laat me raden, fok awards ?quote:
ja je kon stemmen op mooiste fobo maar zie negers die categorie voorbij komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
laat me raden, fok awards ?
och gussiequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ja je kon stemmen op mooiste fobo maar zie negers die categorie voorbij komen
waar zijn de uitslagenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
pass ons die andere uitslagen eens dan !quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
luiertquote:
luie kut neger ga zelf zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pass ons die andere uitslagen eens dan !
hjb en haal me een bakkie pleurquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:02 schreef Runx het volgende:
[..]
luie kut neger ga zelf zoeken
ik bedoel kijk hier boven![]()
Jij was toch de neger?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:02 schreef Runx het volgende:
[..]
luie kut neger ga zelf zoeken
ik bedoel kijk hier boven![]()
ja kijk maar hier bovenquote:
ssssttt zou je toch niet vertellen, blanke mensen ook altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij was toch de neger?
Ongekend ik ben gewoon aan het werk! LIEK OMG WTF BBQ?!?
Hoop toch wel over een tijdje hier weer meer te kunnen zijn hoor, bedoel waar krijg anders mijn salaris voor?
hey bellerquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij was toch de neger?
Hoop toch wel over een tijdje hier weer meer te kunnen zijn hoor, bedoel waar krijg anders mijn salaris voor?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie gluurt even om het hoekje
Goodmorning allemaal![]()
even paar minuten pauze
Goedemorgen mevrouw debbiequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
even paar minuten pauze
Ja druk hequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ssssttt zou je toch niet vertellen, blanke mensen ook altijd
Goedemorgen meneer belleralles goed ?
hallo ongewenst persoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij was toch de neger?
Ja goed manquote:
Mag je wel pauze dan bij BMW ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
even paar minuten pauze
ja goed! nog steeds multitasking achtig bezigquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja goed manDruk he!
En hoe is alles met jou?
Jeweetschquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Mag je wel pauze dan bij BMW ?
zijn ondertitelquote:
werk? was dat kennen negers nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja druk he
Ben gewoon aan het werk, ongekend... wat ik je brom
sorry hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alsof ik voor BMW zou willen werken
![]()
Ok danquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goed! nog steeds multitasking achtig bezig
Ja dat hoop ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef Runx het volgende:
[..]
werk? was dat kennen negers niet
maar werk ze jongenhopelijk heb je binnenkort meer tijd
Ja daarom had ik er al een streepje doorheen gezetquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Persona_non_grata
hierbij verleen ik je gratie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Persona_non_grata
ondertitel hequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja daarom had ik er al een streepje doorheen gezetzat naar je sig te kijken
denk daar staat niks.
Sweetquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hierbij verleen ik je gratie!
Je avatar is erop vooruit gegaanquote:
Dank u... all credits to mooz...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je avatar is erop vooruit gegaan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u... all credits to mooz...
Jippie net beoordelingsgesprek gehad, bovengemiddeld beoordeeld!
Top! Tijd voor feest dus! Bier!!!11!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u... all credits to mooz...
Jippie net beoordelingsgesprek gehad, bovengemiddeld beoordeeld!
ik een appeltjequote:
net als gisteren heb ik dat ook, alleen eet ik die vanmiddag opquote:
ik gisteren 2quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:24 schreef Runx het volgende:
[..]
net als gisteren heb ik dat ook, alleen eet ik die vanmiddag op
OGquote:
dat is correctquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds geen 12 uur
dat vind ik persoonlijk overbodig, ik heb meestal 2 verschillende soorten fruit bij me, want dan krijg ik verschillende vitamines binnen bij een banaan bijvoorbeeld :quote:
en ja mads ook nog 3 dagen, en ja ik ken mad in real lifequote:
erg cool zoals altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge fans! hoe is het leven voor de monitor?
morgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:
Mogge runx... hoest met je sheep?quote:
tot en met vrijdagquote:
Morguh BCCquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja je creditcard nummer graagquote:
xp ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef Friday12 het volgende:
ok vreemd probleem of iemand het weet.
Ik moet usertje helpe met schermbeveiliging naja niks aan de had is smipel
maar als je dan weer moet inloggen moet dat met het administrator account en niet het accout waar je vandaan kwam iemand die weet wtf het probleem is
zit je in het inlogscherm van xp ?quote:
mogge Triquote:
morguh playerquote:
quote:
het is niet mijn pc het is die van een user maar als je opnieuw moet inloggen moet dat dus met haar gegevens en niet met amdin account daarom is het een vreemd ietsquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zit je in het inlogscherm van xp ?
probeer dan 2x ctrl +alt + delete ??
start dat ding opnieuw op danquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is niet mijn pc het is die van een user maar als je opnieuw moet inloggen moet dat dus met haar gegevens en niet met amdin account daarom is het een vreemd iets
sheep are pimp-tight homiequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Mogge runx... hoest met je sheep?
elke keer als hij standby gaat vind ze niet leuk denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
start dat ding opnieuw op dan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef Runx het volgende:
[..]
sheep are pimp-tight homie
gaat goed hoar, daar ?
onder de tafel ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:42 schreef Friday12 het volgende:
mad het is een klant jeweetz die zit niet achter me he
ik weet niet eens waar je het over hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb deze bug nog nooit gehad
zorgen dat hij nooit in de standby gaat!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
elke keer als hij standby gaat vind ze niet leuk denk ik
het moet juist gevoelige data enzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zorgen dat hij nooit in de standby gaat!
ik heb wel een andere oplossing, maar die is alleen voor jou prettig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb deze bug nog nooit gehad
begane grond dus zal niet werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb wel een andere oplossing, maar die is alleen voor jou prettig.
Op welke verdieping zit je ?
Hey barraquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey mooze wiezewooze wiesewalla christalla!
Hey runxiequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
moozziie boezzie woezzie![]()
alles goed ?
hebben jullie een pers container ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
begane grond dus zal niet werken
quote:
goed hoor alleen weet het antwoord op een probleem niet behalve dat ik volgens mad van het dank moet springequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey friday
Jouw naam doet me goed, dunno why![]()
Hoe gaat het ermee?
nee, de computer / laptopquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
goed hoor alleen weet het antwoord op een probleem niet behalve dat ik volgens mad van het dank moet springe
ow das beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, de computer / laptopwous
wat denk je wel nietquote:
sla zequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD!!!! kut nazis hier
Your request was denied because of its content categorization: "Peer-to-Peer (P2P)"
gast das gayquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
dit is pas Jeugdsentiment
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer ff pauze bij Volvo ?quote:
whehehe je kan blijven proberenquote:
I'm finequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey sweetcheeks
hows the life?
al zin in vrijdag?
jij FAILT!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I'm fine
Natuurlijk heb ik zin in vrijdag
Dude ik zeg gewoon overal nee opquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe je kan blijven proberen
als ik debby was had ik al een x ja gezegdmaar dan bij de verkeerde dealer
ik hoop het niet, dit houdt mij van de straatquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe je kan blijven proberen
als ik debby was had ik al een x ja gezegdmaar dan bij de verkeerde dealer
ik wist etquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik zeg gewoon over nee op
Dus neej geen pauze bij de Volvo
Daar had ik heel mijn kamer van volhangenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dat kan ik je wel eerlijk zeggen dat je dat ECHT nog niet gedaan hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wist etik heb allang een keer de goede gezegt he
Bah ik niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Daar had ik heel mijn kamer van volhangen![]()
*zucht* Howie D *zucht*
zelfs niet in dathele lijstjequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik je wel eerlijk zeggen dat je dat ECHT nog niet gedaan heb
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik je wel eerlijk zeggen dat je dat ECHT nog niet gedaan heb
Ooow toen vast wel..maar hij is ze 1 voor 1 aan het opnoemen Hij vergeet ze alleen volgens mij af te strepen want hij valt nogal es in herhalingquote:
nee als je fan bent van herman dat is pas ergquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bah ik niet...ik was fan van Take That
![]()
nog erger
Whaha... Heb jij ook naar die ''noodlijn'' gebeld toen ze hun break aankondigden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bah ik niet...ik was fan van Take That
![]()
nog erger
alsof ik echt een lijstje hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow toen vast wel..maar hij is ze 1 voor 1 aan het opnoemen Hij vergeet ze alleen volgens mij af te strepen want hij valt nogal es in herhaling
hey kan je die niet even in een spoiler zetten... miijn ogen!! mijn ogenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als je fan bent van herman dat is pas erg
[ afbeelding ]
Neej hallo weet je wel hoe oud ik ben?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Whaha... Heb jij ook naar die ''noodlijn'' gebeld toen ze hun break aankondigden?
alsof ik God benquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow toen vast wel..maar hij is ze 1 voor 1 aan het opnoemen Hij vergeet ze alleen volgens mij af te strepen want hij valt nogal es in herhaling
Hij zit er echt niet tussenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mitsubishi
KIA
Honda
Suzuki
Susuzi
Isuzu
Skoda
VW / Audi ( zit samen in apeldoorn, net als bij ons)
Chrysler
Chevrolet
Dodge
Ssanyong
Jeep
Land Rover
de rest heb ik zo'n beetje allemaal gehad
gvd wat een achterlijke kut kop heeft die koekwous ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als je fan bent van herman dat is pas erg
[ afbeelding ]
Puntje vergetenquote:
als dat zo is, heb ik em allang een keer gezegtquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij zit er echt niet tussenomfg
en bij je vorige kleine lijstje ook niet
Bij de grote lijst van vorige week wel
Ik heb anders nog steeds een zwak voor de Backstreet Boys hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej hallo weet je wel hoe oud ik ben?toen was Take That voor mij allang weer verleden tijd. Toen werd ik fan van Oasis waar ik volgende week donderdag heen ga
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Puntje vergetendon't flather yourself
Niet dat ik heb gezien...hij stond alleen in die hele lange lijst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als dat zo is, heb ik em allang een keer gezegt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij zit er echt niet tussenomfg
en bij je vorige kleine lijstje ook niet
Bij de grote lijst van vorige week wel
ielwww, overloperquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
ben gewoon al de hele tijd aan het werk
sorry zal ik volgende keer aan denkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef tripack het volgende:
[..]
hey kan je die niet even in een spoiler zetten... miijn ogen!! mijn ogen
Echt waar??? Omgquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds een zwak voor de Backstreet Boys hoorhaha...
nee hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry zal ik volgende keer aan denken
debbie negert mij
quote:
morgen ga ik spammen hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar??? Omgik voor take that niet meer hoor...al 12 jaar niet meer ofzo
ben beetje anti boyband geworden daarna
dan is het goedquote:
Neu weinigquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lekker hoor!
hey debs heb je eigenlijk nog mooie fotos gemaakt met het mooie winter weer?
ok naisquote:
wat dan runx?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nais![]()
nu ben ik happy
maar ben nog steeds boos op FOKkut FOK
kut fok awardquote:
Ik zou van de van de brug af springenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
kut fok award, eerst kon je stemmen op categorie mooiste fobo , en nu staat negers die categorie er bij
, nu weet ik niet wie gewonnen heeft
volgens mij heb ik nog nooit zoveel boze smile in een bericht gehadquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
kut fok award, eerst kon je stemmen op categorie mooiste fobo , en nu staat negers die categorie er bij
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou van de van de brug af springen
maar niet betalenquote:
quote:
ok, dan ga ik die lijst 1 voor 1 afquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Schapen
debbie
leanne
moozzie
barrasgele
mads
Sgele
vrijdag
MD
WL
Tripack
WL's moeder
LL
mensen die ik vergeet
mensen die van mij houden
de paus
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok, dan ga ik die lijst 1 voor 1 af
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Schapen
debbie
leanne
moozzie
barrasgele
mads
Sgele
vrijdag
MD
WL
Tripack
WL's moeder
LL
mensen die ik vergeet
de paus
tof dat ik met sgele op 1 lijn sta!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Schapen
debbie
leanne
moozzie
barrasgele
mads
Sgele
vrijdag
MD
WL
Tripack
WL's moeder
LL
mensen die ik vergeet
de paus
Weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ey debs, mag je wel pauze bij A&R ?
gvd, daar heb ik een levenstaak aanquote:
Doe alleen bekende merkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gvd, daar heb ik een levenstaak aan
Je roepingquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gvd, daar heb ik een levenstaak aan
ja toch 2 bazen voor je topicquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tof dat ik met sgele op 1 lijn sta!
en je moet ff yvonne ofzo pmmen
daar heb ik heul geen zin inquote:
dudequote:
quote:
We kunnen der ook PM'n en vragenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar heb ik heul geen zin in, we moeten p00p maar een keer dronken voeren en dan aan hem vragen
oh jaquote:
Indeedquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja, maar dat zegt ze niet
meerdere posts achter elkaarquote:
Ohwquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja, maar dat zegt ze niet
quote:
quote:
zie jequote:
Hey drebbel, je komt als geroepenquote:
Je breekt me niet met puppy ogenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik heel lief kijk dan ?
Ach ja als we geduld hebben, zal iemand zich heul wel een keer verspreken...quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey drebbel, je komt als geroepen
Ik sta hier in apeldoorn en me auto is kaduk
Ken jij nog een goeie garage?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik heel lief kijk dan ?
Waar is je gevoel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je breekt me niet met puppy ogen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je breekt me niet met puppy ogen
En die iemand is debbiequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja als we geduld hebben, zal iemand zich heul wel een keer verspreken...
Heus nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja als we geduld hebben, zal iemand zich heul wel een keer verspreken...
[..]
quote:
blackmail dan maarquote:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat voor auto heb je dan zou ik vragen.....want wij kunnen jou fiat pinda hier heul niet maken
niet? wat is dat dan voor een kut garagequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat voor auto heb je dan zou ik vragen.....want wij kunnen jou fiat pinda hier heul niet maken
das weer een an je lijstje afquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet? wat is dat dan voor een kut garage
oh gut, ander merk, daar kunnen wij niks mee
serieus, wat voor kut garage is dat?
damnitquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zeg ik niet
weet niet of we dat kunnen... IK ZOU HET WEL ZEGGEN
een fiat pinda
Vast een franse garage dan, die hebben al moeite met hun eigen merkquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet? wat is dat dan voor een kut garage
oh gut, ander merk, daar kunnen wij niks mee
serieus, wat voor kut garage is dat?
jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vast een franse garage dan, die hebben al moeite met hun eigen merk
waar werk je dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zeg ik niet
een fiat pinda
Ach jij doet de administratie, dus voor jou maakt het merk niet uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zeg ik niet
een fiat pinda
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vast een franse garage dan, die hebben al moeite met hun eigen merk
elke dealer heeft een garagequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Ik werk bij een dealer heniet speciaal alleen bij een garage
De garage is de cover maar eigenlijk zijn ze gewoon dealersquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Kijk weer een stapje dichterbij de oplossing... het lijkt wie is de mol wel...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
whahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De garage is de cover maar eigenlijk zijn ze gewoon dealers
Dealen in wat?
auto'squote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De garage is de cover maar eigenlijk zijn ze gewoon dealers
Dealen in wat?
Klopt helemaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach jij doet de administratie, dus voor jou maakt het merk niet uit
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Runx het volgende:
[..]
whahaha![]()
2x moos in korte tijd
godsamme
Maar dan is het nog niet DE GARAGEquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
elke dealer heeft een garage
kun je mij een keer een factuur opsturen ? Ik heet Gijs M......quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kun je mij een keer een factuur opsturen ? Ik heet Gijs M......
mijne ookquote:
wahahahh gijsquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kun je mij een keer een factuur opsturen ? Ik heet Gijs M......
jij hebt heul geen katquote:
soms wel en dan is die helemaal gefliptquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb jouwes ook van die grote ogen
het is een mens hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
mads bedoelde wat andersdie ken je niet
![]()
echt wel wat lul jij dan, virtueelquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij hebt heul geen katmoet nog contact opnemen met joris, anders hek wa een probleem
Mkejquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
mads bedoelde wat andersdie ken je niet
![]()
Zielugquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
Mijn kat is toch de stoerste, met zn ene oog
Sgele ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
mijne is ook heul stoer, heeft paar dagen op zichzelf overleefd...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
die is echt ziekquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dudequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hou je in... neem een pilletje ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:59 schreef Moozzie het volgende:
Te irritantquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:01 schreef tripack het volgende:
[..]
hou je in... neem een pilletje ofzo
Aha erkenningquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik mis bombay tv, van gekke aap![]()
moozzie ga jij eens eentje maken met die genialiteit van je
Ik ga niet iemand anders zijn 'product' overnemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik mis bombay tv, van gekke aap![]()
moozzie ga jij eens eentje maken met die genialiteit van je
waarom zou ik dat ontkennenquote:
ja maar als die gene is ''overleden'' of geen ''tijd'' heeft, en niks aan zijn ''product'' doet mag jij het overnemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ga niet iemand anders zijn 'product' overnemen
Respect naar gekke aap he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |