Top! Tijd voor feest dus! Bier!!!11!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u... all credits to mooz...
Jippie net beoordelingsgesprek gehad, bovengemiddeld beoordeeld!
ik een appeltjequote:
net als gisteren heb ik dat ook, alleen eet ik die vanmiddag opquote:
ik gisteren 2quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:24 schreef Runx het volgende:
[..]
net als gisteren heb ik dat ook, alleen eet ik die vanmiddag op
OGquote:
dat is correctquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds geen 12 uur
dat vind ik persoonlijk overbodig, ik heb meestal 2 verschillende soorten fruit bij me, want dan krijg ik verschillende vitamines binnen bij een banaan bijvoorbeeld :quote:
en ja mads ook nog 3 dagen, en ja ik ken mad in real lifequote:
erg cool zoals altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge fans! hoe is het leven voor de monitor?
morgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:
Mogge runx... hoest met je sheep?quote:
tot en met vrijdagquote:
Morguh BCCquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja je creditcard nummer graagquote:
xp ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef Friday12 het volgende:
ok vreemd probleem of iemand het weet.
Ik moet usertje helpe met schermbeveiliging naja niks aan de had is smipel
maar als je dan weer moet inloggen moet dat met het administrator account en niet het accout waar je vandaan kwam iemand die weet wtf het probleem is
zit je in het inlogscherm van xp ?quote:
mogge Triquote:
morguh playerquote:
quote:
het is niet mijn pc het is die van een user maar als je opnieuw moet inloggen moet dat dus met haar gegevens en niet met amdin account daarom is het een vreemd ietsquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zit je in het inlogscherm van xp ?
probeer dan 2x ctrl +alt + delete ??
start dat ding opnieuw op danquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is niet mijn pc het is die van een user maar als je opnieuw moet inloggen moet dat dus met haar gegevens en niet met amdin account daarom is het een vreemd iets
sheep are pimp-tight homiequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Mogge runx... hoest met je sheep?
elke keer als hij standby gaat vind ze niet leuk denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
start dat ding opnieuw op dan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef Runx het volgende:
[..]
sheep are pimp-tight homie
gaat goed hoar, daar ?
onder de tafel ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:42 schreef Friday12 het volgende:
mad het is een klant jeweetz die zit niet achter me he
ik weet niet eens waar je het over hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb deze bug nog nooit gehad
zorgen dat hij nooit in de standby gaat!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
elke keer als hij standby gaat vind ze niet leuk denk ik
het moet juist gevoelige data enzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zorgen dat hij nooit in de standby gaat!
ik heb wel een andere oplossing, maar die is alleen voor jou prettig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb deze bug nog nooit gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |