BOH, ik ging toch meedoen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga dus mijn haar waterstofperoxideren en blauwe plukjes erin doen.
*toevoegt*quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef ondeugend het volgende:
Nouhou !!!
maar wel centraal.
Hulde@mij.nl
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil pics van het eindresultaat zien anders is het allemaal een hoaxquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
In je broek ja.quote:
Ik overweeg het!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
mod-fail. Ondeugend, ga je ook naar de meet?
Met groene stippols?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doen we het bij jou roze!
Even quoten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jullie krijgen wel pics als het zover is.
Ga nou eens op tijd naar bed jij.quote:
quote:
Die is mooiquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan met skull print
Ik stotter heul niet, in het echt probeer ik juist nog stoerder te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik overweeg het!
Eigenlijk heb ik vrijdags andere bezigheden maar om al die grote bekken in het echt te horen stotteren trekt me ook weer wel.
Trusten meisjequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga nou eens op tijd naar bed jij.
Ik ga naar bed nuwelterusten, slaap zacht, fijne dromen enzovoorts
!
Ik ben al 2 dagen achter elkaar op tijd naar bed gegaan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Oh en slaap lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen achter elkaar op tijd naar bed gegaan!![]()
Wanneer had jij dan blauw? Ik kan je alleen herinneren met blond en dan blauwe puntjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb het een keer helemaal blauw gehad!!!!!
2 x peroxide en 2 x blauw!!!!!
Jou altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh en slaap lekker.
Bel je wel nog even?![]()
en de rest danquote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij ook.EN OP TIJD NAAR BED, JIJ, GEZOND MEISJE!
Bel IQM!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
en de rest dan![]()
ik wil ook phonesex
Sorry, exclusief voor Krentenbol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
en de rest dan![]()
ik wil ook phonesex
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, exclusief voor Krentenbol.
das een b.c. rich warlock doc murdock limited editionquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een rare gitaar.
Bt's stem wil je niet horen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
en de rest dan![]()
ik wil ook phonesex
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:00 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wanneer had jij dan blauw? Ik kan je alleen herinneren met blond en dan blauwe puntjes
les paul blijft mijn favoquote:
Liever jij dan ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
das een b.c. rich warlock doc murdock limited edition
Goaf!!quote:
Een metal-gitaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:02 schreef Fascination het volgende:
Welterusten iedereen.
Inderdaad, wat is dat voor rare gitaar?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een les paul uit 1970quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar staan er 2 van in de kamer naast me.
Gibsons.
Omgquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen inderdaad vervelend, je broek gaat er zo van knellen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen inderdaad vervelend, je broek gaat er zo van knellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Jahaaaa!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar staan er 2 van in de kamer naast me.
Gibsons.
Bijna op? Wie eet jouw gitaar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een les paul uit 1970![]()
maar die is nu bij de gitaardokter omdat hij bijna op was
epiphone is gewoon een dochter bedrijf van gibson, niks mis meequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik trouwens zelf een epiphone les paul special II.
Cheap-ass, maar mooi ding.
klacht - heb geen gitaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jahaaaa!
*kijkt met enige minachting naar z'n Epiphone LP.
Deze zullen ook wel zo oud zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een les paul uit 1970![]()
maar die is nu bij de gitaardokter omdat hij bijna op was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niemand maar daar is zoveel op gespeeld dat de body aan de boven kant nog maar 1/3 van wat het normaal isquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bijna op? Wie eet jouw gitaar?
[ afbeelding ]
"beld"quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
klacht - heb geen gitaar
klacht 2 - kan niet spelen
klacht 3- bt beld mij niet
Ik weet het, maar ik wil toch echt een echte hebben, wel vintage.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
epiphone is gewoon een dochter bedrijf van gibson, niks mis mee
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Deze zullen ook wel zo oud zijn.
We hebben ook nog een fender strat uit 1962 en een fender telecaster waarvan ik het jaartaal niet weet, maar hij zal vast wel oud zijn.idd oude gitaren kosten een gods vermogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
En toch wil ik ipv mijn Epiphone Les Paul Custom een Gibson Les Paul Custom.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
epiphone is gewoon een dochter bedrijf van gibson, niks mis mee
Lang leve muzikale gezinnen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd oude gitaren kosten een gods vermogen
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
"beld"Dit is een grap neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
er zijn zat vintage les pauls te koop maar afhankelijk van het model varieert de prijs nogalquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wil toch echt een echte hebben, wel vintage.
Kun je daar "all along the watchtower" van Bob Dylan mee spelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een mondharmonica mag ik nu meepraten?
quote:
Nee want ik had vroeger een blokfluit en ik mag ook niet meepraten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een mondharmonica mag ik nu meepraten?
Ik wist niet dat gitaren konden slijten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
niemand maar daar is zoveel op gespeeld dat de body aan de boven kant nog maar 1/3 van wat het normaal is
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je daar "all along the watchtower" van Bob Dylan mee spelen?
Gewoon de auto verkopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn zat vintage les pauls te koop maar afhankelijk van het model varieert de prijs nogal
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zat dit topic al te zoeken, maar het staat dus centraal tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
wij hebben een les pal 56 gold top origineel in de familiequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Lang leve muzikale gezinnen!
like duhquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En toch wil ik ipv mijn Epiphone Les Paul Custom een Gibson Les Paul Custom.
Nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vandaar onze missie om er eentje vol te maken voordat ie centraal komt!Sterkte daarmeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen
![]()
Komt daar een mondharmonica in voor?quote:
ik heb stratocasters gezien die aan de bovenkant nog maar 1,5 cm dik waren maar die waren dan ook al 30 jaar in gebruikquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat gitaren konden slijten!
Zie al die eerdergenoemde gitaren, die zitten er bij ons in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij hebben een les pal 56 gold top origineel in de familie![]()
[..]
like duh
ik ook
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee want ik had vroeger een blokfluit en ik mag ook niet meepraten!
Wat denk je wel zeg !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
nope gitaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt daar een mondharmonica in voor?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sterkte daarmeeIk ga slapen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tot hoe laat werk je?tot jij gaat slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Laat maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kan dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb stratocasters gezien die aan de bovenkant nog maar 1,5 cm dik waren maar die waren dan ook al 30 jaar in gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:15 schreef mike_hunt het volgende:
gaat dit over instrumenten? je moet eens zien wat ik met een blokfluit kan doen.
We worden gewoon buitengeslotenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee want ik had vroeger een blokfluit en ik mag ook niet meepraten!
Wat denk je wel zeg !
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Mouwen van schuurpapier?
ja zijn gitarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon veel spelen denk ik
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Mouwen van schuurpapier?
Zweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt..Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeft hij dat ding in zoutzuur gegooid?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb stratocasters gezien die aan de bovenkant nog maar 1,5 cm dik waren maar die waren dan ook al 30 jaar in gebruik
Ohhh....quote:
Nee nonsens.. cant do..quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
We worden gewoon buitengeslotenGeef ze een note
Wat denk je dat zweet doet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heeft hij dat ding in zoutzuur gegooid?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ohhh....![]()
Ik stel mijn whiskey-consumptie in op de tijd dat de dagcijfers komen (01.50, erg he, ik weet het precies), en meestal ben ik daarna vrij snel alleen maar aan het staren en half-hardop tegen m'n katten aan het brabbelen, dus ik denk dat je rond 02.30 wel vrij bent!
same here, electroooquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee nonsens.. cant do..
ik ben into electronisch nu.... je weet wel... zonder echte instrumenten.
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga morgen plaatjes zoeken van alle instrumenten in dit huis en jullie omver blazen.
Doeii
Kep weer een feestje! In de Meat District Een club wordt geopend.quote:
jostiquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit probeer ik onder de knie te krijgen.
Die moet je niet onder je knie stoppen, die moet je ergens instoppenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit probeer ik onder de knie te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |