Nu wel m`n naam onthouden he.quote:
quote:
Je zei kom... whihihihiquote:
Foei je vergeet de i !quote:
/carequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Nee ik kom niet verdomme![]()
en ben zeker geen vrijgezel.
Joh dan nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Nu de rest van de 200000 FOK!users nog.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Jammer. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
De helft is een kloon dus zo veel mensen zullen er niet komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nu de rest van de 200000 FOK!users nog.
Denk de helft ongeveerquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De helft is een kloon dus zo veel mensen zullen er niet komen.
Hoeveel unieke users zijn er eigenlijk op Fok!?
Dat is best wel erg.quote:
Meeste nerds nemen een vrouwelijk kloon mee, lijkt het alsof ze een leven hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best wel erg.
Maar als iedereen met kloons komt lijkt het als of er heel veel mensen op de meet komen.
Dan wordt het toch nog gezellig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meeste nerds nemen een vrouwelijk kloon mee, lijkt het alsof ze een leven hebben.
En dan een beetje flirtenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meeste nerds nemen een vrouwelijk kloon mee, lijkt het alsof ze een leven hebben.
Hoezo, heb je geen feestneus ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
jammer dat het het carnavalsweekend is
Gezelligquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef longinus het volgende:
Ah, nieuwe Onz meet, zet me maar bij de komers.
nee, alleen een overall + helm en een vampierpakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |