dudequote:
quote:
We kunnen der ook PM'n en vragenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar heb ik heul geen zin in, we moeten p00p maar een keer dronken voeren en dan aan hem vragen
oh jaquote:
Indeedquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja, maar dat zegt ze niet
meerdere posts achter elkaarquote:
Ohwquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja, maar dat zegt ze niet
quote:
quote:
zie jequote:
Hey drebbel, je komt als geroepenquote:
Je breekt me niet met puppy ogenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik heel lief kijk dan ?
Ach ja als we geduld hebben, zal iemand zich heul wel een keer verspreken...quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey drebbel, je komt als geroepen
Ik sta hier in apeldoorn en me auto is kaduk
Ken jij nog een goeie garage?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik heel lief kijk dan ?
Waar is je gevoel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je breekt me niet met puppy ogen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je breekt me niet met puppy ogen
En die iemand is debbiequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja als we geduld hebben, zal iemand zich heul wel een keer verspreken...
Heus nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja als we geduld hebben, zal iemand zich heul wel een keer verspreken...
[..]
quote:
blackmail dan maarquote:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat voor auto heb je dan zou ik vragen.....want wij kunnen jou fiat pinda hier heul niet maken
niet? wat is dat dan voor een kut garagequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat voor auto heb je dan zou ik vragen.....want wij kunnen jou fiat pinda hier heul niet maken
das weer een an je lijstje afquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet? wat is dat dan voor een kut garage
oh gut, ander merk, daar kunnen wij niks mee
serieus, wat voor kut garage is dat?
damnitquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zeg ik niet
weet niet of we dat kunnen... IK ZOU HET WEL ZEGGEN
een fiat pinda
Vast een franse garage dan, die hebben al moeite met hun eigen merkquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet? wat is dat dan voor een kut garage
oh gut, ander merk, daar kunnen wij niks mee
serieus, wat voor kut garage is dat?
jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vast een franse garage dan, die hebben al moeite met hun eigen merk
waar werk je dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zeg ik niet
een fiat pinda
Ach jij doet de administratie, dus voor jou maakt het merk niet uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zeg ik niet
een fiat pinda
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vast een franse garage dan, die hebben al moeite met hun eigen merk
elke dealer heeft een garagequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Ik werk bij een dealer heniet speciaal alleen bij een garage
De garage is de cover maar eigenlijk zijn ze gewoon dealersquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Kijk weer een stapje dichterbij de oplossing... het lijkt wie is de mol wel...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
whahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De garage is de cover maar eigenlijk zijn ze gewoon dealers
Dealen in wat?
auto'squote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De garage is de cover maar eigenlijk zijn ze gewoon dealers
Dealen in wat?
Klopt helemaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach jij doet de administratie, dus voor jou maakt het merk niet uit
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Runx het volgende:
[..]
whahaha![]()
2x moos in korte tijd
godsamme
Maar dan is het nog niet DE GARAGEquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
elke dealer heeft een garage
kun je mij een keer een factuur opsturen ? Ik heet Gijs M......quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kun je mij een keer een factuur opsturen ? Ik heet Gijs M......
mijne ookquote:
wahahahh gijsquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kun je mij een keer een factuur opsturen ? Ik heet Gijs M......
jij hebt heul geen katquote:
soms wel en dan is die helemaal gefliptquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb jouwes ook van die grote ogen
het is een mens hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
mads bedoelde wat andersdie ken je niet
![]()
echt wel wat lul jij dan, virtueelquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij hebt heul geen katmoet nog contact opnemen met joris, anders hek wa een probleem
Mkejquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
mads bedoelde wat andersdie ken je niet
![]()
Zielugquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
Mijn kat is toch de stoerste, met zn ene oog
Sgele ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
mijne is ook heul stoer, heeft paar dagen op zichzelf overleefd...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
die is echt ziekquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dudequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hou je in... neem een pilletje ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:59 schreef Moozzie het volgende:
Te irritantquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:01 schreef tripack het volgende:
[..]
hou je in... neem een pilletje ofzo
Aha erkenningquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik mis bombay tv, van gekke aap![]()
moozzie ga jij eens eentje maken met die genialiteit van je
Ik ga niet iemand anders zijn 'product' overnemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik mis bombay tv, van gekke aap![]()
moozzie ga jij eens eentje maken met die genialiteit van je
waarom zou ik dat ontkennenquote:
ja maar als die gene is ''overleden'' of geen ''tijd'' heeft, en niks aan zijn ''product'' doet mag jij het overnemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ga niet iemand anders zijn 'product' overnemen
Respect naar gekke aap he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |