Ik heb geen snor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
Poep aan jullie snor.
Man, dat is net Egypte, die piramides.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
gast!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef iszinloos het volgende:
Die TT trouwens..
http://i168.photobucket.com/albums/u187/netaz1/shit.jpg
Welnee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat deed je om de fipo te hebben
Why so serious?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef Devvie het volgende:
SCHATJE, MAG IK EEN KOPJE THEEE???
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Florian_ een foto had gemaakt van de gebeurtenissen uit zijn geweldige painttopic.quote:
Ik voel weer een ban ronde aankomenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef iszinloos het volgende:
Dit beloofd wat voor de rest van het topic.
omg wie is dat?quote:
naah, meer een Remlof die dit topic in de gaten gaat houden ofzquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik voel weer een ban ronde aankomen
GODVERDOMME WAT LEKKERquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Florian_ een foto had gemaakt van de gebeurtenissen uit zijn geweldige painttopic.
wtfquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GODVERDOMMEquote:
Ik breng ook maar een bezoekje aan die sitequote:
heb je nu al een naam dan?quote:
Een meisje met krentenbollen op de plaats waar de borsten horen te zittenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat hangt op de eerste foto? Een bruingebrand gezwel?
Hoe kom jij toch aan al die foto's?quote:
Ja, serieuze- en vrouwentijd is verplaatst naar de middag.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, serieuze- en vrouwentijd is verplaatst naar de middag.
Ik dacht dat de vrouwentijd tegenwoordig tussen 4 uur en 7 uur 's ochtends gepland stond?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, serieuze- en vrouwentijd is verplaatst naar de middag.
Nee, die is voor werkloze bakkers of mensen met nachtdienst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vrouwentijd tegenwoordig tussen 4 uur en 7 uur 's ochtends gepland stond?
Hoe staat met je biologie dan? Heb je al bier verdiend?quote:
quote:
aawwhquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Cyberzone het volgende:
Heb ik eindelijk een meisje dat interresse in me toont.. woont ze in engeland
oh fuck nu lieg ik. Want met oud en nieuw en kerst had ik wel de nodige biertjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 4 weken bij elkaar nog geen 10 bier gehad.
Ach zo erg zal het toch niet zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Cyberzone het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 10 jaar bij elkaar nog geen 4 bier gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Engelse meisjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Cyberzone het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh fuck nu lieg ik. Want met oud en nieuw en kerst had ik wel de nodige biertjes.
Maar ik heb de afgelopen 2 weken niet meer als dan 5 biertjes gehad
Kanker op met die tyfus opmerking.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het toch niet zijn.![]()
Er meer vissen in de zee en meer van dat geblaat.................
neequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoe staat met je biologie dan? Heb je al bier verdiend?
Hoe kom je aan die pic van Fas?quote:
wel andere drank toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 10 jaar bij elkaar nog geen 4 bier gehad.
Wat !!!!!?!!?!?!!?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
waarom niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Ik nog niet eens 1 in een 3 kwart jaar!
Ik heb de afgelopen 26 jaar nog geen 4 bier gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Welk verhaal? lama.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Anders letten jullie even op ofzo. Krent heeft dat verhaal al tig keer verteld.
Ik ben een nieuwe noobie ja dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Ja maar ik zit alleen savonds normalitair op fok, dus ik krijg niet alles meequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Je zal ze maar in de klas hebben zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Als we nou van "nog geen" "wel" maken en van "bier" "liter sperma", dan klopt het wel redelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
je mag niet jokken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 26 jaar nog geen 4 bier gehad.
Volgens mij komt het gewoon door de drank.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zal ze maar in de klas hebben zitten.
Volgens mij iets van "biggest dump ever", laatste seizoen.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij komt het gewoon door de drank.
4 liter?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als we nou van "nog geen" "wel" maken en van "bier" "liter sperma", dan klopt het wel redelijk
Mixjesquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als we nou van "nog geen" "wel" maken en van "bier" "liter sperma", dan klopt het wel redelijk
Dat zou inderdaad heel goed kunnen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij komt het gewoon door de drank.
Last van spanning, heb ik ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
godverdegrafkanker ik heb hoofdpijn.
Hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat je zulke opmerkingen bij BT maakt okee, maar dit gaat te furrrr.
Daar heb je het al!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
Nee ik drink altijd met mate.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel goed kunnen!![]()
Pas maar op, dadelijk lig je in een coma.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
Mixjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jamaar waarom drink je geen bier?
Nee dat heeft er mee te maken dat ik een bril moetquote:
Ja, grote maten zeker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee ik drink altijd met mate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |