Waar wordt die weerstand opgewekt? Bij de verzender of de ontvanger?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is 1 van de grootste fouten die tegenwoordig gemaakt wordt. Mensen vertellen iets zonder er rekening mee te houden dat sommige woorden weerstand opwekken.
Bij de ontvanger. Ik heb geleerd dat je niks moet verwachten van je omgeving. Zodoende is het dus het beste om te proberen woorden te gebruiken die het minst weerstand opleveren.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar wordt die weerstand opgewekt? Bij de verzender of de ontvanger?
Je kunt er voor kiezen om geen weerstand te voelen tegen iemands woorden
De manier hoe je een boodschap brengt maakt het in veel gevallen al een succes/mislukking inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bij de ontvanger. Ik heb geleerd dat je niks moet verwachten van je omgeving. Zodoende is het dus het beste om te proberen woorden te gebruiken die het minst weerstand opleveren.
Bijvoorbeeld als je zegt dat iemand iets moet doen, zal hij hier altijd moeite mee hebben en dus op een andere manier reageren dan dat hij zelf leert wat het beste is om te doen.
Dit valt overigens ook onder het kopje opvoeden.
In dit geval ben ik echt van mening, dat het bij sommige mensen beter is om ze te negeren.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is 1 van de grootste fouten die tegenwoordig gemaakt wordt. Mensen vertellen iets zonder er rekening mee te houden dat sommige woorden weerstand opwekken. In dit geval is spiritueel misschien een mooi woord, het zorgt er echter wel voor dat er een stortvloed aan loze bullshitopmerkingen ontstaat.
Iedereen praat in een andere taal, dus is het mijns inziens altijd slim om proberen dit soort weerstand te verkomen, in plaats van deze weerstand te bestrijden.
Dank je wel.quote:
Nou, dat zou ik dan zelf niet onder spiritueel ontwaken scharen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
Mijn ervaring is dat ik elke lente weer kriebels krijg, meer niet.
Maar het voelt wel behoorlijk als "er staat nu iets te gebeuren !!!!"
Daarom zeg ik dit nu ook, misschien dat je er dan de volgende keer aan denkt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:30 schreef sjoep het volgende:
[..]
In dit geval ben ik echt van mening, dat het bij sommige mensen beter is om ze te negeren.
Er zijn users die al jaren moeite doen om deze users iets uit te leggen, en dat komt niet over.
M.a.w. laten we de OP respecteren, en daar dus niet op in gaan.
Ik heb dit topic nou juist op deze manier geopend, om die discussie niet meer aan hoeven te gaan. Men discussieert alleen maar over de discussie en helemaal niet meer over de inhoud.
Ik ben nou juist benieuwd naar ervaringen van anderen. Niet naar of het wetenschappelijk verklaarbaar is en hoe dan. Daar ben ik trouwens wel benieuwd naar, maar het is niet het hoofddoel.
En eerlijk gezegd, sommige mensen gooien gewoon een hengel uit. Let maar eens op of ze iets over een eigen ervaring komen vertellen of niet
Ik durf er wel wat over te voorspellen...
Maar de manier hoe je dingen oppikt doet dat nog veel meer.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
De manier hoe je een boodschap brengt maakt het in veel gevallen al een succes/mislukking inderdaad.
Hoe meer je van mensen verwacht, hoe lastiger jouw leven wordt.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar de manier hoe je dingen oppikt doet dat nog veel meer.
Klopt. Want het is niet het feit dat jouw leven lastig maakt, maar of dat overeenkomt met jouw verwachtingen.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:24 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe meer je van mensen verwacht, hoe lastiger jouw leven wordt.
Ja okee, sorry. Zag het te laatquote:Op woensdag 1 april 2009 18:31 schreef jogy het volgende:
Laten we weer teruggaan naar het topic zelf.
Fine, da's jouw idee.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef sjoep het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik dan zelf niet onder spiritueel ontwaken scharen eerlijk gezegd.
-Ik ben er nu klaar mee ok!-quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Summers het volgende:
aura's zien rond voorwerpen en mensen , meestal zie ik alleen de witte laag , gisteren zag ik ook nog oranje bij mijn moeders hoofd .
Dat zie ik dan weer helemaal niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Summers het volgende:
aura's zien rond voorwerpen en mensen , meestal zie ik alleen de witte laag , gisteren zag ik ook nog oranje bij mijn moeders hoofd .
Ja ik zou wel een opleiding willen doen , aurareaden ofzo , je hand tegen witte plafond houden en tussen je vingers kijken of erboven is een makkelijke en iemand op een stoel zetten , je staat achter diegene zijn achterhoofd , halve meter er vanaf ofzo met armen zo wijd mogelijk en gaat langzaam naar diegene toe met je handen dan voel je een weerstand en dat is de aura , die lukt je vast wel .quote:Op donderdag 2 april 2009 13:06 schreef sjoep het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer helemaal niet.
Ook nooit geprobeerd trouwens. Het schijnt dat je dat echt kunt trainen hè?
Jij was toch helemaal niet spiritueel?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Fine, da's jouw idee.
Laat mij het dan als spiritueel ervaren, okee ?
..blokkade's in de chakra's.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:56 schreef sjoep het volgende:
Wat zou je er dan allemaal in af kunnen lezen? Stemmingen? Balans?
spi·ri·tu·eel bn, bw de geest, het niet-stoffelijke betreffendquote:Op donderdag 2 april 2009 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij was toch helemaal niet spiritueel?Jij was toch van de wetenschap?
Valt dat onder balans, of is dat weer iets anders volgens jou?quote:
Lieve schat, alles valt of staat met gevoel. Zonder gevoel kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien. Het is de maatstaf waarlangs alle bewuste evolutie wordt gelegd. Het is de maatstaf van de intelligentie.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
spi·ri·tu·eel bn, bw de geest, het niet-stoffelijke betreffend
Het lentegevoel is iets dat zich in mijn hoofd afspeelt, het voelt bijzonder.
Dat wil niet zeggen dat dat ook zo is natuurlijk.
Is het gevoel een zintuig?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lieve schat, alles valt of staat met gevoel. Zonder gevoel kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien. Het is de maatstaf waarlangs alle bewuste evolutie wordt gelegd. Het is de maatstaf van de intelligentie.
Achteraf had ik je beter geen lieve schat kunnen noemen
Het kan met balans te maken hebben ja, in de zin van "het niet in balans zijn met jezelf"quote:Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef sjoep het volgende:
[..]
Valt dat onder balans, of is dat weer iets anders volgens jou?
Doe maar gewoon hoor, we hebben niet samen geknikkerd vroeger.quote:
Onzin, hetzelfde kan ik zeggen voor de ratio. Zonder ratio kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien.quote:alles valt of staat met gevoel. Zonder gevoel kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien. Het is de maatstaf waarlangs alle bewuste evolutie wordt gelegd. Het is de maatstaf van de intelligentie.
Ja, en in dit topic gaan we nou eens van het tegenovergestelde uit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:17 schreef _Led_ het volgende:
Gevoel is 'maar' gevoel en is zo subjectief als maar kan.
Jullie negeren hem niet! Men reageert altijd op een reactie dus ik kan het _led_ nog niet eens kwalijk nemen dat ie elke keer weer terugkomt om zijn punt te bewijzen. Stop de discussie en het bloedt dood.quote:Mocht er zo’n topic geopend worden en er komt toch iemand binnen die een ‘wel/niet’ discussie wilt starten dan kan ik alleen maar de tip geven dat je niet reageert op die persoon en ons via een topicreport, PM of een post in het feedbacktopic attendeert op de post zodat die een edit krijgt of gewoon verwijderd wordt.
Je hebt iig 4 auralagen die je kan lezen , fysiek , mentaal , emotioneel en spiritueelquote:Op donderdag 2 april 2009 13:56 schreef sjoep het volgende:
Wat zou je er dan allemaal in af kunnen lezen? Stemmingen? Balans?
Zeg je dat ook eventjes tegen vogeltjesdans die het nodig vind om mijn persoonlijke spirituele ervaring als niet-spiritueel te betitelen ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:01 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ja, en in dit topic gaan we nou eens van het tegenovergestelde uit.
Hoe expliciet moet ik de OP eigenlijk maken voor je?
Mmm, da's nog wel interessant om meer over te lezen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hebt iig 4 auralagen die je kan lezen , fysiek , mentaal , emotioneel en spiritueel
hier een voorbeeld wat een aurareader leest http://www.marijekamp.nl/
dacht ik wel en ligt er dan weer aan in welke laag ( fysiek enz ) de kleur te zien is .quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:31 schreef sjoep het volgende:
[..]
Mmm, da's nog wel interessant om meer over te lezen.
Al zie ik zelf geen aura's
Ik kon trouwens op die site niet echt duidelijk zien wat het verschli dan zou zijn.
Maar, die kleuren duiden dan de toestand aan toch?
ja maar dan krijg je wat steekwoorden , daar kan ik dan ook weinig mee ,quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef sjoep het volgende:
Jij ziet ze toch hè? Heb je wel eens opgezocht wat zo'n kleur dan betekent?
Het zou kunnen ja.. aangezien ik ze niet bewust zie zou ik dat niet kunnen verifieren maar je ziet wel dat de aura beinloed is door de stemming van die persoon.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:55 schreef sjoep het volgende:
Dus, als je stemmingen aanvoelt van iemand, zou dat dan overeenkomen met een kleur van een aura?
Ik slik chlorella ( algenconcentraat ) al een maand ofzo , was ook tegen vermoeidheid en dat hielp al na 2 dagen , maar nu heb ik al weken alleen maar zin in vis de hele dag en in licht verteerbaar voedselquote:Beter is het om over te schakelen op levende voeding. Er is op aarde een voedingsmiddel met buitengewone reinigende, opbouwende en supergeleidende eigenschappen en wat reeds vele oude beschavingen heeft getrotseerd. Zelfs oude beschavingen, zoals de Azteken en de Inca’s, waren zich bewust van haar rijkdom. Het gaat hier over Chlorella, een micro-alg met een één-atomige structuur en die alles in huis heeft om het lichaam efficiënter uit te zuiveren dan welk ander voedings-supplement dan ook. Er is op aarde nauwelijks een doeltreffender, veiliger en meer natuurlijk middel dat slakken, verzurings- en verslijmingsresten oplost en afrekent met de toxische opstapelingen in je systeem. Chlorella is één van de oudste levensvormen (micro-algen) op aarde en beschikt over een enorm vermogen zich aan te passen aan zelfs de meest extreme omstandigheden. In tegenstelling tot de brokkelige structuur van chemisch gefabriceerde supplementen hebben de vitamines en mineralen van chlorella een gepolijste, bolvormige structuur. Daardoor kunnen de vitale voedingsstoffen veel gemakkelijker door de darmwand heendringen. Het is een uitstekend, natuurlijk supplement op je voeding en het bereidt het lichaam voor op de infusie van hogere lichtfrequenties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |