BOH, ik ging toch meedoen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga dus mijn haar waterstofperoxideren en blauwe plukjes erin doen.
*toevoegt*quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef ondeugend het volgende:
Nouhou !!!
maar wel centraal.
Hulde@mij.nl
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil pics van het eindresultaat zien anders is het allemaal een hoaxquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
In je broek ja.quote:
Ik overweeg het!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
mod-fail. Ondeugend, ga je ook naar de meet?
Met groene stippols?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doen we het bij jou roze!
Even quoten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jullie krijgen wel pics als het zover is.
Ga nou eens op tijd naar bed jij.quote:
quote:
Die is mooiquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan met skull print
Ik stotter heul niet, in het echt probeer ik juist nog stoerder te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik overweeg het!
Eigenlijk heb ik vrijdags andere bezigheden maar om al die grote bekken in het echt te horen stotteren trekt me ook weer wel.
Trusten meisjequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga nou eens op tijd naar bed jij.
Ik ga naar bed nuwelterusten, slaap zacht, fijne dromen enzovoorts
!
Ik ben al 2 dagen achter elkaar op tijd naar bed gegaan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Oh en slaap lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen achter elkaar op tijd naar bed gegaan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |