Ik heb wel eens kamelenvlees gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef postmortum het volgende:
ik zou weleens lamavless willen proberen
Mijn oom heeft weleens aap op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens kamelenvlees gehad.
Nee. Ik ken de helft van die lui nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Silentalarm het volgende:
behangplakker ga jij naar de meet?
Die pastasauzen zijn inderdaad gay, want dat zijn tomatensauzen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle saus voor rijst en pasta vies.
Ja precies, ik hou gewoon absoluut niet van al die smerige tomatensausjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die pastasauzen zijn inderdaad gay, want dat zijn tomatensauzen. [ afbeelding ]
Macaroni is daarom ook zo'n faalgerecht. Spaghetti ook.
Het liefst eet ik elke dag rijstquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nouja.. Ik eet het wel hoor soms, als het echt moet
Draadjesvlees?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb gisteren rijst op met van dat vlees dat heel de dag opstaat en je iedereen keer moet roeren.
Ben vergeten hoe het heet.![]()
Draadjesvleesquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb gisteren rijst op met van dat vlees dat heel de dag opstaat en je iedereen keer moet roeren.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ik hou gewoon absoluut niet van al die smerige tomatensausjes.
Maar ook niet van chicken tonight en dat soort dingen!
En ik vind macaroni en spaghetti wel lekker, maar dan alleen met kaas erop ofzo!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Draadjesvleesik weet niet, zo noemden wij het altijd
!
Chicken tonight is dan weer wel chill, vooral die saté.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ik hou gewoon absoluut niet van al die smerige tomatensausjes.
Maar ook niet van chicken tonight en dat soort dingen!
En ik vind macaroni en spaghetti wel lekker, maar dan alleen met kaas erop ofzo!
Stoofvlees of hachee ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef iszinloos het volgende:
Hahahaha ik moest lachen om je laatste zinquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicken tonight is dan weer wel chill, vooral die saté.![]()
En kaas op spaghetti moet ik altijd een beetje van kotsen. [ afbeelding ]
Ik ken idd de de helft ook niet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn grootste obstakel is dat ik 16 ben. Maar ik dacht als er meer 16 jarigen gaan kan ik ook wel gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee. Ik ken de helft van die lui nietEn daarbij ben ik 16
Dat is ook iets typisch nederlands, overal van die gore zoete sauzen doorheen mikken, zelfs door saladesquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die pastasauzen zijn inderdaad gay, want dat zijn tomatensauzen. [ afbeelding ]
Macaroni is daarom ook zo'n faalgerecht. Spaghetti ook.
Als ik bij iemand anders eet zul je mij nooit horen klagen, maar thuis ga ik echt geen smerige dingen eten die ik niet hoefquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Faalhaas
Eten wat de pot schaft en niet zeuren!!!![]()
Ik kan echt niet tegen mensen die zeuren over dat ze dit niet lusten en dat niet lusten.
[..]
Dat zal het zijn
Dát zou pas een meet zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
En ik wil alleen naar een meet als BK, PK en evt. GT komen![]()
Ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik Noorsbloed's verhaal gebruiken? Zoja, wie wil het inkorten naar 500 woorden en een dagboekfragment? Bedankt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha ik moest lachen om je laatste zinsorry
!
Zoete sauzen door rijstquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook iets typisch nederlands, overal van die gore zoete sauzen doorheen mikken, zelfs door salades
Dat eerste siert je dan wel weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik bij iemand anders eet zul je mij nooit horen klagen, maar thuis ga ik echt geen smerige dingen eten die ik niet hoef!
Regel dat behangplakker gaat, dan wil ik het wel overwegen als ik niet hoef te werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ken idd de de helft ook niet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn grootste obstakel is dat ik 16 ben. Maar ik dacht als er meer 16 jarigen gaan kan ik ook wel gaan.
Filename klopt niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb ik hongeeerrrrr
Hmm, misschien kan ik zaadvragendeoog nog even overhalenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ken idd de de helft ook niet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn grootste obstakel is dat ik 16 ben. Maar ik dacht als er meer 16 jarigen gaan kan ik ook wel gaan.
Noh. Ik kan dat toch niet samenvatten. NB waar ben je?quote:
Balsamicoquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook iets typisch nederlands, overal van die gore zoete sauzen doorheen mikken, zelfs door salades
Ik wil wel hoor, denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, misschien kan ik zaadvragendeoog nog even overhalenHij is 17 en ik ben ook 16 dus
Ja daar kan ik niet tegen, als iemand gaat zeggen van 'Ooh.. ik vind het niet zo lekker eigenlijk..'quote:
Je gaat maar mooi makkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Regel dat behangplakker gaat, dan wil ik het wel overwegen als ik niet hoef te werken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]ATTENTIE[ afbeelding ]
Stéphanie beschrijft in haar boek Augurken met slagroom een heel vervelende periode uit haar jeugd: ze voelt zich onzeker, het gaat slecht op school, het huwelijk van haar ouders dreigt stuk te lopen, ze weet zich geen raad met haar emoties.
Misschien heb jij ook wel eens een periode meegemakt dat het niet zo goed met je ging, anders ken je misschien een persoon uit je omgeving die iets dergelijks meemaakte of kun je je inleven in een zelfbedacht persoon die alleen in jouw fantasie bestaat en een ellendige periode in zijn/haar leven meemaakt. Schrijf een dagboekfragment van ongeveer 500 woorden van een puber en zijn/haar emoties, buien, plezier en verdriet. Het fragment moet een periode van ongeveer een week beschrijven.
Zou ik Noorsbloed's verhaal gebruiken? Zoja, wie wil het inkorten naar 500 woorden en een dagboekfragment? Bedankt.
[ afbeelding ]ATTENTIE[ afbeelding ]
Same here.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet tegen, als iemand gaat zeggen van 'Ooh.. ik vind het niet zo lekker eigenlijk..'
Ik eet gewoon altijd stug doortenzij ik echt dreig te overgeven ofzo
!
Jawel. Gewoon goed je best doen en je creativiteit gebruiken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Noh. Ik kan dat toch niet samenvatten. NB waar ben je?
Doe dat maar, zal ik vrijdag even kijken of ik 27 februari meot werken of niet. En anders vraag ik mijn vriend roar wel als die wil werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi makkerIk zet ons 3 op de misschienlijst
+1quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet tegen, als iemand gaat zeggen van 'Ooh.. ik vind het niet zo lekker eigenlijk..'
!
Ik weet er niet genoeg van afquote:
Het is frituren. Dus alles wat erin komt is gefrituurt.quote:
Goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Doe dat maar, zal ik vrijdag even kijken of ik 27 februari meot werken of niet. En anders vraag ik mijn vriend roar wel als of die wil werken
27 februari, stairway, utrechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Acinonyx het volgende:
Waar en wanneer is die meeting eigenlijk ?
Je kent mijn kookkunsten nog niet, je zou het overheerlijk vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit zou ik dus echt nooit naar binnen krijgen!
Toets Nederlands heb ik al gehad, geen dank.quote:
OPquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Acinonyx het volgende:
Waar en wanneer is die meeting eigenlijk ?
en evt.?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
En ik wil alleen naar een meet als BK, PK en evt. GT komen![]()
Gaafquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
27 februari, stairway, utrecht
Utrecht, ik niet gek zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet er niet genoeg van af![]()
Maar PK, ga naar de meetBouwen we er samen 1 voor onszelf bij
Friet is voor ziellozen die niet wisten dat het patat was en verzonnen toen maar de simpelste naam die er te bedenken vielquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is frituren. Dus alles wat erin komt is gefrituurt.
Het meest gefrituurde iets zijn aardappelreepjes, vandaar dat men dit uit respect friet (afgeleid van frituren) is gaan noemen. Wanneer je aardappelreepjes geen friet, maar patat noemt heb je simpelweg geen respect voor de frituurgod.
Omdat ik wel alles moest eten toen ik klein was lust ik ook echt veel meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik bij iemand anders eet zul je mij nooit horen klagen, maar thuis ga ik echt geen smerige dingen eten die ik niet hoef!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
quote:
Het was rendang (stoofvlees).quote:
Beetje aandikkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Bwhehe die OP van dat topic is 370 woorden. Even creatief zijn en wat meer toevoegen en klaar![]()
Dan organiseren we een keer een meet voor ons 4-en. Ik wil je wel een keer in het echt aanschouwen, of je nou in het echt ook zo'n baas bentquote:
Jij gaat het makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Lief Dagboek,
Ik heb het de afgelopen week zeer druk gehad en er is veel gebeurd. Laat me je bijpraten!
[insert NB verhaal]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Regel dat behangplakker gaat, dan wil ik het wel overwegen als ik niet hoef te werken
Jwt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan organiseren we een keer een meet voor ons 4-en. Ik wil je wel een keer in het echt aanschouwen, of je nou in het echt ook zo'n baas bent
hoo ik had nog niet verder gelezen. Is prima.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi makkerIk zet ons 3 op de misschienlijst
Uhm ja? Ik maak altijd mijn huiswerkquote:
Organiseer een keertje in Eindhoven of Den Bosch ofzo,quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan organiseren we een keer een meet voor ons 4-en. Ik wil je wel een keer in het echt aanschouwen, of je nou in het echt ook zo'n baas bent
Ik haal ook de nootjes uit brownies. Ik haat nootjes. HEB JE DAAR SOMS WAT TEGENquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ken zo'n meisje die de nootjes uit brownies haalt en van haar mackroket de mosterdsaus eraf veegt.
Jij moet nog huiswerk maken ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm ja? Ik maak altijd mijn huiswerk
Helmond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Organiseer een keertje in Eindhoven of Den Bosch ofzo,
Blijkbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haal ook de nootjes uit brownies. Ik haat nootjes. HEB JE DAAR SOMS WAT TEGEN?
Ja, dat doet men op de middelbare.quote:
Nee, Jump Inn in Lemerleveld, harde tent MET pc's.quote:
Dan ben je de brownie gewoon niet waard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haal ook de nootjes uit brownies. Ik haat nootjes. HEB JE DAAR SOMS WAT TEGEN?
Welke tyfusmongool doet er uberhaupt nootjes in brownies?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dat doet men op de middelbare.
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Welke tyfusmongool doet er uberhaupt nootjes in brownies?!!!!!
Ik kan niet tippen aan dit!quote:
Geil verhaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]ief dagboek,
Het gaat steeds slechter met Mirre. In die twee jaar dat ik met haar heb, is ze nooit ziek geweest, maar sinds vorige maand gaat het bergafwaarts. Het begon met een gele uitslag op haar gezicht toen we terugkwamen van onze vakantie, en nu ligt ze in het ziekenhuis. In coma. En het uitzicht is alles behalve positief. Daarmee doel ik op het uitzicht van haar situatie, hè, niet dat je denkt dat ik hier in dit dagboek opeens het uitzicht vanuit het ziekenhuisraam ga beschrijven. Eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe het uitzicht daar is, want ik kijk nooit naar buiten als ik er ben. Ik heb alleen maar oog voor Mirre. Hoe ze daar ligt... Zo stil, zo vredig.
Gisteren heb ik haar geneukt, lief dagboek. Ze gaf geen kick. Ergens ook wel logisch, natuurlijk, maar het gaf mij wél een kick. Zelfs zo erg dat ik daarna door het ziekenhuis ben geslopen om mijn met Noors bloed gevulde lans in andere comapatientjes te prikken. Eentje hoorde zelfs in de categorie jailbait, maar ja, wat niet weet, wat niet deert. Haar moeder die al die tijd naast haar zat wist het uiteraard wel, maar die heb ik met een flinke rechtse in elkaar gehoekt. Net als de dokter die een paar dagen terug zo denigrerend deed over mijn Mirre. Ik ben soms zo woest! Dan wil ik met mijn Noorse vuist zwaaien en met mijn voet op de grond stampen. Grrrr.
Maar ik mag niet opgeven. Ik ben een stoere Noor en iedereen hangt aan mij. (Figuurlijk, uiteraard.) Ik ben een stoere Noor en ik weet van geen opgeven. WAAAAAH!
quote:
2 handen, 1 piemelquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kijkt alsof je zojuist in je poeperd bent genomen.
Ik niet. Ik ben allergisch voor nootjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
Het gaat steeds slechter met Mirre. In die twee jaar dat ik met haar heb, is ze nooit ziek geweest, maar sinds vorige maand gaat het bergafwaarts. Het begon met een gele uitslag op haar gezicht toen we terugkwamen van onze vakantie, en nu ligt ze in het ziekenhuis. In coma. En het uitzicht is alles behalve positief. Daarmee doel ik op het uitzicht van haar situatie, hè, niet dat je denkt dat ik hier in dit dagboek opeens het uitzicht vanuit het ziekenhuisraam ga beschrijven. Eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe het uitzicht daar is, want ik kijk nooit naar buiten als ik er ben. Ik heb alleen maar oog voor Mirre. Hoe ze daar ligt... Zo stil, zo vredig.
Gisteren heb ik haar geneukt, lief dagboek. Ze gaf geen kick. Ergens ook wel logisch, natuurlijk, maar het gaf mij wél een kick. Zelfs zo erg dat ik daarna door het ziekenhuis ben geslopen om mijn met Noors bloed gevulde lans in andere comapatientjes te prikken. Eentje hoorde zelfs in de categorie jailbait, maar ja, wat niet weet, wat niet deert. Haar moeder die al die tijd naast haar zat wist het uiteraard wel, maar die heb ik met een flinke rechtse in elkaar gehoekt. Net als de dokter die een paar dagen terug zo denigrerend deed over mijn Mirre. Ik ben soms zo woest! Dan wil ik met mijn Noorse vuist zwaaien en met mijn voet op de grond stampen. Grrrr.
Maar ik mag niet opgeven. Ik ben een stoere Noor en iedereen hangt aan mij. (Figuurlijk, uiteraard.) Ik ben een stoere Noor en ik weet van geen opgeven. WAAAAAH!
Maar in Helmond is toch geen flikker te doen, behalve dan die ene tent, de Dadasquote:
Ik heb vorig jaar een verhaal ingeleverd over twee kutten die in de sauna een gesprek houden. (True story!) Dan moet dit ook kunnen.quote:
D_A zal je dankbaar zijn, denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
je doet me denken aan Ries van afkicken.
![]()
http://www.bnn.nl/page/afkicken2008/bios/57608/
Ja.quote:
Goedzo. Nootjes zijn slecht voor je, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben allergisch voor nootjes
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
Middelbaar ? ik dacht dat je al een twintiger wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dat doet men op de middelbare.
Moet ie maar niet zo'n vage foto posten.quote:
OMFG DADASquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar in Helmond is toch geen flikker te doen, behalve dan die ene tent, de Dadas
Ik moest een collage over liefde maken. Ik leverde een collage met een piemel en een vagina in en ik kreeg een 1.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een verhaal ingeleverd over twee kutten die in de sauna een gesprek houden. (True story!) Dan moet dit ook kunnen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik moest een collage over liefde maken. Ik leverde een collage met een piemel en een vagina in en ik kreeg een 1.Ik weet het dus nog niet zo zeker hoor
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik moest een collage over liefde maken. Ik leverde een collage met een piemel en een vagina in en ik kreeg een 1.Ik weet het dus nog niet zo zeker hoor
chicken teriyaki is fucking lekkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vraag wel bij subway extra pepers.
Chicken terrijaki (alleen kan ik het niet spellen).
Van mij had je een voldoende gekregen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True story, jij weet hetquote:
Dat dacht ik ook, zij vond het ontoelaatbaar en niks met liefde te maken hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Van mij had je een voldoende gekregen.
Creativiteit is belangrijker dan telkens maar weer voldoen aan het verwachte.
Je lijkt gewoon dik in die spiegel, ik kan er niets anders van maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Onur Turko is mijn badkamer ingekomen![]()
Nee. Maar ik heb vaker dat mensen zeggen dat ik ouder overkom dan dat ik ben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Middelbaar ? ik dacht dat je al een twintiger was!!!!!!!!
Ik kom er ook niet zo vaak, want dan moet ik namelijk naar buiten en dan kom ik mensen tegen en dat is..... kweenie... iek..... bah... eng... griezel.....quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG DADASwat een tuig komt daar, emo's alto gothic tuig!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik weet. Rembrandt was er niks bijquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, ik heb het op FOK! ook al zo vaak te horen gekregen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb vaker dat mensen zeggen dat ik ouder overkom dan dat ik ben.![]()
![]()
Dat zeggen ze ook van mij...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb vaker dat mensen zeggen dat ik ouder overkom dan dat ik ben.![]()
![]()
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je lijkt gewoon dik in die spiegel, ik kan er niets anders van maken.
En zometeen komt er nog een ananas.rar'quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen net op het moment dus heb ik sowieso een dikke kopquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je lijkt gewoon dik in die spiegel, ik kan er niets anders van maken.
Doe dan Errim ipv Mirre maar niet Jetquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb het de afgelopen week zeer druk gehad en er is veel gebeurd. Laat me je bijpraten!
Het goede nieuws is dat we verloofd zijn en Jet zwanger is.
Maar toen ging alles bergafwaarts.
Een paar weken terug wou Jet (mijn vriendin) naar haar ouders in Noorwegen.
Toen ze terug kwam had ze een naar hoestje en was wat misselijk.
We maakten ons daar uiteraard geen zorgen over.
Toen maakte ze mij op een nacht wakker dat ze zich echt niet goed voelde,
Ik deed de lamp aan en ze was helemaal geel uitgeslagen.
Gelijk heb ik de huisarts gebeld, en daarna zijn wij gelijk naar het ziekenhuis gegaan.
Ze vermoedden dat het een infectie aan haar lever was en niets ernstigs.
Eenmaal weer thuis ging het heel erg hard.
Ze werd zieker en zieker en er kwam geen einde aan.
De artsen wisten en weten nog steeds niet wat er allemaal aan de hand is.
Al die tijd heb ik mij sterk gehouden voor Jet en haar ouders,
Haar vriendinnen en vrienden en alles en iedereen om haar heen.
Ik doe wat in mijn ogen mijn plicht is,
zorgen voor mijn geliefde.
Ze werd zieker en zieker en werd opgenomen.
Vorig weekend is ons kindje overleden.
Er was niets meer aan te doen.
Maar ze werd daarna niet beter.
Ze besloten om een biopsie te doen om uit te zoeken wat het nu precies was.
Na de operatie was alles redelijk, geen complicaties en dergelijke.
Gisteren belde het ziekenhuis mij op.
Jet ligt in coma, er was een bloedprop ergens gaan zitten.
Ik probeer mijzelf sterk en groot te houden naar alles en iedereen.
En iedereen verwacht dat ook van mij, ook ik verwacht het.
Want ik ving iedereen al op, en nu het steeds slechter gaat doe ik dat nog steeds.
Maar,
Ik stort langzaam in.
Voel mij eenzaam en alleen.
Langzaam draai ik door en ik kan er NIETS tegen doen.
Maar ik moet sterk zijn voor Jet !
Niet zelf instorten.
Zo.
Nee, er is wel een mario.rar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En zometeen komt er nog een ananas.rar'
Jij komt dan ook gewoon over als veertig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, ik heb het op FOK! ook al zo vaak te horen gekregen.
Jij komt in contact met mensen ?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
Stop met het gebruiken van de shampoo van je vriendin!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Op fora jwt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij komt in contact met mensen ?!
Ik mis het FOK! forumquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Lief dagboek,
Het goede nieuws is dat we verloofd zijn en Jet zwanger is.
Maar toen ging alles bergafwaarts.
Toen ze terug kwam had ze een naar hoestje en was wat misselijk.
We maakten ons daar uiteraard geen zorgen over.
Toen maakte ze mij op een nacht wakker dat ze zich echt niet goed voelde,
Ik deed de lamp aan en ze was helemaal geel uitgeslagen.
Gelijk heb ik de huisarts gebeld, en daarna zijn wij gelijk naar het ziekenhuis gegaan.
Ze vermoedden dat het een infectie aan haar lever was en niets ernstigs.
Eenmaal weer thuis ging het heel erg hard.
Ze werd zieker en zieker en er kwam geen einde aan.
De artsen wisten en weten nog steeds niet wat er allemaal aan de hand is.
Al die tijd heb ik mij sterk gehouden voor Jet en haar ouders,
Haar vriendinnen en vrienden en alles en iedereen om haar heen.
Ik doe wat in mijn ogen mijn plicht is,
zorgen voor mijn geliefde.
Ze werd zieker en zieker en werd opgenomen.
Vorig weekend is ons kindje overleden.
Er was niets meer aan te doen.
Maar ze werd daarna niet beter.
Ze besloten om een biopsie te doen om uit te zoeken wat het nu precies was.
Na de operatie was alles redelijk, geen complicaties en dergelijke.
Gisteren belde het ziekenhuis mij op.
Jet ligt in coma, er was een bloedprop ergens gaan zitten.
Ik probeer mijzelf sterk en groot te houden naar alles en iedereen.
En iedereen verwacht dat ook van mij, ook ik verwacht het.
Want ik ving iedereen al op, en nu het steeds slechter gaat doe ik dat nog steeds.
Maar,
Ik stort langzaam in.
Voel mij eenzaam en alleen.
Langzaam draai ik door en ik kan er NIETS tegen doen.
Maar ik moet sterk zijn voor Jet !
Niet zelf instorten.
Zo.
Moest van GT. Ik doe ook iets totaal anders dan Noorwegen. Denemarken ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe dan Errim ipv Mirre maar niet Jet
Niet doen. Uit de zinnen daarvoor is het voor de lezer al duidelijk dat Jet 'je' vriendin is en niemand gaat in zijn dagboek, nadat hij al een tijdje met een meisje heeft, opeens "mijn vriendin" tussen haakjes erbij zetten, ter verduidelijking.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef Paaskonijn het volgende:
* De_Ananas stuurt D_A.rarquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
Anders laat je gewoon je tepel zien Ananas
En jij als zeven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij komt dan ook gewoon over als veertig.
Weet je, dat heb ik zojuist weggehaald toen ik het opnieuw las. Die eerste zinnen had ik er net voor toegevoegd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet doen. Uit de zinnen daarvoor is het voor de lezer al duidelijk dat Jet 'je' vriendin is en niemand gaat in zijn dagboek, nadat hij al een tijdje met een meisje heeft, opeens "mijn vriendin" tussen haakjes erbij zetten, ter verduidelijking.
Zoiets als deze toko hier ?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je, dat heb ik zojuist weggehaald toen ik het opnieuw las. Die eerste zinnen had ik er net voor toegevoegd.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:03 schreef De_Ananas het volgende:
Ben weg, belangrijke zaken nu [ afbeelding ]
quote:
Dat is ze toch ook?quote:
dat is toch Fascination ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Herken de FOK!ker deel 2:
[ afbeelding ]
Nee, ik geef toe. Hij is knap lastig, maar dat is ook het leuke van het spelligiequote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wtf ik ruik wiet, maar ik zie het niet.![]()
Afkickverschijnselen?
Je bent een rechercheur, hè?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHA BETRAPT. Zie je, ik ben het perfecte pedobait! Dat verklaart mn gedrag wel he
Tja, ik heb geen userfoto's!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maikuuul
Nu een moeilijkere plz.
Okiii okii , nu weet ik hem wel hoor, het is Breathtaking !quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent echt slecht in zulke spelletjes hé? Het was Krentenbol.comquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Okiii okii , nu weet ik hem wel hoor, het is Breathtaking !
Tsjaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent een rechercheur, hè?Ik wist het wel, toen je me laatst vroeg of ik van handboeien hield!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent een rechercheur, hè?Ik wist het wel, toen je me laatst vroeg of ik van handboeien hield!
Nu heb ik er ook gelijk spijt van dat ik 'ja' antwoordde toen je vroeg of ik wel eens met een lange, zwarte knuppel had gespeeld. Ik dacht dat je op een negerpiemel doelde.quote:
Maar...... waar waren de krenten dan..quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in zulke spelletjes hé? Het was Krentenbol.com
ik ruik het ook wel eens thuis. Ik verdenk mijn moeder nog steeds van een illegale wietplantage onder het huis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik rook het twee dagen geleden bij ons thuis. Terwijl ik geen wiet rook en me ouders ook niet
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik ruik het ook wel eens thuis. Ik verdenk mijn moeder nog steeds van een illegale wietplantage onder het huis.
Verstopt, lekker puuhquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar...... waar waren de krenten dan..
Nu een nieuwe !quote:
Pics van je moeder.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik ruik het ook wel eens thuis. Ik verdenk mijn moeder nog steeds van een illegale wietplantage onder het huis.
Heb geen foto's meerquote:
heb je geen fotos van jezelf ?quote:
Dan weet je het antwoord alquote:
Dus je hebt met een negerpiemel gespeeld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu heb ik er ook gelijk spijt van dat ik 'ja' antwoordde toen je vroeg of ik wel eens met een lange, zwarte knuppel had gespeeld. Ik dacht dat je op een negerpiemel doelde.
Ik hou mijn ogen wel dicht als je ze post..quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan weet je het antwoord al
Waarom speelt IQM negerpiemels?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus je hebt met een negerpiemel gespeeld?
IQM speelt met negen piemels.. ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"IQM, hoe kom je aan dat kleurtje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin van 13...quote:
Ik zou echt niet lachen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:24 schreef IQM het volgende:
[..]
"Hoe kom je aan dat kleurtje?"
"Ik ben half neger...... alleen van onderen! [ afbeelding ]"
Aldus een van mijn altijd hilarisch ontvangen praatjes.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je niet mag lachen met je mond vol.
gastquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik hou mijn ogen wel dicht als je ze post..
Nou ja, met een rietje in mijn mond lach ik ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je niet mag lachen met je mond vol.
Mijn ogen, ogen wat doe jequote:
Het lijkt toch wel verdacht veel op haar als ik eerlijk mag zijnquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
Speciaal voor de KLB bazen
[ afbeelding ]
gatverdamme man, vervuil dit topic eens nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Staat je computer normaal buiten dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef Florian_ het volgende:
Potdorie, hebben m'n ouders visite waardoor ik niet op mijn computer (die tijdelijk binnen staat) porno van stephanie sadorra kan downloadenZit nu boven op die van m'n ouders
De echte bazen kijken hun pr0n gewoon online !quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat je computer normaal buiten dan?Oja, en een echte baas kan vanaf iedere computer bij z'n pr0n.
Ik heb een tuinhuis (lees: huisje in de tuin) waar ik slaap. Daar staat normaal ook m'n computer etc, alleen als het buiten min 20 is dan is dat niet echt goed voor alle apparatuur. Aangezien er geen verwarming in dat huisje zit (quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat je computer normaal buiten dan?Oja, en een echte baas kan vanaf iedere computer bij z'n pr0n.
Beterrrrrrrquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
De echte bazen kijken hun pr0n gewoon online !
Ja hoor, alleen in strijd met de policy.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maaarrr je vond hem stiekem wel grappig he?
Daarom moet je ze ook altijd vantevoren laten laden gekkiequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Streaming pr0n
ben je net aan het klaarkomen komt er heel groot BUFFERING.... in je scherm.
echt hequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Streaming pr0n
even wachten tot ie goed gestreamed isquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Streaming pr0n
Waren alle vrouwen maar zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
echt he
Ik heb ook private spice op tv, maar dat is nog lomper. Allemaal van die viezige importhoertjes uit het oostblokHet mooiste is altijd nog de inleiding van het pornogedeelte, waar een paar van die gasten die gefaald zijn in het leven gaan proberen te acteren
"hello, hou are jou?" -- "yeah fine, how ubaut joe?" -- "fine", en dan beginnen ze uit het niets te neuken
Ze zijn in ieder geval allebei 'quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heb ik ook altijd met Katy Perry en Zooey Deschanel
Iets verder naar beneden zie het verschil wel overigens.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom moet je ze ook altijd vantevoren laten laden gekkie! Basic rule of Porn.
