Ik heb wel eens kamelenvlees gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef postmortum het volgende:
ik zou weleens lamavless willen proberen
Mijn oom heeft weleens aap op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens kamelenvlees gehad.
Nee. Ik ken de helft van die lui nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Silentalarm het volgende:
behangplakker ga jij naar de meet?
Die pastasauzen zijn inderdaad gay, want dat zijn tomatensauzen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle saus voor rijst en pasta vies.
Ja precies, ik hou gewoon absoluut niet van al die smerige tomatensausjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die pastasauzen zijn inderdaad gay, want dat zijn tomatensauzen. [ afbeelding ]
Macaroni is daarom ook zo'n faalgerecht. Spaghetti ook.
Het liefst eet ik elke dag rijstquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nouja.. Ik eet het wel hoor soms, als het echt moet
Draadjesvlees?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb gisteren rijst op met van dat vlees dat heel de dag opstaat en je iedereen keer moet roeren.
Ben vergeten hoe het heet.![]()
Draadjesvleesquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb gisteren rijst op met van dat vlees dat heel de dag opstaat en je iedereen keer moet roeren.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ik hou gewoon absoluut niet van al die smerige tomatensausjes.
Maar ook niet van chicken tonight en dat soort dingen!
En ik vind macaroni en spaghetti wel lekker, maar dan alleen met kaas erop ofzo!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Draadjesvleesik weet niet, zo noemden wij het altijd
!
Chicken tonight is dan weer wel chill, vooral die saté.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ik hou gewoon absoluut niet van al die smerige tomatensausjes.
Maar ook niet van chicken tonight en dat soort dingen!
En ik vind macaroni en spaghetti wel lekker, maar dan alleen met kaas erop ofzo!
Stoofvlees of hachee ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef iszinloos het volgende:
Hahahaha ik moest lachen om je laatste zinquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicken tonight is dan weer wel chill, vooral die saté.![]()
En kaas op spaghetti moet ik altijd een beetje van kotsen. [ afbeelding ]
Ik ken idd de de helft ook niet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn grootste obstakel is dat ik 16 ben. Maar ik dacht als er meer 16 jarigen gaan kan ik ook wel gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee. Ik ken de helft van die lui nietEn daarbij ben ik 16
Dat is ook iets typisch nederlands, overal van die gore zoete sauzen doorheen mikken, zelfs door saladesquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die pastasauzen zijn inderdaad gay, want dat zijn tomatensauzen. [ afbeelding ]
Macaroni is daarom ook zo'n faalgerecht. Spaghetti ook.
Als ik bij iemand anders eet zul je mij nooit horen klagen, maar thuis ga ik echt geen smerige dingen eten die ik niet hoefquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Faalhaas
Eten wat de pot schaft en niet zeuren!!!![]()
Ik kan echt niet tegen mensen die zeuren over dat ze dit niet lusten en dat niet lusten.
[..]
Dat zal het zijn
Dát zou pas een meet zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
En ik wil alleen naar een meet als BK, PK en evt. GT komen![]()
Ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik Noorsbloed's verhaal gebruiken? Zoja, wie wil het inkorten naar 500 woorden en een dagboekfragment? Bedankt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha ik moest lachen om je laatste zinsorry
!
Zoete sauzen door rijstquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook iets typisch nederlands, overal van die gore zoete sauzen doorheen mikken, zelfs door salades
Dat eerste siert je dan wel weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik bij iemand anders eet zul je mij nooit horen klagen, maar thuis ga ik echt geen smerige dingen eten die ik niet hoef!
Regel dat behangplakker gaat, dan wil ik het wel overwegen als ik niet hoef te werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ken idd de de helft ook niet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn grootste obstakel is dat ik 16 ben. Maar ik dacht als er meer 16 jarigen gaan kan ik ook wel gaan.
Filename klopt niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb ik hongeeerrrrr
Hmm, misschien kan ik zaadvragendeoog nog even overhalenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ken idd de de helft ook niet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn grootste obstakel is dat ik 16 ben. Maar ik dacht als er meer 16 jarigen gaan kan ik ook wel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |