abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65272682
Lieve Mijsje, wat ontzettend jammer. Het is gewoon heel k*t dat het niet gelukt is voor je vorige uitgerekende datum. Die datum is even heel vervelend, maar was voor mij ook echt een eindpunt. Daarna viel er een betonblok van mijn schouders en zag de wereld er heel anders uit. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal gaan
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65273609
wat balen mijsje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65280167
Wat jammer mijsje
pi_65280760
Jammer, Mijsje! Sterkte ermee!
pi_65288020
Jammer mijsje! Heel veel sterkte en hou de moed erin he

Trierrr mag bijna klussen Ikke lekker ook
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65289700
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:33 schreef Ciscostar het volgende:
Trierrr mag bijna klussen Ikke lekker ook
Hahaha, ja, wij gaan vannavond maar even goed aan de slag! Nog maar dag 8, maar beter te vroeg dan te laat toch? Zal overmorgen ook de ovutesten erbij gaan pakken. Vind ik wel lastig trouwens om te bepalen wanneer ik daarmee ga beginnen... mijn vorige cyclus duurde maar liefst 33 dagen, dus dan zou ik wat later kunnen beginnen met de ovutesten... maarja, ik wil ook niet te laat zijn natuurlijk...

Jij ook veel plezier met klussen!!

En nogmaals een dikke knuffel voor mijsje...
pi_65290012
Och mijsje..

Veel plezier vanavond Tierr!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65291142
dank jullie wel voor de lieve reacties... we gaan weer door, een nieuwe ronde in...
ik weet nog geen nieuwe NOD, want ik heb de vooralsnog een beetje twijfelachtig op bezoek. Ik weet niet wanneer de echte doorbraak komt. ik verwacht morgen, maar m'n nieuwe NOD geef ik wel door als ik het weet.

Zigeunermeisje en Fiemeeltje, succes komende week, nu zijn jullie aan de beurt!
pi_65292406
Voor de MODjes,
Mijn NOD mag op 2 februari. Ik wil niet zo snel in de zenuwen weer zitten dus stel ik hem anders in.
33 dagen. Dus dat wordt dan 2 feb.

Bedankt alvast!
pi_65293077
Mijsje

Tierrr en Ciscostar lekker aan de klus, veel plezier

En inderdaad mijsje, volgende week zou ik volgens mijn berekeningen aan de beurt moeten zijn, ik ga echter toch even uit van de cervixdagen en tel daar twee weken bij op. Dat zou betekenen dat het de 29e is. Ik ga er lekker tussen zitten en mag, indien geen duivels, testen vanaf volgende week woensdag...

Mijn darmen rommelen nog steeds, ik heb nog steeds volcontinu honger en m'n tepels zijn nog steeds pijnlijk. Ik weet niet of dat iets wil zeggen allemaal, misschien ben ik gewoon wel té gebrand op het voelen van dingen en had ik dit voorheen ook al.
pi_65293134
He vlindur, dan zijn we niet meer samen... Voor mij is de 30e al 33 dagen namelijk.
Slim Fiemeeltje, ik zou ook de cervixdagen aanhouden denk ik om gestress te voorkomen.
pi_65293240
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
He vlindur, dan zijn we niet meer samen... Voor mij is de 30e al 33 dagen namelijk.
Slim Fiemeeltje, ik zou ook de cervixdagen aanhouden denk ik om gestress te voorkomen.
Dat is dan wel jammer, dan kunnen we niet meer samen stressen!
pi_65293440
Potdomme, dubio hier. Heb een geweldige ouderwetse kinderwagen gezien. (zo'n laag Van Delft model) HIj is erg leuk geprijst en dus een buitenkansje. Ik kan 'm kopen, maar dan is het natuurlijk wel een beetje de goden verzoeken. What to do, what to do?
pi_65294535
Moeilijk Fiemeeltje! Ze zijn wel heel gaaf die kinderwagens!
Is er moeilijk aan te komen?
01-08-2008
pi_65294791
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef Pure-Poison het volgende:
Moeilijk Fiemeeltje! Ze zijn wel heel gaaf die kinderwagens!
Is er moeilijk aan te komen?
Er zijn er wel een aantal te koop, maar dit is een bijzonder model en dan ook nog eens in het wit voor een mooie prijs. Die combi van factoren maakt het wel weer een zeldzaamheid. En hij zit al in m'n hoofd nu. We zullen 'm dus wel gaan kopen nu
pi_65294928
HaHa,ik ben ook niet zo van het nu al dingen kopen maar soms kom je iets tegen waar je niet om heen kan en het niet uit je hoofd krijgt,dan moet je het maar gewoon doen!!
01-08-2008
pi_65296330
Tierrrr veel plezierrr Ciscostar ook natuurlijk suc6 komende dagen

Fiemeeltje als hij moeilijk te krijgen is en je hm graag wilt gewoon doen toch! Ik zou zelf niets van te voren kopen, maar zoiets brengt je wel in twijfel he...en misschien krijg je dan achteraf spijt.

Wij hebben ws onze klusdagen nu wel gehad. Nu dus afwachten en gek genoeg voel ik weer hetzelfde als ik tijdens mn vorige zwangerschappen (2x miskraam en 1 zoontje) had. Na mn eisprong wist ik toen eigenlijk al dat ik zwanger was door een weeeig gevoel in mn buik. Dat heb ik nu dus weer......maar dat dacht ik vorige maand (na de curettage ook), dus wie weet houdt mn lichaam me toch weer voor de gek. Naja over 1,5-2 weken zullen we het weten.
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:57:26 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65298448
Aah mijsje, wat jammer!

En spannend weer voor sommige andere dames! Ik blijf gewoon duimen voor jullie hoor!
pi_65306164
Als een weeïg gevoel een voorbode is...
pi_65306165
m'n nieuwe NOD mag op 20 februari. dan heb ik al een extra dag bij NOD opgeteld, en dan kan ik rustig wachten in plaats van zo stressen als deze maand. er mag een datum bij van 08-2007. zolang proberen we ondertussen al...

iedereen
  Jubileum moderator donderdag 22 januari 2009 @ 09:07:28 #221
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65307202
ik heb het voor je aangepast mijsje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65309423
Vandaag eindelijk ongesteld geworden,1 dag voordat ik op vakantie ga,dus morgen de 2e dag als het het ergst is mag ik 11 uur het vliegtuig in met een rooie vlag! Ow wat haat ik dat (ik heb wel heel veel zin in vakantie hoor maar ik heb echt een hekel aan vliegen,die ongi erbij bah).

Vraag me alleen af wat ik moet aanhouden voor een volgende cyclus,of is dat gewoon niet te doen? Mijn andere cyclussen waren 31/32 dagen en nu dus 40,gewoon 32 dagen aanhouden of maar zien
01-08-2008
pi_65316913
Hee P-P gezien dat je cyclus nu 40 dagen duurde, kun je dan toch een temp stijging meten in je cyclus of niet?
Ik zou een cyclus aanhouden van 31/ 32 dagen het kan nemelijk dat je door stress een verlate eisprong hebt gehad en dat daarom je cyclus ineens 40 dagen duurt. Het is dus denk ik gewoon een uitzondering. Tenzij je natuurlijk vaker cyclussen hebt gehad van 40 dagen.
Fijne vakantie trouwens morgen
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65320976
Jammer Mijsje, en verdrietig dat je niet zwanger zult zijn op je eerdere bevaldatum

P-P, wel fijn dat je, al is het iets verlaat, toch ongesteld bent geworden met een niet heeele rare cyclus.
Wel HEEL balen dat je vliegen moet net nu , toch wat vaker naar wc gaan dan maar? Desnoods extra ondergoed mee in de handbagage.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65321155
Ik ben net terug van gyn. Bloeduitslagen waren allemaal ok, hormonaal is er op alle fronten niks mis met mij en ook het uitstrijkje prima.
Het uitblijven v menstruatie kan toch komen omdat ik binnen een paar jaren erg ben aangekomen, en als ik dus zou afvallen, dat het geheel uit zichzelf weer op gang kan komen.

Ik heb niks meegekregen qua medicatie, alleen het advies wat af te vallen en in juni mag ik weer een afspraak maken en dan meteen via de Kinderwens gyn, dus om medische molen in te gaan.
Ze wou het vooralsnog dus afwachten of het toch na afvallen weer zelf op gang kan komen, en dat het geen kwaad kon dat ik al maanden geen bloed verlies, dus daarom ook geen pil-kuurtje.

Ben wel tevreden, toch heel blij dat er op zich niks is, voorlopig heb ik dus weinig mee te posten hier, ben druk met afvallen (sinds dit jaar al, en nu van Happy een dieetplan gekregen, thanks!) en zodra er een menstruatie in zicht is kom ik dat wel melden hier
Dus we wachten maar weer verder, alles voor het goede doel he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')