abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65226931
Gefeliciteerd Tak!!

P-P had mijn moeder ook! toen ze zwanger was van mij...ze heeft zelfs pillen geslikt om ongesteld te worden........PFFFF gelukkig bleef ik zitten waar ik zat
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65227033
Karin kan me je gestress goed voorstellen. Geen lekker gevoel als je er totaal geen controle meer over hebt. Hoop dat je wat rust kunt vinden door er ff iets minder mee bezig te zijn (weet dat dat heel moeilijk is).
pi_65228663
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef Hurminatore het volgende:
Gefeliciteerd Tak!!

P-P had mijn moeder ook! toen ze zwanger was van mij...ze heeft zelfs pillen geslikt om ongesteld te worden........PFFFF gelukkig bleef ik zitten waar ik zat
Ja dat heeft mijn moeder ook nog een maandje gedaan vertelde ze idd,niet te geloven toch! ?Gelukkig dat het wel allemaal is goed gegaan zeg!
01-08-2008
  maandag 19 januari 2009 @ 23:06:34 #154
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65228890
Wow Takkembah!!! Gefeliciteerd hoor!!! Duidelijk genoeg

No more games, no more drama...
pi_65229442
Jaaaaah!!!!

Gefeliciteerd Tak!

Meimeltje welkom weer!

Karin.. Sterkte meid. Hoop je snel weer terug te zien hier
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 januari 2009 @ 23:31:22 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65229901
Gefeliciteerd takkembah! Dat zijn er echt twee!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65231182
Takkembah; die is écht heel duidelijk hoor , joepie, gefeliciteerd!!!!!!!

Karin; ik hoop dat je iets afstand kunt nemen en dan heel snel ons komt verrassen met een 2e streepje!

Alle andere dames; ik hoop dat er snel weer iemand volgt!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 07:36:39 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_65234164
takkembah van harte gefeliciteerd
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 januari 2009 @ 07:40:33 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65234189
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Werd er 's nachts wakker van...

Dames, ben stout geweest.......
nu kan ik zeker niet slapen, en me hubby komt vannacht niet eens thuis, hij overnacht in Brussel

wat denken jullie? ik zie toch een lichte.... morgenochtend maar voor de echtes testen...

[ afbeelding ]

Mijsje, ik wens er ook zo eentje voor jou
Joepie!!
WIe is de volgende??
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:34:20 #160
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65234644
Takkembah, gefeliciteerd met je 2e streepje

Karin, het is ook allemaal zo moeilijk soms, die teleurstellingen steeds weer.
Hopelijk zien we je gauw in Z&G

En de andere dames moeten Takkembah ook maar snel volgen vind ik!
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:40:43 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65234733
Takkembah, daar is niks lichts aan hoor! Gefeliciteerd!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:58:18 #162
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65234971
Takkembah!! gefeliciteerd!!
pi_65235275
Heee, Kersjes,
ik weet het, het is hier geen Z&G, maar hoe is het met je nu? Ik vond het zo vervelend voor je dat je je zo ziek voelde...
pi_65235751
Takkembah gefeliciteerd Ik zie er heel duidelijk 2 hoor
pi_65236328
Takkembah, wat een duidelijk streepje!!

Meimeltje. ik hoop dat je snel naar Z&G mag!! Eigenljk wil ik dat iedereen snel naar Z&G moet komen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65238351
Takkembah, de hoeveelste ronde was het nu eigenlijk ?

Vanochtend vroeg een zw-test gedaan,het bleef helaas echt bij een streepje.
Ik ben een week over tijd en met al die ongi-pijntjes geloof ik niet meer dat ik eventueel nog zwanger zou kunnen zijn,vraag me alleen af wat ik zou moeten doen,gewoon nog even afwachten denk ik maar.Als ik nu de huisarts bel zal ik waarschijnlijk toch nog een paar weken moeten afwachten.Vind het echt niet prettig dit wat je loopt toch telkens te denken wat er zou kunnen zijn,bah!
01-08-2008
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:50:47 #167
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65239104
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Takkembah, de hoeveelste ronde was het nu eigenlijk ?

Ik ben eind juli gestopt met de pil, iets van 39 dagen ontpild en vanaf augustus toen een cyclus van 29 dagen gehad (op uitzondering van oktober: 32)... Dus dan ronde nummer 6....

Ik vind het echt klote voor je P-P om in die onzekerheid te zitten...Je kunt helemaal niets eigenlijk, alleen maar hopen. Ik voel helemaal met je mee hier!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65241877
Dank je,ik ben er best wel rustig onder moet ik zeggen maar ik wil gewoon weten hoe het komt dat ik zo laat ben en daar kan ik wel een beetje sjaggie van worden.Mijn man is er vrij nuchter onder allemaal maar die voelt natuurlijk niet ook vanalles in zijn lijf.Ik had altijd een beetje een hekel aan de pil maar eigenlijk vond ik het best fijn nu achteraf,had nergens geen last van,maargoed je moet er wat voor over hebben

Ow ronde 6,had geen idee bij jou namelijk,nou heel netjes toch! (al is wachten op iets wat je heel graag wil altijd te lang)
01-08-2008
pi_65242939
P-P, ik baal met je mee, ik snap hoe frustrerend het kan zijn. Dit is nu ronde 15 zo'n beetje (anderhalf jaar, met even ertussen uit...) en je wil gewoon weten wat er aan de hand is in je lijf. en of het nu ronde 1, 2, 5, 10 of hoeveel dan ook is, die onzekerheid is killing!

hier in ieder geval nog geen nieuws... (ook pas NOD+1...)
pi_65248062
En alweer eentje minder hier Takkembah, wat goeeeed, wat leuk man! Jij staat vast mooi zo onder Mefke in het Zwangeren lijstje Echt leuk!
Wat een leegloop hier de afgelopen maanden zeg!
quote:
Pure-Poison
Ik ben een week over tijd en met al die ongi-pijntjes geloof ik niet meer dat ik eventueel nog zwanger zou kunnen zijn,vraag me alleen af wat ik zou moeten doen,gewoon nog even afwachten denk ik maar.Als ik nu de huisarts bel zal ik waarschijnlijk toch nog een paar weken moeten afwachten.Vind het echt niet prettig dit wat je loopt toch telkens te denken wat er zou kunnen zijn,bah!
Ik herken dit zo goed .. niks is zo vervelend als weten dat je echt niet zwanger bent, en ook niet ongesteld bent, dat ellendige gewacht is echt kut.

Overmorgen dan eindelijk de afspraak, denk dat ik daarna in t medische topic zal belanden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65251158
P-P Wat ontzettend stressvol is dit voor je..
pi_65251324
quote:
de ha zal ws. zeggen dat je nog een week moet wachten en dan eventueel nog een keer zou kunnen testen. Verder moet je het afwachten.. heb het helaas ook een keer gehad.. en toen bleek ik een cyclusronde van 74 te hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:10:40 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65251468
quote:

Herkenbaar, ook voor mij. Ik had die ronde een cyclus van 50 dagen. Heel irritant! Je weet gewoon niet wat je aan je lijf hebt..... de ha zal, zoals vicky al zegt, je waarschijnlijk adviseren af te wachten. Ze zeiden tegen mij toen dat ik terug mocht bellen als ik twee cyclussen na elkaar over leek te slaan.... Sterkte!
pi_65251609
Tak!!! Gefelciteerd!!!

Hier sinds gisteren ochtend niet meer ongesteld, voel me meteen stukken beter!
Klusweken kunnen beginnen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65254552
hallo, ik lurk hier al een tijdje mee, en ik wil iets actiever worden...
we zijn nu ook aan het proberen hier om een kindje te krijgen... ik hoef niet persé in het NODlijstje.
pi_65254842
wolletjebol! Veel plezier met klussen en hopelijk snel weer weg hier.
pi_65255002
Welkom Wolletjebol! Succes er mee!

Cisco, lekker klussen!
pi_65255691
dank je wel!
we gaan er de komende paar weken weer voor!
pi_65255982
Hee wolletjebol, welkom!
Zijn jullie al lang bezig? Nouja, hoop iig dat je hier snel weer weg kan...
pi_65256032
P-P
quote:
Ja dat heeft mijn moeder ook nog een maandje gedaan vertelde ze idd,niet te geloven toch! ?Gelukkig dat het wel allemaal is goed gegaan zeg!
Vraag me toch af, wat voor pillen dat geweest zijn gelukkig is het bij je moeder ook niet gelukt en ben jij blijven zitten of was het bij je broer of zus?
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:11:21 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65256058
Takkembah wordt mooi afgelost door wolletjebol

Hier begin ik al rekbaar slijm te zien en das wat te vroeg
Voor de zekerheid mijn vent vanavond maar meeslepen naar het nest Beter een keer teveel dan te weinig
pi_65257242
P-P je kan de huisarts natuurlijk ook vragen om een bepaling van je hcg in je bloed, als je werkelijk weinig hcg aanmaakt, dan zien ze dat daarin natuurlijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65257867
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:11 schreef Asyniur het volgende:
Takkembah wordt mooi afgelost door wolletjebol
gezellig, ik houd het aantal op peil...
pi_65257920
heeeeeeee een nieuw gezicht!
welkom wolletjebol! hoop dat je hier niet al te lang blijft hangen, en gauw doorkan naar Z&G!

btw, hier nog geen nieuws... wachten duurt lang...

[ Bericht 49% gewijzigd door mijsje op 20-01-2009 20:49:36 ]
pi_65259868
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef Vlindur het volgende:
Welkom Wolletjebol! Succes er mee!

Cisco, lekker klussen!
Jaaa
Aangezien in zondagavond voor het laatst bloed had, denk ik dat ik toch vanaf woensdag de 14de moet tellen (de dag dat ik beetje bloed spotten) en niet de 15de (toen het doorbrak)

Wolletjebol welkom!
pi_65260093
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef Ciscostar het volgende:
Aangezien in zondagavond voor het laatst bloed had, denk ik dat ik toch vanaf woensdag de 14de moet tellen (de dag dat ik beetje bloed spotten) en niet de 15de (toen het doorbrak)
of je neemt het ruim, dat je telt vanaf de begindag van woensdag de 14e, tot de einddag van donderdag de 15e... zit je zeker veilig (als je NOD netjes precies in het midden van de cyclus valt...)
pi_65260521
@Vicky ,was je cyclus daarna wel weer gewoon normaal?
@Wolletjebol,welkom,gezellig
@Hurminatore ,heb het nog ff gevraagd aan m'n moeder en zij moest toen de pil slikken,dat heeft ze dus gedaan in die laatste maand voordat ze wist dat ze zwanger was.Ze had trouwens zelf wel het gevoel dat ze zwanger was op een gegeven moment maar de huisarts bleef maar volhouden van niet.

Vrijdag ga ik lekker 9dgn op vakantie naar Florida met mijn moeder,vriendin en tante mocht ik daarna nog niet ongi zijn bel ik gewoon de huisarts om te vragen wat zei vind.
01-08-2008
pi_65261260
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Pure-Poison het volgende:
Vrijdag ga ik lekker 9dgn op vakantie naar Florida met mijn moeder,vriendin en tante mocht ik daarna nog niet ongi zijn bel ik gewoon de huisarts om te vragen wat zei vind.
Heerlijk, geniet ervan! Hopelijk geeft het mooi wat afleiding!!

Ik zit inmiddels alweer op dag 7, nog een paar dagen en dan haal ik de ovulatietesten tevoorschijn!
pi_65261727
neg getest...
pi_65262825

Verdorie... sterkte mijsje!

pi_65262869
ahw mijsje
Fake it till you make it...
pi_65263351
balen mijsje! ik hoop dat het de volgende keer raak is!
pi_65263442
mijsje wat giga BALEN
01-08-2008
pi_65263604
He nou mijsje! Wat balen.
pi_65263862
ja, ik baal zeker, het was mijn laatste mogelijkheid na m'n MK om voor de uitrekendatum weer zwanger te zijn... dat zou 15 februari zijn geweest... helaas, dat moet ik nu dus zonder nieuwe zwangerschap doorstaan...
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:16:18 #196
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65263933
Mijsje....
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65265492
Takkembah gefeliciteerd !!

Mijsje
Mama van Isa en Ties
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 23:05:54 #198
5428 crew  miss_sly
pi_65266523
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef mijsje het volgende:
ja, ik baal zeker, het was mijn laatste mogelijkheid na m'n MK om voor de uitrekendatum weer zwanger te zijn... dat zou 15 februari zijn geweest... helaas, dat moet ik nu dus zonder nieuwe zwangerschap doorstaan...
Ach mijsje, want ontzettend balen
Het wordt een nare, verdrietige dag, maar je slaat je er wel doorheen. Ik had er vorig jaar ook enorm tegenop gezien, en het was ook niet fijn, maar je redt het wel. Sterkte in ieder geval
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator woensdag 21 januari 2009 @ 08:30:15 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65271768
Mijsje wat verdrietig! Sterkte

Ik dacht dat ik onze Tak al had gefeliciteerd maar blijkbaar nog niet. Takkie gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:12:51 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65272452
Mijsje, wat jammer zeg...
pi_65272682
Lieve Mijsje, wat ontzettend jammer. Het is gewoon heel k*t dat het niet gelukt is voor je vorige uitgerekende datum. Die datum is even heel vervelend, maar was voor mij ook echt een eindpunt. Daarna viel er een betonblok van mijn schouders en zag de wereld er heel anders uit. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal gaan
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65273609
wat balen mijsje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65280167
Wat jammer mijsje
pi_65280760
Jammer, Mijsje! Sterkte ermee!
pi_65288020
Jammer mijsje! Heel veel sterkte en hou de moed erin he

Trierrr mag bijna klussen Ikke lekker ook
pi_65289700
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:33 schreef Ciscostar het volgende:
Trierrr mag bijna klussen Ikke lekker ook
Hahaha, ja, wij gaan vannavond maar even goed aan de slag! Nog maar dag 8, maar beter te vroeg dan te laat toch? Zal overmorgen ook de ovutesten erbij gaan pakken. Vind ik wel lastig trouwens om te bepalen wanneer ik daarmee ga beginnen... mijn vorige cyclus duurde maar liefst 33 dagen, dus dan zou ik wat later kunnen beginnen met de ovutesten... maarja, ik wil ook niet te laat zijn natuurlijk...

Jij ook veel plezier met klussen!!

En nogmaals een dikke knuffel voor mijsje...
pi_65290012
Och mijsje..

Veel plezier vanavond Tierr!
pi_65291142
dank jullie wel voor de lieve reacties... we gaan weer door, een nieuwe ronde in...
ik weet nog geen nieuwe NOD, want ik heb de vooralsnog een beetje twijfelachtig op bezoek. Ik weet niet wanneer de echte doorbraak komt. ik verwacht morgen, maar m'n nieuwe NOD geef ik wel door als ik het weet.

Zigeunermeisje en Fiemeeltje, succes komende week, nu zijn jullie aan de beurt!
pi_65292406
Voor de MODjes,
Mijn NOD mag op 2 februari. Ik wil niet zo snel in de zenuwen weer zitten dus stel ik hem anders in.
33 dagen. Dus dat wordt dan 2 feb.

Bedankt alvast!
pi_65293077
Mijsje

Tierrr en Ciscostar lekker aan de klus, veel plezier

En inderdaad mijsje, volgende week zou ik volgens mijn berekeningen aan de beurt moeten zijn, ik ga echter toch even uit van de cervixdagen en tel daar twee weken bij op. Dat zou betekenen dat het de 29e is. Ik ga er lekker tussen zitten en mag, indien geen duivels, testen vanaf volgende week woensdag...

Mijn darmen rommelen nog steeds, ik heb nog steeds volcontinu honger en m'n tepels zijn nog steeds pijnlijk. Ik weet niet of dat iets wil zeggen allemaal, misschien ben ik gewoon wel té gebrand op het voelen van dingen en had ik dit voorheen ook al.
pi_65293134
He vlindur, dan zijn we niet meer samen... Voor mij is de 30e al 33 dagen namelijk.
Slim Fiemeeltje, ik zou ook de cervixdagen aanhouden denk ik om gestress te voorkomen.
pi_65293240
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
He vlindur, dan zijn we niet meer samen... Voor mij is de 30e al 33 dagen namelijk.
Slim Fiemeeltje, ik zou ook de cervixdagen aanhouden denk ik om gestress te voorkomen.
Dat is dan wel jammer, dan kunnen we niet meer samen stressen!
pi_65293440
Potdomme, dubio hier. Heb een geweldige ouderwetse kinderwagen gezien. (zo'n laag Van Delft model) HIj is erg leuk geprijst en dus een buitenkansje. Ik kan 'm kopen, maar dan is het natuurlijk wel een beetje de goden verzoeken. What to do, what to do?
pi_65294535
Moeilijk Fiemeeltje! Ze zijn wel heel gaaf die kinderwagens!
Is er moeilijk aan te komen?
01-08-2008
pi_65294791
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef Pure-Poison het volgende:
Moeilijk Fiemeeltje! Ze zijn wel heel gaaf die kinderwagens!
Is er moeilijk aan te komen?
Er zijn er wel een aantal te koop, maar dit is een bijzonder model en dan ook nog eens in het wit voor een mooie prijs. Die combi van factoren maakt het wel weer een zeldzaamheid. En hij zit al in m'n hoofd nu. We zullen 'm dus wel gaan kopen nu
pi_65294928
HaHa,ik ben ook niet zo van het nu al dingen kopen maar soms kom je iets tegen waar je niet om heen kan en het niet uit je hoofd krijgt,dan moet je het maar gewoon doen!!
01-08-2008
pi_65296330
Tierrrr veel plezierrr Ciscostar ook natuurlijk suc6 komende dagen

Fiemeeltje als hij moeilijk te krijgen is en je hm graag wilt gewoon doen toch! Ik zou zelf niets van te voren kopen, maar zoiets brengt je wel in twijfel he...en misschien krijg je dan achteraf spijt.

Wij hebben ws onze klusdagen nu wel gehad. Nu dus afwachten en gek genoeg voel ik weer hetzelfde als ik tijdens mn vorige zwangerschappen (2x miskraam en 1 zoontje) had. Na mn eisprong wist ik toen eigenlijk al dat ik zwanger was door een weeeig gevoel in mn buik. Dat heb ik nu dus weer......maar dat dacht ik vorige maand (na de curettage ook), dus wie weet houdt mn lichaam me toch weer voor de gek. Naja over 1,5-2 weken zullen we het weten.
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:57:26 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65298448
Aah mijsje, wat jammer!

En spannend weer voor sommige andere dames! Ik blijf gewoon duimen voor jullie hoor!
pi_65306164
Als een weeïg gevoel een voorbode is...
pi_65306165
m'n nieuwe NOD mag op 20 februari. dan heb ik al een extra dag bij NOD opgeteld, en dan kan ik rustig wachten in plaats van zo stressen als deze maand. er mag een datum bij van 08-2007. zolang proberen we ondertussen al...

iedereen
  Jubileum moderator donderdag 22 januari 2009 @ 09:07:28 #221
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65307202
ik heb het voor je aangepast mijsje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65309423
Vandaag eindelijk ongesteld geworden,1 dag voordat ik op vakantie ga,dus morgen de 2e dag als het het ergst is mag ik 11 uur het vliegtuig in met een rooie vlag! Ow wat haat ik dat (ik heb wel heel veel zin in vakantie hoor maar ik heb echt een hekel aan vliegen,die ongi erbij bah).

Vraag me alleen af wat ik moet aanhouden voor een volgende cyclus,of is dat gewoon niet te doen? Mijn andere cyclussen waren 31/32 dagen en nu dus 40,gewoon 32 dagen aanhouden of maar zien
01-08-2008
pi_65316913
Hee P-P gezien dat je cyclus nu 40 dagen duurde, kun je dan toch een temp stijging meten in je cyclus of niet?
Ik zou een cyclus aanhouden van 31/ 32 dagen het kan nemelijk dat je door stress een verlate eisprong hebt gehad en dat daarom je cyclus ineens 40 dagen duurt. Het is dus denk ik gewoon een uitzondering. Tenzij je natuurlijk vaker cyclussen hebt gehad van 40 dagen.
Fijne vakantie trouwens morgen
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65320976
Jammer Mijsje, en verdrietig dat je niet zwanger zult zijn op je eerdere bevaldatum

P-P, wel fijn dat je, al is het iets verlaat, toch ongesteld bent geworden met een niet heeele rare cyclus.
Wel HEEL balen dat je vliegen moet net nu , toch wat vaker naar wc gaan dan maar? Desnoods extra ondergoed mee in de handbagage.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65321155
Ik ben net terug van gyn. Bloeduitslagen waren allemaal ok, hormonaal is er op alle fronten niks mis met mij en ook het uitstrijkje prima.
Het uitblijven v menstruatie kan toch komen omdat ik binnen een paar jaren erg ben aangekomen, en als ik dus zou afvallen, dat het geheel uit zichzelf weer op gang kan komen.

Ik heb niks meegekregen qua medicatie, alleen het advies wat af te vallen en in juni mag ik weer een afspraak maken en dan meteen via de Kinderwens gyn, dus om medische molen in te gaan.
Ze wou het vooralsnog dus afwachten of het toch na afvallen weer zelf op gang kan komen, en dat het geen kwaad kon dat ik al maanden geen bloed verlies, dus daarom ook geen pil-kuurtje.

Ben wel tevreden, toch heel blij dat er op zich niks is, voorlopig heb ik dus weinig mee te posten hier, ben druk met afvallen (sinds dit jaar al, en nu van Happy een dieetplan gekregen, thanks!) en zodra er een menstruatie in zicht is kom ik dat wel melden hier
Dus we wachten maar weer verder, alles voor het goede doel he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')