begane grond dus zal niet werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb wel een andere oplossing, maar die is alleen voor jou prettig.
Op welke verdieping zit je ?
Hey barraquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey mooze wiezewooze wiesewalla christalla!
Hey runxiequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
moozziie boezzie woezzie![]()
alles goed ?
hebben jullie een pers container ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
begane grond dus zal niet werken
quote:
goed hoor alleen weet het antwoord op een probleem niet behalve dat ik volgens mad van het dank moet springequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey friday
Jouw naam doet me goed, dunno why![]()
Hoe gaat het ermee?
nee, de computer / laptopquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
goed hoor alleen weet het antwoord op een probleem niet behalve dat ik volgens mad van het dank moet springe
ow das beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, de computer / laptopwous
wat denk je wel nietquote:
sla zequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD!!!! kut nazis hier
Your request was denied because of its content categorization: "Peer-to-Peer (P2P)"
gast das gayquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
dit is pas Jeugdsentiment
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer ff pauze bij Volvo ?quote:
whehehe je kan blijven proberenquote:
I'm finequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey sweetcheeks
hows the life?
al zin in vrijdag?
jij FAILT!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I'm fine
Natuurlijk heb ik zin in vrijdag
Dude ik zeg gewoon overal nee opquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe je kan blijven proberen
als ik debby was had ik al een x ja gezegdmaar dan bij de verkeerde dealer
ik hoop het niet, dit houdt mij van de straatquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe je kan blijven proberen
als ik debby was had ik al een x ja gezegdmaar dan bij de verkeerde dealer
ik wist etquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik zeg gewoon over nee op
Dus neej geen pauze bij de Volvo
Daar had ik heel mijn kamer van volhangenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dat kan ik je wel eerlijk zeggen dat je dat ECHT nog niet gedaan hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wist etik heb allang een keer de goede gezegt he
Bah ik niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Daar had ik heel mijn kamer van volhangen![]()
*zucht* Howie D *zucht*
zelfs niet in dathele lijstjequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik je wel eerlijk zeggen dat je dat ECHT nog niet gedaan heb
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik je wel eerlijk zeggen dat je dat ECHT nog niet gedaan heb
Ooow toen vast wel..maar hij is ze 1 voor 1 aan het opnoemen Hij vergeet ze alleen volgens mij af te strepen want hij valt nogal es in herhalingquote:
nee als je fan bent van herman dat is pas ergquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bah ik niet...ik was fan van Take That
![]()
nog erger
Whaha... Heb jij ook naar die ''noodlijn'' gebeld toen ze hun break aankondigden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bah ik niet...ik was fan van Take That
![]()
nog erger
alsof ik echt een lijstje hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow toen vast wel..maar hij is ze 1 voor 1 aan het opnoemen Hij vergeet ze alleen volgens mij af te strepen want hij valt nogal es in herhaling
hey kan je die niet even in een spoiler zetten... miijn ogen!! mijn ogenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als je fan bent van herman dat is pas erg
[ afbeelding ]
Neej hallo weet je wel hoe oud ik ben?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Whaha... Heb jij ook naar die ''noodlijn'' gebeld toen ze hun break aankondigden?
alsof ik God benquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow toen vast wel..maar hij is ze 1 voor 1 aan het opnoemen Hij vergeet ze alleen volgens mij af te strepen want hij valt nogal es in herhaling
Hij zit er echt niet tussenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mitsubishi
KIA
Honda
Suzuki
Susuzi
Isuzu
Skoda
VW / Audi ( zit samen in apeldoorn, net als bij ons)
Chrysler
Chevrolet
Dodge
Ssanyong
Jeep
Land Rover
de rest heb ik zo'n beetje allemaal gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |