Dat hangt ervan af wie er komtquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvp![]()
![]()
![]()
Tevens meteen reservering voor die plek naast je in bed
Was een onzin meet.quote:
Zeur niet, haal je bezem uit de kast en kom gewoonquote:
M'n bezem is niet homoseksueel. Hij experimenteert gewoon ff.quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zeur niet, haal je bezem uit de kast en kom gewoon
Mooi! Zou leuk zijn om je nog een keer te zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:31 schreef Nosh het volgende:
zet me maar neer als 'weet ik het, hilversum is niet ver weg ofzo'-er.
Ik ben ook niet homoseksueel en daar hadden we het ook niet overquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:32 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n bezem is niet homoseksueel. Hij experimenteert gewoon ff.
Whooohooo!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom alleen omdat dit topic is aangemaakt door Red_Cat en dus R_C ook komt
Dan kom ik ookquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:14 schreef Paramnesia het volgende:
Mensen kunnen ook bij mij slapen, zit in de kamer ernaast. Plaats voor nog 3 personen extra. En ik kom natuurlijk, die extra 3 meter moet reizen moet wel lukken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dus zij kan het horen als je bezig bent in de rukbunker?
is jaloers
Surequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook wel komen. Mag ik dan ook blijven slapen?
Erger is dat ik alles omgekeerd kan horen. *denkt aan de slapeloze nachten*quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dus zij kan het horen als je bezig bent in de rukbunker?
is jaloers
Sorry kan er niks aan doen, tis gewoon een beest in bedquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Erger is dat ik alles omgekeerd kan horen. *denkt aan de slapeloze nachten*
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ligt eraan RC gaan we neuken?
Betekent dat dat je ook gaat komen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Luiaerdt het volgende:
Gezellig elkaar ontmoeten en denken dat je dan nu toch echt een leven gekregen hebt buiten fok om![]()
FUCK YEAH!!!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry kan er niks aan doen, tis gewoon een beest in bed![]()
dan ga ik mijn wintersport er ook niet voor afzeggenquote:
Thanx hun!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan ga ik mijn wintersport er ook niet voor afzeggen
veel plezier mensen
Je kan ook later komen, maar meeste nemen de trein weer naar huisquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:02 schreef TimKuik het volgende:
Misschien kom ik ook wel even kijken. Al ga ik normaal op de Zaterdag pas rond een uur of 23:00 naar de kroeg.
Oke, dat is dan afgesproken.quote:
ik heb dr twee!, ik zal het nog wel ff goed stofzuigen hier, maar het is wel echt een stofbende. Heb je er tabletjes voor? Je kan dan het beste in Para zijn kamer slapen want daar komen de katten het minstquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, dat is dan afgesproken.
Een klein probleempje ik ben een klein beetje allergies voor katten.
Nee, ik heb er geen tabelletjes voor. Kan je die krijgen zonder recept?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
ik heb dr twee!, ik zal het nog wel ff goed stofzuigen hier, maar het is wel echt een stofbende. Heb je er tabletjes voor? Je kan dan het beste in Para zijn kamer slapen want daar komen de katten het minst
Ja volgens mij gewoon bij de drogistquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen tabelletjes voor. Kan je die krijgen zonder recept?
En anders ga ik wel bij Para in de kamer slapen.
Dan ga ik dat voor die tijd wel even vragen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja volgens mij gewoon bij de drogist
carnaval doen we niet aanquote:
Het is hilversum geen limburg enzo.. Hier word niet zo heel veel aan carnaval gedaan iigquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeg het maar even voor de zekerheid
Ik ga heel hard hopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef remlof het volgende:
Denk niet dat ik kan de 21e feb, maar toch een tvp voor de zekerheid.
Oh zo, alleen mensen van boven de rivieren mogen komenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is hilversum geen limburg enzo.. Hier word niet zo heel veel aan carnaval gedaan iig
Nee hoor iedereen mag komen ^^ Ook al kom je verkleedquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh zo, alleen mensen van boven de rivieren mogen komen
Haha ik dacht eigenlijk dat op die datum misschien minder mensen konden komen vanwege carnavalquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen mag komen ^^ Ook al kom je verkleedje gaat je gang maar
Laatste treinen rijden toch pas rond 01:00 ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je kan ook later komen, maar meeste nemen de trein weer naar huis
Ja en we hebben tegenwoordig ook een aantal nachttreinenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Laatste treinen rijden toch pas rond 01:00 ?
We just have to wait and seequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
En snelwegen
Maar dan kan ik niet veel drinken. Is that a good thing or a bad thing? Hmmm...
Echt welquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Betekent dat dat je ook gaat komen?
Ik reserveer een stoel voor de hele avondquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Paramnesia het volgende:
p.s. het kijkgaatje naar de badkamer open ik voor ieder voor 10 euro oke.
Hang er gewoon een webcam op met een livestream naar Fok!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik reserveer een stoel voor de hele avond
Op de eerste rij, that isquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik reserveer een stoel voor de hele avond
Ik ga R_C niet zomaar delenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hang er gewoon een webcam op met een livestream naar Fok!
Moest je eens proberenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Paramnesia het volgende:
p.s. het kijkgaatje naar de badkamer open ik voor ieder voor 10 euro oke.
Rustig maar. Er komen nog andere personen dan R_C hoor.quote:
Mjah houd jij je maar met de rest bezigquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rustig maar. Er komen nog andere personen dan R_C hoor.
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef Red_Cat het volgende:
Nou nou nou heren geen ruzie maken om mij he
Is goed. Wie komen er nog meer dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah houd jij je maar met de rest bezig
Ja we moeten meer vrouwlijk schoon hebben!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed. Wie komen er nog meer dan?
Staat in de OP, i guess.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed. Wie komen er nog meer dan?
Dat vind ik ook. Het liefst vrijgezelquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja we moeten meer vrouwlijk schoon hebben!
staat er inmiddels bijquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het liefst vrijgezel![]()
Luiaerdt is een vrouwtje.
quote:
Nu wel m`n naam onthouden he.quote:
quote:
Je zei kom... whihihihiquote:
Foei je vergeet de i !quote:
/carequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Nee ik kom niet verdomme![]()
en ben zeker geen vrijgezel.
Joh dan nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Nu de rest van de 200000 FOK!users nog.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Jammer. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
De helft is een kloon dus zo veel mensen zullen er niet komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nu de rest van de 200000 FOK!users nog.
Denk de helft ongeveerquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De helft is een kloon dus zo veel mensen zullen er niet komen.
Hoeveel unieke users zijn er eigenlijk op Fok!?
Dat is best wel erg.quote:
Meeste nerds nemen een vrouwelijk kloon mee, lijkt het alsof ze een leven hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best wel erg.
Maar als iedereen met kloons komt lijkt het als of er heel veel mensen op de meet komen.
Dan wordt het toch nog gezellig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meeste nerds nemen een vrouwelijk kloon mee, lijkt het alsof ze een leven hebben.
En dan een beetje flirtenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meeste nerds nemen een vrouwelijk kloon mee, lijkt het alsof ze een leven hebben.
Hoezo, heb je geen feestneus ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
jammer dat het het carnavalsweekend is
Gezelligquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef longinus het volgende:
Ah, nieuwe Onz meet, zet me maar bij de komers.
nee, alleen een overall + helm en een vampierpakquote:
He RC zullen wij de mensen uit singles ook uitnodigen.quote:
Ja goed planquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He RC zullen wij de mensen uit singles ook uitnodigen.
Ik heb gisteren al een poging gewaagd maar er was weinig animo.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al een poging gewaagd maar er was weinig animo.
No mang, ik spam alleen in MED.quote:
Niet voor Olepquote:
Ja jongens lief zijn voor elkaar. Het moet wel gezellig worden 21 februari.quote:
Viespeuk.quote:
GGMM!!! Kom je ook mop?quote:
Tuurlijk ben je gewenst. Hoe meer zielen hoe meer vreugt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mits gewenst..![]()
Denk dat ik wel kom,
ff agenda raadplegen..
Jaaa cool!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mits gewenst..![]()
Denk dat ik wel kom,
ff agenda raadplegen..
Wat?quote:
Haha!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Bweh, niet geslapen.![]()
Zet mij maar bij misschien.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:14 schreef Red_Cat het volgende:
Ja lieve mensen, en deze keer is het mijn beurt!
[ afbeelding ]
Bij deze heeft u allen de kans om Red_Cat te ontmoeten! En aangezien ik onwijs gezellig ben moet dat helemaal goedkomen!![]()
De meet staat gepland op Zaterdag 21 februari!
Het plan is om een kroegentocht te houden door Hilversum heen.
Voor wie wat wil eten van te voren is natuurlijk altijd ruimte
Voor de eters:
Om 5 uur zijn we allen aanwezig bij station centraal Hilversum.
Vervolgens zullen wij doorgaan naar een restaurant naar keuze
Ik vermeld hier wel alvast bij, dat ik er waarschijnlijk niet bij ga zijn ivm geldgebrek
Voor de meet zelf:
Om 20:00 word u allen verwacht bij de Karoessel op de Spoorstraat.
Graag even vermelden wie er wel en niet komen.
Eventueel voor slapers:
Zoveel ruimte heb ik niet, maar wil je blijven slapen, hou er rekening mee het is een studentenhuis en er is rommel. Neem slaapzak en matje mee. Er is in totaal plek voor ongeveer negen man, dus wees er vroeg bij!
-NOTE- Als je allergisch bent voor katten of konijnen kan je beter niet blijven slapen
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Misschieners:
Nosh
TimKuik
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
Ik gooi em drbijquote:
TvP ( Ondanks dat ik normaal alleen in ONZ lurkquote:
/carequote:
Weet ik niet?quote:
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op zondag 18 januari 2009 12:50 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
TvP ( Ondanks dat ik normaal alleen in ONZ lurk)
Moest je dat van je moeder vragen?quote:
nee man, mijn sociaal werker.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moest je dat van je moeder vragen?
Waarschijnlijk zijn designated driverquote:Op zondag 18 januari 2009 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moest je dat van je moeder vragen?
moet ie aangepast worden?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef Red_Cat het volgende:
Waarom kan ik de OP niet meer aanpassen?
Ja!quote:
donequote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja!ik zet steeds de nieuwe namen erbij en ineens kan dat niet meer
loop je mij misquote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarschijnlijk kom ik ook .Zolang het niet verplaatst wordt naar Utrecht en Stairway
Thanx hun!quote:
Onder de misschieners maar plaatsen dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarschijnlijk kom ik ook .Zolang het niet verplaatst wordt naar Utrecht en Stairway
quote:
Is goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Onder de misschieners maar plaatsen dan?
loop je mijn goddelijk lichaam weer misquote:
Heb je dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
loop je mijn goddelijk lichaam weer mis
[ afbeelding ]
Bij deze heeft u allen de kans om Red_Cat te ontmoeten! En aangezien ik onwijs gezellig ben moet dat helemaal goedkomen!![]()
Voor de eters:
Ik vermeld hier wel alvast bij, dat ik er waarschijnlijk niet bij ga zijn ivm geldgebrek
Voor de meet zelf:
Eventueel voor slapers:
Zoveel ruimte heb ik niet, maar wil je blijven slapen, hou er rekening mee het is een studentenhuis en er is rommel. Neem slaapzak en matje mee. Er is in totaal plek voor ongeveer negen man, dus wees er vroeg bij!
-NOTE- Als je allergisch bent voor katten of konijnen kan je beter niet blijven slapen
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Misschieners:
Nosh
TimKuik
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Ratelslangetje
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Vast niet, maar het viel te proberenquote:
[ afbeelding ]
Voor de eters:
Voor de meet zelf:
Eventueel voor slapers:
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
Misschieners:
Nosh
TimKuik
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Ratelslangetje
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
Zeur niet je was er de vorige keer ook dus nou ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef Jimbo het volgende:
ho ho , ik heb nooit gezegd dat ik ook daadwerkelijk komen zou, ik vind fokkers veel te eng om te meeten
en mss heb ik wel plannen dat weekend
Vrienden > Fok!kers![]()
oh wacht ..... ik heb geen vrienden , alleen fokkers en foksters
Utreg was cool vorige keerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef longinus het volgende:
De meets zijn altijd wel gezellig en onvoorspelbaar, dat is de charme ervan
quote:
alleen zodat ik knuffels kreeg vorige keerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zeur niet je was er de vorige keer ook dus nou ook![]()
Nou dan krijg je nou weer knuffelsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen zodat ik knuffels kreeg vorige keerW
Jammer maar okequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:46 schreef Nosh het volgende:
oh de 21ste blijkt m'n huis een feestje te geven, haal mij maar eruit, sorry.
[ afbeelding ]
Voor de eters:
Voor de meet zelf:
Eventueel voor slapers:
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
Misschieners:
TimKuik
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Ratelslangetje
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
mits bierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:45 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou dan krijg je nou weer knuffels
We gaan kroegen rondquote:
Weet je ook welke kroegen we niet heen gaan? Er zijn er namelijk een aantal waar ik niet dood gevonden wil worden..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
We gaan kroegen rondLijkt mij sterk dat het bier ineens overal op zou zijn
Nee maar ik denk dat we daar wel ongeveer hetzelfde over denkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Weet je ook welke kroegen we niet heen gaan? Er zijn er namelijk een aantal waar ik niet dood gevonden wil worden..Zet mij overigens maar bij de komers..
[ afbeelding ]
Voor de eters:
Voor de meet zelf:
Eventueel voor slapers:
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
TimKuik
Misschieners:
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Ratelslangetje
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
Brand bier is geen bier!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
We gaan kroegen rondLijkt mij sterk dat het bier ineens overal op zou zijn
Word ook niet geschonken in Hilversumquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Word ook niet geschonken in Hilversum
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat we daar wel ongeveer hetzelfde over denken
In ieder geval niet in het centrum als main bier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Word ook niet geschonken in Hilversum
Je moet wel komen hoor! Anders ga ik heel hard huilenquote:
Ja moeten we maar even telefoonnummers uitwisselen tegen die tijd, dan kunnen we even contact houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[..]
In ieder geval niet in het centrum als main bier.
Ik heb verder dan ook nog een feestje dus ik doe een aantal rondjes (kroegen?) mee en dan kom ik later rond een uur of 01:00 weer richting het centrum. Ik neem aan dat sommige mensen nog wel aanwezig zijn dan.
Wat zeg je nou???quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Paramnesia het volgende:
Secret message voor R_C: Het is in orde, het konijn is niet opgegeten laat staan dat hij vermeld werd.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Paramnesia het volgende:
Het konijn zijn hok is nog steeds onbekend qua locatie.
Heet het konijn ook "Het Konijn"?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Paramnesia het volgende:
Het konijn zijn hok is nog steeds onbekend qua locatie.
Nee het konijn het Phunky-Delicquote:
Zo eng ben ik toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:06 schreef XtremeNL het volgende:
Zet mij maar bij misschien, ik weet nog niet of ik wel FOK!kers in het echt durf te zien.
[ afbeelding ]
Voor de eters:
Voor de meet zelf:
Eventueel voor slapers:
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
TimKuik
Misschieners:
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Ratelslangetje
XtremeNL
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
Ben je in het eggie net zo vaak aangeschoten als bij nacht bagger?quote:
I have a rabbit and I call him Phunky-Delic.quote:
Ja best welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ben je in het eggie net zo vaak aangeschoten als bij nacht bagger?
Ik had een keer zin in konijn en toen moest de mijne het vergeldenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
I have a rabbit and I call him Phunky-Delic.
*insert goa trance*
Eens zal Red_Cat d'r konijn mij culinair plezieren. Eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik had een keer zin in konijn en toen moest de mijne het vergelden
Konijn![]()
I'll kill youquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Eens zal Red_Cat d'r konijn mij culinair plezieren. Eens.
Als ze een keer van huis is bel je mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Eens zal Red_Cat d'r konijn mij culinair plezieren. Eens.
Slacht maar in mijn kamer, je ziet het verschil toch niet in al die rotzooi.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Als ze een keer van huis is bel je mij.Ik heb skills met die mes en oven.
Dat wordt een heus orgie, en maar 1 meisjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef Red_Cat het volgende:
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
TimKuik
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef Red_Cat het volgende:
Pas maar uit, ik ben veel beter in slachten
Ja man! Ik voel mij echt heel alleenigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat wordt een heus orgie, en maar 1 meisje
Ahhh Red_Catquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:39 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja man! Ik voel mij echt heel alleenig
Waar blijft mn glaasje roosvice???quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ahhh Red_Cat
*doet kusje op voorhoofd geeft*
Het komt wel goed schatje
Nee niet huilenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je moet wel komen hoor! Anders ga ik heel hard huilen![]()
Naast de konijn ovenschotel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Waar blijft mn glaasje roosvice???![]()
Ik zet je bij misschienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee niet huilenIk zal proberen te komen, maar ik weet nog niet zeker of ik kan.
![]()
Ik wou geen reclame makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Waar blijft mn glaasje roosvice???![]()
Zeg van de week was je nog liefquote:
Ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik zet je bij misschienMaar wel echt echt echt je best doen!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wou geen reclame maken
[ afbeelding ]
Alstu
[ afbeelding ]
Voor de eters:
Voor de meet zelf:
Eventueel voor slapers:
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
TimKuik
Misschieners:
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Ratelslangetje
XtremeNL
Olep
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
Nee jij misschien niet maar andere mensen welquote:
ze heeft mij niet bij de misschieners staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee jij misschien niet maar andere mensen wel![]()
Enige persoon die ik dan wel eens wil zien is Het_huptMaar ik kan dan weer niet
Komt eraan danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ze heeft mij niet bij de misschieners staan
[ afbeelding ]
Voor de eters:
Voor de meet zelf:
Eventueel voor slapers:
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
TimKuik
Misschieners:
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Ratelslangetje
XtremeNL
Olep
Het_hupt
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Enige persoon die ik dan wel eens wil zien is Het_hupt![]()
Kom je ook gezellig murp?quote:
2 knuffelsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Kom je ook gezellig murp?Krijg je een knuffel van mij
2 knuffels en een biertje!quote:
Mag ik ook een knuffel van jouw?quote:
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik ook een knuffel van jouw?
Ik vroeg het ook niet aan jouwquote:
Okee voor 100 euro krijg je een knuffel.quote:
quote:
Je mag best een knuffel hoorquote:
Okequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je mag best een knuffel hoorMoozzie jij mag ook een knuffel
Geeft niet hoorquote:
quote:
Niet waar joh, ik woon aan de andere kant van brabant. Het is amper de helft van nederland rijden.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet waar joh, ik woon aan de andere kant van brabant. Het is amper de helft van nederland rijden.
Ik denk, ik zeg het even.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mits gewenst..![]()
Denk dat ik wel kom,
ff agenda raadplegen..
Wel 2 vrouwen. Geen meet zonder vrouwen huh?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:47 schreef longinus het volgende:
2 vrouwen al, enne dat je geld te kort komt om mee te eten
we kunnen vast een kleine donatie doen voor een arme studente
2 komende vrouwen he, die anderen zijn onzeker over het komen, maar met zoveel aandacht zullen ze spijt krijgen als ze niet komen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel 2 vrouwen. Geen meet zonder vrouwen huh?
Onverkapt "Kathy, ik wil niet dat je denkt dat ik je een hoer vind dus accepteer je ook geld in de vorm van een etentje of iets anders materialistisch?"quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:47 schreef longinus het volgende:
2 vrouwen al, enne dat je geld te kort komt om mee te eten
we kunnen vast een kleine donatie doen voor een arme studente
Een boel nerds die ze proberen te versieren. Uitermate goed vooruitzicht voor ze ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:52 schreef longinus het volgende:
[..]
2 komende vrouwen he, die anderen zijn onzeker over het komen, maar met zoveel aandacht zullen ze spijt krijgen als ze niet komen.
Komop, ga ONZ eens na qua users en zeg dat eens hardop.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:55 schreef longinus het volgende:
als er 8 vrouwen kwamen en een man was het ook niet goed he
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Onverkapt "Kathy, ik wil niet dat je denkt dat ik je een hoer vind dus accepteer je ook geld in de vorm van een etentje of iets anders materialistisch?"
Sneaky, hele relaties zijn op die theorie gebouwd.
Als ze het slim doen kunnen ze er minstens 3 financieel uitbuiten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Een boel nerds die ze proberen te versieren. Uitermate goed vooruitzicht voor ze ja.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Onverkapt "Kathy, ik wil niet dat je denkt dat ik je een hoer vind dus accepteer je ook geld in de vorm van een etentje of iets anders materialistisch?"
Sneaky, hele relaties zijn op die theorie gebouwd.
+2 voor originaliteit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:19 schreef Adolecens het volgende:
Een ONZ meet?
dat zal wel onzin zijn...
tnx!quote:
Ik ben goed he!quote:
Je hebt helemaal gelijk RZ!quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:14 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de eters:
Voor de meet zelf:
Eventueel voor slapers:
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
TimKuik
Misschieners:
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Ratelslangetje
XtremeNL
Olep
NymphomaniacPhantasy
Het_hupt
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
Huh? ik had je erbij gezetquote:
quote:
jij komt zeker ook?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
FOK! wil gewoon niet dat hij komt
Weet nog niet!quote:
je bent 'n schatjequote:Op woensdag 21 januari 2009 08:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Weet nog niet!
Wil natuurlijk de kans niet laten liggen Het_Hupt te kunnen knuffelen, maar ik weet nog niet of ik wel kan
quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Weet nog niet!
Wil natuurlijk de kans niet laten liggen Het_Hupt te kunnen knuffelen, maar ik weet nog niet of ik wel kan
Ik ben niet spannend meer!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik al gehaddan is het niet meer zo spannend! (Wel fijn natuurlijk
![]()
)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ben niet spannend meer!
maar dan toch een knuffel
[ afbeelding ]
Om alvast in de stemming te komen
Troetelbeertjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]!!!!
Dat keek ik vroeger altijd!!
Weet alleen niet meer hoe het programma heette![]()
Niet Gummibeertjes, of wel?
En eerste keren zijn gewoon het allerspannendst!
Ga je ook komenquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
DAT WAS HET!
Ik was nog aan het googelen op Snoezelbeertjes
Ja gister zat ik ook in mijn hoofd met Almbusterquote:
Nah, denk het niet maar lurk wel mee.quote:
En als outsidr nou ook zou komen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, denk het niet maar lurk wel mee. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En als outsidr nou ook zou komen?
Jij komt wel. Dat bepaal jij niet.quote:
Je moet komenquote:
quote:
Gezellig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Red_Cat, zet mij maar bij de ''Komers''.
[ afbeelding ]
Voor de eters:
Voor de meet zelf:
Eventueel voor slapers:
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
TimKuik
Ratelslangetje