Ik denk, ik zeg het even.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mits gewenst..![]()
Denk dat ik wel kom,
ff agenda raadplegen..
Wel 2 vrouwen. Geen meet zonder vrouwen huh?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:47 schreef longinus het volgende:
2 vrouwen al, enne dat je geld te kort komt om mee te eten
we kunnen vast een kleine donatie doen voor een arme studente
2 komende vrouwen he, die anderen zijn onzeker over het komen, maar met zoveel aandacht zullen ze spijt krijgen als ze niet komen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel 2 vrouwen. Geen meet zonder vrouwen huh?
Onverkapt "Kathy, ik wil niet dat je denkt dat ik je een hoer vind dus accepteer je ook geld in de vorm van een etentje of iets anders materialistisch?"quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:47 schreef longinus het volgende:
2 vrouwen al, enne dat je geld te kort komt om mee te eten
we kunnen vast een kleine donatie doen voor een arme studente
Een boel nerds die ze proberen te versieren. Uitermate goed vooruitzicht voor ze ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:52 schreef longinus het volgende:
[..]
2 komende vrouwen he, die anderen zijn onzeker over het komen, maar met zoveel aandacht zullen ze spijt krijgen als ze niet komen.
Komop, ga ONZ eens na qua users en zeg dat eens hardop.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:55 schreef longinus het volgende:
als er 8 vrouwen kwamen en een man was het ook niet goed he
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Onverkapt "Kathy, ik wil niet dat je denkt dat ik je een hoer vind dus accepteer je ook geld in de vorm van een etentje of iets anders materialistisch?"
Sneaky, hele relaties zijn op die theorie gebouwd.
Als ze het slim doen kunnen ze er minstens 3 financieel uitbuiten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Een boel nerds die ze proberen te versieren. Uitermate goed vooruitzicht voor ze ja.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Onverkapt "Kathy, ik wil niet dat je denkt dat ik je een hoer vind dus accepteer je ook geld in de vorm van een etentje of iets anders materialistisch?"
Sneaky, hele relaties zijn op die theorie gebouwd.
+2 voor originaliteit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:19 schreef Adolecens het volgende:
Een ONZ meet?
dat zal wel onzin zijn...
tnx!quote:
Ik ben goed he!quote:
Je hebt helemaal gelijk RZ!quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:14 schreef Red_Cat het volgende:
Ja lieve mensen, en deze keer is het mijn beurt!
[ afbeelding ]
Bij deze heeft u allen de kans om Red_Cat te ontmoeten! En aangezien ik onwijs gezellig ben moet dat helemaal goedkomen!![]()
De meet staat gepland op Zaterdag 21 februari!
Het plan is om een kroegentocht te houden door Hilversum heen.
Voor wie wat wil eten van te voren is natuurlijk altijd ruimte
Voor de eters:
Om 5 uur zijn we allen aanwezig bij station centraal Hilversum.
Vervolgens zullen wij doorgaan naar een restaurant naar keuze
Ik vermeld hier wel alvast bij, dat ik er waarschijnlijk niet bij ga zijn ivm geldgebrek
Voor de meet zelf:
Om 20:00 word u allen verwacht bij de Karoessel op de Spoorstraat.
Graag even vermelden wie er wel en niet komen.
Eventueel voor slapers:
Zoveel ruimte heb ik niet, maar wil je blijven slapen, hou er rekening mee het is een studentenhuis en er is rommel. Neem slaapzak en matje mee. Er is in totaal plek voor ongeveer negen man, dus wees er vroeg bij!
-NOTE- Als je allergisch bent voor katten of konijnen kan je beter niet blijven slapen
Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
Jimbo
TimKuik
Misschieners:
RealZeus
MASD
Memento-Mori
Ratelslangetje
XtremeNL
Olep
NymphomaniacPhantasy
Het_hupt
Slapers:
Admiraal_Anaal
tijnbrein
Huh? ik had je erbij gezetquote:
quote:
jij komt zeker ook?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
FOK! wil gewoon niet dat hij komt
Weet nog niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |