Vraag me toch af, wat voor pillen dat geweest zijnquote:Ja dat heeft mijn moeder ook nog een maandje gedaan vertelde ze idd,niet te geloven toch! ?Gelukkig dat het wel allemaal is goed gegaan zeg!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:11 schreef Asyniur het volgende:
Takkembah wordt mooi afgelost door wolletjebol
Jaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef Vlindur het volgende:
Welkom Wolletjebol! Succes er mee!
Cisco, lekker klussen!
of je neemt het ruim, dat je telt vanaf de begindag van woensdag de 14e, tot de einddag van donderdag de 15e... zit je zeker veilig (als je NOD netjes precies in het midden van de cyclus valt...)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef Ciscostar het volgende:
Aangezien in zondagavond voor het laatst bloed had, denk ik dat ik toch vanaf woensdag de 14de moet tellen (de dag dat ik beetje bloed spotten) en niet de 15de (toen het doorbrak)
Heerlijk, geniet ervan! Hopelijk geeft het mooi wat afleiding!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Pure-Poison het volgende:
Vrijdag ga ik lekker 9dgn op vakantie naar Florida met mijn moeder,vriendin en tante mocht ik daarna nog niet ongi zijn bel ik gewoon de huisarts om te vragen wat zei vind.
Ach mijsje, want ontzettend balenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef mijsje het volgende:
ja, ik baal zeker, het was mijn laatste mogelijkheid na m'n MK om voor de uitrekendatum weer zwanger te zijn...
dat zou 15 februari zijn geweest... helaas, dat moet ik nu dus zonder nieuwe zwangerschap doorstaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |