Je moet het topic maar eens lezen, best grappig eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, dus op het subforum waar "je voor alles open moet staan" is er behoefte om bepaalde mensen te ignoren danwel te willen betalen om te zwijgen?
Preciesquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, dus op het subforum waar "je voor alles open moet staan" is er behoefte om bepaalde mensen te ignoren danwel te willen betalen om te zwijgen?
Foesquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef jogy het volgende:
Het begon dus als bedrag per maand om een ignore functionaliteit te hebben op FOK! (wat eigenlijk wel een goed idee is misschien, qua abbo, alleen dan wat goedkoper maar dat terzijde)
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet het topic maar eens lezen, best grappig eigenlijk.
Dat is een stuk goedkoperquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Foes
berichten van deze users worden standaard niet weergegeven
Bij de opties vanaf een basic abonnement.
_Led_ is er zelf mee gekomen en andere zijn er op ingehaakt dus het is geen wegjaag actie als zodanig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het rieken naar censuur. En dat in TRU.
Ik wou net zeggen, voor ik het topic opende, waarom zou jequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Foes
Joah. Ich habe es nicht gewüst. (ofzoquote:
Zijn er al statistieken bekend welke gebruikers het meest geregistreerd staan als 'Foes' ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Foes
De nieuwe internet-bubble ontstaat gewoon waar je bijstaat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, is dit nu de nieuwste SHE-mode ... users dingen laten beloven en anderen daarvoor geld te laten overmaken![]()
Daarna was ik ruzie met een mod gaan maken en had ik me er gewoon niet meer aan gehouden ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, is dit nu de nieuwste SHE-mode ... users dingen laten beloven en anderen daarvoor geld te laten overmaken![]()
kom , kom , geef nou maar toe dat we soulmates zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef _Led_ het volgende:
Dit wordt echt helemaal te gek !![]()
Even ter verduidelijking, ik heb al aangegeven dat ik het geld waarschijnlijk ga gebruiken om bannerspace te kopen op Fok!, waarin ik dan dingen kan zetten als "Summers is compleet van lotje getikt !!!!" en "TRU: gooi je handen in de lucht als je hersenen het niet doen !".
Het moet tenslotte wel leuk blijven !
Nah, m'n shirt zou zeggen "Summers : schizo for life !"quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Summers het volgende:
[..]
kom , kom , geef nou maar toe dat we soulmates zijn, je kan al niet meer slapen als je niet 10 keer per dag Summers hebt genoemd , misschien kan je t-shirts drukken van dat geld met " I love Summers "
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een stuk goedkoper.
Experiment mislukt.
Dat zeg je maar ..... het moet niet alleen mij opvallen dat je niet kan leven als je niet elke dag Summers roept , vandaag toch al 10 keer en de dag is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nah, m'n shirt zou zeggen "Summers : schizo for life !"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |