abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65226931
Gefeliciteerd Tak!!

P-P had mijn moeder ook! toen ze zwanger was van mij...ze heeft zelfs pillen geslikt om ongesteld te worden........PFFFF gelukkig bleef ik zitten waar ik zat
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65227033
Karin kan me je gestress goed voorstellen. Geen lekker gevoel als je er totaal geen controle meer over hebt. Hoop dat je wat rust kunt vinden door er ff iets minder mee bezig te zijn (weet dat dat heel moeilijk is).
pi_65228663
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef Hurminatore het volgende:
Gefeliciteerd Tak!!

P-P had mijn moeder ook! toen ze zwanger was van mij...ze heeft zelfs pillen geslikt om ongesteld te worden........PFFFF gelukkig bleef ik zitten waar ik zat
Ja dat heeft mijn moeder ook nog een maandje gedaan vertelde ze idd,niet te geloven toch! ?Gelukkig dat het wel allemaal is goed gegaan zeg!
01-08-2008
  maandag 19 januari 2009 @ 23:06:34 #154
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65228890
Wow Takkembah!!! Gefeliciteerd hoor!!! Duidelijk genoeg

No more games, no more drama...
pi_65229442
Jaaaaah!!!!

Gefeliciteerd Tak!

Meimeltje welkom weer!

Karin.. Sterkte meid. Hoop je snel weer terug te zien hier
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 januari 2009 @ 23:31:22 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65229901
Gefeliciteerd takkembah! Dat zijn er echt twee!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65231182
Takkembah; die is écht heel duidelijk hoor , joepie, gefeliciteerd!!!!!!!

Karin; ik hoop dat je iets afstand kunt nemen en dan heel snel ons komt verrassen met een 2e streepje!

Alle andere dames; ik hoop dat er snel weer iemand volgt!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 07:36:39 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_65234164
takkembah van harte gefeliciteerd
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 januari 2009 @ 07:40:33 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65234189
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Werd er 's nachts wakker van...

Dames, ben stout geweest.......
nu kan ik zeker niet slapen, en me hubby komt vannacht niet eens thuis, hij overnacht in Brussel

wat denken jullie? ik zie toch een lichte.... morgenochtend maar voor de echtes testen...

[ afbeelding ]

Mijsje, ik wens er ook zo eentje voor jou
Joepie!!
WIe is de volgende??
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:34:20 #160
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65234644
Takkembah, gefeliciteerd met je 2e streepje

Karin, het is ook allemaal zo moeilijk soms, die teleurstellingen steeds weer.
Hopelijk zien we je gauw in Z&G

En de andere dames moeten Takkembah ook maar snel volgen vind ik!
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:40:43 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65234733
Takkembah, daar is niks lichts aan hoor! Gefeliciteerd!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:58:18 #162
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65234971
Takkembah!! gefeliciteerd!!
pi_65235275
Heee, Kersjes,
ik weet het, het is hier geen Z&G, maar hoe is het met je nu? Ik vond het zo vervelend voor je dat je je zo ziek voelde...
pi_65235751
Takkembah gefeliciteerd Ik zie er heel duidelijk 2 hoor
pi_65236328
Takkembah, wat een duidelijk streepje!!

Meimeltje. ik hoop dat je snel naar Z&G mag!! Eigenljk wil ik dat iedereen snel naar Z&G moet komen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65238351
Takkembah, de hoeveelste ronde was het nu eigenlijk ?

Vanochtend vroeg een zw-test gedaan,het bleef helaas echt bij een streepje.
Ik ben een week over tijd en met al die ongi-pijntjes geloof ik niet meer dat ik eventueel nog zwanger zou kunnen zijn,vraag me alleen af wat ik zou moeten doen,gewoon nog even afwachten denk ik maar.Als ik nu de huisarts bel zal ik waarschijnlijk toch nog een paar weken moeten afwachten.Vind het echt niet prettig dit wat je loopt toch telkens te denken wat er zou kunnen zijn,bah!
01-08-2008
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:50:47 #167
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65239104
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Takkembah, de hoeveelste ronde was het nu eigenlijk ?

Ik ben eind juli gestopt met de pil, iets van 39 dagen ontpild en vanaf augustus toen een cyclus van 29 dagen gehad (op uitzondering van oktober: 32)... Dus dan ronde nummer 6....

Ik vind het echt klote voor je P-P om in die onzekerheid te zitten...Je kunt helemaal niets eigenlijk, alleen maar hopen. Ik voel helemaal met je mee hier!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65241877
Dank je,ik ben er best wel rustig onder moet ik zeggen maar ik wil gewoon weten hoe het komt dat ik zo laat ben en daar kan ik wel een beetje sjaggie van worden.Mijn man is er vrij nuchter onder allemaal maar die voelt natuurlijk niet ook vanalles in zijn lijf.Ik had altijd een beetje een hekel aan de pil maar eigenlijk vond ik het best fijn nu achteraf,had nergens geen last van,maargoed je moet er wat voor over hebben

Ow ronde 6,had geen idee bij jou namelijk,nou heel netjes toch! (al is wachten op iets wat je heel graag wil altijd te lang)
01-08-2008
pi_65242939
P-P, ik baal met je mee, ik snap hoe frustrerend het kan zijn. Dit is nu ronde 15 zo'n beetje (anderhalf jaar, met even ertussen uit...) en je wil gewoon weten wat er aan de hand is in je lijf. en of het nu ronde 1, 2, 5, 10 of hoeveel dan ook is, die onzekerheid is killing!

hier in ieder geval nog geen nieuws... (ook pas NOD+1...)
pi_65248062
En alweer eentje minder hier Takkembah, wat goeeeed, wat leuk man! Jij staat vast mooi zo onder Mefke in het Zwangeren lijstje Echt leuk!
Wat een leegloop hier de afgelopen maanden zeg!
quote:
Pure-Poison
Ik ben een week over tijd en met al die ongi-pijntjes geloof ik niet meer dat ik eventueel nog zwanger zou kunnen zijn,vraag me alleen af wat ik zou moeten doen,gewoon nog even afwachten denk ik maar.Als ik nu de huisarts bel zal ik waarschijnlijk toch nog een paar weken moeten afwachten.Vind het echt niet prettig dit wat je loopt toch telkens te denken wat er zou kunnen zijn,bah!
Ik herken dit zo goed .. niks is zo vervelend als weten dat je echt niet zwanger bent, en ook niet ongesteld bent, dat ellendige gewacht is echt kut.

Overmorgen dan eindelijk de afspraak, denk dat ik daarna in t medische topic zal belanden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65251158
P-P Wat ontzettend stressvol is dit voor je..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65251324
quote:
de ha zal ws. zeggen dat je nog een week moet wachten en dan eventueel nog een keer zou kunnen testen. Verder moet je het afwachten.. heb het helaas ook een keer gehad.. en toen bleek ik een cyclusronde van 74 te hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:10:40 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65251468
quote:

Herkenbaar, ook voor mij. Ik had die ronde een cyclus van 50 dagen. Heel irritant! Je weet gewoon niet wat je aan je lijf hebt..... de ha zal, zoals vicky al zegt, je waarschijnlijk adviseren af te wachten. Ze zeiden tegen mij toen dat ik terug mocht bellen als ik twee cyclussen na elkaar over leek te slaan.... Sterkte!
pi_65251609
Tak!!! Gefelciteerd!!!

Hier sinds gisteren ochtend niet meer ongesteld, voel me meteen stukken beter!
Klusweken kunnen beginnen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65254552
hallo, ik lurk hier al een tijdje mee, en ik wil iets actiever worden...
we zijn nu ook aan het proberen hier om een kindje te krijgen... ik hoef niet persé in het NODlijstje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')