Dat hangt ervan af wie er komtquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvp![]()
![]()
![]()
Tevens meteen reservering voor die plek naast je in bed
Was een onzin meet.quote:
Zeur niet, haal je bezem uit de kast en kom gewoonquote:
M'n bezem is niet homoseksueel. Hij experimenteert gewoon ff.quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zeur niet, haal je bezem uit de kast en kom gewoon
Mooi! Zou leuk zijn om je nog een keer te zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:31 schreef Nosh het volgende:
zet me maar neer als 'weet ik het, hilversum is niet ver weg ofzo'-er.
Ik ben ook niet homoseksueel en daar hadden we het ook niet overquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:32 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n bezem is niet homoseksueel. Hij experimenteert gewoon ff.
Whooohooo!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom alleen omdat dit topic is aangemaakt door Red_Cat en dus R_C ook komt
Dan kom ik ookquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:14 schreef Paramnesia het volgende:
Mensen kunnen ook bij mij slapen, zit in de kamer ernaast. Plaats voor nog 3 personen extra. En ik kom natuurlijk, die extra 3 meter moet reizen moet wel lukken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dus zij kan het horen als je bezig bent in de rukbunker?
is jaloers
Surequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook wel komen. Mag ik dan ook blijven slapen?
Erger is dat ik alles omgekeerd kan horen. *denkt aan de slapeloze nachten*quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dus zij kan het horen als je bezig bent in de rukbunker?
is jaloers
Sorry kan er niks aan doen, tis gewoon een beest in bedquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Erger is dat ik alles omgekeerd kan horen. *denkt aan de slapeloze nachten*
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ligt eraan RC gaan we neuken?
Betekent dat dat je ook gaat komen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Luiaerdt het volgende:
Gezellig elkaar ontmoeten en denken dat je dan nu toch echt een leven gekregen hebt buiten fok om![]()
FUCK YEAH!!!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry kan er niks aan doen, tis gewoon een beest in bed![]()
dan ga ik mijn wintersport er ook niet voor afzeggenquote:
Thanx hun!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan ga ik mijn wintersport er ook niet voor afzeggen
veel plezier mensen
Je kan ook later komen, maar meeste nemen de trein weer naar huisquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:02 schreef TimKuik het volgende:
Misschien kom ik ook wel even kijken. Al ga ik normaal op de Zaterdag pas rond een uur of 23:00 naar de kroeg.
Oke, dat is dan afgesproken.quote:
ik heb dr twee!, ik zal het nog wel ff goed stofzuigen hier, maar het is wel echt een stofbende. Heb je er tabletjes voor? Je kan dan het beste in Para zijn kamer slapen want daar komen de katten het minstquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, dat is dan afgesproken.
Een klein probleempje ik ben een klein beetje allergies voor katten.
Nee, ik heb er geen tabelletjes voor. Kan je die krijgen zonder recept?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
ik heb dr twee!, ik zal het nog wel ff goed stofzuigen hier, maar het is wel echt een stofbende. Heb je er tabletjes voor? Je kan dan het beste in Para zijn kamer slapen want daar komen de katten het minst
Ja volgens mij gewoon bij de drogistquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen tabelletjes voor. Kan je die krijgen zonder recept?
En anders ga ik wel bij Para in de kamer slapen.
Dan ga ik dat voor die tijd wel even vragen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja volgens mij gewoon bij de drogist
carnaval doen we niet aanquote:
Het is hilversum geen limburg enzo.. Hier word niet zo heel veel aan carnaval gedaan iigquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeg het maar even voor de zekerheid
Ik ga heel hard hopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef remlof het volgende:
Denk niet dat ik kan de 21e feb, maar toch een tvp voor de zekerheid.
Oh zo, alleen mensen van boven de rivieren mogen komenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is hilversum geen limburg enzo.. Hier word niet zo heel veel aan carnaval gedaan iig
Nee hoor iedereen mag komen ^^ Ook al kom je verkleedquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh zo, alleen mensen van boven de rivieren mogen komen
Haha ik dacht eigenlijk dat op die datum misschien minder mensen konden komen vanwege carnavalquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen mag komen ^^ Ook al kom je verkleedje gaat je gang maar
Laatste treinen rijden toch pas rond 01:00 ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je kan ook later komen, maar meeste nemen de trein weer naar huis
Ja en we hebben tegenwoordig ook een aantal nachttreinenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Laatste treinen rijden toch pas rond 01:00 ?
We just have to wait and seequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
En snelwegen
Maar dan kan ik niet veel drinken. Is that a good thing or a bad thing? Hmmm...
Echt welquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Betekent dat dat je ook gaat komen?
Ik reserveer een stoel voor de hele avondquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Paramnesia het volgende:
p.s. het kijkgaatje naar de badkamer open ik voor ieder voor 10 euro oke.
Hang er gewoon een webcam op met een livestream naar Fok!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik reserveer een stoel voor de hele avond
Op de eerste rij, that isquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik reserveer een stoel voor de hele avond
Ik ga R_C niet zomaar delenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hang er gewoon een webcam op met een livestream naar Fok!
Moest je eens proberenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Paramnesia het volgende:
p.s. het kijkgaatje naar de badkamer open ik voor ieder voor 10 euro oke.
Rustig maar. Er komen nog andere personen dan R_C hoor.quote:
Mjah houd jij je maar met de rest bezigquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rustig maar. Er komen nog andere personen dan R_C hoor.
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef Red_Cat het volgende:
Nou nou nou heren geen ruzie maken om mij he
Is goed. Wie komen er nog meer dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah houd jij je maar met de rest bezig
Ja we moeten meer vrouwlijk schoon hebben!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed. Wie komen er nog meer dan?
Staat in de OP, i guess.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed. Wie komen er nog meer dan?
Dat vind ik ook. Het liefst vrijgezelquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja we moeten meer vrouwlijk schoon hebben!
staat er inmiddels bijquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het liefst vrijgezel![]()
Luiaerdt is een vrouwtje.
quote:
Nu wel m`n naam onthouden he.quote:
quote:
Je zei kom... whihihihiquote:
Foei je vergeet de i !quote:
/carequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Nee ik kom niet verdomme![]()
en ben zeker geen vrijgezel.
Joh dan nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Nu de rest van de 200000 FOK!users nog.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Jammer. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Luiaerdt het volgende:
De helft is een kloon dus zo veel mensen zullen er niet komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nu de rest van de 200000 FOK!users nog.
Denk de helft ongeveerquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De helft is een kloon dus zo veel mensen zullen er niet komen.
Hoeveel unieke users zijn er eigenlijk op Fok!?
Dat is best wel erg.quote:
Meeste nerds nemen een vrouwelijk kloon mee, lijkt het alsof ze een leven hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best wel erg.
Maar als iedereen met kloons komt lijkt het als of er heel veel mensen op de meet komen.
Dan wordt het toch nog gezellig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meeste nerds nemen een vrouwelijk kloon mee, lijkt het alsof ze een leven hebben.
En dan een beetje flirtenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meeste nerds nemen een vrouwelijk kloon mee, lijkt het alsof ze een leven hebben.
Hoezo, heb je geen feestneus ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
jammer dat het het carnavalsweekend is
Gezelligquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef longinus het volgende:
Ah, nieuwe Onz meet, zet me maar bij de komers.
nee, alleen een overall + helm en een vampierpakquote:
He RC zullen wij de mensen uit singles ook uitnodigen.quote:
Ja goed planquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He RC zullen wij de mensen uit singles ook uitnodigen.
Ik heb gisteren al een poging gewaagd maar er was weinig animo.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al een poging gewaagd maar er was weinig animo.
No mang, ik spam alleen in MED.quote:
Niet voor Olepquote:
Ja jongens lief zijn voor elkaar. Het moet wel gezellig worden 21 februari.quote:
Viespeuk.quote:
GGMM!!! Kom je ook mop?quote:
Tuurlijk ben je gewenst. Hoe meer zielen hoe meer vreugt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mits gewenst..![]()
Denk dat ik wel kom,
ff agenda raadplegen..
Jaaa cool!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mits gewenst..![]()
Denk dat ik wel kom,
ff agenda raadplegen..
Wat?quote:
Haha!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Bweh, niet geslapen.![]()
Zet mij maar bij misschien.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:14 schreef Red_Cat het volgende:
Ja lieve mensen, en deze keer is het mijn beurt!
[ afbeelding ]
Bij deze heeft u allen de kans om Red_Cat te ontmoeten! En aangezien ik onwijs gezellig ben moet dat helemaal goedkomen!![]()
De meet staat gepland op Zaterdag 21 februari!
Het plan is om een kroegentocht te houden door Hilversum heen.
Voor wie wat wil eten van te voren is natuurlijk altijd ruimte
Voor de eters:
Om 5 uur zijn we allen aanwezig bij station centraal Hilversum.
Vervolgens zullen wij doorgaan naar een restaurant naar keuze
Ik vermeld hier wel alvast bij, dat ik er waarschijnlijk niet bij ga zijn ivm geldgebrek
Voor de meet zelf:
Om 20:00 word u allen verwacht bij de Karoessel op de Spoorstraat.
Graag even vermelden wie er wel en niet komen.
Eventueel voor slapers:
Zoveel ruimte heb ik niet, maar wil je blijven slapen, hou er rekening mee het is een studentenhuis en er is rommel. Neem slaapzak en matje mee. Er is in totaal plek voor ongeveer negen man, dus wees er vroeg bij!
-NOTE- Als je allergisch bent voor katten of konijnen kan je beter niet blijven slapen
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Misschieners:
Nosh
TimKuik
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
Ik gooi em drbijquote:
TvP ( Ondanks dat ik normaal alleen in ONZ lurkquote:
/carequote:
Weet ik niet?quote:
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op zondag 18 januari 2009 12:50 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
TvP ( Ondanks dat ik normaal alleen in ONZ lurk)
Moest je dat van je moeder vragen?quote:
nee man, mijn sociaal werker.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moest je dat van je moeder vragen?
Waarschijnlijk zijn designated driverquote:Op zondag 18 januari 2009 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moest je dat van je moeder vragen?
moet ie aangepast worden?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef Red_Cat het volgende:
Waarom kan ik de OP niet meer aanpassen?
Ja!quote:
donequote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja!ik zet steeds de nieuwe namen erbij en ineens kan dat niet meer
loop je mij misquote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarschijnlijk kom ik ook .Zolang het niet verplaatst wordt naar Utrecht en Stairway
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |