De Bleach reeks kent inmiddels twee OVA's en drie films, meer informatie hierover is te vinden op bovenstaande link.quote:15 year old Kurosaki Ichigo is not your everyday high school student. He has from as far he can remember always had the ability to see ghosts and spirits. A fateful day arrives as Ichigo encounters the shinigami Kuchiki Rukia, who saves him and his family from a Hollow at the cost of injuring herself. During this encounter, with Rukia unable to defeat the hollow she transfers her shinigami powers into Ichigo. In the aftermath, unable to continue with her job, Rukia allows Ichigo to take on the role of a shinigami in her place as they together defeat the Hollows plaguing Ichigo's town. Based on the manga by Tite Kubo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef Quir het volgende:
Dan kaap ik zelf de fipo, verdomme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danku.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hele vette banner.
ep is ook wel goed
waaron niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Quir het volgende:
Ik denk dat het nog niet zover is, Day-V.
Het ziet er wel naar uit dat Ichigo de volgende aflevering iets gaat doen.
Of 't was een flashback in de vooruitblik naar de volgende aflevering, of hij staat weer op. Gezien de laatste twee afleveringen neig ik meer naar dat laatste. Neemt niet weg dat het eerste ook goed mogelijk is, hoor.quote:
Zo, ik lig in een scheur. Dat nog niemand dat was opgevallen, zeg.quote:
Uhm, volgens mij flashback hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Of 't was een flashback in de vooruitblik naar de volgende aflevering, of hij staat weer op. Gezien de laatste twee afleveringen neig ik meer naar dat laatste. Neemt niet weg dat het eerste ook goed mogelijk is, hoor.
Je hebt gelijk. Maar van de andere kant, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij flashback hoorOf Nnoitra is in een keer helemaal genezen?
Als we de manga moeten geloven:quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lijkt me duidelijk het einde van Nnoitra. Misschien dat hij volgende aflevering nog heel even wat zegt of doet, maar een wonderbaarlijke come-back verwacht ik niet.
Vette aflevering weer.Kenpachi
![]()
Volgende week Ichigo zelf weer in actie zo te zien aan de preview.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat we eerst 'n filler krijgen, gezien de preview.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:01 schreef wdn het volgende:
Het Grote Gevecht Gaat Beginnen![]()
Het Kenpachi-Nnoitra gevecht was goed zegMaar nu krijgen we een mega-battle denk ik
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vrees dat we eerst 'n filler krijgen, gezien de preview.
[ Bericht 4% gewijzigd door TJLinden op 21-01-2009 10:48:45 (Toch maar tussen spoilertags) ]
Het zijn niet echte fillers. Ze volgen gewoon de manga, waarin het verleden wordt besproken van Aizen en nog wat zaken. Best interessant eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gave aflevering weer.Kan niet wachten op het grote gevecht. Maar eerst fillers zo te zien.
2 ja. Dat ze 110 jaar geleden laten zien zijn geen fillers idd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Het zijn niet echte fillers. Ze volgen gewoon de manga, waarin het verleden wordt besproken van Aizen en nog wat zaken. Best interessant eigenlijkAl zullen ze er inderdaad als je de preview mag geloven toch wel 1 of 2 fillers voor stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Dethroned het volgende:EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar het ziet er weer goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga
http://manga.bleachexile.com/bleach-chapter-357-page-10.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Bij OneManga staat er bij Bleach toch wel het volgendequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef BlackSheep het volgende:
http://www.onemanga.com/Bleach/344/
357 lijkt me een verkeerde of op zijn minst andere telling.
Ik heb het al gevondenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:33 schreef LockonStratos het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet in Bleach 202 waar Nnoittra en Kenpachi vechten?
Zo aan het begin hoor je het, niet dat spaanse liedje maar daarvoor... beetje koor-achtig..
Kan het nergens op een OST vinden.
Je hoort het rond de 8.00 minuten.
Dit is geen fillerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wanneer is die filler ongeveer afgelopen? Weet ik weer wanneer ik kan beginnen met kijken..
Dus nog iets van 4 eps en daarna zijn we weer terug in het heden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar als je wil weten wanneer de flashback is afgelopen:
http://manga.bleachexile.com/bleach-chapter-328-page-21.html
"behoorlijk belangrijk" vind ik zelfs een understatementquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dus nog iets van 4 eps en daarna zijn we weer terug in het heden.
Maar inderdaad het zijn geen fillers en ze zijn behoorlijk belangrijk voor het verhaal.
Eigenlijk wel ja, maar dacht dat dat zo overdreven was om neer te zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:29 schreef wdn het volgende:
[..]
"behoorlijk belangrijk" vind ik zelfs een understatement
Zonder deze episodes mis je de oorzaak van ALLE problemen die nu spelen.
Wat mij betreft mag je deze episodes "cruciaal voor de verhaallijn" noemen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wou net posten dat die witte ichigo gaat komen
Of dit?Goeie, goeie! Niet eens aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Zul je dalijk zien dat er volgende week geen bleek is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:27 schreef Dethroned het volgende:Staat niets over in op de wiki, gewoon een systeem fout als je het mij vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dj_Day-V op 10-03-2009 19:19:02 ]
Reken er maar op dat we na deze arc een behoorlijk lange filler arc krijgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dus nog iets van 4 eps en daarna zijn we weer terug in het heden.
Maar inderdaad het zijn geen fillers en ze zijn behoorlijk belangrijk voor het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:Dat noem je nou nog eens fanservice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat dit soort dingen fanservice warenquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:38 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat noem je nou nog eens fanservice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort dingen fanservice waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is niet echt het moment ervoor. Wat willen ze gaan doen dan ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Reken er maar op dat we na deze arc een behoorlijk lange filler arc krijgen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:Wat manga betreft ken ik alleen verder Naruto en Bleach. Het tempo en de spanning bij Bleach vind ik hoger dan Naruto, maar ik was een tijd lang meer betrokken bij Naruto. Toch heb ik nog ff de Arrancar arc nog ff gekeken en nu met the Pendulum vind ik het toch weer leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Pendulum is cool!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:17 schreef Dethroned het volgende:
Wat manga betreft ken ik alleen verder Naruto en Bleach. Het tempo en de spanning bij Bleach vind ik hoger dan Naruto, maar ik was een tijd lang meer betrokken bij Naruto. Toch heb ik nog ff de Arrancar arc nog ff gekeken en nu met the Pendulum vind ik het toch weer leuk.![]()
manga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTF dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zit op pagina 18-19 en is "..."! Spannend!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zie jij de volgende titel trouwens?![]()
Ik denk dat de titel wel iets in de richting van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal zitten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef Ge4ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon dom of echt een eikel?![]()
![]()
quote:
Spoilers gebruik dan spoilertags
Alles uit de manga moet tussen spoilertags zodat mensen die hier meelezen en alleen de anime kijken niet dingen komen te weten die ze helemaal niet willen weten.
Probeerde ik al eerder duidelijk te maken metquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En volgens mij is dit gesprek al vaker voorgekomen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the hint?Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the hint?
![]()
Plaatjes in een spoiler werkt niet zo geweldig, ik stel voor dat je het achter een linkje zet.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
En bedankt voor die plaatjes, he?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Hij heeft alleen zijn haar laten groeien! Niets aan de hand, geen paniek! En Orihime is echt niet zwanger door Aizen! Neeeee~!quote:![]()
Deed ik ook? Hoezo is een naam van een aanval een spoiler?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Spoilers gebruik dan spoilertags
Alles uit de manga moet tussen spoilertags zodat mensen die hier meelezen en alleen de anime kijken niet dingen komen te weten die ze helemaal niet willen weten.
Probeerde ik al eerder duidelijk te maken met
[..]
En volgens mij is dit gesprek al vaker voorgekomen......![]()
![]()
Omdat die aanval nog niet in de anime voorkomt. We nemen het zekere voor het onzekere en stoppen alles in de manga achter spoiler tags. De manga loopt vaak een jaar of soms zelfs bijna 2 jaar voor op de anime. De uitkomst van sommige gevechten in de anime kunnen dan min of meer worden geraden wanneer je weet welke aanval over 2 jaar plaats zal vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deed ik ook? Hoezo is een naam van een aanval een spoiler?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Hoeft niet perséquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gave aflevering weer.Volgende week Urahara vs. Aizen hopelijk
Maar daarna een filler-arc dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Heerlijke aflevering weer zeg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:59 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Hoeft niet perséLaten we het hopen. Want dat zou helemaal fantastisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
De uitkomst van sommige gevechten in de anime kunnen dan min of meer worden geraden wanneer je weet welke aanval over 2 jaar plaats zal vinden.![]()
![]()
Grootste onzin die ik tot nu toe heb gelezen. Je weet niet eens van wie die aanval is![]()
![]()
Er lijkt maar 1 filler aflevering na de pendulum gaiden te komen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:07 schreef Ge4ce het volgende:
We krijgen zeker wel fillers, geen twijfel mogelijk. Ik kan alleen zeggen dat er nog misschien een klein stukje komt, maar daarna kunnen we dus echt wel een hele seizoen fillers verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen nu maar 40 chapters achter op de manga, dus neem wel aan dat er een grotere filler arc aan zit te komen.
De manga lijkt nog wel een tijdje door te kunnen.quote:OF, het moet zo zijn dat de serie naar een einde aan het lopen is!!
![]()
Je denk toch niet dat ze een melkkoe als Bleach stopzetten? Na de Aizen arc komt er wel weer een andere arc
Kan me er zo al eentje bedenken: Seireitei zet de jacht in op hollow Ichigo. Diverse captains zijn het er niet mee eens. Oh en Kenpachi wil natuuuuuuuuuuurlijk met deze Ichigo vechten en gaat solo achter hem aan.
Zie daar weer een compleet jaar aan Bleach klaar
Manga spoilerscan :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:34 schreef Blackninjadude het volgende:
Manga spoilerscan :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ArcticBlizzard op 19-03-2009 15:02:20 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:26 schreef Ge4ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
www.onemanga.comquote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slay the dragon in your dreams!![]()
Als ik zou die rechtspraak zie zou je haast blij zijn met de aktie van Aizen Sousuke![]()
Wat een stelletje.Beatus vir qui suffert tentationem.
Afl 212 was idd weer goed. Maar vond wel dat ze op het einde wel heel snel over Urahara's vlucht naar de echte wereld en wat er gebeurd is met de Viziards skippen. Maar misschien dat dat nog komt. Het einde met de Viziards, die zich ook gaan mengen in het gevecht beloofd veel goeds.![]()
Deze aankomende fillers zouden weleens leuk kunnen zijn
@lonewolf volgens mij was dat ook zo in de manga.
Manga gaat deze week wel weer cool worden als ik de spoilers zo bekijk.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
... tja, zit er wel op te wachtenIt's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
one piece is al wel uitI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:23 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb net achter elkaar 210, 211 en 212 gekeken. Dat was toch wel weer ouderwets goed zeg.![]()
Eerst had ik m'n twijfels bij deze serie flashbackafleveringen, maar het is nu toch wel erg gaaf uitgewerkt. De opkomst van evil Aizen, de eerste hollowfications, ontstaan van Vaizards en Kisuke als veroordeelde captain. Pretty kickass allemaal!![]()
Er is geen enkel moment geweest dat ik Ichigo en z'n homies heb gemist.![]()
Old-school Rukongai FTW!![]()
Inderdaad. En het is niet alsof de mensen die de spoilers wel lezen dit nog niet gezien hebben......Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Heb die episode nog niet eens afgekeken (2 min gezien ofzo).
Tyrania 25 en 26 gaan nu even voor. Ik ben niet zo van de space opera maar Tyrania was alleraardigst moet ik bekennen
Ik vond de filler in tegenstelling tot de vorige wel grappig.
Spoilers van de manga beloven ook weer wat goeds.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Waar vinden jullie die spoilers als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vond de filler in tegenstelling tot de vorige wel grappig.
Spoilers van de manga beloven ook weer wat goeds.
![]()
![]()
http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=488182quote:Op woensdag 1 april 2009 17:12 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Waar vinden jullie die spoilers als ik vragen mag?
je kan daar ook spoilers vinden voor naruto en one pieceI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Bedankt.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=488182
je kan daar ook spoilers vinden voor naruto en one piece
Ben benieuwd hoe de manga verder gaat, de spoilers maken het wel lekker spannend.
De nieuwste filler van de anime is weer erg uh... bijzonder.Ik moet wel toegeven een paar keer erg hard gelachen te hebben.
![]()
![]()
Vond de manga beetje jammer. Had ik liever iets anders gezien, hoewel het wel te verwachten viel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga zag er weer goed uit
Filler was overigens wel leuk
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Chapter 353 is uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer zijn de fillers nou eens afgelopen
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.![]()
Yes! Ik dacht al zoiets te zien op FTDquote:
Nou maar ff flink kijken dan komende week, ben bij 205 nu.
Epic fightLet it begin!
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bleach_episodes <-- Er kan soms een spoilerige titel bij staan, maar verders wordt deze wel goed bij gehouden. Kun je vaak uithalen of fillers komen of niet.
(( http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Bleach Nederlandse, niet geupdate' lijst.))![]()
Waar is Rangikuquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.onemanga.com/Bleach/353/02-03/
![]()
Rangiku heeft oranje haar... maar ze lijkt er wel op idd..quote:
Hmmnn ok, ligt eraan hoe je het interpreteert danquote:![]()
En hoe het licht is.Vigilante +1 The Coon strikes again!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:50 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hmmnn ok, ligt eraan hoe je het interpreteert dan![]()
En hoe het licht is.
+ die moedervlek naast haar mond![]()
![]()
Prachtig hequote:Op vrijdag 10 april 2009 19:09 schreef Viro het volgende:
LockonStratos, Gundam
Ben een paar dagen geleden begonnen met kijken naar gundamGeweldige serie
![]()
Waar ben je ongeveer?Vigilante +1 The Coon strikes again!
Seizoen 2 episode 6quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:26 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Prachtig he![]()
Waar ben je ongeveer?![]()
![]()
Het laatste shot van deze epsiode belooft veel
Deze episode was een leuke inleiding. Alhoewel de flashbacks soms vervelend begonnen te worden
Dus de fillers zijn deffinately over??quote:Op woensdag 15 april 2009 09:03 schreef wdn het volgende:
Het laatste shot van deze epsiode belooft veel
Deze episode was een leuke inleiding. Alhoewel de flashbacks soms vervelend begonnen te worden
Mooi, dan ga ik maar eens ff wat inhalen![]()
Misschien toch maar eens tijd om het in te gaan halen."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Afgelopen ep was chapter 317 in de mangaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand zei dat ze nu 16 episodes achter de Manga lopen
Deze week komt chapter 354 uit, in 1 ep behandelen ze twee chapters. Dus over 18 weken zijn ze waar ze nu zijn bij de manga maar dan lopen ze weer 9 eps achter op de manga.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
#354SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm ja vast. Volgens mij ben je vergeten dat de manga in een "razend" tempo door de gevechten heen is gegaan. Ik denk niet dat ze gemiddeld 2 chapters doen in 1 epi. Was met "Pendulum" ook niet. Daarnaast rekken ze vast wel de meest belangrijke gevechten.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Afgelopen ep was chapter 317 in de manga
Deze week komt chapter 354 uit, in 1 ep behandelen ze twee chapters. Dus over 18 weken zijn ze waar ze nu zijn bij de manga maar dan lopen ze weer 9 eps achter op de manga.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
#354SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Vanavond ga ik weer kijken
Yes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef Blackninjadude het volgende:
Yes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mehhh, volgende week geen Bleach.![]()
![]()
Charlotte Cuuhlhourne
Heb die aflevering echt met moeite af weten te kijken
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Fuck ik dacht dat ik de enige was die er moeite mee had.
Enige goede aan die hele eps waren de laatste paar secondes toen Charlotte Cuuhlhourne werd verslagen
Ik vond het eerlijk gezegd zo slecht dat het vet werd...
De term queer heeft voor mij iig een hele andere betekenis gekregen.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Heerlijke aflevering. Het einde is wel een te voorspelbare opzet naar volgende week vind je niet?
WAT?! Volgende afl, NU!
Mooie afl, erg mooi gedaan
En ben ook blij dat ze niet alle gevechten stukje voor stukje laten zien, maar gewoon één voor één. Veel leuker!![]()
Hoelang nog voor Ichigo v Ulquiorra?
Het zal langer duren dan je denkt, denk ik. Geef het nog een weekje of 8 minimaal voordat we dat te zien krijgen.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door ArcticBlizzard op 13-05-2009 15:36:39 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Idd. Lekker tempo zo. Gewoon één gevecht per aflevering i.p.v het gebruikelijke gerek.^O^quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef Bakakame het volgende:
WAT?! Volgende afl, NU!
Mooie afl, erg mooi gedaan
En ben ook blij dat ze niet alle gevechten stukje voor stukje laten zien, maar gewoon één voor één. Veel leuker!![]()
Manga 357SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan niet wachten tot dat in de anime komt!Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Manga 358SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie TT voor het nieuwe topic:
"Now then, let the real battle begin."
Bleach roeleert echt hard op het moment. Vind het niet eens erg dat we ichigo al tijden niet meer gezien hebben.![]()
quote:Ze hadden het ook weer onwijs kunnen gaan rekken. Met afleveringen lange opbouws, flashbacks, geswitch tussen deze gevechten en Heuce Mondo. Het is vaak genoeg dat je in anime verwacht dat het gaaf wordt, maar voor dat het echt gaaf wordt je een half seizoen verder bent.
![]()
Of plots een filler?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Ze hadden het ook weer onwijs kunnen gaan rekken. Met afleveringen lange opbouws, flashbacks, geswitch tussen deze gevechten en Heuce Mondo. Het is vaak genoeg dat je in anime verwacht dat het gaaf wordt, maar voor dat het echt gaaf wordt je een half seizoen verder bent.
![]()
![]()
Soifon
Manga 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtige episode weer, Rangiku![]()
![]()
Ik moet zeggen dat de laatste paar episodes erg goed zijn.
Eigenlijk sinds we Ichigo niet meer zien of zou het liggen aan het feit dat we niet meer Ishida zien
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:23 schreef Michie_ het volgende:
[..]Daarom dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bleach 222 was een beetje saai
[ Bericht 86% gewijzigd door oinkoink12 op 03-06-2009 03:14:41 ][b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P![]()
Ik zie het wel, vanavond.quote:
Hoop niet dat ze echt in het eeuwenoude -saaie- gerek terrecht komen...Vigilante +1 The Coon strikes again!
* wdn repeats previous comment
Soifon!!
Jawel en we krijgen zelfs wat cools te zien, gewoon nog even wachten.quote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Oh okquote:WSJ This Week
Yes, the WSJ series such as One Piece, Naruto and Bleach WILL be coming. However we have no idea when they will actually come out.
We'll all just have to wait patiently for it, as we're sure the scan groups are working as hard as they can to get them out.![]()
Voorzover ik weet is die nog niet uit. Wel een extra spoilerpic verder niets. De enige raw die uit is, is die van one piecequote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je mag wel een linkje met de raw posten hoor
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
U vraag wij draaienquote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik vond het een flut chapter omdat ze tijd rekken. Soifon was al bezig de week ervoor en waarom die ene dude zolang erover doet om die andere dude te pakken, snap ik niet.
Verder mag het wel eens gaan opschieten met de lui in Hueco Mondo.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Ukitate.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:29 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond het een flut chapter omdat ze tijd rekken. Soifon was al bezig de week ervoor en waarom die ene dude zolang erover doet om die andere dude te pakken, snap ik niet.![]()
![]()
![]()
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik kijk liever naar Soifon dan naar Ichigoquote:Op zondag 7 juni 2009 19:29 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond het een flut chapter omdat ze tijd rekken. Soifon was al bezig de week ervoor en waarom die ene dude zolang erover doet om die andere dude te pakken, snap ik niet.
Verder mag het wel eens gaan opschieten met de lui in Hueco Mondo.
(ik zag in de vertaling trouwens Soi Fon staan).
Zie wat ik bedoel:
http://www.jvcmusic.co.jp/m-serve/kuwashima/profile/
En wat een lijst zeg:
http://en.wikipedia.org/wiki/H%C5%8Dko_Kuwashima
Nee, ik zie der liever dan Ichigo
Yamamoto
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Hoe lang?quote:
LAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNGGGGGGquote:
Anime heeft manga weer bijna ingehaald.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
bron ...?quote:
Ik zie geen rede voor een grote filler arc, hooguit wat aanvulling op de huidige situatie
(al zou dat ook nergens op slaan)It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
De manga loopt nog maar 25 chapters voor, wat net genoeg is voor ongeveer 10 afleveringen. Het kan niet anders dan dat er binnenkort een grote filler arc begint. En het meest logische is om hier over ongeveer 2 afleveringen mee te beginnen.![]()
![]()
Omaeda
Hoezo over 2 eps dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:21 schreef Nic1 het volgende:
De manga loopt nog maar 25 chapters voor, wat net genoeg is voor ongeveer 10 afleveringen. Het kan niet anders dan dat er binnenkort een grote filler arc begint. En het meest logische is om hier over ongeveer 2 afleveringen mee te beginnen.
Omdat dan the big fight eindelijk begint?
Benieuwd hoe ze dit een beetje leuk kunnen gaan filleren...Vigilante +1 The Coon strikes again!
Volgende week op het einde Ichigo tegen die emo en dan beginnen de fillers denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:06 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hoezo over 2 eps dan?
Omdat dan the big fight eindelijk begint?
Benieuwd hoe ze dit een beetje leuk kunnen gaan filleren...![]()
![]()
Volgens mij hetzelfde bij naruto, daar zijn de fillers ook weer begonnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende week op het einde Ichigo tegen die emo en dan beginnen de fillers denk ik
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nu toe vind ik het grote eindgevecht maar matig hoor. Hoop dat er nog wat spectaculairs van Ikkaku wordt vertoond. Ook hoop ik dat Shunsui en Ukitake nog een een keer helemaal los kunnen gaan. Zitten genoeg interessante Shinigamis bij, ik ben alleen bang dat vanwege de overkill aan characters in het eindgevecht, de meeste nogal worden afgeraffeld.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
MangaWaar haal jij die manga's vandaan ? En hoe ver zijn ze in vergelijking met de TV serie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hierquote:Op zondag 28 juni 2009 17:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar haal jij die manga's vandaan ? En hoe ver zijn ze in vergelijking met de TV serie ?
De manga loopt nog een klein stukje voor. Maar de anime is inmiddels beland bij een natuurlijke onderbreking van het grote gevecht wat aan de gang is, het is nu dus de vraag of ze het verhaal na die onderbreking gaan volgen of dat ze besluiten om er nu een aantal fillers tussen te gooien zodat de manga weer wat uit kan lopen,Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Dank je welquote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Hier
De manga loopt nog een klein stukje voor. Maar de anime is inmiddels beland bij een natuurlijke onderbreking van het grote gevecht wat aan de gang is, het is nu dus de vraag of ze het verhaal na die onderbreking gaan volgen of dat ze besluiten om er nu een aantal fillers tussen te gooien zodat de manga weer wat uit kan lopen,
Zitten er trouwens in de manga meer details over de shinigamis en hun achtergronden of zijn de verhaallijnen wel helemaal identiek met de TV serie ?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Naar mijn idee is het vrijwel identiek, maar dat kan ik net zo goed mis hebben. Ik zie natuurlijk altijd de anime pas een heel stuk later dan de bijbehorende mangachapters, dus dan is het in mijn geheugen alweer wat op de achtergrond geraakt.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Identiek op de fillers na natuurlijk, alhoewel de characters van de laatste filler in de manga stonden.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Dank je wel
Zitten er trouwens in de manga meer details over de shinigamis en hun achtergronden of zijn de verhaallijnen wel helemaal identiek met de TV serie ?
En we hebben in de manga wat extra's gehad ivm de laatste bleach film die uitgekomen is.
En soms rekken ze dingen enorm, extra flashbacks enz.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef speedy_kevin het volgende:
Nee niet weer fillers he![]()
Dan haak ik weer af tot dat ze met het verhaal verder gaan
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Hij was weer fijn, twas een beetje een halve EP.[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Vette EP! eindelik weer ichigomaar nu idd fillers zoals NEL zei..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.![]()
OMG OMG OMG de manga is uit en hij is VETTTTTTTTTTTTTT, en niet alleen omdat ie op woensdag al online staat
Goddamn! Dat was weer een hele vette chapter!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:37 schreef ArcticBlizzard het volgende:
OMG OMG OMG de manga is uit en hij is VETTTTTTTTTTTTTT, en niet alleen omdat ie op woensdag al online staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Goddamn! Dat was weer een hele vette chapter!Niet overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef Blackninjadude het volgende:
Goddamn! Dat was weer een hele vette chapter!Zo onverwacht ja! OMG! Wie had dit toch gedacht~! Ik had echt gehoop dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:59 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Zo onverwacht ja! OMG! Wie had dit toch gedacht~! Ik had echt gehoop dat.Na de gaiden was al wel duidelijk dat dat niet zou gebeuren, en nu (gelukkig) helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:Doom scenario's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jahoor, het was inderdaad een teringfiller
Ik vond het een erg grappige filler
Dan ben jij de enige
Enige goede was het laatste stukje: dat shot van Rukia aan het eind
Gewoon spine thrilling.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:28 schreef wdn het volgende:
Enige goede was het laatste stukje: dat shot van Rukia aan het eindMetal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
![]()
Oh en dit was geen filler! Het is een episode met originele anime shots dus geen filler. Meer een recap aflevering.
De zwempak aflevering volgende week. Dat is een filler
Eerste afbeelding is vanaf nu mijn achtergrond
Het is inderdaad geen filler. Deze aflevering is gebaseerd op chapter 0.8 A Wonderful Error en 0 Side-B.![]()
![]()
JodefillerHoe verzin je zoiets...
Ik vond het anders erg cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Deze ep vond ik anders best vermakelijk
Voor een jodefiller
Ik heb zelfs de moeite niet genomen om deze vanmorgen te downloaden
Komt wel een keer
Ik vind de filler zowaar best grappig
'Met zijn allen naar het strand'Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Fanservice!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Toen Byakuya dat zwembad stukmaakte
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
OMG
Manga onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slay the dragon in your dreams!![]()
En vergelijk dat maar eens met hoe het origineel er uit zag!quote:"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Pfff ik heb ook alweer te lang niet gekeken men
Moet vanaf 225 inhalen ofzo..Vigilante +1 The Coon strikes again!
hoever loopt de manga voor op die serie in eps ongeveer?[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zucht, loop anders ff wat topics na. Gezien ze in de anime de neiging de boel hebben alles op te vullen (fillers) en ook wat rekken, is het niet te zeggen hoeveel. Maar ik denk niet dat waar de manga nu is, we in de anime dit jaar nog gaan zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:11 schreef oinkoink12 het volgende:
hoever loopt de manga voor op die serie in eps ongeveer?
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
De manga loopt 26 hoofdstukken voor, dus ongeveer 10 afleveringen wat erg dicht bij is. Denk dat we de komende tijd veel fillers gaan zien.![]()
![]()
Die strand aflevering met Inoue en Matsumoto
Wel grappig dat de schrijvers zelf ook de spot kunnen drijven
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jij kijkt (ook) Bleach?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:27 schreef Seam het volgende:
Die strand aflevering met Inoue en Matsumoto
Wel grappig dat de schrijvers zelf ook de spot kunnen drijven"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Hm, saaie aflevering.![]()
230 "A New Enemy! The Materialization of Zanpakutō"
"Arata naru teki! Zanpakutō jittai-ka" (新たなる敵!斬魄刀実体化) July 28, 2009 —
231 "Byakuya, Disappearing with the Cherry Blossoms"
"Byakuya, sakura totomo ni shō yu" (白哉、桜と共に消ゆ) August 4, 2009
Yay >.<
Heb liever een iets langere filler arc, zoals met de Bount of Amagai, ipv deze losse afleveringen.![]()
samenvatting aflevering 229 --> *zucht*[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Tijdje weg geweest met deze serie, heb ik veel gemist??
Laatste 3 afleveringen iig niets.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:09 schreef LockonStratos het volgende:
Tijdje weg geweest met deze serie, heb ik veel gemist??
![]()
Kijk, dit lijkt er tenminste weer op![]()
![]()
Even snel doorheen gekeken en zag er idd goed uitMaar ik ga hem morgen pas kijken
De nieuwe outro overigens!
![]()
Ik vanaf ongeveer 190, is er online een aflevering lijst beschikbaar, waarin staat welke afleveringen de fillers zijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:53 schreef LockonStratos het volgende:
Pfff ik heb ook alweer te lang niet gekeken men
Moet vanaf 225 inhalen ofzo..![]()
In 230 lijkt er dus dit te zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ep216: Ōmaeda.![]()
![]()
![]()
Ep218: Mooi gevecht zeg.Tussen Kira en 'Warrior of the Sky.'
![]()
Ep219: Hisagi's gevecht heeft ook zijn goede kanten.![]()
Ep220: Ikkaku toch!![]()
![]()
Ep222: Ōmaeda.![]()
![]()
(Zijn humor is de slechtse van de serie.
)
Ep223: Ōmaeda.![]()
![]()
(Ik heb echt genoeg van hem gezien nu...
)
Ep224: Kyōraku eb Ukitake tegen Starrk en LilynettePrecies waarop ik gehoopt heb!
![]()
Edit2:Je kunt zeggen wat je wil. maar hij's nog best vet gemaakt.quote:![]()
Edit3:
Ahum, fillers overgeslagen hoor.![]()
Edit4:
Episode 230
(Manga versie pu-re-a-su!!)
[ Bericht 21% gewijzigd door Ge4ce op 30-07-2009 11:40:25 ]![]()
Heel toevallig is de enige captain die niet op zijn zanpaktou vertrouwt eventjes weg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 06:18 schreef Ge4ce het volgende:
In 230 lijkt er dus dit te zijn:
Edit4:
Episode 230
(Manga versie pu-re-a-su!!)
![]()
denk dat kenpachi's zanpaktou na de arc die nu bezig is @ manga wordt uitgelegd en een eigen arc krijgt ofzoaltans dat hoop ik
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: