Ja dat heeft mijn moeder ook nog een maandje gedaan vertelde ze idd,niet te geloven toch! ?Gelukkig dat het wel allemaal is goed gegaan zeg!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef Hurminatore het volgende:
Gefeliciteerd Tak!!![]()
![]()
![]()
![]()
P-P had mijn moeder ook!toen ze zwanger was van mij...ze heeft zelfs pillen geslikt om ongesteld te worden........PFFFF gelukkig bleef ik zitten waar ik zat
Joepie!!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Werd er 's nachts wakker van...
Dames, ben stout geweest.......
nu kan ik zeker niet slapen, en me hubby komt vannacht niet eens thuis, hij overnacht in Brussel
wat denken jullie? ik zie toch een lichte.... morgenochtend maar voor de echtes testen...
[ afbeelding ]
Mijsje, ik wens er ook zo eentje voor jou
Ik ben eind juli gestopt met de pil, iets van 39 dagen ontpild en vanaf augustus toen een cyclus van 29 dagen gehad (op uitzondering van oktober: 32)... Dus dan ronde nummer 6....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Takkembah, de hoeveelste ronde was het nu eigenlijk ?
Ik herken dit zo goed .. niks is zo vervelend als weten dat je echt niet zwanger bent, en ook niet ongesteld bent, dat ellendige gewacht is echt kut.quote:Pure-Poison
Vanochtend vroeg een zw-test gedaan,het bleef helaas echt bij een streepje.
Ik ben een week over tijd en met al die ongi-pijntjes geloof ik niet meer dat ik eventueel nog zwanger zou kunnen zijn,vraag me alleen af wat ik zou moeten doen,gewoon nog even afwachten denk ik maar.Als ik nu de huisarts bel zal ik waarschijnlijk toch nog een paar weken moeten afwachten.Vind het echt niet prettig dit wat je loopt toch telkens te denken wat er zou kunnen zijn,bah!
de ha zal ws. zeggen dat je nog een week moet wachten en dan eventueel nog een keer zou kunnen testen. Verder moet je het afwachten.. heb het helaas ook een keer gehad.. en toen bleek ik een cyclusronde van 74 te hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben een week over tijd en met al die ongi-pijntjes geloof ik niet meer dat ik eventueel nog zwanger zou kunnen zijn,vraag me alleen af wat ik zou moeten doen,gewoon nog even afwachten denk ik maar.Als ik nu de huisarts bel zal ik waarschijnlijk toch nog een paar weken moeten afwachten.Vind het echt niet prettig dit wat je loopt toch telkens te denken wat er zou kunnen zijn,bah!
Herkenbaar, ook voor mij. Ik had die ronde een cyclus van 50 dagen. Heel irritant! Je weet gewoon niet wat je aan je lijf hebt..... de ha zal, zoals vicky al zegt, je waarschijnlijk adviseren af te wachten. Ze zeiden tegen mij toen dat ik terug mocht bellen als ik twee cyclussen na elkaar over leek te slaan.... Sterkte!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Pure-Poison het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |