Ik heb wel eens kamelenvlees gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef postmortum het volgende:
ik zou weleens lamavless willen proberen
Mijn oom heeft weleens aap op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens kamelenvlees gehad.
Nee. Ik ken de helft van die lui nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Silentalarm het volgende:
behangplakker ga jij naar de meet?
Die pastasauzen zijn inderdaad gay, want dat zijn tomatensauzen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle saus voor rijst en pasta vies.
Ja precies, ik hou gewoon absoluut niet van al die smerige tomatensausjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die pastasauzen zijn inderdaad gay, want dat zijn tomatensauzen. [ afbeelding ]
Macaroni is daarom ook zo'n faalgerecht. Spaghetti ook.
Het liefst eet ik elke dag rijstquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nouja.. Ik eet het wel hoor soms, als het echt moet
Draadjesvlees?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb gisteren rijst op met van dat vlees dat heel de dag opstaat en je iedereen keer moet roeren.
Ben vergeten hoe het heet.![]()
Draadjesvleesquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb gisteren rijst op met van dat vlees dat heel de dag opstaat en je iedereen keer moet roeren.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ik hou gewoon absoluut niet van al die smerige tomatensausjes.
Maar ook niet van chicken tonight en dat soort dingen!
En ik vind macaroni en spaghetti wel lekker, maar dan alleen met kaas erop ofzo!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Draadjesvleesik weet niet, zo noemden wij het altijd
!
Chicken tonight is dan weer wel chill, vooral die saté.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ik hou gewoon absoluut niet van al die smerige tomatensausjes.
Maar ook niet van chicken tonight en dat soort dingen!
En ik vind macaroni en spaghetti wel lekker, maar dan alleen met kaas erop ofzo!
Stoofvlees of hachee ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef iszinloos het volgende:
Hahahaha ik moest lachen om je laatste zinquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicken tonight is dan weer wel chill, vooral die saté.![]()
En kaas op spaghetti moet ik altijd een beetje van kotsen. [ afbeelding ]
Ik ken idd de de helft ook niet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn grootste obstakel is dat ik 16 ben. Maar ik dacht als er meer 16 jarigen gaan kan ik ook wel gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee. Ik ken de helft van die lui nietEn daarbij ben ik 16
Dat is ook iets typisch nederlands, overal van die gore zoete sauzen doorheen mikken, zelfs door saladesquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die pastasauzen zijn inderdaad gay, want dat zijn tomatensauzen. [ afbeelding ]
Macaroni is daarom ook zo'n faalgerecht. Spaghetti ook.
Als ik bij iemand anders eet zul je mij nooit horen klagen, maar thuis ga ik echt geen smerige dingen eten die ik niet hoefquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Faalhaas
Eten wat de pot schaft en niet zeuren!!!![]()
Ik kan echt niet tegen mensen die zeuren over dat ze dit niet lusten en dat niet lusten.
[..]
Dat zal het zijn
Dát zou pas een meet zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
En ik wil alleen naar een meet als BK, PK en evt. GT komen![]()
Ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik Noorsbloed's verhaal gebruiken? Zoja, wie wil het inkorten naar 500 woorden en een dagboekfragment? Bedankt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha ik moest lachen om je laatste zinsorry
!
Zoete sauzen door rijstquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook iets typisch nederlands, overal van die gore zoete sauzen doorheen mikken, zelfs door salades
Dat eerste siert je dan wel weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik bij iemand anders eet zul je mij nooit horen klagen, maar thuis ga ik echt geen smerige dingen eten die ik niet hoef!
Regel dat behangplakker gaat, dan wil ik het wel overwegen als ik niet hoef te werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ken idd de de helft ook niet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn grootste obstakel is dat ik 16 ben. Maar ik dacht als er meer 16 jarigen gaan kan ik ook wel gaan.
Filename klopt niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb ik hongeeerrrrr
Hmm, misschien kan ik zaadvragendeoog nog even overhalenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ken idd de de helft ook niet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn grootste obstakel is dat ik 16 ben. Maar ik dacht als er meer 16 jarigen gaan kan ik ook wel gaan.
Noh. Ik kan dat toch niet samenvatten. NB waar ben je?quote:
Balsamicoquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook iets typisch nederlands, overal van die gore zoete sauzen doorheen mikken, zelfs door salades
Ik wil wel hoor, denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, misschien kan ik zaadvragendeoog nog even overhalenHij is 17 en ik ben ook 16 dus
Ja daar kan ik niet tegen, als iemand gaat zeggen van 'Ooh.. ik vind het niet zo lekker eigenlijk..'quote:
Je gaat maar mooi makkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Regel dat behangplakker gaat, dan wil ik het wel overwegen als ik niet hoef te werken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]ATTENTIE[ afbeelding ]
Stéphanie beschrijft in haar boek Augurken met slagroom een heel vervelende periode uit haar jeugd: ze voelt zich onzeker, het gaat slecht op school, het huwelijk van haar ouders dreigt stuk te lopen, ze weet zich geen raad met haar emoties.
Misschien heb jij ook wel eens een periode meegemakt dat het niet zo goed met je ging, anders ken je misschien een persoon uit je omgeving die iets dergelijks meemaakte of kun je je inleven in een zelfbedacht persoon die alleen in jouw fantasie bestaat en een ellendige periode in zijn/haar leven meemaakt. Schrijf een dagboekfragment van ongeveer 500 woorden van een puber en zijn/haar emoties, buien, plezier en verdriet. Het fragment moet een periode van ongeveer een week beschrijven.
Zou ik Noorsbloed's verhaal gebruiken? Zoja, wie wil het inkorten naar 500 woorden en een dagboekfragment? Bedankt.
[ afbeelding ]ATTENTIE[ afbeelding ]
Same here.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet tegen, als iemand gaat zeggen van 'Ooh.. ik vind het niet zo lekker eigenlijk..'
Ik eet gewoon altijd stug doortenzij ik echt dreig te overgeven ofzo
!
Jawel. Gewoon goed je best doen en je creativiteit gebruiken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Noh. Ik kan dat toch niet samenvatten. NB waar ben je?
Doe dat maar, zal ik vrijdag even kijken of ik 27 februari meot werken of niet. En anders vraag ik mijn vriend roar wel als die wil werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi makkerIk zet ons 3 op de misschienlijst
+1quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet tegen, als iemand gaat zeggen van 'Ooh.. ik vind het niet zo lekker eigenlijk..'
!
Ik weet er niet genoeg van afquote:
Het is frituren. Dus alles wat erin komt is gefrituurt.quote:
Goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Doe dat maar, zal ik vrijdag even kijken of ik 27 februari meot werken of niet. En anders vraag ik mijn vriend roar wel als of die wil werken
27 februari, stairway, utrechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Acinonyx het volgende:
Waar en wanneer is die meeting eigenlijk ?
Je kent mijn kookkunsten nog niet, je zou het overheerlijk vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit zou ik dus echt nooit naar binnen krijgen!
Toets Nederlands heb ik al gehad, geen dank.quote:
OPquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Acinonyx het volgende:
Waar en wanneer is die meeting eigenlijk ?
en evt.?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
En ik wil alleen naar een meet als BK, PK en evt. GT komen![]()
Gaafquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
27 februari, stairway, utrecht
Utrecht, ik niet gek zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet er niet genoeg van af![]()
Maar PK, ga naar de meetBouwen we er samen 1 voor onszelf bij
Friet is voor ziellozen die niet wisten dat het patat was en verzonnen toen maar de simpelste naam die er te bedenken vielquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is frituren. Dus alles wat erin komt is gefrituurt.
Het meest gefrituurde iets zijn aardappelreepjes, vandaar dat men dit uit respect friet (afgeleid van frituren) is gaan noemen. Wanneer je aardappelreepjes geen friet, maar patat noemt heb je simpelweg geen respect voor de frituurgod.
Omdat ik wel alles moest eten toen ik klein was lust ik ook echt veel meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik bij iemand anders eet zul je mij nooit horen klagen, maar thuis ga ik echt geen smerige dingen eten die ik niet hoef!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
quote:
Het was rendang (stoofvlees).quote:
Beetje aandikkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Bwhehe die OP van dat topic is 370 woorden. Even creatief zijn en wat meer toevoegen en klaar![]()
Dan organiseren we een keer een meet voor ons 4-en. Ik wil je wel een keer in het echt aanschouwen, of je nou in het echt ook zo'n baas bentquote:
Jij gaat het makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Lief Dagboek,
Ik heb het de afgelopen week zeer druk gehad en er is veel gebeurd. Laat me je bijpraten!
[insert NB verhaal]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Regel dat behangplakker gaat, dan wil ik het wel overwegen als ik niet hoef te werken
Jwt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan organiseren we een keer een meet voor ons 4-en. Ik wil je wel een keer in het echt aanschouwen, of je nou in het echt ook zo'n baas bent
hoo ik had nog niet verder gelezen. Is prima.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi makkerIk zet ons 3 op de misschienlijst
Uhm ja? Ik maak altijd mijn huiswerkquote:
Organiseer een keertje in Eindhoven of Den Bosch ofzo,quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan organiseren we een keer een meet voor ons 4-en. Ik wil je wel een keer in het echt aanschouwen, of je nou in het echt ook zo'n baas bent
Ik haal ook de nootjes uit brownies. Ik haat nootjes. HEB JE DAAR SOMS WAT TEGENquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ken zo'n meisje die de nootjes uit brownies haalt en van haar mackroket de mosterdsaus eraf veegt.
Jij moet nog huiswerk maken ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm ja? Ik maak altijd mijn huiswerk
Helmond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Organiseer een keertje in Eindhoven of Den Bosch ofzo,
Blijkbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haal ook de nootjes uit brownies. Ik haat nootjes. HEB JE DAAR SOMS WAT TEGEN?
Ja, dat doet men op de middelbare.quote:
Nee, Jump Inn in Lemerleveld, harde tent MET pc's.quote:
Dan ben je de brownie gewoon niet waard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haal ook de nootjes uit brownies. Ik haat nootjes. HEB JE DAAR SOMS WAT TEGEN?
Welke tyfusmongool doet er uberhaupt nootjes in brownies?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dat doet men op de middelbare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |