Gelukkig doe je geen Nederlands.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Maar ik ga mezelf weer een plezier doen en goed leren zodat ik hoger als een 4 ga halen voor mn wiskunde zodat ik overga enzo. Doeeei!
WAJOOOOOOOOOOOO. Jij maakt wat mee!!!1quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef Cyberzone het volgende:
Hallo Bazen. Ik heb dus een nieuwe telefoon. Blackberry Storm.Vet ding
Maar ik ging vandaag dus slapen want ik had nachtdienst en ik had me telefoon uitgezet. Wordt ik net wakker, gaat me telefoon niet meer aan
Ik dus helemaal: Godverdekankerkut apparaat
![]()
![]()
![]()
![]()
. Blijkt de batterij helemaal leeg te zijn
En nu laad hij op en doet hij het weer
![]()
Sinds wanneer ben je cheerleader?quote:
Jah hequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
WAJOOOOOOOOOOOO. Jij maakt wat mee!!!1
Ik snap hem nie.quote:
200 woordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet een samenvatting van Nederlands maken van 200 woorden over een tekst van 2 kantjes, dat is dus kutjes makkelijk maar heb er geen zin in. En dan moet ik GLO nog maken.
Staat wel een opdracht in voor de creatieve geesten hier. Zal hem straks eens overtypen, nu nederlands even maken.
Volgens mij heb jij heel veel moeite met lezen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
200 woorden! Je laat een scheet en je zit al op 1000, prutser
Joah!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heel veel moeite met lezen.
Jij hunkerde naar een banquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NINJA EDIT
Je liegtquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij hunkerde naar een ban
Was net te laat met quoten
Die heb ik gezienquote:
Er zijn er daar toch 2 van ofzo?quote:
En jij poste piemels en penetratiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |