abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70392291
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Volgende week op het einde Ichigo tegen die emo en dan beginnen de fillers denk ik
Volgens mij hetzelfde bij naruto, daar zijn de fillers ook weer begonnen
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_70392482
One Piece ook al (2 maar, maar toch!), afgesproken werk zeg ik je!!!
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_70393458
Manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70424263
Nee niet weer fillers he
Dan haak ik weer af tot dat ze met het verhaal verder gaan
pi_70447354
edit. oops :p
  zondag 28 juni 2009 @ 17:27:15 #231
206322 Seam
Pillz-E
pi_70451326
Tot nu toe vind ik het grote eindgevecht maar matig hoor. Hoop dat er nog wat spectaculairs van Ikkaku wordt vertoond. Ook hoop ik dat Shunsui en Ukitake nog een een keer helemaal los kunnen gaan. Zitten genoeg interessante Shinigamis bij, ik ben alleen bang dat vanwege de overkill aan characters in het eindgevecht, de meeste nogal worden afgeraffeld.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 28 juni 2009 @ 17:35:02 #232
206322 Seam
Pillz-E
pi_70451553
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal jij die manga's vandaan ? En hoe ver zijn ze in vergelijking met de TV serie ?
  zondag 28 juni 2009 @ 17:39:56 #233
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_70451674
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:35 schreef Seam het volgende:

[..]

Waar haal jij die manga's vandaan ? En hoe ver zijn ze in vergelijking met de TV serie ?
Hier

De manga loopt nog een klein stukje voor. Maar de anime is inmiddels beland bij een natuurlijke onderbreking van het grote gevecht wat aan de gang is, het is nu dus de vraag of ze het verhaal na die onderbreking gaan volgen of dat ze besluiten om er nu een aantal fillers tussen te gooien zodat de manga weer wat uit kan lopen,
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  zondag 28 juni 2009 @ 17:42:35 #234
206322 Seam
Pillz-E
pi_70451731
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Hier

De manga loopt nog een klein stukje voor. Maar de anime is inmiddels beland bij een natuurlijke onderbreking van het grote gevecht wat aan de gang is, het is nu dus de vraag of ze het verhaal na die onderbreking gaan volgen of dat ze besluiten om er nu een aantal fillers tussen te gooien zodat de manga weer wat uit kan lopen,
Dank je wel
Zitten er trouwens in de manga meer details over de shinigamis en hun achtergronden of zijn de verhaallijnen wel helemaal identiek met de TV serie ?
  zondag 28 juni 2009 @ 18:20:22 #235
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_70452552
Naar mijn idee is het vrijwel identiek, maar dat kan ik net zo goed mis hebben. Ik zie natuurlijk altijd de anime pas een heel stuk later dan de bijbehorende mangachapters, dus dan is het in mijn geheugen alweer wat op de achtergrond geraakt.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_70453755
Manga is idd zelfde als de Anime Alleen heeft de Anime dus fillers...
pi_70458580
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:42 schreef Seam het volgende:

[..]

Dank je wel
Zitten er trouwens in de manga meer details over de shinigamis en hun achtergronden of zijn de verhaallijnen wel helemaal identiek met de TV serie ?
Identiek op de fillers na natuurlijk, alhoewel de characters van de laatste filler in de manga stonden.
En we hebben in de manga wat extra's gehad ivm de laatste bleach film die uitgekomen is.
En soms rekken ze dingen enorm, extra flashbacks enz.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:01:57 #238
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_70524069
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef speedy_kevin het volgende:
Nee niet weer fillers he
Dan haak ik weer af tot dat ze met het verhaal verder gaan
pi_70535661
Hij was weer fijn, twas een beetje een halve EP.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_70539471
Vette EP! eindelik weer ichigo maar nu idd fillers zoals NEL zei..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_70539497
Achja het is toch (bijna) vakantie
pi_70567676
OMG OMG OMG de manga is uit en hij is VETTTTTTTTTTTTTT, en niet alleen omdat ie op woensdag al online staat
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_70580126
Zeker Kan niet wachten op de anime versie
pi_70580820
Fillers make me a sad panda
pi_70580936
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:37 schreef ArcticBlizzard het volgende:
OMG OMG OMG de manga is uit en hij is VETTTTTTTTTTTTTT, en niet alleen omdat ie op woensdag al online staat
Goddamn! Dat was weer een hele vette chapter!
SPOILER
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_70586034
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

SPOILER
Niet overdrijven
pi_70586109
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef Blackninjadude het volgende:
SPOILER
Zo onverwacht ja! OMG! Wie had dit toch gedacht~! Ik had echt gehoop dat.
SPOILER
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_70602062
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:59 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Zo onverwacht ja! OMG! Wie had dit toch gedacht~! Ik had echt gehoop dat.
SPOILER
Na de gaiden was al wel duidelijk dat dat niet zou gebeuren, en nu (gelukkig) helemaal.
pi_70605360
manga:
SPOILER
pi_70606298
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
manga:
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')