Ik download het lieverquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
even wachten tot ie goed gestreamed is
Is zij niet van steen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat ik mijn post in het verkeer topic gepost had.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
echt he
Ik heb ook private spice op tv, maar dat is nog lomper. Allemaal van die viezige importhoertjes uit het oostblokHet mooiste is altijd nog de inleiding van het pornogedeelte, waar een paar van die gasten die gefaald zijn in het leven gaan proberen te acteren
"hello, hou are jou?" -- "yeah fine, how ubaut joe?" -- "fine", en dan beginnen ze uit het niets te neuken
Uhuh, FF is ook goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht even Skeleton boy! Van Friendly Fires!!11
Ik vind Like Eating Glass zo leuk.![]()
Ja okay, maar ik vind dat altijd zo lompquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar pr0n kijk ik sowieso niet vanwege de geweldige acteerprestaties.
amateur pornoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja okay, maar ik vind dat altijd zo lomp
Je kunt toch in ieder geval wat moeite doen om het wat geloofwaardiger te maken
quote:
Vrouwen houden ook van Porno. Niet zo zeikenquote:
Don & Ad - Tienergangbang, Aflevering: Pleunquote:
Delen die shit ik kom toch niet op fotoboekquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef Fascination het volgende:
Ik heb gister nog een leuk pornofilmpje gevonden.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Don & Ad - Tienergangbang, Aflevering: Pleun
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef Fascination het volgende:
Nee?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Had ik je al een keer verteld over Don & Ad en mijn zeilschool BobbyB?
Vertel verder...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef Fascination het volgende:
Ik PM 't je wel als ik het heb gevonden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef iszinloos het volgende:
wtf ik kom niet op fotoboek
[..]
Delen die shit ik kom toch niet op fotoboek![]()
Mij ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik PM 't je wel als ik het heb gevonden.
Ah. Ik werk dus als instructeur bij een zeilschool. Nu was er zo'n filmpje van Don & Ad waar ze zo'n chick gingen hosselen aan de kant van het water. (ze gaan aan het begin van elke aflevering zo'n meisje opzoeken en die overhalen om te batsen voor geld). Deze keer deden ze dat dus aan de kant van een meer. Je zag dus serieus (terwijl ze in dr tieten zaten te knijpen enzulks) op de achtergrond bootjes van onze zeilschool varenquote:
Bwehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah. Ik werk dus als instructeur bij een zeilschool. Nu was er zo'n filmpje van Don & Ad waar ze zo'n chick gingen hosselen aan de kant van het water. (ze gaan aan het begin van elke aflevering zo'n meisje opzoeken en die overhalen om te batsen voor geld). Deze keer deden ze dat dus aan de kant van een meer. Je zag dus serieus (terwijl ze in dr tieten zaten te knijpen enzulks) op de achtergrond bootjes van onze zeilschool varenEcht een stuk of 20 van die kleine optimistjes met kindjes erin, en moterboten met instructeurs
Er zit.. logica.. in je post!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef MiVer het volgende:
zullen we vandaag lineair zijn
of de wirl stroom doen
ik neig naar laatste
groetjes allen
Staceyquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en zo is het bewezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Er zit.. logica.. in je post!!!!!![]()
![]()
![]()
nee ben geen kloonquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef Florian_ het volgende:
Valt me wel op dat dagdag en miver nooit tegelijkertijd posten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oehhh wha't going on here?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef Cyberzone het volgende:
Mensen ik ga naar het werk! Fas, ik hoop zo een pm te zien!![]()
PM eens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef MiVer het volgende:
en omdat ik iedere keer weer gekloond word
terwijl mijn dna oorspronkelijk is
officiële en enigste kloonlijst van MiVer
-knip-
Donkere vrouw.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
SOPHIA CASTELLO GETS GANG BANGED
Even laden!
quote:
hahaha, lolquote:
voel me ook wel lekkerquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef Acinonyx het volgende:
PRAAT EENS, STELLETJE FAAL-FIETSERS !
uit welke hoek wil je het horen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef Acinonyx het volgende:
PRAAT EENS, STELLETJE FAAL-FIETSERS !
ik knijp hem even voor de lapoquote:
Ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik knijp hem even voor de lapo
kus ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |