OMGquote:Op maandag 19 januari 2009 14:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
een meisje in onze vriendengroep is ook bezig met haar man om een kindje te krijgen, iedere maand geeft ze aan: ik ben 3 dagen te laat, ik denk dat ik zwanger ben... en schreeuwt het dan al van de daken... tot ze toch weer ongesteld wordt, dan geeft ze stille sms-jes waarin staat dat het toch vals alarm was... zo wil ik niet worden...
oooohhhhhhhhhhhhhh... smokkelen...quote:Op maandag 19 januari 2009 18:04 schreef Takkembah het volgende:
Nou, ik had eigenlijk ook een beetje gesmokkeld. Heb 4 cyclussen gehad, 3 cyclussen van 29 dagen, en eentje van 32 (de derde)... Dus 18 januari was mijn 29-dagen NOD dag stiekem...
Ik ben wel verstrooid zeg. Sta ik net in de winkel voor boodschappen. Geen portemonnee bij me
Thanks Mefke....quote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef mijsje het volgende:
[..]
weet jij al iets nu?al losgebroken of nog niks?
Ik heb em er wel staan, heel verborgen, net zo ver als jij. Maar ik denk dat het ook maar net is hoe je er in staat. Als het nu mis zou gaan (5w3) dan zou ik dat heel erg vinden, maar het zou anders voelen. Omdat we er toen pas achterkwamen met de 11 weken echo en je dan zooo het gevoel hebt dat je er bijna bent. Maar inderdaad, 4w1 is gewoon 1 dag te laat ongi.quote:(ook niet bij de mijne van 8w3...)
Dat had ik dus ook. Werd er 's nachts wakker van...quote:
ik krijg daar ook altijd enorme jeuk van.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
OMG![]()
Zo kijk ik er raar van op dat er mensen zijn(niet hier hoor) op een forum die heel vaak in hun onderschriften VMK, vroege miskraam, hebben staan, bij bijvoorbeeld 4 weken en 1 dag. Ik noem dat dan een late ongesteldheid.
En bedankt v je lieve woorden naar mij toe, ik wou dat het al donderdag was!
Jhappy, ik zit op cyclusdag 8. Lijkt me stug dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef happyme28 het volgende:
Takkembah!! Jaaaaaa, lieverd dat is gewoon een hardstikke 2e streep!
Enne Bumba... een week na je menstruatie kan wel hoor. Dat zou zo cyclusdag 12/13 zijn en dat kan prima met een regelmatige cyclus. En het kan nog wel een dag (of 2) duren voordat hij echt springt na de krampjes.
Wie weet !!
Owww.. ik dacht een week na het eind van je menstruatie, maar je bedoelde 1e dag van je menstruatie. Het is niet uitgesloten maar cyclusdag 8 is wel vroeg ja. sorry voor de verwarringquote:Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Jhappy, ik zit op cyclusdag 8. Lijkt me stug dus.
zo verborgen is nog anders. dat kan ik me ook voorstellen waarom je daarvoor kiest, maar inderdaad 4w1 of overduidelijk... ik zou die confrontatie iedere keer met mijn eigen stukjes niet aankunnen...quote:Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik heb em er wel staan, heel verborgen, net zo ver als jij. Maar ik denk dat het ook maar net is hoe je er in staat. Als het nu mis zou gaan (5w3) dan zou ik dat heel erg vinden, maar het zou anders voelen. Omdat we er toen pas achterkwamen met de 11 weken echo en je dan zooo het gevoel hebt dat je er bijna bent. Maar inderdaad, 4w1 is gewoon 1 dag te laat ongi.
Takkembah, je testen al geblust?
zeker stout!!! dat hadden we niet afgesproken!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Werd er 's nachts wakker van...
Dames, ben stout geweest.......
nu kan ik zeker niet slapen, en me hubby komt vannacht niet eens thuis, hij overnacht in Brussel
wat denken jullie? ik zie toch een lichte.... morgenochtend maar voor de echtes testen...
[ afbeelding ]
Mijsje, ik wens er ook zo eentje voor jou
Hier snap ik er niks van,ben bijna een week overtijd wat ik in heel mijn menstruatie-carriere nog nooit heb meegemaakt,voel vanalles inclusief s'morgens ongi krampjes maar er komt maar niks,2dgn terug nog getest en die was negatiefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |