abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 16:22:37 #76
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67648962
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij was toch helemaal niet spiritueel? Jij was toch van de wetenschap?
spi·ri·tu·eel bn, bw de geest, het niet-stoffelijke betreffend

Het lentegevoel is iets dat zich in mijn hoofd afspeelt, het voelt bijzonder.
Dat wil niet zeggen dat dat ook zo is natuurlijk.
zzz
  donderdag 2 april 2009 @ 18:04:06 #77
230727 sjoep
a new day!
pi_67652005
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

..blokkade's in de chakra's.
Valt dat onder balans, of is dat weer iets anders volgens jou?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_67653637
Leuk topic! Wil hier (nog?) niets over posten, maar wel meelezen, dus een TVP!
pi_67653756
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef _Led_ het volgende:

[..]

spi·ri·tu·eel bn, bw de geest, het niet-stoffelijke betreffend

Het lentegevoel is iets dat zich in mijn hoofd afspeelt, het voelt bijzonder.
Dat wil niet zeggen dat dat ook zo is natuurlijk.
Lieve schat, alles valt of staat met gevoel. Zonder gevoel kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien. Het is de maatstaf waarlangs alle bewuste evolutie wordt gelegd. Het is de maatstaf van de intelligentie.

Achteraf had ik je beter geen lieve schat kunnen noemen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67663352
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lieve schat, alles valt of staat met gevoel. Zonder gevoel kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien. Het is de maatstaf waarlangs alle bewuste evolutie wordt gelegd. Het is de maatstaf van de intelligentie.

Achteraf had ik je beter geen lieve schat kunnen noemen
Is het gevoel een zintuig?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:02:57 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67665993
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef sjoep het volgende:

[..]

Valt dat onder balans, of is dat weer iets anders volgens jou?
Het kan met balans te maken hebben ja, in de zin van "het niet in balans zijn met jezelf"
The truth was in here.
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:17:08 #82
31101 _Led_
pi_67667169
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lieve schat
Doe maar gewoon hoor, we hebben niet samen geknikkerd vroeger.
quote:
alles valt of staat met gevoel. Zonder gevoel kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien. Het is de maatstaf waarlangs alle bewuste evolutie wordt gelegd. Het is de maatstaf van de intelligentie.
Onzin, hetzelfde kan ik zeggen voor de ratio. Zonder ratio kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien.
Het is de maatstaf waarlangs alle bewuste evolutie wordt gelegd. Het is de maatstaf van intelligentie.
Gevoel is 'maar' gevoel en is zo subjectief als maar kan.

Afijn, laten we er maar over ophouden voordat ik zogenaamd weer offtopic ga.
zzz
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:01:59 #83
230727 sjoep
a new day!
pi_67668251
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:17 schreef _Led_ het volgende:
Gevoel is 'maar' gevoel en is zo subjectief als maar kan.
Ja, en in dit topic gaan we nou eens van het tegenovergestelde uit.
Hoe expliciet moet ik de OP eigenlijk maken voor je?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:09:46 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67668439
quote:
Mocht er zo’n topic geopend worden en er komt toch iemand binnen die een ‘wel/niet’ discussie wilt starten dan kan ik alleen maar de tip geven dat je niet reageert op die persoon en ons via een topicreport, PM of een post in het feedbacktopic attendeert op de post zodat die een edit krijgt of gewoon verwijderd wordt.
Jullie negeren hem niet! Men reageert altijd op een reactie dus ik kan het _led_ nog niet eens kwalijk nemen dat ie elke keer weer terugkomt om zijn punt te bewijzen. Stop de discussie en het bloedt dood.

Trouwens even ontopic:

Een paar posts geleden ging het over lichamelijke reacties en een paar maanden geleden is het zover gegaan dat ik de plek waar het derde oog zou moeten zitten volgens zeggen kon activeren, niet dat ik er iets mee kon maar ik kon het wel op commando laten jeuken zonder eraan te zitten . En ik heb redelijk vaak electrische schokjes door mijn lichaam, mijn ruggegraat die 'onder stroom' staat etc. Verder geen last en alleen maar op bepaalde momenten/situaties maar op zich is het wel grappig .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:56:15 #85
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67669868
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:56 schreef sjoep het volgende:
Wat zou je er dan allemaal in af kunnen lezen? Stemmingen? Balans?
Je hebt iig 4 auralagen die je kan lezen , fysiek , mentaal , emotioneel en spiritueel
hier een voorbeeld wat een aurareader leest http://www.marijekamp.nl/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:23:32 #86
31101 _Led_
pi_67670760
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:01 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ja, en in dit topic gaan we nou eens van het tegenovergestelde uit.
Hoe expliciet moet ik de OP eigenlijk maken voor je?
Zeg je dat ook eventjes tegen vogeltjesdans die het nodig vind om mijn persoonlijke spirituele ervaring als niet-spiritueel te betitelen ?
En vervolgens met een un-called-for offtopic flame komt met lieve schatten en mij even wil wijsmaken dat gevoel het enige is dat telt ?
Dank !
zzz
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:31:54 #87
230727 sjoep
a new day!
pi_67671047
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hebt iig 4 auralagen die je kan lezen , fysiek , mentaal , emotioneel en spiritueel
hier een voorbeeld wat een aurareader leest http://www.marijekamp.nl/
Mmm, da's nog wel interessant om meer over te lezen.
Al zie ik zelf geen aura's
Ik kon trouwens op die site niet echt duidelijk zien wat het verschli dan zou zijn.

Maar, die kleuren duiden dan de toestand aan toch?
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:37:18 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67671240
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:31 schreef sjoep het volgende:

[..]

Mmm, da's nog wel interessant om meer over te lezen.
Al zie ik zelf geen aura's
Ik kon trouwens op die site niet echt duidelijk zien wat het verschli dan zou zijn.

Maar, die kleuren duiden dan de toestand aan toch?
dacht ik wel en ligt er dan weer aan in welke laag ( fysiek enz ) de kleur te zien is .
interessante studie !
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:42:04 #89
230727 sjoep
a new day!
pi_67671434
Jij ziet ze toch hè? Heb je wel eens opgezocht wat zo'n kleur dan betekent?
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:48:40 #90
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67671693
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef sjoep het volgende:
Jij ziet ze toch hè? Heb je wel eens opgezocht wat zo'n kleur dan betekent?
ja maar dan krijg je wat steekwoorden , daar kan ik dan ook weinig mee ,
is het links of rechts , moet ik het in het licht van gezondheid zien of op een ander gebied ,
wat zijn de combinaties van andere kleuren die er iets over kunnen zeggen , is het vaal of helder , dat zegt dan ook weer wat anders enz ..
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:59:03 #91
230727 sjoep
a new day!
pi_67672037
Nou dat is precies waar ik ook een beetje mee zit.
Je moet het allemaal maar zelf uitzoeken
Niemand die me een a4tje geeft van "zo en zo zit het in elkaar, succes er mee".
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:34:07 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67673171
Kleuren hebben dan steekwoorden inderdaad.. als iemand verliefd is de aura overwegend rood (geloof ik) en als iemand boos word weer groen. Je zou er iemand zijn gemoedstoestand uit kunnen afleiden dus.
Ik zie ze zelf niet.. hoewel, in een schemerige kamer als ik mijn best doe zie ik wel de eerste laag. De witte nevellaag om de mensen heen, of om mn eigen hand als ik er naar kijk, je ziet er een soort van ministroomstootjes doorlopen.
Maar beter nog, je kan de aura voelen.. makkelijk te testen, zet iemand op een stoel, benader hem van achteren.. je voelt de persoon als je dichtbij komt, die persoon voelt jou ook. (Stop even watten in zijn oren om de voetstappen weg te halen).
The truth was in here.
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:55:04 #93
230727 sjoep
a new day!
pi_67673863
Dus, als je stemmingen aanvoelt van iemand, zou dat dan overeenkomen met een kleur van een aura?
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:02:20 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67674116
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:55 schreef sjoep het volgende:
Dus, als je stemmingen aanvoelt van iemand, zou dat dan overeenkomen met een kleur van een aura?
Het zou kunnen ja.. aangezien ik ze niet bewust zie zou ik dat niet kunnen verifieren maar je ziet wel dat de aura beinloed is door de stemming van die persoon.
The truth was in here.
  maandag 20 april 2009 @ 09:29:10 #95
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_68193745
quote:
Beter is het om over te schakelen op levende voeding. Er is op aarde een voedingsmiddel met buitengewone reinigende, opbouwende en supergeleidende eigenschappen en wat reeds vele oude beschavingen heeft getrotseerd. Zelfs oude beschavingen, zoals de Azteken en de Inca’s, waren zich bewust van haar rijkdom. Het gaat hier over Chlorella, een micro-alg met een één-atomige structuur en die alles in huis heeft om het lichaam efficiënter uit te zuiveren dan welk ander voedings-supplement dan ook. Er is op aarde nauwelijks een doeltreffender, veiliger en meer natuurlijk middel dat slakken, verzurings- en verslijmingsresten oplost en afrekent met de toxische opstapelingen in je systeem. Chlorella is één van de oudste levensvormen (micro-algen) op aarde en beschikt over een enorm vermogen zich aan te passen aan zelfs de meest extreme omstandigheden. In tegenstelling tot de brokkelige structuur van chemisch gefabriceerde supplementen hebben de vitamines en mineralen van chlorella een gepolijste, bolvormige structuur. Daardoor kunnen de vitale voedingsstoffen veel gemakkelijker door de darmwand heendringen. Het is een uitstekend, natuurlijk supplement op je voeding en het bereidt het lichaam voor op de infusie van hogere lichtfrequenties.
Ik slik chlorella ( algenconcentraat ) al een maand ofzo , was ook tegen vermoeidheid en dat hielp al na 2 dagen , maar nu heb ik al weken alleen maar zin in vis de hele dag en in licht verteerbaar voedsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')