Dat hangt ervan af wie er komtquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvp![]()
![]()
![]()
Tevens meteen reservering voor die plek naast je in bed
Was een onzin meet.quote:
Zeur niet, haal je bezem uit de kast en kom gewoonquote:
M'n bezem is niet homoseksueel. Hij experimenteert gewoon ff.quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zeur niet, haal je bezem uit de kast en kom gewoon
Mooi! Zou leuk zijn om je nog een keer te zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:31 schreef Nosh het volgende:
zet me maar neer als 'weet ik het, hilversum is niet ver weg ofzo'-er.
Ik ben ook niet homoseksueel en daar hadden we het ook niet overquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:32 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n bezem is niet homoseksueel. Hij experimenteert gewoon ff.
Whooohooo!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom alleen omdat dit topic is aangemaakt door Red_Cat en dus R_C ook komt
Dan kom ik ookquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:14 schreef Paramnesia het volgende:
Mensen kunnen ook bij mij slapen, zit in de kamer ernaast. Plaats voor nog 3 personen extra. En ik kom natuurlijk, die extra 3 meter moet reizen moet wel lukken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dus zij kan het horen als je bezig bent in de rukbunker?
is jaloers
Surequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook wel komen. Mag ik dan ook blijven slapen?
Erger is dat ik alles omgekeerd kan horen. *denkt aan de slapeloze nachten*quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dus zij kan het horen als je bezig bent in de rukbunker?
is jaloers
Sorry kan er niks aan doen, tis gewoon een beest in bedquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Erger is dat ik alles omgekeerd kan horen. *denkt aan de slapeloze nachten*
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ligt eraan RC gaan we neuken?
Betekent dat dat je ook gaat komen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Luiaerdt het volgende:
Gezellig elkaar ontmoeten en denken dat je dan nu toch echt een leven gekregen hebt buiten fok om![]()
FUCK YEAH!!!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry kan er niks aan doen, tis gewoon een beest in bed![]()
dan ga ik mijn wintersport er ook niet voor afzeggenquote:
Thanx hun!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan ga ik mijn wintersport er ook niet voor afzeggen
veel plezier mensen
Je kan ook later komen, maar meeste nemen de trein weer naar huisquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:02 schreef TimKuik het volgende:
Misschien kom ik ook wel even kijken. Al ga ik normaal op de Zaterdag pas rond een uur of 23:00 naar de kroeg.
Oke, dat is dan afgesproken.quote:
ik heb dr twee!, ik zal het nog wel ff goed stofzuigen hier, maar het is wel echt een stofbende. Heb je er tabletjes voor? Je kan dan het beste in Para zijn kamer slapen want daar komen de katten het minstquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, dat is dan afgesproken.
Een klein probleempje ik ben een klein beetje allergies voor katten.
Nee, ik heb er geen tabelletjes voor. Kan je die krijgen zonder recept?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
ik heb dr twee!, ik zal het nog wel ff goed stofzuigen hier, maar het is wel echt een stofbende. Heb je er tabletjes voor? Je kan dan het beste in Para zijn kamer slapen want daar komen de katten het minst
Ja volgens mij gewoon bij de drogistquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen tabelletjes voor. Kan je die krijgen zonder recept?
En anders ga ik wel bij Para in de kamer slapen.
Dan ga ik dat voor die tijd wel even vragen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja volgens mij gewoon bij de drogist
carnaval doen we niet aanquote:
Het is hilversum geen limburg enzo.. Hier word niet zo heel veel aan carnaval gedaan iigquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeg het maar even voor de zekerheid
Ik ga heel hard hopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef remlof het volgende:
Denk niet dat ik kan de 21e feb, maar toch een tvp voor de zekerheid.
Oh zo, alleen mensen van boven de rivieren mogen komenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is hilversum geen limburg enzo.. Hier word niet zo heel veel aan carnaval gedaan iig
Nee hoor iedereen mag komen ^^ Ook al kom je verkleedquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh zo, alleen mensen van boven de rivieren mogen komen
Haha ik dacht eigenlijk dat op die datum misschien minder mensen konden komen vanwege carnavalquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen mag komen ^^ Ook al kom je verkleedje gaat je gang maar
Laatste treinen rijden toch pas rond 01:00 ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je kan ook later komen, maar meeste nemen de trein weer naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |