BOH, ik ging toch meedoen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga dus mijn haar waterstofperoxideren en blauwe plukjes erin doen.
*toevoegt*quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef ondeugend het volgende:
Nouhou !!!
maar wel centraal.
Hulde@mij.nl
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil pics van het eindresultaat zien anders is het allemaal een hoaxquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
In je broek ja.quote:
Ik overweeg het!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
mod-fail. Ondeugend, ga je ook naar de meet?
Met groene stippols?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doen we het bij jou roze!
Even quoten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jullie krijgen wel pics als het zover is.
Ga nou eens op tijd naar bed jij.quote:
quote:
Die is mooiquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan met skull print
Ik stotter heul niet, in het echt probeer ik juist nog stoerder te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik overweeg het!
Eigenlijk heb ik vrijdags andere bezigheden maar om al die grote bekken in het echt te horen stotteren trekt me ook weer wel.
Trusten meisjequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga nou eens op tijd naar bed jij.
Ik ga naar bed nuwelterusten, slaap zacht, fijne dromen enzovoorts
!
Ik ben al 2 dagen achter elkaar op tijd naar bed gegaan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Oh en slaap lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen achter elkaar op tijd naar bed gegaan!![]()
Wanneer had jij dan blauw? Ik kan je alleen herinneren met blond en dan blauwe puntjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb het een keer helemaal blauw gehad!!!!!
2 x peroxide en 2 x blauw!!!!!
Jou altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh en slaap lekker.
Bel je wel nog even?![]()
en de rest danquote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij ook.EN OP TIJD NAAR BED, JIJ, GEZOND MEISJE!
Bel IQM!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
en de rest dan![]()
ik wil ook phonesex
Sorry, exclusief voor Krentenbol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
en de rest dan![]()
ik wil ook phonesex
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, exclusief voor Krentenbol.
das een b.c. rich warlock doc murdock limited editionquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een rare gitaar.
Bt's stem wil je niet horen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
en de rest dan![]()
ik wil ook phonesex
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:00 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wanneer had jij dan blauw? Ik kan je alleen herinneren met blond en dan blauwe puntjes
les paul blijft mijn favoquote:
Liever jij dan ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
das een b.c. rich warlock doc murdock limited edition
Goaf!!quote:
Een metal-gitaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:02 schreef Fascination het volgende:
Welterusten iedereen.
Inderdaad, wat is dat voor rare gitaar?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een les paul uit 1970quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar staan er 2 van in de kamer naast me.
Gibsons.
Omgquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen inderdaad vervelend, je broek gaat er zo van knellen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen inderdaad vervelend, je broek gaat er zo van knellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Jahaaaa!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar staan er 2 van in de kamer naast me.
Gibsons.
Bijna op? Wie eet jouw gitaar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een les paul uit 1970![]()
maar die is nu bij de gitaardokter omdat hij bijna op was
epiphone is gewoon een dochter bedrijf van gibson, niks mis meequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik trouwens zelf een epiphone les paul special II.
Cheap-ass, maar mooi ding.
klacht - heb geen gitaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jahaaaa!
*kijkt met enige minachting naar z'n Epiphone LP.
Deze zullen ook wel zo oud zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een les paul uit 1970![]()
maar die is nu bij de gitaardokter omdat hij bijna op was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niemand maar daar is zoveel op gespeeld dat de body aan de boven kant nog maar 1/3 van wat het normaal isquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bijna op? Wie eet jouw gitaar?
[ afbeelding ]
"beld"quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
klacht - heb geen gitaar
klacht 2 - kan niet spelen
klacht 3- bt beld mij niet
Ik weet het, maar ik wil toch echt een echte hebben, wel vintage.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
epiphone is gewoon een dochter bedrijf van gibson, niks mis mee
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Deze zullen ook wel zo oud zijn.
We hebben ook nog een fender strat uit 1962 en een fender telecaster waarvan ik het jaartaal niet weet, maar hij zal vast wel oud zijn.idd oude gitaren kosten een gods vermogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
En toch wil ik ipv mijn Epiphone Les Paul Custom een Gibson Les Paul Custom.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
epiphone is gewoon een dochter bedrijf van gibson, niks mis mee
Lang leve muzikale gezinnen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd oude gitaren kosten een gods vermogen
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
"beld"Dit is een grap neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
er zijn zat vintage les pauls te koop maar afhankelijk van het model varieert de prijs nogalquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wil toch echt een echte hebben, wel vintage.
Kun je daar "all along the watchtower" van Bob Dylan mee spelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een mondharmonica mag ik nu meepraten?
quote:
Nee want ik had vroeger een blokfluit en ik mag ook niet meepraten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een mondharmonica mag ik nu meepraten?
Ik wist niet dat gitaren konden slijten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
niemand maar daar is zoveel op gespeeld dat de body aan de boven kant nog maar 1/3 van wat het normaal is
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je daar "all along the watchtower" van Bob Dylan mee spelen?
Gewoon de auto verkopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn zat vintage les pauls te koop maar afhankelijk van het model varieert de prijs nogal
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zat dit topic al te zoeken, maar het staat dus centraal tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
wij hebben een les pal 56 gold top origineel in de familiequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Lang leve muzikale gezinnen!
like duhquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En toch wil ik ipv mijn Epiphone Les Paul Custom een Gibson Les Paul Custom.
Nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vandaar onze missie om er eentje vol te maken voordat ie centraal komt!Sterkte daarmeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen
![]()
Komt daar een mondharmonica in voor?quote:
ik heb stratocasters gezien die aan de bovenkant nog maar 1,5 cm dik waren maar die waren dan ook al 30 jaar in gebruikquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat gitaren konden slijten!
Zie al die eerdergenoemde gitaren, die zitten er bij ons in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij hebben een les pal 56 gold top origineel in de familie![]()
[..]
like duh
ik ook
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee want ik had vroeger een blokfluit en ik mag ook niet meepraten!
Wat denk je wel zeg !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
nope gitaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt daar een mondharmonica in voor?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sterkte daarmeeIk ga slapen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tot hoe laat werk je?tot jij gaat slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Laat maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kan dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb stratocasters gezien die aan de bovenkant nog maar 1,5 cm dik waren maar die waren dan ook al 30 jaar in gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:15 schreef mike_hunt het volgende:
gaat dit over instrumenten? je moet eens zien wat ik met een blokfluit kan doen.
We worden gewoon buitengeslotenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee want ik had vroeger een blokfluit en ik mag ook niet meepraten!
Wat denk je wel zeg !
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Mouwen van schuurpapier?
ja zijn gitarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon veel spelen denk ik
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Mouwen van schuurpapier?
Zweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt..Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeft hij dat ding in zoutzuur gegooid?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb stratocasters gezien die aan de bovenkant nog maar 1,5 cm dik waren maar die waren dan ook al 30 jaar in gebruik
Ohhh....quote:
Nee nonsens.. cant do..quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
We worden gewoon buitengeslotenGeef ze een note
Wat denk je dat zweet doet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heeft hij dat ding in zoutzuur gegooid?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ohhh....![]()
Ik stel mijn whiskey-consumptie in op de tijd dat de dagcijfers komen (01.50, erg he, ik weet het precies), en meestal ben ik daarna vrij snel alleen maar aan het staren en half-hardop tegen m'n katten aan het brabbelen, dus ik denk dat je rond 02.30 wel vrij bent!
same here, electroooquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee nonsens.. cant do..
ik ben into electronisch nu.... je weet wel... zonder echte instrumenten.
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga morgen plaatjes zoeken van alle instrumenten in dit huis en jullie omver blazen.
Doeii
Kep weer een feestje! In de Meat District Een club wordt geopend.quote:
jostiquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit probeer ik onder de knie te krijgen.
Die moet je niet onder je knie stoppen, die moet je ergens instoppenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit probeer ik onder de knie te krijgen.
Ja zo heet de band waar ik in speel, hoe weet je datquote:
te makkelijkquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:21 schreef iszinloos het volgende:
[..]
te makkelijk
*toet*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
triangel was a dead give a way hahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja zo heet de band waar ik in speel, hoe weet je dat?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Whiskey? Je bent net Bonnie St. Claire. Drankorgel maar tis wel lekker
quote:
avonddienst? ben je aan het werk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee, hoe erg het ook klinkt, dit zijn mijn momenten van rust!!!
Als ik avondienst heb en mijn vriendin nacht (zoals nu) ga ik lekker als ik thuis kom met een joint, whiskey, goede muziek lekker een paar uur op fok zitten, HEERLIJK!!!!
Niks ten nadele van mijn vriendin, maar ik vind het heerlijk in m'n eentje te fokken!
Kan ik echt van genieten, echt lekker MIJN moment...![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kep weer een feestje! In de Meat District Een club wordt geopend.
En jij?
Niet te veel zuipen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee, hoe erg het ook klinkt, dit zijn mijn momenten van rust!!!
Als ik avondienst heb en mijn vriendin nacht (zoals nu) ga ik lekker als ik thuis kom met een joint, whiskey, goede muziek lekker een paar uur op fok zitten, HEERLIJK!!!!
Niks ten nadele van mijn vriendin, maar ik vind het heerlijk in m'n eentje te fokken!
Kan ik echt van genieten, echt lekker MIJN moment...![]()
![]()
Nee, ben nu vrij (2300) en zit nu lekker thuis met whiskey en wiet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
avonddienst? ben je aan het werk?
jointje! mis het wel hier...die troep hier is niet zoals Nederland.. Jack Herrer etc... miss that..
Hong Kong is zooooooo geweldig.. hot clubs! etc...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zaterdag voor een maand naar Hong-Kong en Sydney!!!![]()
![]()
![]()
![]()
capiquote:
Ikke?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:25 schreef reetveter het volgende:
Nou nog ééééééééééééén glaasje, omdat Kali en Mike er nog zijn.
Jawel, dat is gezondquote:
ja zal wel duidelijk zijn...maar heb al twee flessen wijn op... moet straks nog uiteten. hahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee, ben nu vrij (2300) en zit nu lekker thuis met whiskey en wiet...
Was mijn post niet duidelijk?
Maar ok! Cool! Nieuwe club in meat! Van iemand uit de scene of?
Vakantie, ik pas op het huis van mijn beste maat die voor 2 jaar met z'n aussie-chick in sydney woont, we gaan hem opzoeken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hong Kong is zooooooo geweldig.. hot clubs! etc...
een maand? toe maar vakantie of voor werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
ja was even druk irlquote:
Ik weet dat ik meestal niet moet googlen op jou feestenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja zal wel duidelijk zijn...maar heb al twee flessen wijn op... moet straks nog uiteten. haha
Jaa We hebben een releaseparty van Maleflixxx (gaypron dus je hoeft niet te klikken) hahah
hahah hoeveel whisky heb je al op?! Bonniequote:
oke ik ben een beetje moraal ridderigg nu , maar denk wel aan je gezondheid.quote:
Soms heb je dat heh..quote:
Wat voor werk doe je eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah hoeveel whisky heb je al op?! Bonnie
leuk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vakantie, ik pas op het huis van mijn beste maat die voor 2 jaar met z'n aussie-chick in sydney woont, we gaan hem opzoeken!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:29 schreef reetveter het volgende:
omg i'm in deeep shit, de JD was op dus pakte ik een andere whiskey, was het een whiskey van me pa van 19 jaar oud
I'm screwed
.
Leuk je gekend te hebben, reetveterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
direct link?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik meestal niet moet googlen op jou feesten, maar je bent onze direct-link naar NY!!!!
![]()
![]()
quote:
Mama taught me a few things, don't fuck with the mafia, and don't touch dad's whiskeyquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk je gekend te hebben, reetveter.
ja soms welquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms heb je dat heh..
Volgende week ben ik aan de beurt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk!![]()
ga je met je vriendin er heen? ik kan je wel nog wat club aanbevelen...
deze man kwam vroeger bij onsquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gitaarleraar rockt jullie er allemaal uit!
jaaaaaaaa dat standfeest moet je echt doen.. Is geweldig!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja met vriendin!
We hebben een strak programma, maar gaan sowieso een keer in darling harbour stappen, naar de prodigy en naar een house feest overdag op het strand (sunday nog wat...)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
direct link?![]()
![]()
je bent er toch pas net geweest?!
ik zit in de nasty business...quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaa dat standfeest moet je echt doen.. Is geweldig!
Had je niet de beest uitgehangen in NY? Er zijn genoeg hetero feesten die erg nasty zijn.. hahahquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja maar jij bent onze inside-man voor wat betreft alle underground gay-feesten in NY!
And I for 1 find that very amusing!!! (no homo)
Hoe gaafquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja met vriendin!
We hebben een strak programma, maar gaan sowieso een keer in darling harbour stappen, naar de prodigy en naar een house feest overdag op het strand (sunday nog wat...)
gay-feesten zijn baas, als kerel is het een 100% score met bi-meidenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja maar jij bent onze inside-man voor wat betreft alle underground gay-feesten in NY!
And I for 1 find that very amusing!!! (no homo)
smack my bitch upquote:
Volgende week moet ik ineens bijna 40 uur gaan werken, terwijl ik dat niet gewend ben...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja soms wel![]()
ik miste fok wel een beetjesoms
![]()
wat heb je volgende week dan tentamens?
als je het maar gezellig hebt, toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:36 schreef reetveter het volgende:
iedereen reist hier maarIk ben overal maar een weekje geweest
![]()
nee, sexquote:
Nee, ik was toch met moeders en mijjn broertje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had je niet de beest uitgehangen in NY? Er zijn genoeg hetero feesten die erg nasty zijn.. hahah
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
gay-feesten zijn baas, als kerel is het een 100% score met bi-meiden
In NY had ik mijn been gebrokenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als je het maar gezellig hebt, toch?![]()
je bent geen vrouwquote:
If I was in WW2 they'd call me spitfirequote:
dat wordt wennen plus moe zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende week moet ik ineens bijna 40 uur gaan werken, terwijl ik dat niet gewend ben...
das waar! hetero vrienden willen ook altijd mee, omdat ze weten dat er ook bi meiden rondlopen... tis 1 fuckfest. hahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
gay-feesten zijn baas, als kerel is het een 100% score met bi-meiden
Hulde ende respect !quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
If I was in WW2 they'd call me spitfire.
neequote:
grom gromquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Idd, van 14.00 - 22.00quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat wordt wennen plus moe zijn![]()
niks mis mee natuurlijk maar aleen ff wennen
nog een fles? bitch!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee, ik was toch met moeders en mijjn broertje!
Neem nog een fles wijn
nu snap ik de tekst pasquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
been gebroken? tering, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar>quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
In NY had ik mijn been gebrokenNiet veel gezien dus omdat ik mezelf met krukken moest verplaatsen
. Amper gebouwen gezien enzo
.
ja idd ik ben ook echt een nachtment en heb tijden van 14.00 tot 2.00 'gewerkt"quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, van 14.00 - 22.00
Perfecte tijden, voor een nachtmens zoals ik
ja, ik doe ook vrouwen maar niet zoveel...quote:
True, maar was met mijn ouders en broertje en zusjequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
been gebroken? tering, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar>
Fuck gebouwen, je moet de clubs in! downtown en Meat District
quote:
Jaa ik bedoelde ook gemixte feestenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik doe ook vrouwen maar niet zoveel...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, maar was met mijn ouders en broertje en zusje. En had met voetbal mijn been ernstig nasty gebroken
![]()
. Zag mijn enkel op 2 cm van mijn gezicht
![]()
![]()
. En voor de eerste keer in NY ga je vooral eerst dingen bezichtigen he
.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd ik ben ook echt een nachtment en heb tijden van 14.00 tot 2.00 'gewerkt"
ja, ik kom op alle feesten. Dus ook met gemixte vrouwen. hahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jaa ik bedoelde ook gemixte feestenMet vrouwen enzo
No offence to you.
nee johquote:
Ben je niet bang voor vrouwen dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jaa ik bedoelde ook gemixte feestenMet vrouwen enzo
No offence to you.
Alleen voor mijn vriendin.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor vrouwen dan?
Hoe word je snel oud...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh
3 uur thuis 4 ur slapen 10 op en dan nog een hele dag_!
Ja teamgenoot die achter mij liep ging bijna over zijn nekquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG dat is echt erg....
ja, das waar ...voor het eerst ga je de geeikte dingen bezoeken....
Heb ik ook gedaan...
Tevens woon ik ook nog in Amsterdam... maar daar moet ik nog de geijkte shit doen...Anne Frank huis , etc.. hahah loop er 1000 keer lang maar naar binnengaan ho maar.
Maar als je sowieso met je familie in NY bent, dan kan je moeilijk de beest uithangen. !!
en terecht !quote:
geen idee ik voel me nog als een jonge godquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja teamgenoot die achter mij liep ging bijna over zijn nek
Anne Frank huis en dat soort dingen vind ik helemaal niks (ook musea etc.)![]()
Maar de scyscrapers in NY vind ik echt geweldig
Wat zij zei.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee ik voel me nog als een jonge god
Tuurlijk !quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, hoohooo, ik heb nog wel steeds de broek aan he
![]()
quote:
Ik kan niets anders zeggen dan; Droom lekker (verder)quote:
quote:
je bent toch niet pussy whipped?quote:
truste krentquote:
wtfquote:
Ik weet niet wat dat beteeeekeeentquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent toch niet pussy whipped?
WTF? zit je op een camping ofzo?quote:
dat je onder de plak zit bij je vriendin.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat beteeeekeeent![]()
dat zij de broek draagtquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat je onder de plak zit bij je vriendin.
Neequote:Op woensdag 14 januari 2009 02:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat je onder de plak zit bij je vriendin.
Gat in hun huis dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Slaap bij mijn ouders en mijn slaapkamer is hier weggegeven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
ja waar is ie?quote:
Hij heeft opgegeven, ik win.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja waar is ie?
teveel whisky gedronken zeker
pwnd wie unne noobquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:
En terecht alweer!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
ahhh,, een studentquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Morgen ga ik toch weer naar me kamer dus
Elektrische pomp ftwquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En terecht alweer!
Was je nou maar bij haar met de broek aan he!
Nou , pompen kreng!
gemak dient de mens !quote:
Ja bestquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gemak dient de mens !
Ik ken die opblaasbedden, ze liggen bestwel heerlijk!
honger maakt rauwe bonen zoetquote:
en daar moeten we de oorlog mee winnen.quote:
Ik spaar mijn energie gewoon voor iets betersquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
en daar moeten we de oorlog mee winnen.
zoals daar is.... ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik spaar mijn energie gewoon voor iets beters
woon je normaliter op kamers?quote:
Ja doordeweeks in Groningen maar in het weekend ben ik thuis voor de voetbalquote:
ben je prof voetballer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja doordeweeks in Groningen maar in het weekend ben ik thuis voor de voetbal.
Weltrustenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:35 schreef iszinloos het volgende:
ik ga ook maar eens slapen![]()
slaap lekker fok gasten/dames
Ik neem aan gewoon voor de amateurs op zaterdag/zondagquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je prof voetballer?
vroeger heb ik lesgegeven aan junioren van Ajax. Ben oorspronkelijk leraar Engels.![]()
die gasten konden geen regulier les volgen...dus werd het bijles...
Nee geen profquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je prof voetballer?
vroeger heb ik lesgegeven aan junioren van Ajax. Ben oorspronkelijk leraar Engels.![]()
die gasten konden geen regulier les volgen...dus werd het bijles...
Tegen Ajax 1?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee geen prof, speel op een redelijk niveau. Tegen BV Veendam A1 en Cambuur leeuwarden A1. Wij hebben begin van het seizoen tegen Ajax gespeelt en met 6-1 op de klote gekregen
Zit zelfs nog in de Aquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik neem aan gewoon voor de amateurs op zaterdag/zondag
Meeste studenten doen dat voor de voetbal ^^
Ok, voetbal zelf al jaren niet meer dus weet niet wie op welke dag spelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zit zelfs nog in de A, dus zaterdag
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |