Thanksquote:
Haha maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind hem niet zo mooi, sorrymaar als jij er blij mee bent ben ik blij voor je
Sla Sven even met een forel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik helemaal trots aan Sven vertellen wat ik vandaag gegeten heb. Krijg ik:Tr!ggerH@ppy zegt:
pft, wat veel!
![]()
Wat eten jullie op een dag?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:40 schreef MaJo het volgende:
Wat voor soort jurkje wordt het nem, net zoiets als de mijne?
Ik ben met carnaval ooit als Schot gegaan. Zoals het hoortquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben met carnaval ooit als Schot gegaan. Zoals het hoort
Dan moet ik je teleurstellen, bij deze winkel hebben ze maar 1 maatquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ja voor volgende week, dan matchen we leuk
Alleen die van mij is enkele maten groter.
Laat even weten welke schoenen je erbij doet. Dan zoek ik die ook nog even op.
Full monty?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben met carnaval ooit als Schot gegaan. Zoals het hoort
quote:
Dat heet Commando tochquote:
quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je weet niet hoevaak dát gecontroleerd wordt
Zo noemen ze het in Friends inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heet Commando toch
[..]Held
Ja dat meent ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat meen je nietVind je dat niet erg dan?
Stoer hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat meent ik
En dat kun je op je sokken aanvoelen natuurlijk. Dus als ik het erg had gevonden dan had ik het niet gedaan.
Weet niet of ik het nu nog zou doen
Ik nu denk ik ook niet meer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stoer hoorIk zou dat echt niet tof vinden
Ja met carnaval is ook wel weer andersquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik nu denk ik ook niet meer.
Maar het is carnaval. Een vrijbrief om gek te doen
Daarbij kun je zo'n kilt redelijk laag houden als je er geen zin in hebt.
Ik heb wel andere "Schotten" op de vingers moeten tikken. Maar die mietjes hadden mooi een onderbroek aan
-edit- ohja, en dronken huismoedertjes
Dat "zieke" huisgenootje het laten doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:00 schreef MaJo het volgende:
Kan iemand me motiveren om de oven schoon te maken? Heb het aanrecht en het fornuis al gedaan, maar heb nu geen zin meer
haha ik ook nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik doe wel eens gek na wat bier maar ik raak echt niet al mijn remmingen kwijt hoor
Dus ik liet echt niet alles en iedereen checken
Die dingen heten hier gewoon tieten.
Of borsten, als je netjes bent![]()
Hehe die is niet thuisquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat "zieke" huisgenootje het laten doen
Wat een PM wisseling over tetten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Gek...dat heb ik nou nooit met andere users
quote:
Volgens mij heb ik onlangs fotos in een topic gezien ergens.quote:Ik denk dat menig man jaloers is want het ging erom van wie ze groter waren en we hebben zelfs foto's gestuurd als bewijsEn nee, voordat je het in gaat vullen, geen naaktfoto's maar netjes met kleren aan
Dus ik weet nu hoe hara eruit ziet
Wat een misère allemaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe die is niet thuisWas trouwens niet dezelfde als die verbolgen was laatst
Was trouwens wel sneu, ik irriteerde me rot aan haar omdat ze zo hard de muziek op had en zat mee te zingen (met Anouk) maar even later hoorde ik haar echt keihard janken
Nu is het best gehorig hier maar het ging echt door merg en been
Ben toen even naar haar toe gegaan dat ze als ze verdrietig is ook best bij mij mag uithuilen, dat vond ze wel fijn
Maar vandaag heb ik het weer even met haar gehad, ze heeft het ALLEEN maar over zichzelf, en dat is me af en toe even iets te vermoeiend...
Foto's waarvanquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb ik onlangs fotos in een topic gezien ergens.
Maar dan zonder "tetten"
Ja sorry, moet echt even spuienquote:
Dat is een grapjequote:
Lekkere timing jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, moet echt even spuien
Gister ook. Huisgenootje (J.) is me iets aan het vertellen over haar werk, iets wat best heftig is. Opeens schreeuwt M. erdoorheen "moet je deze foto zien! Hoe oud denk je dat deze jongen is?" Wij allebei echt van WTF lekker boeiend![]()
Vandaag vraagt M. me of het wel goed gaat met J. op haar werk. Blijkbaar hoort ze het dus welVaag
Ja ja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
Mijn God, zit Blood Red Shoes te luisteren en opeens begint er heel andere muziek. Is het Britney Spears, die had ik laatst gedownload voor een vriendin
Ik dacht altijd dat ik alles wel onthield, maar het schijnt dus dat ik de allereerste zoen met Pitt compleet ben vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha ik ook nietHeb ook nooit gehad dat ik zo dronken was dat ik dingen ben vergeten ofzo. Denk altijd dat dat een smoesje is van mensen
Nee ik bedoel dat je het nu pas zietquote:
Pijnlijke zaak.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik alles wel onthield, maar het schijnt dus dat ik de allereerste zoen met Pitt compleet ben vergetenErgens denk ik nog steeds dat hij die heeft gedroomd ofzo
![]()
Ik kan me er namelijk echt niks van herinneren (en ja, ik had gezopen
)
Oh, nee. Dat was geen grapjequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je het nu pas ziet
Uhm even denken... Ze was volgens mij wel op mijn verjaardagquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekkere timing ja
Ik zit mijn hoofd te breken of ik M ken
Niet echtquote:
Ja dat zeiden ze bij Nu laatst ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ja...
"Lieve BreakOut,
een vriendin van me had laatst...."
Ik ga zo even eten.
Hehe dat is wel ernstigquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik alles wel onthield, maar het schijnt dus dat ik de allereerste zoen met Pitt compleet ben vergetenErgens denk ik nog steeds dat hij die heeft gedroomd ofzo
![]()
)
Zie sig maar die is een beetje eentonig denk ik. Vooral omdat het alleen mijn winamp laat zien terwijl veel nummers ook via Mediaplayer spelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze bij Nu laatst ookZe gingen me toevoegen op lastfm en daar stond Britney als laatst geluisterd nummer. Als er iets niet representatief is voor mijn muzieksmaak is dat het wel
Zitten hier nog lastfmers? Zo ja, naam?
Ik ben vanmiddag de stad in geweest. Net moest ik naar de winkel voor kaas. En dat had ik binnen 10 minuten gehaald. Dus het lijkt wel alsof ik niet weg ben geweest maar dat is wel zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
Bedankt nog voor het me motiveren om de oven schoon te maken
En nem ging jij niet de stad in?
Ik ben even poetsen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat is wel ernstig
Mijn eerste zoen is nog genanterIk was in slaap gevallen en werd wakker omdat er opeens een lap in mijn mond zat
Schrok me dood en werd boos
Dat moeten ze bij mij ook niet flikkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat is wel ernstig
Mijn eerste zoen is nog genanterIk was in slaap gevallen en werd wakker omdat er opeens een lap in mijn mond zat
Schrok me dood en werd boos
Ik heb ook wel es met een meisje een discussie gehad over wanneer we voor het eerst gezoend hadden: ik vond een paar maanden later dan zijquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
)
Last.FM is ook niet waterdicht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:26 schreef MaJo het volgende:
Music you have in common includes Klein Orkest, De Dijk, Frank Boeijen, Madrugada and Raymond van het Groenewoud.
HeDie luister ik allemaal echt nooit
![]()
Behalve Madrugada dan
Ik heb het gehad maar deed er eigenlijk nooit wat mee. Es kijken of mijn profiel nog bestaatquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze bij Nu laatst ookZe gingen me toevoegen op lastfm en daar stond Britney als laatst geluisterd nummer. Als er iets niet representatief is voor mijn muzieksmaak is dat het wel
Zitten hier nog lastfmers? Zo ja, naam?
Mijn aller-allereerste zoen was een gevalletje van: omg, waarom?! Waarom met hém!?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn eerst weet ik ook nog wel: ik was nog jong, het duurde niet heel lang maar het smaakte wel naar meer
Vond het wel een beetje gek in eerste instantie
Angus en julia stone heb ik wel eens geluisterd maar niet zo vaak. Maar wel vaker dan de dijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Last.FM is ook niet waterdicht.
Eigenlijk gek dat Angus and Julia Stone er niet tussen staat. Of luister je die ook nooit?
Madrugada is trouwens definitief uit elkaar![]()
En nu poetsen jij.
-edit- Klein Orkest, De Dijk en Boeijen draai ik helemaal niet eens zo vaak
En van het Groenewoud pas sinds vorige week 2 nummers
En nu ga ik eten.
Wat wij gezien hebben wás het afscheidstournee. En dat hebben ze afgekapt. Dus we hebben enorm geluk gehadquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Angus en julia stone heb ik wel eens geluisterd maar niet zo vaak. Maar wel vaker dan de dijk
en is het echt definitief?ook geen afscheidstournee?
Zo, dat is wel lang geledenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn Last.fm profiel zegt dat ik als laatste Hysteria van Muse heb geluisterd. Op 2 september 2007
Oh echt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat wij gezien hebben wás het afscheidstournee. En dat hebben ze afgekapt. Dus we hebben enorm geluk gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |