Ik ben net terug van gyn. Bloeduitslagen waren allemaal ok, hormonaal is er op alle fronten niks mis met mij en ook het uitstrijkje prima.
Het uitblijven v menstruatie kan toch komen omdat ik binnen een paar jaren erg ben aangekomen, en als ik dus zou afvallen, dat het geheel uit zichzelf weer op gang kan komen.
Ik heb niks meegekregen qua medicatie, alleen het advies wat af te vallen en in juni mag ik weer een afspraak maken en dan meteen via de Kinderwens gyn, dus om medische molen in te gaan.
Ze wou het vooralsnog dus afwachten of het toch na afvallen weer zelf op gang kan komen, en dat het geen kwaad kon dat ik al maanden geen bloed verlies, dus daarom ook geen pil-kuurtje.
Ben wel tevreden, toch heel blij dat er op zich niks is, voorlopig heb ik dus weinig mee te posten hier, ben druk met afvallen (sinds dit jaar al, en nu van Happy een dieetplan gekregen, thanks!) en zodra er een menstruatie in zicht is kom ik dat wel melden hier
Dus we wachten maar weer verder, alles voor het goede doel

he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”