]()
Vertelquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef Silentalarm het volgende:
hihi. Zou ik mijn 2 leuke dronkenmans verhalen vertellen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ben 17Oke, oke, oke, ik zal wel weer de groepsleider zijn!
Bij de meet ben ik ook 17quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ben 17Oke, oke, oke, ik zal wel weer de groepsleider zijn!
Nou enquote:
Kan niet zo goed tegen zoveel vrouwen in de SC.quote:
Hoezo fake je dan je geboortejaar @ fotoboek?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen zoveel vrouwen in de SC.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen zoveel vrouwen in de SC.
omdat ik toegang wilde tot zo'n subforum ofzoiets. en ik dacht 4 daagjes kijken ze niet op dus ik verander mn geboortje jaar met 1. het mocht niet batenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoezo fake je dan je geboortejaar @ fotoboek?
Ik kom er ook in met mijn 16 hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
omdat ik toegang wilde tot zo'n subforum ofzoiets. en ik dacht 4 daagjes kijken ze niet op dus ik verander mn geboortje jaar met 1. het mocht niet baten
Congratsquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef Silentalarm het volgende:
YEAAAAAAAAAH IK HEB EEN 6 GEHAALD VOOR MIJN SCHEIKUNDE!!!!
en nu ga ik mijn dronkenmansverhaal vertellen:')
Dat is toch met die apeneuker bij het rugbyteamquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef behangplakker het volgende:
Ik kijk nu waterboy, wat een kankerfilm
6 dagen na de meet ben ik 17!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kom ook, dan mag je ook bij de ''wij zijn 16 en we weten niet zeker of we erin komen maar dan komen we er tenminste niet alleen niet in club''
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat is toch met die apeneuker bij het rugbyteam?
Dat telt nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
6 dagen na de meet ben ik 17!!!!
Ik vond hem wel geinig. Maar ja, dat was 10 jaar geleden of zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef behangplakker het volgende:
Ik kijk nu waterboy, wat een kankerfilm
Wat schattigquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Na de zomervakantie ben ik 17quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waar komt Family Guy?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, en toch blijf ik kijken
(tot kwart over negen, family guy is toch beter
)
BBC?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Comedy Central, wat dacht jij dan
Nouquote:
Zij kent, ondanks mijn hoodrich grammaboy player status, mij toch nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen mama zeggen hoor.
Wel goede muziek in de filmquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geinig. Maar ja, dat was 10 jaar geleden of zo.
Delicious.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik had het dus over een balkon aan zo'n huis, jwaids.
quote:
Oops aderenquote:
Ik heb gedichten nooit begrepenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik woon in je koele paleis
Ik slaap op je land
En langs je rivier
Word ik oud
Word ik wijs
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zeil op je zee
Ik loop op je klippen
Sterf op je strand
traagquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik woon in je koele paleis
Ik slaap op je land
En langs je rivier
Word ik oud
Word ik wijs
The Ravenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb gedichten nooit begrepen
Heb jij die gemaakt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Twee bupatihs met elkaar aan het tongen.
Het is ook niet per se een gedichtquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb gedichten nooit begrepen
Twee wat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Twee bupatihs met elkaar aan het tongen.
Ja weet ik veel wie al die smilies hebben gemaaktquote:
Jij gaat zo weer de LAPO stelen, eikelquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef IQM het volgende:
Zij die Bupatih niet kennen, zijn het leven niet waard.
"Bupatih, was dat niet die klootzak die vroeger al mijn kwaliteittopics sloot?"quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef IQM het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wie al die smilies hebben gemaakt
Restecp voor jou
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij gaat zo weer de LAPO stelen, eikel
Lol, nu je het zegtquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef IQM het volgende:
[..]= bupatih.gif
Drie keer raden wie die heeft gemaakt.
Boeit het, het was toch een eikel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef IQM het volgende:
Tegen wie zeg jij newbiequote:
Bupatih was een klootzak idd, met IQM kan ik wel levenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit het, het was toch een eikel.
Kom op zeg, ik ga over 5 jaar ook niet huilen als niemand weet wie ik was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef IQM het volgende:
Tegen jou.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen wie zeg jij newbie![]()
Ik ken niet iedereen hier op fok, hoor
Tegen jou, hij quote jou toch of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Is dat zo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
"Bupatih, was dat niet die klootzak die vroeger al mijn kwaliteittopics sloot?"
Wedden van welquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ga over 5 jaar ook niet huilen als niemand weet wie ik was.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef Silentalarm het volgende:
OHJA. Ik moest de volgende dag ook nog een inenting krijgen omdat ik op vakantie ging naar china. Moest ik kotsen voor het ggd gebouw
Doe je wel. In een hoekje van de douche. Met je kleren aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ga over 5 jaar ook niet huilen als niemand weet wie ik was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |