Ik had er wel 25 euro per maand voor over.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Summers het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk !! dat je sommige domme onzin reacties van users gewoon niet meer kan lezen .
Onzin, ik heb ontopic antwoord gegeven over mijn persoonlijke ervaring, waar ik deze reactie op krijg :quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef sjoep het volgende:
_Led_ je loopt mijn topic te vernaaien met je onnozele ratiogeneuzel.
Dat is prima toegestaan, maar er antwoord op geven niet ?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lieve schat, alles valt of staat met gevoel. Zonder gevoel kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien. Het is de maatstaf waarlangs alle bewuste evolutie wordt gelegd. Het is de maatstaf van de intelligentie.
Achteraf had ik je beter geen lieve schat kunnen noemen
Maar serieus, voor 25 euro per maand kom ik niet meer op TRU !quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:49 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik had er wel 25 euro per maand voor over.
Vooralsnog ben jij degene die constant om aandacht loopt te huilen.quote:
Serieusquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:16 schreef sjoep het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij degene die constant om aandacht loopt te huilen.
Correctie, een goedkope aandachtstrekker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Serieus
Voortdurend je medezwevers offtopic laten gaan en tegen mij aan laten huilen en zodra ik antwoord geef erop springen "JE MAG HEUL NIET OFFTOPIC GAAN !!!!"
Ga je je grote mond nog waarmaken of blijft het zoals gewoonlijk weer bij geblaat ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:28 schreef sjoep het volgende:
[..]
Correctie, een goedkope aandachtstrekker.
Die voor 25 euro per maand uit zijn speeltuin wegblijft.
Ik neem aan dat je geen contract wilt tekenen waarin je belooft ook geen gebruik te zullen maken van klonen danwel andermans account?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga je je grote mond nog waarmaken of blijft het zoals gewoonlijk weer bij geblaat ?
En jij denkt dat _Led_ daadwerkelijk zijn banknummer gaat geven?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef jogy het volgende:
Ga buiten spelen. Als er nog feedback gegeven wordt wat niet over 'ja maar hij zei en zij zei [boehoe]' dan ben je welkom anders schrijf je het maar in je dagboek.
Scrap that. Dit is interessant..
Nee. En ook dat hij geen contract ondertekend waar eventueel consequenties in komen te staan mocht hij ontdekt worden met een kloon.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:11 schreef sjoep het volgende:
[..]
En jij denkt dat _Led_ daadwerkelijk zijn banknummer gaat geven?
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef jogy het volgende:
Niet dat hij niet welkom is hier maar ik wil zijn antwoord wel eens horen.
Ik begrijp waarom je dat zo ziet, het ingaan op aurareading zou niet geheel in de lijn liggen met de OP, dat bedoel je nietwaar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Serieus
Voortdurend je medezwevers offtopic laten gaan en tegen mij aan laten huilen en zodra ik antwoord geef erop springen "JE MAG HEUL NIET OFFTOPIC GAAN !!!!"
Het topic is nou juist heel erg breed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef Bastard het volgende:
Dat is geenszins de bedoeling van de TS denk ik, het sidetracken daarintegen (aurareaden) is wel een onderdeel van spiritueel bezig zijn, en laten we wel zijn, zo strak kan je geen enkel topic houden dan krijg je 'lijstjestopics' waarbij je alleen een reactie neerzet op de OP en verder niets kan zeggen over de diverse punten.
Het is zeker een goede test en we leren er wel van, kinderziektes hou je altijd maar je merkt wel wat wel en niet werkt in zo'n topic. De reactie op een post is minstens zo belangrijk als de post zelf. En de regel werkt in zoverre dat er toch strakker op gemodereerd wordt dan anders. En het is ook een deel weten wie het zegt ( in het algemeen) waaroor je bij bepaalde mensen meer geduld heb dan andere terwijl de post zelf nog niet eens zo slecht is in principe. Echter kan je dan wel eens bedenkingen hebben naar de beweegredenen van de post en negatief/verdedigend reageren. Ik moet wel zeggen dat het in vergelijking met andere topics wel al de goede kant op gaat maar inderdaad is er nog wel wat werk nodig om het echt goed te laten lopen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef sjoep het volgende:
[..]
Het topic is nou juist heel erg breed.
Maar niet bedoeld om op wat voor manier dan ook iets te bewijzen.
Bovendien een aardige test met die TRU-regel.
Dit tot nu toe niet echt geweldig als regel blijkt te werken moet ik zeggen.
Het enige dat werkt namelijk is negeren. En daar heb je die regel niet voor nodig.
En eerlijk gezegd pas ik er voor om zelf dat topic te gaan modden, dat verwacht ik dan van de mod's.
Ik heb nog een boel interessante topics om aan te maken, maar ik ga niet elk topic overhoop laten helpen met dit gezeik. Of dat je als deelnemer je weg moet zoeken tussen die negatieve posts van, in dit geval, _Led_.
De suggestie dat ik alle deelnemers daarop zou moeten wijzen werd gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef Bastard het volgende:
Je kan iemand waarvan je weet dat hij/zij een potentieel stoorzender is gewoon negeren. Niet op de opmerking reageren, dan houdt de lol al snel op.
Ik ken de oorzaken en de gevolgen, net als half Nederland modereer ik ook ergensquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is zeker een goede test en we leren er wel van, kinderziektes hou je altijd maar je merkt wel wat wel en niet werkt in zo'n topic. De reactie op een post is minstens zo belangrijk als de post zelf. En de regel werkt in zoverre dat er toch strakker op gemodereerd wordt dan anders. En het is ook een deel weten wie het zegt ( in het algemeen) waaroor je bij bepaalde mensen meer geduld heb dan andere terwijl de post zelf nog niet eens zo slecht is in principe. Echter kan je dan wel eens bedenkingen hebben naar de beweegredenen van de post en negatief/verdedigend reageren. Ik moet wel zeggen dat het in vergelijking met andere topics wel al de goede kant op gaat maar inderdaad is er nog wel wat werk nodig om het echt goed te laten lopen.
Het is ook een proces van gewenning hè, de grenzen opzoeken etc. En voor ons een proces om te kijken wat de beste manier is om ermee om te gaan en wat wel/niet werkt. Wij zullen de users daar nodig wel wijzen op bijvoorbeeld het negeren van users die volgens hun storend werken en als die persoon dan toch doorgaat om aandacht te zoeken dan wordt er opgetreden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef sjoep het volgende:
[..]
De suggestie dat ik alle deelnemers daarop zou moeten wijzen werd gedaan.
Daar reageerde ik eigenlijk op. Wat wordt er dan van een ts verwacht eigenlijk?
Nee, dat is dan inderdaad de taak van de blauwenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:41 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik ken de oorzaken en de gevolgen, net als half Nederland modereer ik ook ergens
Maar ik kan niet de rol van een mod op me nemen.
Neem ik aan.
Nee, maar je hebt wel de verantwoordelijkheid over je eigen topic vind ik. Zorg dat de mensen ontopic blijven, stel weder vragen, wat je dus al goed doetquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:41 schreef sjoep het volgende:
[..]
Maar ik kan niet de rol van een mod op me nemen.
Neem ik aan.
Ja hoor, voor 25 euro per maand blijf ik weg uit TRU, met mijn eigen account en klonen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen contract wilt tekenen waarin je belooft ook geen gebruik te zullen maken van klonen danwel andermans account?
Overigens had ik het over een ignorefunctie.
En gij geleuft dat ik niet zo een andere plek gevonden heb ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:20 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik ook.
Voor een doos biernootjes per week je af laten sluiten van je jen-plek....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En gij geleuft dat ik niet zo een andere plek gevonden heb ?
Plus dat ik voor dat geld natuurlijk gewoon banner-ruimte kan kopen op Fok! waar op staat dat Summers en Sjoep achterlijke huisvrouwen zijn
(Om maar iets te noemen)
Wat, zo'n banner of iemand afkopen ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef jogy het volgende:
Het zou wel een FOK's first zijn overigens.
Iemand betalen om niet in een subforum te posten. Volgens mij kan er wel iets geregeld worden dat mensen meebetalen en het niet zoveel kost per persoon.quote:
Yup, dat heb ik net ook hierboven in een edit erbij gezet !quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Iemand betalen om niet in een subforum te posten. Volgens mij kan er wel iets geregeld worden dat mensen meebetalen en het niet zoveel kost per persoon..
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, dat heb ik net ook hierboven in een edit erbij gezet !
Ik vind het zelf ook wel een interessant experiment, en de beneden-banner kost bijna niks bij Adwords
Daarna zorgen dat ik in het volgende subforum na 2 maanden ook zo'n deal sluit,
en na een jaar haal ik 300euro per maand binnen en ben ik nog productiever op m'n werk ook !
Cool, ga je een inzameling beginnen ???quote:
Ze had het over een ignorefunctie en niet een toelage voor 1 persoon om weg te blijven, verder heeft ze nog geen bindend antwoord gegeven erop en wil ze graag dat je ook nog een contract ondertekend ervoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Cool, ga je een inzameling beginnen ???![]()
Je kunt natuurlijk even via Adwords de benedenbanner targeten, en een inzamel-banner maken
Zou aan de andere kant wel een klein beetje een domper zijn, Sjoep had 't er graag persoonlijk voor over zei hij.
Als ik voet bij stuk hou, hij dan ook, toch ?
Da's waar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze had het over een ignorefunctie en niet een toelage voor 1 persoon om weg te blijven, verder heeft ze nog geen bindend antwoord gegeven erop en wil ze graag dat je ook nog een contract ondertekend ervoor.
Ik wou 'm zelf al openen maar ik vond toch dat dat niet aan mij was om te doenquote:Maar in de tussentijd.
¤ 25 per maand om _Led_ niet meer in TRU te laten posten.
Blijkt standaard in FOK-basic te zitten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:49 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik had er wel 25 euro per maand voor over.
Wat een overwinning danquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef _Led_ het volgende:
Heh, dus voortaan kan ik het laatste woord hebben zonder dat Sjoep het door heeft
Of andersom.. niet doorhebben dat Summers postquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef _Led_ het volgende:
Heh, dus voortaan kan ik het laatste woord hebben zonder dat Sjoep het door heeft
Neh, niemand gaat nog op je inquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef _Led_ het volgende:
Ik voorzie binnen twee maanden een nieuwe actie:quote:
No way, echt niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik voorzie binnen twee maanden een nieuwe actie:
"-Led- betaald TRU users om hem uit de foe lijst te halen"
* senesta gaat op handen zittenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
No way, echt niet.
Ik zou "betaalt" nooit met een d schrijven
Ik had het over een ignore-functie. Dat je de poen zelf ging opstrijken heb je er zelf bij verzonnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:20 schreef _Led_ het volgende:
Zou aan de andere kant wel een klein beetje een domper zijn, Sjoep had 't er graag persoonlijk voor over zei hij.
Als ik voet bij stuk hou, hij dan ook, toch ?
edit, beter het topic helemaal lezen voor te reageren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:57 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik had het over een ignore-functie. Dat je de poen zelf ging opstrijken heb je er zelf bij verzonnen
Dat het om jou gaat heb je ook zelf ingevuld.
Je brengt me trouwens wel op een idee met je adwords.
Kun je doen, maar in datzelfde abo is volgens mij opgenomen dat je de banners uit kunt zetten...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En gij geleuft dat ik niet zo een andere plek gevonden heb ?
Plus dat ik voor dat geld natuurlijk gewoon banner-ruimte kan kopen op Fok! waar op staat dat Summers en Sjoep achterlijke huisvrouwen zijn
(Om maar iets te noemen)
Wat is nou eigenlijk de bedoeling?quote:
Het is de ruzie doorzetten. Genoeg is genoeg. Ga maar even weg van het toetsenbord, klik TRU weg, schop tegen een boom. Hier stopt het.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef sjoep het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk de bedoeling?
Dat je bij elk ding wat je niet zint gaat topic reporten?
Kap toch eens met selectief editten.
Ik zeg iets normaals, er zat geen lelijk woord bij, dat door de mod's blijkbaar als negatief ervaren wordt, geïnterpreteerd wordt als iets, en dat wordt weggehaald. Maar iemand anders zegt lompe dingen open en bloot en dat blijft dan staan.
Begin eens met die lompe dingen weg te editten...
En, gelijke monniken, gelijke kappen.
En mijn vraag is natuurlijk, zeg je dat tegen anderen ook?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is de ruzie doorzetten. Genoeg is genoeg. Ga maar even weg van het toetsenbord, klik TRU weg, schop tegen een boom. Hier stopt het.
Jij hebt geen kalendertje op je pc?quote:
Ja, de anderen zijn ook aangepakt en gewaarschuwd. De enige reden dat jij er nu uitgehaald wordt ( samen met michielos) is dat jullie doorgingen na de post van Bastard wederom met de streep. Het is u afgelopen en iedereen die niet mee werkt zal uiteindelijk de consequenties moeten dragen. Of je werkt gewoon wel mee en dan is het leuker voor de gehele groep.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef sjoep het volgende:
[..]
En mijn vraag is natuurlijk, zeg je dat tegen anderen ook?
Bovendien geef je geen antwoord op mijn vragen.
En blijkbaar is dat hier gewoonte, dat mod's zich verdedigen, dus stel ik die vragen.
De rest zat simpelweg net effe wat anders te doen, of gewoon een keer echt declarabele uren te maken op kantoor?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, de anderen zijn ook aangepakt en gewaarschuwd. De enige reden dat jij er nu uitgehaald wordt ( samen met michielos) is dat jullie doorgingen na de post van Bastard wederom met de streep. Het is u afgelopen en iedereen die niet mee werkt zal uiteindelijk de consequenties moeten dragen. Of je werkt gewoon wel mee en dan is het leuker voor de gehele groep.
Jij was natuurlijk weer de aanstichter met een quasi nonchalante opmerking, ook een kunstquote:Op donderdag 9 april 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
Hee, een grote waarschuwingsronde en ik was er geen deel van !
Zo kun je het ook noemen ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk weer de aanstichter met een quasi nonchalante opmerking, ook een kunst
Ja, m'n moeder zei altijd dat ik moet doen waar ik goed in ben, dus daar houd ik mij aanquote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk weer de aanstichter met een quasi nonchalante opmerking, ook een kunst
Nou moet je me toch serieus eens uitleggen waarom jij met zo'n opmerking komt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 06:06 schreef Flammie het volgende:
Of we houden het met zijn allen leuk , grappig en gezellig.
Dat je uberhaubt behoefte hebt om te rellen op een forum![]()
Hoe bedoel je hypocrietquote:Op vrijdag 10 april 2009 06:06 schreef Flammie het volgende:
Of we houden het met zijn allen leuk , grappig en gezellig.
Dat je uberhaubt behoefte hebt om te rellen op een forum![]()
nja, anderzijds ook hypocriet van die andere. Hij geeft af op de zogenaamd "rellende" manier van schrijven van Flammie, terwijl hij/zij(wat hij of zij ook is) zelf aanbied om lekker een dag te rellen, precies hetgene waar hij/zij op reageert.quote:
Ik heb het topic aangemaakt overigens maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, anderzijds ook hypocriet van die andere. Hij geeft af op de zogenaamd "rellende" manier van schrijven van Flammie, terwijl hij/zij(wat hij of zij ook is) zelf aanbied om lekker een dag te rellen, precies hetgene waar hij/zij op reageert.
Ik kon me overigens ook herinneren dat jij Flammie "de holmaat van" noemde, terwijl je zelf een topic over persoonlijke aanvallen maakt. Onder welk kopje valt dat dan?
Niets persoonlijks btw, iedereen is wel eens hypocriet op zijn tijd
Ik ben misschien blauw maar geen robot, ik ken ook mindere dagen wat dat betreft en kan niet altijd vriendelijk zijn. Soms zal ik daardoor extreem bot zijn en zeggen wat ik denk ipv het te gaan verbloemen met eenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, anderzijds ook hypocriet van die andere. Hij geeft af op de zogenaamd "rellende" manier van schrijven van Flammie, terwijl hij/zij(wat hij of zij ook is) zelf aanbied om lekker een dag te rellen, precies hetgene waar hij/zij op reageert.
Ik kon me overigens ook herinneren dat jij Flammie "de holmaat van" noemde, terwijl je zelf een topic over persoonlijke aanvallen maakt. Onder welk kopje valt dat dan?
Niets persoonlijks btw, iedereen is wel eens hypocriet op zijn tijd
Om dezelfde reden reageer ik soms wel eens mega bot (terwijl ik denk GRGGEGEGRGGRGG AARRGH[maar niet heus]). Dat maakt ons mensenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben misschien blauw maar geen robot, ik ken ook mindere dagen wat dat betreft en kan niet altijd vriendelijk zijn. Soms zal ik daardoor extreem bot zijn en zeggen wat ik denk ipv het te gaan verbloemen met eensmiley. Als ik word geirriteerd door iemand die wel degelijk weet dat hij loopt te sarren en te stoken, of zieken om the fun dan kan ik daar ook op reageren als user zijnde, als lezer van TRU die baalt van dat gezeik. En ja.. dan komt er wel eens iets uit wat niet mod-like is. Sue me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |