abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65208574
karin, nee.... Zo jammer! Mijsje, je hebt gelijk zo wil je niet worden
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65208839
Jammer Karin en jammer dat je hier voorlopig niet meer mee komt posten, maar ik snap het wel hoor.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65208968
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:06 schreef mijsje het volgende:

[..]

een meisje in onze vriendengroep is ook bezig met haar man om een kindje te krijgen, iedere maand geeft ze aan: ik ben 3 dagen te laat, ik denk dat ik zwanger ben... en schreeuwt het dan al van de daken... tot ze toch weer ongesteld wordt, dan geeft ze stille sms-jes waarin staat dat het toch vals alarm was... zo wil ik niet worden...
OMG
Zo kijk ik er raar van op dat er mensen zijn(niet hier hoor) op een forum die heel vaak in hun onderschriften VMK, vroege miskraam, hebben staan, bij bijvoorbeeld 4 weken en 1 dag. Ik noem dat dan een late ongesteldheid.
En bedankt v je lieve woorden naar mij toe, ik wou dat het al donderdag was!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65209176
Karin . Even post-pauze... misschien brengt dat wat rust. Hoop je toch snel te mogen begroeten in Z&G .
Fake it till you make it...
pi_65209259
Poppejans
ik zou het sowieso ook niet in mijn onderschrift zetten. dat iemand het doet, moeten ze zelf weten, en daar hoor je me niet over, maar ik zou het niet doen... (ook niet bij de mijne van 8w3...)
pi_65210178
He gadsie, balen Karin... ik had het zo gehoopt voor je!
En jammer dat je een tijdje afstand neemt van dit topic, maar wel begrijpelijk inderdaad.
Heb je ondanks de duivels toch nog wel een leuk weekend gehad?
pi_65210568
Karin
pi_65211920
hier nog steeds niks... wordt onderhand misselijk van het wachten...
  maandag 19 januari 2009 @ 16:24:13 #109
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65212838
Karin

whahaha ik ook mijsje.... straks worden de testen in huis gehaald en moet ik mezelf de gehele avond en nacht behouden van te testen... misschien morgenochtend....

aahgrrr aan de ene kant wil ik zsm testen, aan de andere kant durf ik niet....

*schaap*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65213042
tak, dat is nou precies hoe ik me voel... ik heb 1 test in huis, maar ik durf het gewoon niet te vroeg te doen... bang voor maar 1 streepje... van de andere kant ben ik er bijna van overtuigd dat ik toch niet zwanger kan zijn, want dat schijnt me maar niet te willen lukken... zo schiet het niet op natuurlijk...
*blaat rustig met Takkembah mee*
  maandag 19 januari 2009 @ 17:25:31 #111
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65214990
*blaat vrolijk verder*

inderdaad... zo van: het zal deze maand ook weer niet zijn... Sta ik net in de apotheek voor testen te halen, krijg ik ineens enorme steken in mijn rug en eggsticks (my usual het-komt-eraan-pijn)... :S

dus die apotheekster: "dat is dan 12,95"
en ik: *steek*....au.... ...... ....... ...... .....

Heb ze toch maar aangeschaft, maar de optie pies-ophouden-en-vandaag-nog-testen is weggekruist
Alexa en Seth zijn lief
pi_65215142
He, schaapjes!
Tak: Morgen ben je officieel overtijd, dan 'mag' het hoor. Nog ff wachten Fiemeeltje, teleurstelling is zoooo jammer als je te vroeg test. (Aldus het heilig boontje.)
  maandag 19 januari 2009 @ 18:04:41 #113
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65216363
Nou, ik had eigenlijk ook een beetje gesmokkeld. Heb 4 cyclussen gehad, 3 cyclussen van 29 dagen, en eentje van 32 (de derde)... Dus 18 januari was mijn 29-dagen NOD dag stiekem...

Ik ben wel verstrooid zeg. Sta ik net in de winkel voor boodschappen. Geen portemonnee bij me
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 19 januari 2009 @ 18:33:30 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65217333
Karin, ik heb je uit de lijst gehaald hoor.
pi_65218076
Meiden toch....ik kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen. Voor allemaal

Karin, ik zal je missen, maar ik begrijp je beslissing helemaal. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Takkembah en mijsje: dubbel hè, toch een test kopen en em dan niet durven doen. Vooral als je lichaam je al ooit voor de gek gehouden heeft is het lastig. Ik duim voor jullie tot de vellen eraan hangen !
pi_65218149
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:04 schreef Takkembah het volgende:
Nou, ik had eigenlijk ook een beetje gesmokkeld. Heb 4 cyclussen gehad, 3 cyclussen van 29 dagen, en eentje van 32 (de derde)... Dus 18 januari was mijn 29-dagen NOD dag stiekem...

Ik ben wel verstrooid zeg. Sta ik net in de winkel voor boodschappen. Geen portemonnee bij me
oooohhhhhhhhhhhhhh... smokkelen...
maar kan het me wel voorstellen hoor... zeker als je niet zeker weet hoelang je cyclussen precies moeten duren nu...
weet jij al iets nu? al losgebroken of nog niks?

(en ik wilde afgelopen week even tanken, haal ik m'n portemonnee tevoorschijn, zit de pinpas er niet in... gelukkig haalde ik het net naar huis en terug naar de pomp... ligt dus niet alleen aan jou takkembah... )

lief Mefke , mijn duimen zijn ook nog niet genezen van jouw duimperiode... en ik duim nog voor je tot je die enge eerste weken door bent gekomen!
  maandag 19 januari 2009 @ 19:27:18 #117
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65219191
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef mijsje het volgende:

[..]

weet jij al iets nu? al losgebroken of nog niks?

Thanks Mefke....

Enne... hier nog geen .... en ik kan niet rustig op de bank zitten.... die testen BRANDEN hahah

jij?
Alexa en Seth zijn lief
pi_65219946
Wat een dubbele emoties hier toch allemaal. Ik zou kunnen zeggen dat ik begrijp wat jullie voelen en doormaken, maar dan zou ik liegen. Ik ben pas net begonnen en kan mezelf geen voorstelling maken van hoe ik mezelf zou voelen als het maar niet lukt of steeds mis gaat. Dit neemt overigens niet weg dat ik heel erg met jullie mee leef.

Hier nog een weekje ongeveer tot NOD, ik heb inmiddels borrelende darmen, zere tepels en de ganse dag trek. Krijg m'n honger amper gestild. Of dit nu nog naweeen zijn van het stoppen met roken of dat het iets anders is weet ik niet. Het kan net zo makkelijk m'n hypochondrie zijn.
  maandag 19 januari 2009 @ 19:50:20 #119
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65220144
Karin, begrijpelijk dat je even weggaat en hopelijk.
Hopelijk kom je ooit nog eens terug met goed nieuws.

bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 19 januari 2009 @ 19:52:37 #120
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65220250
Verder nog geen streepjes?

Ik heb buikpijn, maargoed, heb net een pak lange vingers naar binnen gewerkt.

Als ik overigens gewoon vorige week ongesteld was geworden, was dit weekend mijn eisprong geweest. Nu is mijn eipsprong eind volgende week (volgens FF).

Maar nu had ik gisteren een partij steken, net alsof ik toch mn ei had. Maaaaaaaar dat kan toch niet een week (Nog niet eens) na je menstruatie.
Even er vanuitgaande dat het een menstruatie was en niet iets anders waar ik liever niet over nadenk.
pi_65220376
quote:
(ook niet bij de mijne van 8w3...)
Ik heb em er wel staan, heel verborgen, net zo ver als jij. Maar ik denk dat het ook maar net is hoe je er in staat. Als het nu mis zou gaan (5w3) dan zou ik dat heel erg vinden, maar het zou anders voelen. Omdat we er toen pas achterkwamen met de 11 weken echo en je dan zooo het gevoel hebt dat je er bijna bent. Maar inderdaad, 4w1 is gewoon 1 dag te laat ongi.
Takkembah, je testen al geblust?
  maandag 19 januari 2009 @ 19:55:33 #122
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65220404
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:45 schreef Fiemeeltje het volgende:

Krijg m'n honger amper gestild.
Dat had ik dus ook. Werd er 's nachts wakker van...

Dames, ben stout geweest.......
nu kan ik zeker niet slapen, en me hubby komt vannacht niet eens thuis, hij overnacht in Brussel

wat denken jullie? ik zie toch een lichte.... morgenochtend maar voor de echtes testen...

Mijsje, ik wens er ook zo eentje voor jou
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 19 januari 2009 @ 19:59:02 #123
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65220548
Staat nu in mijn A.T.
Mag ik zo maar iemand als eerste feliciteren!!

Van harte takkembah!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65220614
Takkembah als je het mij vraagt is dat er eentje hoor
pi_65220656
Jaaaaaa, dat is er een!! Duidelijk zat! Van harte gefeliciteerd Takkembah!!
  maandag 19 januari 2009 @ 20:03:10 #126
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65220715
Nou Takkembah, als dat geen 2 streepjes zijn dan ... dan....
DAT ZIJN GEWOON 2 STREEPJES HOOR
pi_65220760
Takkembah, dat is em hoor, niet te missen! Hij is gewoon nog duidelijker dan mijn eerste (zie vorige topic). Whoeoe! Streep is streep....
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 20:04:20 #128
5428 crew  miss_sly
pi_65220770
Dat lijkt me toch wel heel echt een streep
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 19 januari 2009 @ 20:05:20 #129
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65220817
Takkembah!! Jaaaaaa, lieverd dat is gewoon een hardstikke 2e streep!

Enne Bumba... een week na je menstruatie kan wel hoor. Dat zou zo cyclusdag 12/13 zijn en dat kan prima met een regelmatige cyclus. En het kan nog wel een dag (of 2) duren voordat hij echt springt na de krampjes.
Wie weet !!
pi_65220873
Nou als iedereen dan gewoon al meejuicht doe ik dat ook

Feli

Wel jammer idd dat je mannetje vannacht niet thuis is.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:06:52 #131
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65220886
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef Poppejans het volgende:

[..]

OMG
Zo kijk ik er raar van op dat er mensen zijn(niet hier hoor) op een forum die heel vaak in hun onderschriften VMK, vroege miskraam, hebben staan, bij bijvoorbeeld 4 weken en 1 dag. Ik noem dat dan een late ongesteldheid.
En bedankt v je lieve woorden naar mij toe, ik wou dat het al donderdag was!
ik krijg daar ook altijd enorme jeuk van.
Het komt op mij over zo van...kijk mij nou met al mijn miskramen.
Ik heb weleens de indruk dat die meisjes denken dat als je 1 dag overtijd en ongesteld word meteen een miskraam hebt.
Ik zat toevallig gisteren in de vlinderlounge en moest echt op mn handen zitten om niet te reageren.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:07:50 #132
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65220942
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef happyme28 het volgende:
Takkembah!! Jaaaaaa, lieverd dat is gewoon een hardstikke 2e streep!

Enne Bumba... een week na je menstruatie kan wel hoor. Dat zou zo cyclusdag 12/13 zijn en dat kan prima met een regelmatige cyclus. En het kan nog wel een dag (of 2) duren voordat hij echt springt na de krampjes.
Wie weet !!
Jhappy, ik zit op cyclusdag 8. Lijkt me stug dus.
pi_65221195
Duidelijk positief hoor Takkembah Gefeliciteerd
  maandag 19 januari 2009 @ 20:15:32 #134
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65221295
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Jhappy, ik zit op cyclusdag 8. Lijkt me stug dus.
Owww.. ik dacht een week na het eind van je menstruatie, maar je bedoelde 1e dag van je menstruatie. Het is niet uitgesloten maar cyclusdag 8 is wel vroeg ja. sorry voor de verwarring
pi_65221316
Tak, ik zie er twee hoor...
pi_65221390
Ik lees hier af en toe mee, wij zijn ook weer aan de klus.
In november kwamen we er dus tijdens de 1e echo achter dat ik een miskraam zou krijgen, de tweeling was bij 8-9 weken gestopt met groeien. 4 dec heb ik een curettage gehad en 5 januari weer voor het eerst ongi.
Nu kunnen we er dus wer voor gaan Mn cylus weet ik alleen niet precies, doordat het iets kan afwijken na een curettage. Normale cyclus is 28 dagen, dus zal daar wel rondom ergens op uitkomen. Kortom nu dus in of net uit de klusperiode 2 feb wordt dan mn NOD.
pi_65221473
Welkom meimeltje, jij lost Takkembah maar meteen ff af

En nu maar hopen dat je ook snel weer weg bent hier en het dan gewoon goed zal gaan.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:25:01 #138
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65221688
Dank je allemaal!!!!

Mijn (aankomend) mannetje toch maar gebeld en voor het eerst in de tien jaar dat we samen zijn

was ie stil
Alexa en Seth zijn lief
pi_65221734
Takkembah! Dat zijn er gewoon twee! Van harte!!
pi_65222063
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ik heb em er wel staan, heel verborgen, net zo ver als jij. Maar ik denk dat het ook maar net is hoe je er in staat. Als het nu mis zou gaan (5w3) dan zou ik dat heel erg vinden, maar het zou anders voelen. Omdat we er toen pas achterkwamen met de 11 weken echo en je dan zooo het gevoel hebt dat je er bijna bent. Maar inderdaad, 4w1 is gewoon 1 dag te laat ongi.
Takkembah, je testen al geblust?
zo verborgen is nog anders. dat kan ik me ook voorstellen waarom je daarvoor kiest, maar inderdaad 4w1 of overduidelijk... ik zou die confrontatie iedere keer met mijn eigen stukjes niet aankunnen...
maar ik meen het dat ik iedereen wel in zijn waarde wil laten in hoe mensen het voor zichzelf verwerken...
pi_65222313
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Werd er 's nachts wakker van...

Dames, ben stout geweest.......
nu kan ik zeker niet slapen, en me hubby komt vannacht niet eens thuis, hij overnacht in Brussel

wat denken jullie? ik zie toch een lichte.... morgenochtend maar voor de echtes testen...

[ afbeelding ]

Mijsje, ik wens er ook zo eentje voor jou
zeker stout!!! dat hadden we niet afgesproken!!!

dat is het ene dubbele streepje van de tweelingstreepjes...

hier durf ik nog steeds niet goed te testen, dus ik wacht er nog heel even mee...
pi_65222608
Jaaaaaaaaa Takkembah..dat zijn er twee dat zijn er twee! whiehieeee!! Wat heerlijk joh! Vertel es vertel es... was t de takkembah toch?? heb je beeldmateriaal Hartstikke gefeliciteerd joh!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 19 januari 2009 @ 20:51:32 #143
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65222753
Whahaha nou het was niet de takkembah van december, maar desalniettemin kon ik nog niets met mijn knie, dus het was wel weer een klussen op zijn kreupels!!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_65223074
Takkembah,gefeliciteerd, wat geweldig!!!!!!

Karin wat ontzettend kl... Ik snap dat je je ff terug trekt hier al vind ik het wel jammer. Hopelijk kun je snel naar Z&G
01-08-2008
pi_65223120
Hoe is het bij jou p-p?
pi_65223316
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hoe is het bij jou p-p?
Hier snap ik er niks van,ben bijna een week overtijd wat ik in heel mijn menstruatie-carriere nog nooit heb meegemaakt,voel vanalles inclusief s'morgens ongi krampjes maar er komt maar niks,2dgn terug nog getest en die was negatief
01-08-2008
  maandag 19 januari 2009 @ 21:23:19 #147
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65224219
In mijn enthousiasme helemaal vergeten naar je te vragen :$

Wel raar hoor P-P misschien maak je minder HcG aan???

Onzekerheid is niks zo, dan maar die duivels....

nu maar naar bed ben doodmoe van die spanning en ontlading, truste
Alexa en Seth zijn lief
pi_65225584
Mijn moeder maakte ook heel weinig HCG aan en duurde het lang voordat ze een positieve test had,bij de 3e zelfs zo erg dat ze al een paar x naar de huisarts was geweest omdat ze maar niet ongi werd,iedere keer weer getest maar nee hoor werd weer naar huis gestuurd met een niet-zwanger.Uiteindelijk zijn ze er met een echo achter gekomen maar toen was ze al wel ruim 3maanden!

Ik weet dat dit gewoon maar bij heel weinig vrouwen voorkomt dus probeer er maar vanuit te gaan dat ik niet zwanger ben,maar dit verhaal zit natuurlijk wel in mijn hoofd! (weet ook niet of zoiets "erfelijk" is).
01-08-2008
pi_65225795
Takkembah !!!

Karin, jammer dat het weer mis is. Snap wel dat je even weggaat uit het topic. Ik merk van mezelf wel dat ik, door mee te posten, toch veel bezig ben met nadenken over zwanger worden... Hopelijk kun je het allemaal even van je afzetten en ben je snel weer terug met een foto van 2 streepjes!
pi_65225945
Meimeltje, hopelijk kan je gauw door naar Z&G .

PP, geen idee of het erfelijk zou kunnen zijn... wat een onzekerheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')