Gelukkig doe je geen Nederlands.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Maar ik ga mezelf weer een plezier doen en goed leren zodat ik hoger als een 4 ga halen voor mn wiskunde zodat ik overga enzo. Doeeei!
WAJOOOOOOOOOOOO. Jij maakt wat mee!!!1quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef Cyberzone het volgende:
Hallo Bazen. Ik heb dus een nieuwe telefoon. Blackberry Storm.Vet ding
Maar ik ging vandaag dus slapen want ik had nachtdienst en ik had me telefoon uitgezet. Wordt ik net wakker, gaat me telefoon niet meer aan
Ik dus helemaal: Godverdekankerkut apparaat
![]()
![]()
![]()
![]()
. Blijkt de batterij helemaal leeg te zijn
En nu laad hij op en doet hij het weer
![]()
Sinds wanneer ben je cheerleader?quote:
Jah hequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
WAJOOOOOOOOOOOO. Jij maakt wat mee!!!1
Ik snap hem nie.quote:
200 woordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet een samenvatting van Nederlands maken van 200 woorden over een tekst van 2 kantjes, dat is dus kutjes makkelijk maar heb er geen zin in. En dan moet ik GLO nog maken.
Staat wel een opdracht in voor de creatieve geesten hier. Zal hem straks eens overtypen, nu nederlands even maken.
Volgens mij heb jij heel veel moeite met lezen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
200 woorden! Je laat een scheet en je zit al op 1000, prutser
Joah!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heel veel moeite met lezen.
Jij hunkerde naar een banquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NINJA EDIT
Je liegtquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij hunkerde naar een ban
Was net te laat met quoten
Die heb ik gezienquote:
Er zijn er daar toch 2 van ofzo?quote:
En jij poste piemels en penetratiequote:
quote:
quote:
quote:
Ik zou haar doenquote:
Zij jou nietquote:
Kankermuziek.quote:
Ze heeft niks te willen.quote:
Als je doof bent maybe. Ontwikkel jezelf, luister échte muziek.quote:
Ja sure, zoals?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je doof bent maybe. Ontwikkel jezelf, luister échte muziek.
Open je ogen, vrijwel alles is beter. Maar kleine tip: Simon & Garfunkel, Beatles of iets anders goeds.quote:
Alsof ik die nu nog niet genoeg gehoord hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Open je ogen, vrijwel alles is beter. Maar kleine tip: Simon & Garfunkel, Beatles of iets anders goeds.
Er is ook goede 'nieuwe' muziek. Jij luistert het alleen niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof ik die nu nog niet genoeg gehoord heb
Constant maar die oude muziek blijven herhalen houdt ook op een gegeven moment wel op.
Briljant, luister ik ookquote:
Ze hebben op mn last.fm 150 plays ofzo. Dus ik heb ze aardig wat gehoord. In rainbows en ok computer in iedergeval wel. En mn vrienden vinden het helemaal geweldig. Dus ik heb het echt wel genoeg gelusiterd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je alle albums van Radiohead weleens gehoord?
Hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er is ook goede 'nieuwe' muziek. Jij luistert het alleen niet.
inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je alle albums van Radiohead weleens gehoord?
Ik ook. Maar ik moet leren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
Zin om op de trein te stappen en gewoon naar iemand toe te gaan om samen een pilske te vatten en wat te buurten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
Ik plaats ee filmpje van Chariot omdat ik het briljant vind dat die kerel een bommetje in het publiek maakt, vind dat ze daarnaast ook nog een paar extreem geile nummers hebben gemaakt en ik luister ineens totaal niet naar goede muziek?
Oftewel, jij faalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |